0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χμ! Δυσκολη υποθεση να ενημερωσεις γονεις και γω οταν ενημερώθηκα απο την ψυχολογο του π.σταθμου οτι κατι τρεχει....έγινα τούρμπο αμφισβητησα... εβρισα Όμως τωρα τους ευγνομονω γι αυτο...Διοτι οσο πιο νωρις τοσο πιο καλα.μπορει ηδη να ξερουν οι γονεις.
Αυτό είναι και το δικό μου πρόβλημα κατα πόσο οι γονείς είναι συνεργάσιμοι ,γιατί είναι και αυτό μία ευαίσθητη γραμμή. Πώς τους λες ότι το παιδί τους έχει πρόβλημα και θα πρέπει να πάει σε κάποιον ειδικό.Επειτα είμαι και εγω πολύ ευαίσθητη ...βλέπω καμμιά γορά στην τηλεόραση τετοιες περιπτώσεις και στενοχωριέμαι πάρα πολύ . Δεν μου εχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση μέσα στην τάξη και μάλιστα 3.Τώρα για την αλλαγή τμήματος συμφωνω και εγώ ότι θα ηταν καλύτερα στο κλασσικό αλλά η διεθύντρια μου είπε ότι επιμένουν οι γονείς , το είπε και στη συμβουλο η οποία επιμένει ότι αν θέλουν οι γονείς στο ολοήμερο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα(Αυτό κουφό μου ακούστηκε αν πω την αλήθεια.)Πάντως είμαι έτοιμη να κάνω ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά αυτά...με τη δική σας τη βοήθεια και την πείρα σας.
Νομιιζω οτι σκεφτεσαι πολυ σωστα αφου δεν εχεις καποιο χαρτι με καποια αξιολογηση-συσταση.Θελω να σε ρωτησω το 6χρονο παιδι πως θα επαναφοιτησει στο Νηπιαγωγειο η καταλαβα λαθος;
Αν έχεις τη δυνατότητα, θα σου πρότεινα να κάνεις μια ομαδική συνάντηση με ΟΛΟΥΣ τους γονείς πριν ξεκινήσει η σχολική χρονιά. Εκεί πες γενικά πράγματα για το παιδί αυτής της ηλικίας, τι δυνατότητες έχει, τι περιμένουμε οτι θα αναπτύξει στο νηπιαγωγείο κλπ. Εκεί ανάφερε, αν θέλεις οτι είσαι ανοιχτή σε συνεργασία, οτι μπορούν να σου πουν ότι θεωρούν όλοι οι γονείς οτι πρέπει να ξέρεις και αν θέλεις, ετοίμασε ένα ερωτηματολόγιο που θα μοιράσεις σε όλους και θα περιλαμβάνει ερωτήσεις του τύπου 'με τι ασχολείται το παιδί στο σπίτι', 'τι του αρέσει να κάνει συνήθως όταν είναι μόνο του', 'έχει κάποιο αγαπημένο ζωάκι', 'υπάρχει κάτι που θα θέλατε να γνωρίζω για την προσωπικότητα του', 'έχετε παρατηρήσει οτι δυσκολεύεται κάπου' κλπ. Ξεκαθάρισε τι είναι σημαντικό στην προσχολική ηλικία και ζήτησε να μάθεις τι προσδοκούν οι γονείς απο τη φοίτηση του παιδιού τους στο νηπιαγωγείο. Εάν δεν είναι εφικτή μια τέτοια συνάντηση, κάνε την όταν μπορέσεις και εκεί πες οτι είσαι ανοιχτή στη συνεργασία. Αφιέρωσε αν μπορείς κάποιες ώρες την εβδομάδα (όσες μπορείς χωρίς να φθείρεσαι προσωπικά) για εξατομικευμένη συνεργασία με κάθε γονέα. Να είσαι σίγουρη πως οι γονείς θα έρθουν μόνοι τους και θα σου ανοιχτούν. Και σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει, κάλεσε τους όπως καλείς όλους τους γονείς προσωπικά, αλλά όχι μόνο για να συζητήσετε τις δυσκολίες. Ξεκίνα με τα θετικά του παιδιού, τι δυνατότητες έχει και μπορεί να αναπτύξει και στη συνέχεια, ζήτησε απο τους γονείς να σου πουν τι έχουν παρατηρήσει (τι καταφέρνει το παιδί στο σπίτι, αν έχουν δει να το δυσκολεύει κάτι κ.α.). Συγνώμη αν τα γράφω πολύ συνοπτικά ή φαίνονται θεωρητικά, απλά δεν θέλω να κουράσω. Ελπίζω να βοήθησα!Πάλι το άνοιξα το ρημάδι....