0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φαίνεται καλό αρχικά. Θα δούμε και στην πορεία πως θα εξελιχθεί.Με τις ΕΠΑ.Σ τι θα γίνει; Δεν αναφέρει πουθενά τι θα απογίνουν.
Λοιπόν, τα θετικά είναι ότι στο νέο ΕΠΑΛ είναι ακόμα πιο αυξημένες οι ώρες τομέα/ειδικότητας και από το πιο αισιόδοξο σενάριο, 13+23+23=59. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία ειδικοτήτων, συνολικά 28, αν και δεν είμαι πολύ σίγουρος το πως αυτή η μεγάλη πολυδιάσπαση των ειδικοτήτων θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα. Επίσης ουσιαστικά οι ΕΠΑΣ παραμένουν με τον τίτλο ΣΕΚ.Στα αρνητικά είναι ότι πλέον οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ δεν θα μπορούν να δίνουν πανελλήνιες για τα ΑΕΙ, με ότι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο και τον αριθμό των μαθητών που θα επιλέγει τελικά το ΕΠΑΛ. Επίσης ο χωρισμός των τομέων και των ειδικοτήτων στις ομάδες προσανατολισμού θέλει καλύτερη μελέτη. Όπως και τα μαθήματα ομάδας της Α' τάξης. Τι δουλειά έχει ένας χριστιανός που θέλει να γίνει τεχνικός δασοπονίας να διδάσκεται στην Α' τάξη Αρχές Μηχανολογίας και Άρχες Ηλεκτολογίας; Αντίστοιχα στην Ομάδα Γεωπονίας έχουν δύο μαθήματα οικονομικών και κανένα καθαρά περιβαλλοντικό ή γεωπονικό ή έστω σχετικό με βιολογία.Νομίζω ότι το σχέδιο είναι γενικά καλό, θέλει όμως δουλειά σε επιμέρους σημεία.
Τελικά πόσες είναι οι ειδικότητες σε κάθε τομέα; Αυτές που αναφέρονται στο κείμενο του νομοσχεδίου ή αυτές που αναφέρονται στον πίνακα επαγγέλματα-επίπεδα εκπαίδευσης ; Πχ Τομέας Πληροφορικής στο νομοσχέδιο 3 ειδικότητες ενώ στον πίνακα 4, Τομέας Μηχανολογίας στο νομοσχέδιο 6 ειδικότητες ενώ στον πίνακα 2 , τομέας Ηλεκτρολογίας κλπ στο νομοσχέδιο 4 ειδικότητες ενώ στον πίνακα 3 κοκ. Τι δεν καταλαβαίνω;
Εξαφανίζεται η Ιστορία στο νέο ΕΠΑΛ. Μόνο 1 ώρα στην Α΄τάξη.