0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χμ... Εγώ το είδα αλλιώς το θέμα. Ήθελα το γραπτό μου να είναι ενιαίο κείμενο με συνεχή ροή και ενέταξα τους στόχους μέσα στην πορεία της διδασκαλίας. πχ. " θα πρέπει να γίνει αυτό για να επιτευχθεί ο τάδε στόχος" Μάλλον βλακεία έκανα...
Ευχαριστώ LK για τη συμπαράσταση! Εντάξει, δεν απογοητεύτηκα και τόσο, πρώτη φορά έδινα άλλωστε. Απλά σκέφτομαι το εξής: Λίγο πολύ όλοι τα ίδια πράγματα διαβάζουμε, τους ίδιους στόχους διατυπώνουμε, τις ίδιες μεθόδους ακολουθούμε. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως ο τρόπος παρουσίασης είναι αυτός που κάνει τη διαφορά, δε ξέρω τί άλλο να σκεφτώ. Δε θέλω να πιστέψω ότι εξαρτάται το μέλλον μας (ως έναν βαθμό) από τα κέφια του εκάστοτε διορθωτή. Δεν υπήρχαν οδηγίες διόρθωσης ή κάτι τέτοιο, όπως συμβαίνει με τις Πανελλαδικές? Και τελικά ποιοί είναι αυτοί που διορθώνουν?
Θυμάμαι ότι πρότεινα και στις δύο περιπτώσεις διαθεματικές εργασίες, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, όπου εξήγησα και με πιο σκεπτικό θα χωρίσω τα παιδιά σε ομάδες και τι θέλω να επιτύχω με αυτό, ερωτήσεις για αφόρμηση, σύνδεση με τα προηγούμενα, οπτικοακουστικό υλικό, κριτήρια με τα οποία θα τους αξιολογούσα.
Εννοείται βέβαια ότι σχολιάσα και σύντομα τις πηγές, είπα ποιες λέξεις-φράσεις κλειδιά περιμένω να εντοπίσουν οι μαθητές.
Για την ιστορία εννοείτε το "Το γνωστικό αντικείμενο ιστορίας για τον ΑΣΕΠ" των Γατσωτή, Παναγιωτίδη, Σμπιρίλη;
εννοώ συμπληρωματικό με τα υπόλοιπα..αν δεν είναι αυτό τότε ποιο βιβλίο του Μπόνια προτείνεις στην ιστορία;;