0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ολοι μαζι επρεπε να ειμαστε ενωμενοι κατα της ωρομισθιας που εξευτελιζει τον ανθρωπο και τις εργασιακες σχεσεις κι εσεις καθεστε και ασχολειστε με 1,5 μοριο που δινει καθε χρονο η πδσ ή 3 περιπου μορια που δινει η κανονικη ωρομισθια των 11 ωρων? Λυπαμαι πολυ, αλλα μιλαμε για μεγαλο κολλημα. Το μυαλο σας εχει κολλησει σε μορια του ασεπ και προσαυξησεις και δε βλεπετε τιποτα αλλο.ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .........
Το βασικό για εμένα είναι,εμείς οι ίδιοι να μη μειώνουμε τον αγώνα του συναδέλφου.Εξοργίζομαι όταν ακούω άτομα που είναι σίγουρα για τις ώρες της πδσ που θα παίρνουν για χρόνια,να σνομπάρουν το ΑΣΕΠ.Εξοργίζομαι ρε παιδί μου,τρελαίνομαι!Πως το λένε?Γιατί μωρή να μη δώσεις εσύ?Τι είσαι εσύ?Της κάπας μανίκι......Όπως επίσης εξοργίζομαι και όταν βλέπω επιτυχόντες του ασεπ,να σνομπάρουν όσους διορίστηκαν με προυπηρεσία.Δεν εξέτασα το πως τα κατάφεραν είτε οι μεν είτε οι δεν...Απλά αναφέρομαι στον αγώνα που κάθε ένας μας κάνει.
Φιλε μου, Δεν διεκδικώ μόνο εγώ το αυτονόητο για διορισμούς των επιτυχόντων μόνο μέσω ΑΣΕΠ. ΌΛΟΙ μας το διεκδικούμε άμεσα. Ωστόσο άμεσα από τώρα πρέπει να αλλάξει η εγκύκλιος Στυλιανίδη για τις προσλήψεις από το Σεπτέμβριο 2009 στη ΠΔΣ για να μη συνεχίζουν να γίνονται οι αναξιοκρατικές και αδιαφανείς προσλήψεις των αποτυχόντων σε ΑΣΕΠ εις βάρος όλων μας, που έχουμε επιτυχίες ΑΣΕΠ. Παράλληλα,από τώρα συλλογικά ΌΛΟΙ μας ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ- Ι) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ -ΜΜΕ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ-ΜΜΕ -ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ,ΥΠΕΠΘ ΙΙ) ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ FORUM, ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΈΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙςΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ εΦΗΜΕΡΙΔΑ ΄΄ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ΄΄ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ στις Ανακοινώσεις στο alfavita.gr στις 24/Οκτωβρίου 08 όπου δημοσιεύονται οι προσληφθέντες στη ΠΔΣ σε ένα νομό για να επιβεβαιωθούν τα όσα καταγγέλλονται για τη ΠΔΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ
Παράθεση από: Αγάπη στις Ιούλιος 14, 2009, 10:31:10 μμΤο βασικό για εμένα είναι,εμείς οι ίδιοι να μη μειώνουμε τον αγώνα του συναδέλφου.Εξοργίζομαι όταν ακούω άτομα που είναι σίγουρα για τις ώρες της πδσ που θα παίρνουν για χρόνια,να σνομπάρουν το ΑΣΕΠ.Εξοργίζομαι ρε παιδί μου,τρελαίνομαι!Πως το λένε?Γιατί μωρή να μη δώσεις εσύ?Τι είσαι εσύ?Της κάπας μανίκι......Όπως επίσης εξοργίζομαι και όταν βλέπω επιτυχόντες του ασεπ,να σνομπάρουν όσους διορίστηκαν με προυπηρεσία.Δεν εξέτασα το πως τα κατάφεραν είτε οι μεν είτε οι δεν...Απλά αναφέρομαι στον αγώνα που κάθε ένας μας κάνει.