*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 22502 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Life is wooondeeerfuuul..
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #42 στις: Ιουλίου 07, 2009, 04:41:13 pm »
λοιπόν εγώ έκανα ολόκληρο σχέδιο εργασίας , με πάρα πολλές δραστηριότητες σε όλα τα μαθήματα που κράτησε αρκετές μέρες...έγραφα μέχρι και το τελευταίο λεπτό, στην άλλη ερώτηση πρέπει να έγραψα καλά ...τελικά πήρα 70%

γραφει η julie21οποτε vasouli  δεν αναφερομαι σε εσενα
καμμια ειρωνεια και κανενα προβλημα δν εχω με κανενα ατομο που τα καταφερε και εγραψε καλα
οποτε θα παρακαλουσα να μην παρερμηνευονται τα λογια μου


ειναι ξεκαθαρο δν εχω κατι με κανενα - καμμια απλα απορω πως ενω ζητουσε μια δραστηριοτηα καποιοι-ες εγραψαν θεματικη η σχεδιο εργασιας και πηραν καλο βαθμο απορια και θυμο εχω αλλα οχι απεναντι τους φυσικα δν μου φταινε σε τπτ να ναι καλα και μπραβο τους .

Καλησπέρα σε όλους!Αρχικά θα ήθελα να πω για άλλη μια φορά πως ο καθένας, κατά τη γνώμη μου πάντα, μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, εφόσον μπορεί κ' το τεκμηριώνει σωστά.
γραφεις αυτο  vasouli  ξεκινωντας την αποψη σου και θελω να σε ρωτησω δλδ μπορουσε να γραψει και αρχαιο κειμενο εφοσον το τεκμηριωνε σωστα ...? και παλι δν ειμαι ειρωνικη απλα προσπαθω να καταλαβω

 Να πω ξανά πως το σχόλιο μου ήταν τελείως φιλικό κ' καλοπροαίρετο απλά διαβάζοντας την απάντησή σου προς την afro κ' για όποιον έγραψε κάτι διαφορετικό, μου φάνηκε κάπως, άποψή μου...κ' μιλάω ως απλά επιτυχούσα επίσης..
 Στην ερώτηση σου, νομίζω πως καταλαβαίνεις οτι αναφέρομαι μέσα σε κάποια συγκεκριμένα όρια κ' σχετικά με το αντικείμενο.Εάν εκείνη κατάφερε κ' έκανε project για ένα τέτοιο θέμα, υπο τέτοιες συνθήκες, σωστά τεκμηριωμένο κ' με αυτό το περιθώριο του χρόνου εγώ θα της έλεγα κ' μπράβο...προσωπικά δε νοιώθω αδικημένη απέναντί της κ' απέναντι σε όποιον άλλον έκανε κάτι διαφορετικό απτη μια δραστηριότητα που υποτίθεται οτι ζητούσε...
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος julie21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #43 στις: Ιουλίου 07, 2009, 05:39:34 pm »
Τώρα που διαβάζω το τι έγραψαν τα υπόλοιπα κορίτσια που έγραψαν έχω καταλήξει ότι το 70% το χρωστάω στη 2 ερώτηση και όχι στη δραστηριότητα. Τη 2 ερώτηση όπως είπα την ήξερα και έκανα και αρνητική κριτική..

Όσο για τη 1 ερώτηση όταν είδα το σχέδιο επί χάρτου πελάγωσα και δεν μου πήγαινε το μυαλό στο προφανές , ότι δηλαδή ήθελε μόνο 1 δραστηριότητα. Το αποτέλεσμα τελικά για μένα είναι να έχω κουραστεί να κάνω μια τρύπα στο νερό και τις 3 φορές που έδωσα (επιτυχούσα και τις 3) ..Φέτος έχω 24,375 μόρια στον πίνακα αναπληρωτών και θέλω τόσο πολύ να με πάρουν γιατί αισθάνομαι ότι θα κάνω μια καλή προσπάθεια να δώσω πολλά στα παιδιά. Αγαπάω υπερβολικά πολύ το αντικείμενο μας και απλά στεναχωριέμαι στην ιδέα ότι δεν θα με πάρουν ούτε καν τη 2 χρονιά...

