0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εκτος απο ενα καλα οργανωμενο σχεδιο, νομιζω οτι θελει και λιγο να τους εντυπωσιασεις με ορους παιδαγωγικους αλλα και με διαθεματικοτητα , για να δουν οτι εχεις κριτικη σκεψη.προσπαθησα να τα συδιασω καπως. το ονομα του αχιλλλεα μου ξεφυγε στο 2ο ερωτημα αλλα τελος καλο ολα καλα
τι εννοεις επεσες στα κλασικα;;;εγω , οταν διαβαζα, έλεγα οτι αυτο και η σκηνη εκτορα-πηνελοπηε προσφερονται για το αντιπολεμικο μνμ αλλαωστε και οι στοχοι απο το βιβλιο του καθηγητη το ειχαν.τα συγκεκριμενα χωρια και τον πικασσο τα σκεφτηκα εκεινη την ωρα
το δευτερο ερωτημα τελικα ήθελε σχέδιο???
τα εποπτικα μέσα τα αναφέρατε μόνο στην αρχή ή τα χρησιμοποιησατε σε όλη την πορεία του μαθηματος?
εγω στην αρχη μοιρασα μια φωτοτυπια που θα χρησιμευε και για τη συνδεση με τα προηγουμενα και σε ολη τη διαρκεια , γιατι εκει τους κατηυθυνα στον αριθμο των ενοτητων για να μη χαθουν και βρουν οσες θελουν.στο τελος ειπα οτι θα τους διβαζα ευριπιδη και θα τους εδειχνα και τον ζωγραφικο πινακα
πολύ σωστά όλα αυτά!παιδιά, εμένα η ειδ διδακτική ήταν πάντα το αγκάθι μου, μονίμως 50άρια με πολύ καλό βαθμό στο γνωστικό...τελικά φέτος ακολούθησα απλά τη φαντασιά μου κ όχι τα τυποποιημένα σχέδια των φροντιστηρίων που είχα πλουτίσει και έγραψα 77...