διαβασε εδω για να δεις ποιοι εξοργιζονταιΠαράθεση από: xristis στις Ιούλιος 06, 2009, 07:13:11 μμΦιλε μου, Δεν διεκδικώ μόνο εγώ το αυτονόητο για διορισμούς των επιτυχόντων μόνο μέσω ΑΣΕΠ. ΌΛΟΙ μας το διεκδικούμε άμεσα. Ωστόσο άμεσα από τώρα πρέπει να αλλάξει η εγκύκλιος Στυλιανίδη για τις προσλήψεις από το Σεπτέμβριο 2009 στη ΠΔΣ για να μη συνεχίζουν να γίνονται οι αναξιοκρατικές και αδιαφανείς προσλήψεις των αποτυχόντων σε ΑΣΕΠ εις βάρος όλων μας, που έχουμε επιτυχίες ΑΣΕΠ. Παράλληλα,από τώρα συλλογικά ΌΛΟΙ μας ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ- Ι) ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ -ΜΜΕ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ-ΜΜΕ -ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ,ΥΠΕΠΘ ΙΙ) ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ FORUM, ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΈΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙςΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ εΦΗΜΕΡΙΔΑ ΄΄ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ΄΄ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ στις Ανακοινώσεις στο alfavita.gr στις 24/Οκτωβρίου 08 όπου δημοσιεύονται οι προσληφθέντες στη ΠΔΣ σε ένα νομό για να επιβεβαιωθούν τα όσα καταγγέλλονται για τη ΠΔΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ
Παράθεση από: ζουζουνα στις Ιούλιος 14, 2009, 11:13:23 μμΤο πολυ βυσμα στην πδσ, εχει πεσει τα 2-3 τελευταια χρονια και συγνωμη παιδια που θα σας το πω, αλλα απο τους επιτυχοντες του ασεπ , γιατι ηθελαν να μαζεψουν μορια για την αναπληρωση( αφου ειχαν και τα μορια της επιτυχιας).Δηλαδή τώρα τα βύσματα ταυτίζονται με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ Πάλι γενίκευση μου μυρίζει.
Το πολυ βυσμα στην πδσ, εχει πεσει τα 2-3 τελευταια χρονια και συγνωμη παιδια που θα σας το πω, αλλα απο τους επιτυχοντες του ασεπ , γιατι ηθελαν να μαζεψουν μορια για την αναπληρωση( αφου ειχαν και τα μορια της επιτυχιας).
(...)Μάλιστα μου είπε ότι έχει υπολογίσει ότι σε λίγα χρόνια θα την πάρεουν αναπληρώτρια, άρα γιατί να δώσει Ασεπ; Και το είπε σε εμένα ενόσω ξεσκοζόμουν στο διάβασμα για τον Ασεπ, έχοντας πτυχίο με άριστα και μεταπτυχιακό σε εξέλιξη! Σίγουρα, άμα τα σκέφτεσαι όλα αυτά τρελαίνεσαι. Ναι, δεν πιστεύω ότι ο ΑΣΕΠ αποδεικνύει ποιος είναι ικανός και ποιος όχι, αλλά τουλάχιστον δίνει τη δυνατότητα σε επιτυχόντες (διοριστέους ή μη) να επιδιώξουν το διορισμό τους χωρίς να χρησιμοποιήσουν τέτοιες διαμεσολαβητικές διαδικασίες(...)
Για τις συνέπειες στη συναδελφική αλληλεγγύη και τις συλλογικές διεκδικήσεις δεν υπάρχει καλύτερος μάρτυρας από τούτο εδώ το φόρουμ: "κάθε συντεχνία για την πάρτη της". ΑΣΕΠίτες εναντίον επετηρίδας, νέοι κατά ηλικιωμένων, "πλούσιοι" κατά "φτωχών", "έμπειροι" κατά "άπειρων", μεταπτυχιακοί κατά μη μεταπτυχιακών, συνοπτικά όλοι εναντίον όλων και ο καθένας για τον εαυτό του. Υπόψη δεν κατηγορώ τους συναδέλφους που αγωνιούν για το επαγγελματικό τους μέλλον, αυτά είναι οι "παράπλευρες απώλειες" του άθλιου συστήματος που περιέγραψα παραπάνω. Σχεδόν κανένας δεν μιλάει για συλλογικούς στόχους, όπως θα μπορούσε να είναι π.χ. η διεκδίκηση αύξησης των προσλήψεων.