 MairyLiscious σκέφτεσαι να κάνεις ένσταση;

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #44 στις: Ιουλίου 07, 2009, 11:27:06 pm »
σε καταλαβαινω julie21 κι εγω 3η φορα εδωσα και νιωθω οπως νιωθεις αλλα δεν εχω τοσα μορια με το 55.5 γιαυτο και εστειλα ενσταση οχι απλα σκεφτομαι την εστειλα ηδη γιατι δεν μπορω να καταλαβω γιατι πηρα τοσο !
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος julie21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #45 στις: Ιουλίου 07, 2009, 11:41:52 pm »
Σου εύχομαι ότι καλύτερο! Ελπίζω να βγει κάτι καλό από την ένσταση! Ενημέρωσε μας για το τι θα γίνει.
φιλιά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #46 στις: Ιουλίου 07, 2009, 11:56:41 pm »
το εγραψα σε αλλο θεμα οτι ειδα στον υπνο μου οτι εγινε δεκτη η ενσταση και εφερα 273 σειρα γιατι ειχα 85 τη δευτερη μερα με το 80 που χω της 1ης ... και μετα ξυπνησα
τπτ δν θα γινει ασε που μεσα απο αυτα που διαβαζω απο το φορουμ νομιζω οτι τσαμπα εστειλα 40 ευρω γιατι λεει το παραβολο και την ενσταση την κανεις μονο για τα μορια η το βαθμο πτυχιου αν εχει περαστει σωστα ενω εγω τους γραφω  εν ολιγοις οτι κυριοι μου μεταφερατε λαθος βαθμο  ;D ;D ;D
και πραγματικα εχω κανει τρελλα σεναρια και εχω σκεφτει απειρα πραγματα:μονο  αν σκεφτεις οτι το ονομα μας που νομιζουμε οτι δν το βλεπει κανεις  κτλ μα καλα πως θα μας περασει το βαθμο χωρις να ανοιξει τη μαυρη ετικετα? και καλα η μαυρη ετικετα ειναι για να μην δει ο εξεταστης το ονομα μας λες και οταν τα διορθωνει δν μπορει να τη σηκωσει και που ξερω εγω οτι αυτος που μεταφερει το βαθμο μου μου μεταφερει τον πραγματικο βαθμο ? ενταξει μπορει να λεω μπουρδες αλλα περασαν απο το μυαλο μου πολλα ....τεσπα........... :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #47 στις: Ιουλίου 08, 2009, 10:24:09 am »
        maryliscius  σου εύχομαι πραγματικά να δείς αποτέλεσμα και να δικαιωθείς.  ;)

Κορίτσια πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι φταιει..... Το σκέφτομαι το ξανασκέφτομαι και φρικάρω..... Αφήστε το άλλο το καλό!!!! Τα φροντιστήρια είναι δυο λαλούν και τρεις χορεύουν. Αλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος.....

Μου φαίνεται οτι μόνο εσείς που διορίζεστε είστε οι πιο αξιόπιστες......