Όταν η επετηρίδα έπαψε να είναι ο μοναδικός τρόπος καθορισμού της σειράς πρόσληψης των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πολλοί εκπαιδευτικοί, ιδιαίτερα νεαρότερης ηλικίας, χάρηκαν και μάλιστα δίκαια γιατί τους δίνονταν πλέον η δυνατότητα να διεκδικήσουν διορισμό πριν αποκτήσουν εγγόνια. Μέσα στην πολύ χαρά, όμως, πνίγηκαν κάποιες φωνές που από τότε επισήμαιναν κάποια πλεονεκτήματα της επετηρίδας: 1) ήταν μια μεθοδολογία επιλογής απόλυτα διαφανής και αντικειμενική 2) δεν έβαζε κανένα εκπαιδευτικό στον πειρασμό να προσφύγει στο πατροπαράδοτο ελληνικό σύστημα προστασίας (βλ. ρουσφέτι, βύσμα, μέσο) 3) αποτελούσε στέρεη βάση για το κλίμα αλληλεγγύης μεταξύ των συναδέλφων και την κουλτούρα των συλλογικών διεκδικήσεων. Οι κυβερνήσεις που κατάργησαν το προηγούμενο σύστημα και διαμόρφωσαν το σημερινό δεν καίγονταν βέβαια για το επαγγελματικό αδιέξοδο στο οποίο είχαν περιέλθει οι νεότεροι εκπαιδευτικοί. Κατά την εκτίμησή μου κύριοι στόχοι τους ήταν να εντάξουν το σύστημα διορισμών των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο κυρίαρχο σύστημα προστασίας, να μεταβάλλουν τους καθηγητές σε πειθήνιους ψηφοφόρους- πελάτες, να αποδομήσουν τους δεσμούς αλληλεγγύης μεταξύ τους και να υπονομεύσουν το αρκετά ισχυρό συνδικαλιστικό τους κίνημα. Η σημερινή κατάσταση δείχνει ότι σε μεγάλο βαθμό πέτυχαν τους στόχους τους. Βεβαίως ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ αποτελεί μια βιτρίνα "αξιοκρατίας", αν και αν θελήσουμε να εμβαθύνουμε περισσότερο και εδώ, αυτό που πραγματικά διαπιστώνει είναι ποιοί κατάφεραν να αποστηθίσουν καλύτερα την προτεινόμενη ύλη, την οποία θα έχουν ξεχάσει μέχρι την επόμενη σχολική χρονιά. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι αυτό το αδύνατο σημείο του συστήματος, καθώς τα παρατράγουδα ξεκινούν από δω και πέρα. Όλες οι άλλες μεθοδολογίες διορισμού στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην προυπηρεσία και στην παιδαγωγική επάρκεια που αποκτώνται και με την προσφυγή στο σύστημα προστασίας. Πως διορίζονται οι εκπαιδευτικοί στον ΟΑΕΔ, στην ΠΔΣ, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας κλπ. έχει περιγραφεί επανειλημμένα και στο φόρουμ αυτό και το γνωρίζουμε όλοι. Δεν έχει καμμία σημασία αυτό που αντιτείνουν αρκετοί φίλοι ότι π.χ. "εγώ προσλήφθηκα για ΠΔΣ χωρίς κανένα μέσο, σας διαβεβαιώ". Και ένας (μία) μόνο να απέκτησε προυπηρεσία με μέσο, το σύστημα παύει να είναι αξιοκρατικό. Επιπλέον οι πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων διαμορφώνονται με αρκετά σύνθετο τρόπο ώστε να μην είναι εύκολος ο έλεγχός τους απ' τους ενδιαφερόμενους και συχνά έχουν γίνει καταγγελίες για λανθασμένη μοριοδότηση. Για να μη μιλήσουμε για ειδικούς τρόπους πρόσληψης με "φωτογραφικές" ουσιαστικά διατάξεις, όπως η ανεκδιήγητη περίπτωση με το "Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής", που θα είχε εξαναγκάσει σε παραίτηση τον Υπουργό Παιδείας σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική χώρα. Έτσι ο εκπαιδευτικός, που ποτέ πριν δεν είχε την ανάγκη του πολιτικού για διορισμό, εκβιάζεται να δηλώσει υποταγή στο σύστημα προστασίας και αν το κάνει συνήθως κρατάει ανάλογη στάση και στη διάρκεια της επαγγελματικής του καρριέρας. Για τις συνέπειες στη συναδελφική αλληλεγγύη και τις συλλογικές διεκδικήσεις δεν υπάρχει καλύτερος μάρτυρας από τούτο εδώ το φόρουμ: "κάθε συντεχνία για την πάρτη της". ΑΣΕΠίτες εναντίον επετηρίδας, νέοι κατά ηλικιωμένων, "πλούσιοι" κατά "φτωχών", "έμπειροι" κατά "άπειρων", μεταπτυχιακοί κατά μη μεταπτυχιακών, συνοπτικά όλοι εναντίον όλων και ο καθένας για τον εαυτό του. Υπόψη δεν κατηγορώ τους συναδέλφους που αγωνιούν για το επαγγελματικό τους μέλλον, αυτά είναι οι "παράπλευρες απώλειες" του άθλιου συστήματος που περιέγραψα παραπάνω. Σχεδόν κανένας δεν μιλάει για συλλογικούς στόχους, όπως θα μπορούσε να είναι π.χ. η διεκδίκηση αύξησης των προσλήψεων. Παρόμοια μάλιστα συμβαίνουν και στο χώρο των διορισμένων εκπαιδευτικών. Συνάδελφοι μου επισημαίνουν πόσο αδιαφανές έχει γίνει πλέον το σύστημα των αποσπάσεων και πόσο "εξυπηρετικοί" προς την κάθε είδους ηγεσία είναι οι χαριστικά αποσπασμένοι. Ο εκπαιδευτικός, απ' την περίοδο ακόμη που διεκδικεί το διορισμό του, "διαπαιδαγωγείται" να θεωρεί τους συναδέλφους του αντιπάλους και να επιδιώκει ατομικές λύσεις με κάθε μέσο που διαθέτει, θεμιτό ή αθέμιτο. Λογική κατάληξη αυτής της παρέμβασης θα ήταν η απάντηση στο ερώτημα: και ποιό είναι τελικά το καλύτερο σύστημα διορισμού; Αν και έχω κάποιες σκέψεις πάνω στο ζήτημα αυτό, θεωρώ ότι η απάντηση θα μπορούσε να δοθεί καταρχήν μόνο μέσα από διάλογο των ίδιων των εκπαιδευτικών, διορισμένων και αδιόριστων. Σε κάθε περίπτωση το καλύτερο δυνατό σύστημα θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να είναι διαφανές και προσιτό στον έλεγχο των ενδιαφερομένων, να μην αφήνει κανένα "παραθυράκι" για αναξιοκρατικές προσλήψεις και να μην εθίζει τον εκπαιδευτικό στην εικόνα του συναδέλφου του ως εχθρού.
Όταν η επετηρίδα έπαψε να είναι ο μοναδικός τρόπος καθορισμού της σειράς πρόσληψης των καθηγητών......
δεν νομιζω οτι τα κριτηρια στην πδσ ειναι αντικειμενικα.ισως με ελαχιστες εξαιρεσεις...που κ παλι αμφιβαλλω.....
Παράθεση από: despoina25 στις Ιούλιος 14, 2009, 12:17:31 μμΔε θέλω να κατηγορήσω όσους παίρνονυ ΠΔΣ, το σύστημα είναι που μ'ενοχλεί. Γιατί αν υπήρχε μια σειρά στις προσλήψεις δε θα τρομοκρατούσε ο κάθε διευθυντής τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Εγώ ξέρω 5 άτομα στη Θεσσαλονίκη που έχουν πάρει ενισχυτική και τα κατάφεραν χάρη σε γνωστούς. Παρ' όλ'αυτά δεν πιστεύω ότι είναι ο κανόνας, σίγουρα θα υπάρχουν κι εκείνοι που προσλαμβάνονται χωρίς μέσον, απλώς κανείς μας ποτέ δε θα μπορέσει να ελέγξει το πώς τους επέλεξαν. Γι' αυτό είμαστε εδω και φαγωνόμαστε. Αντίθετα στον ασεπ ή στον πίνακα ωρομισθίων οποιοσδήποτε μπορεί να δει πόσα μόρια έχεις κάποιος που προσλαμβάνεται, αυτή είναι η διαφορά. Και να μη ξανακούσω ότι ο ΑΣΕΠ είναι για τους λεφτάδες. Λίγοι είναι παντρεμένοι με παιδιά και υποχρεώσεις και τα καταφέρνουν; Ξέρω περιπτωσεις ανθρώπων που σταμάτησαν τα πάντα για να διαβάσουν, όμως δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να το κάνουμε αυτό. Δε χρειάζεται να γενικεύουμε, απλώς ο καθένας μας μεταφέρει εδώ τις δικές του εμπειρίες.εχεις δικιο....καλο θα ηταν και στην πδσ να υπηρχε μια σειρα στις προσληψεις.....δυστυχως ομως....... πιστευω οτι ειδικα στους πολυπληθεις κλαδους η ολη διαδικασια στηριζεται καθαρα στη υπαρξη καποιου "γνωστου"...δυστυχως....και αυτο δημιουργει ολα τα επακολουθα προβληματα.