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #48 στις: Ιουλίου 08, 2009, 12:52:02 pm »
Καλημέρα σε όλες και σε όλους! Μόλις έγινα μέλος και απαντώντας σε αυτό το θέμα αισθάνομαι οτι ανταποδίδω κάτι πολύ μικρό σε όλους σας που με βοηθήσατε τόσο πολύ απο τη στιγμή που ανακάλυψα το site! Από τον Νοέμβρη είμαι απόφοιτη του ΤΕΠΑΕ-ΑΠΘ και διοριστέα με τον ΑΣΕΠ (δόξα τω Θεώ!). Για να μην κουράσω, περνάω αμέσως στο θέμα. Οι απαντήσεις μου λίγο-πολύ ακολουθούν την ίδια λογική με όσες αναφέρθηκαν. Στην πρώτη ερώτηση οργάνωσα μια δραστηριότητα (εδώ να αναφέρω οτι ξεκίνησα την απάντηση λέγοντας πως το συγκεκριμένο θέμα είναι αδύνατο να καλυφθεί σε μια δραστηριότητα όπως ζητούσε η εκφώνηση και έτσι η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελεί ΜΕΡΟΣ θεματικής προσέγγισης) , όπως την είχαμε διδαχθεί στη σχολή, με αφόρμηση, υλικά και τα συναφή, δίνοτας έμφαση και στην αυτοαξιολόγηση. Επέλεξα το πείραμα μετά απο 1 μιση ώρα σκέψης(!), όπου πέρασαν απο το μυαλό μου όοοοοοοοτι φαντάζεστε! ;D Εκείνο που ίσως διαφοροποιείται απο τις άλλες απαντήσεις που γράφηκαν, είναι πως έδωσα εξ' ίσου έμφαση και σε όσα ελληνόφωνα παιδιά δεν είχαν ενδεχομένως κατακτήσει πλήρως βασικές λειτουργίες του λόγου. Σε ότι αφορά την περίφημη επιστημονική τεμκμηρίωση, οι μόνες αναφορές μου σε θεωρητικούς, ήταν σε Piaget (εγωκεντρικό στάδιο, άρα πείραμα-βιωματική προσέγγιση) και Vygotsky (μέθοδο σκαλωσιάς για το σχηματισμό ομάδων) και τους ανέφερα στα σημεία που έπρεπε να αιτιολογήσω για ποιό λόγο επέλεξα να οργανώσω τη δραστ με αυτόν τον τρόπο. Σχετικά με το ΔΕΠΠΣ, ανέφερα μόνο τις βασικές αρχές του προγράμματος γενικά γράφοντας τα με bullet-points (αυτό βοηθαέι πάρα πολύ τον εξεταστή που έχει να κάνει απλά ένα τσεκάρισμα). Σε οτι αφορά την κριτική, αυτή ήταν θετική. Μόλις τελείωσα με τις βασικές αρχές, αιτιολόγησα γιατί κατα τη γνώμη μου είναι θετική και έκανα αναφορά σε θεωρητικούς συνδέοντας αρχές του ΔΕΠΠΣ με θεωρίες Piaget και Vygotsky. Το αποτέλεσμα ήταν 79% που πραγματικά δεν το πίστευα όταν μου το είπαν.

Υ.Γ. 1 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για την πραγματικά ουσιαστική βοήθεια κυρίως ψυχολογική-ήξερα και ξέρω οτι δεν ήμουν/είμαι μόνη)
Υ.Γ. 2 Τα έγραψα πολύ συνοπτικά για να μην κουράσω. Αν χρειάζεται κανείς κάποια διευκρίνηση για τη δραστ ή τη λογική γραφής, θα χαρώ πολύ να δώσω λεπτομέρειες και να βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ ;)
Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #49 στις: Ιουλίου 08, 2009, 01:30:17 pm »
 
Τώρα που διαβάζω το τι έγραψαν τα υπόλοιπα κορίτσια που έγραψαν έχω καταλήξει ότι το 70% το χρωστάω στη 2 ερώτηση και όχι στη δραστηριότητα. Τη 2 ερώτηση όπως είπα την ήξερα και έκανα και αρνητική κριτική..


Eννοεις την ειχες προετοιμασει??
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος julie21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #50 στις: Ιουλίου 08, 2009, 01:36:45 pm »
Ερώτηση είναι τώρα αυτή; Είχα διαβάσει αρκετά καλά το ΔΕΠΠΣ.. δεν καταλαβαίνω τι εννοείς..

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #51 στις: Ιουλίου 08, 2009, 01:53:27 pm »
ετσι όπως το εγραψες νόμιζα πως την είχες προετοιμασει...εγω ας πουμε ειχα "ετοιμασει" μια απαντηση- σε περιπτωση που επεφτε θεμα ειδικη αγωγη- κανοντας ενα πλανο με κουκιδες οσα θεωρουσα πως θα επρεπε να αναφερω....Αυτο ρωταω

και ναι ερωτηση ειναι!
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #52 στις: Ιουλίου 09, 2009, 11:30:54 am »
        maryliscius  σου εύχομαι πραγματικά να δείς αποτέλεσμα και να δικαιωθείς.  ;)

Κορίτσια πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι φταιει..... Το σκέφτομαι το ξανασκέφτομαι και φρικάρω..... Αφήστε το άλλο το καλό!!!! Τα φροντιστήρια είναι δυο λαλούν και τρεις χορεύουν. Αλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος.....

Μου φαίνεται οτι μόνο εσείς που διορίζεστε είστε οι πιο αξιόπιστες......

 σε ευχαριστω πολυ mariav

αν και δν το πιστευω οτι θα αλλαξει κατι ......
μα εχεις βγαλει ακρη απο αυτα που διαβαζεις ??
πως ειλικρινα ??εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω πως θεωρειται σωστο το σχεδιο εργασιας ως απαντηση και φυσικα δν αναφερομαι στην απαντηση της  morfoula  που απλα λεει το κοριτσι οτι ''είναι αδύνατο να καλυφθεί σε μια δραστηριότητα όπως ζητούσε η εκφώνηση και έτσι η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελεί ΜΕΡΟΣ θεματικής προσέγγισης'' αλλο αυτο , αυτο το καταλαβαινω
δν καταλαβαινω πως πηραν σωστη μια ολοκληρη θεματικη προσεγγιση η ενα Project οταν ζητουσε δραστηριοτητα
δλδ αν στον επομενο ασεπ ζητα ξανα δραστηριοτητα mariav  τι θα γραψεις project  ??? ???
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Asars

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #53 στις: Ιουλίου 09, 2009, 01:23:56 pm »
Καλημέρα σε ολους και όλες.  Για αρχή συγχαρητήρια σε όσες διορίστηκαν και καλή τύχη σε όσες δεν τα κατάφεραν. Κορίτσια σας παρακολουθώ πολύ καιρό από τότε που δώσαμε και πραγματικά διακρίνω ένα άγχος το οποίο δεν θα πω πως δεν έχω αιστανθεί ή ότι δεν έχετε δίκιο,αλλά το οποίο τώρα πια πρέπει να αποβάλλετε και να προσπαθήσετε να χαρείτε το καλοκαίρι σας είτε πετύχατε είτε αποτύχατε. Ο σκοπός που απαντω στο συγκεκριμένο θέμα είναι γιατί ως πάρα πολύ παλιά στον θεσμό που λέγεται ΑΣΕΠ, (έχω πτυχίο 1996, πρόλαβα και την επετηρίδα και δίνω συνέχεια από το 1998 εχω τρεις δικαιολογημένες αποτυχίες στους τρεις πρώτους και τρεις επιτυχίες στους τρείς επόμενους οι οποίες και με οδήγησαν στην αναπλήρωση) νομίζω ότι μπορώ να καταθέσω μία αρκετά σαφή(σε μεγάλο βαθμό προσωπική βέβαια) γνωμη γι αυτό τον διαγωνισμό. Τα πρώτα χρόνια τα ερωτήματα στη ειδική διδακτική ήταν πολη σαφή και πραγματικά βγαίνοντας απο το εξεταστικό μπορουσες περιπου να ξέρεις τι είχες καταφέρει. Bέβαια προσωπικά θεωρώ οτι καθοριστικό ρόλο σε αυτό επαιζε η δομή και το περιεχόμενο του παλιού αναλυτικόυ το οποίο νομίζω ότι ήταν πολύ πιο σαφές και αν το θέλετε πιο εύκολο.Ας μη γελιόμαστε όλο αυτό το στόρι της διαθεματικότητας με τα ανοιχτά προγράμματα την αυτενέργεια την πρωτοβουλία κτλ. κτλ. δεν βρίσκεται μόνο στα βιβλία που διαβάζουμε για να δώσουμε αλλά μεταφέρεται και στην λογική του διαγωνισμού.( Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω διδαχτεί διαθεματικότητα ό,τι γνωρίζω είναι απο φροντιστήριο για να δώσω, απο ΠΕΚ, σεμιναρια και πολύ προσωπικό διάβασμα για να μεταφέρω μία καθαρά θεωρήτικη γνώση -αφού δεν έκανα ποτέ διδασκαλίες μέσω του πανεπιστημίο- μέσα στην σχολική τάξη και αυτό να το κάνω τουλάχιστον χωρίς ενοχή οτι το κάνω λάθος. Ειμαι σίγουρη ότι για εσάς που τώρα βγαίνετε από το πανεπιστήμιο τα πράγματα είναι πολύ πιο ξεκάθαρα) Τι εννοώ: Είτε μας αρέσει αυτό είτε όχι, στους τελευταίους ΑΣΕΠ όλα μπορούν να είναι σωστά και την 'ιδια στιγμή όλα να είναι λάθος. Τα ερωτήματα χαρακτηρίζονται από ασάφεια και μην ξεγελιέστε πως δεν υπάρχουν καλά κρυμμενες παγίδες. Απλά είναι καλα κρυμμένες. Και βέβαια η μεγαλύτερη παγίδα από όλες είναι ακριβώς η ίδια η ευελιξία των προγραμμάτων η οποία φυσικα έρχεται σε αντίθεση με το γεγονός πως είναι αδύνατο να μην υπάρχει ένας <<τυφλοσούρτης>> για τους διορθωτές οι οποίοι βέβαια ας μη κρυβόμαστε έχουν ΚΑΙ το στοιχείο της υποκειμενικότητας . .