Δε θέλω να κατηγορήσω όσους παίρνονυ ΠΔΣ, το σύστημα είναι που μ'ενοχλεί. Γιατί αν υπήρχε μια σειρά στις προσλήψεις δε θα τρομοκρατούσε ο κάθε διευθυντής τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Εγώ ξέρω 5 άτομα στη Θεσσαλονίκη που έχουν πάρει ενισχυτική και τα κατάφεραν χάρη σε γνωστούς. Παρ' όλ'αυτά δεν πιστεύω ότι είναι ο κανόνας, σίγουρα θα υπάρχουν κι εκείνοι που προσλαμβάνονται χωρίς μέσον, απλώς κανείς μας ποτέ δε θα μπορέσει να ελέγξει το πώς τους επέλεξαν. Γι' αυτό είμαστε εδω και φαγωνόμαστε. Αντίθετα στον ασεπ ή στον πίνακα ωρομισθίων οποιοσδήποτε μπορεί να δει πόσα μόρια έχεις κάποιος που προσλαμβάνεται, αυτή είναι η διαφορά. Και να μη ξανακούσω ότι ο ΑΣΕΠ είναι για τους λεφτάδες. Λίγοι είναι παντρεμένοι με παιδιά και υποχρεώσεις και τα καταφέρνουν; Ξέρω περιπτωσεις ανθρώπων που σταμάτησαν τα πάντα για να διαβάσουν, όμως δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να το κάνουμε αυτό. Δε χρειάζεται να γενικεύουμε, απλώς ο καθένας μας μεταφέρει εδώ τις δικές του εμπειρίες.
Εμενα με τρελανε ο συγκεκριμενος....ο λογος που καθυστερησα την ορκ/σια μου ειχε να κανει με θεμα υγειας της μητερας μου....στο υπουργειο μου επιβεβαιωσαν πως μπορω να δουλεψω και να κανω οποιαδηποτε αιτηση κανονικα....επισης οπως καταλαβαινετε ειχα καποιον γνωστο στη δευτεροβαθμια, τον οποιο και ρωτησα τι να κανω..και μου ειπε ξεκαθαρα πως δεν ευσταθει αυτο με το πτυχιο...το οποιο δεν μου το ζητησε...απλα εγω η ηλιθια επειδη την εεεπομενη μερα που ξεκινουσα ηταν η ορκ/σια μου του ζητησα αδεια να λειψω κ του ιπα την αληθεια, γιατι θεωρησα οτι ετσι κ αλλιως δεν υπαρχει προβλημα...και να σας πω και κατι, το θεωρω απλα αισχρο να μου λεει καποιος που δεν με ξερει, η δεν εχει δει τη δουλεια μου πως δεν θα ανταπεξελθω...και .ελεος απο καπου πρεπει να αρχισουμε κια εμεις......δεν ξερω πως ενιωσες anneta οταν στα πε αυτα...αλλα εγω στεναχωρηθηκα, προσβληθηκα και μου εριξε το ηθικο ο βλαμμενος....και δεν με πηρε τελικα, πηρε δικο του ατομο....θεωρησα καλο να μην κανω φασαρια, οχι για κανεναν αλλο λογο, απλα γιατι δεν ηθελα να φερω σε περιεργη θεση τον ανθρωπο που- προφανως- μεσολαβησε...