Διαβάζοντας με πολύ προσοχή τον τρόπο με τον οποίο δομησατε και γράψατε  τις δραστηριότητες σας πραγμάτικα υπηρξαν στιγμές που εμενα άφωνη απο το υψηλότατο επίπεδο που αυτές είχαν γι αυτό και καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας, αυτό όμως επιβεβαιώνει αύτο που σας λέω  πως όλα είναι σωστά και όλα είναι λάθος, πως όλα χωρούν και τα project και οι θεματικές προσεγγισεις και οι σκέτες ξερές δραστηριότητες και  οι θεωρητικοί αλλά και να μήν τους αναφέρεις τελικά δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο (εξ ιδίων κρίνω τα αλλότρια), και όλα παίζονται τελικά στο συνδιασμό ΤΥΧΗ-ΔΙΟΡΘΩΤΗΣ.
Επειδή αναφέρθηκα παραπάνω και στην παγίδα της διαθεματικότητας και των νέων προγραμμάτων και κατέληξα στο ΤΥΧΗ-ΔΙΟΡΘΩΤΗΣ, να σημειώσω για να μην παρεξηγηθώ ότι ο αδιάβαστος που τελεί εν αγνοία δεν θα καταφέρει απολύτως τίποτα. Χρειάζεται διάβασμα αλλά μαζί και τύχη και η καλή στιγμή που λέμε.
Και επειδή όλα αυτά ίσως να σας φαίνονται και λίγο μπερδεμένα και ανόητα, να σας πώ εν κατακλείδι τα εξής: όλες εσείς οι πολύ μικρές σε ηλικία κοπέλες που έχετε πραγμάτικα την ευκαιρια να εργαστείτε κάτω από ανθρώπινες συνθήκες και με ανθρώπινους μισθούς είστε πάαρα πολύ τυχερεςκαι είμαι σίγουρη πως το γνωρίζετε και θα το καταλάβετε ακομα περισσότερο στο μέλλον. Μην σας πτοεί η πρώτη ή η δεύτερη αποτυχία. Ο ΑΣΕΠ χρειάζεται να μπεις και λίγο στη φιλοσοφία του που ένα μικρό κομματι σας περιέγραψα παραπάνω. Μην απογοητεύεστε. Αργά η γρήγορα όλες θα τα καταφέρετε γιατί το θέλετε πολυ και το έχετε βάλει στόχο.
 Υ.Γ Το πιο αστείο απ' όλα είναι ότι μέσα στην τάξη με ΟΛΑ αυτά τα τρελά  παλαβά αλλά και υπέροχα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά θα σκεφτείτε πάρα πολλές φορές που βρίσκεται τελικά ο ΑΣΕΠ και η τρέλλα του στη δική μας καθημερινή πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #54 στις: Ιουλίου 09, 2009, 10:51:37 pm »
Παιδιά στην 1η ερώτηση ΔΕΝ ζητούσε σχέδιο εργασίας ούτε θεματική προσέγγιση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μη με τρελλαίνετε βραδιάτικα!!!!! Ούτε η εκφώνηση το ζητούσε. Ζητούσε μία δραστηριότητα για να καταλάβουν τα παιδιά την εναλλαγή μέρας νύχτας. Πιστεύω ότι τις κοπέλες που τους έπιασαν σωστή την απάντηση, ενώ είχαν γράψει εβδομαδιαίο πρόγραμμα, ήταν μόνο και μόνο επειδή η κύρια δραστηριότητά τους (της εναλλαγής) ήταν σωστή. Μην ψάχνετε παντού φαντάσματα. Η εκφώνηση ήταν σαφέστατη και δεν ζητούσε τίποτ΄άλλο απ΄αυτό που έγραφε.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #55 στις: Ιουλίου 10, 2009, 12:39:25 am »
demetroyla ναι μεν ήταν μια δραστηριοτητα αλλα επρεπε να την αναλυσεις με θεματικη προσεγγιση ή προτζεκτ κ αν ήθελες ελεγες κ για πιθανες προεκτασεις,οπως ακριβως αναλυει τις δραστηριοτητες ο οδηγος.
μαρακι

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.