*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα  (Αναγνώστηκε 15533 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« στις: Ιουλίου 18, 2009, 10:50:17 am »
Δεν ξέρω αν το θέμα περισσεύει ,αλλά δημιουργείτε γιατί η αντικειμενικότητα δεν περισσεύει καθόλου εδώ μέσα.Εννοώ και το λέω ξεκάθαρα και απαιτώ να μην παρεξηγηθώ γιατί υπάρχουν ψηφοφορίες όπως:

Παράθεση
Τίτλος Ψηφοφορία υπέρ της Αξιοκρατίας!

αξιοκρατική επιλογή
1) Προαπαιτούμενο για διορισμό ( σε όλους τους πίνακες διορισμών ) η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
2) Από εδώ και πέρα , προαπαιτούμενο για την είσοδο στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
3) Από τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων να γίνεται η επιλογή για την Π.Δ.Σ.
αξιοκρατική επιλογή
να ψηφιστεί το 2009 ότι από το 2015 και μετά θα ισχύσει το 100% ΑΣΕΠ
Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσο καθοδηγούμενη είναι αυτή η ψηφοφορία !Και πόσο χάνει το πιθανό δίκαιό της!

Αλλού έχουμε:

Παράθεση
ποιο σύστημα διορισμών είναι σωστό ?

το τωρινο οπως ειναι
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
100% μεσω ΑΣΕΠ
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις

------------------------------------------------------------------------------------

Γιατί αυτή η καθοδήγηση?????
Γιατί να φαίνονται μόνο όσοι θέλουν αυτές τις επιλογές?
Ειδικά όταν κάποιος μιλάει για αξιοκρατία είναι δίκαιο ρε συνάδελφοι να στήνει ... να μην το πω καλύτερα.Δεν το λέω γιατί πιστεύω ότι γίνεται από πάθος και αφέλεια και όχι από προβοκατόρικες απόψεις!

Αυτό λέγεται στην γλώσσα του μάρκετινγκ ή προώθηση προϊόντος.Ελληνιστή: πιπίλισμα.

 Σε άλλο thread υπάρχει :Αναφορά για ένσταση κατά των ΟΑΕΔιτών !
Και τους θάβουμε!
 Κάποιοι λεν ότι οι ΑΣΕΠιτες θα τους περιμένουν στο σχολείο ...γιατί θα τους βρουν ....από τους πίνακες προϋπηρεσίας.... τι λέτε βρε παιδιά????

Μου θυμίζει τον πρώτο ΑΣΕΠ που ήταν μαζεμένοι έξω από τα εξεταστικά κέντρα όλοι οι 35αρηδες-40άριδες της επετηρίδας και έβριζαν ως ρουφιάνους όσους έδιναν ΑΣΕΠ!!!Οι άνθρωποι περίμεναν ότι θα διοριστούν σε 1 ή δυο χρόνια με ένα απόλυτα αξιοκρατικό σύστημα, κάναν τον προγραμματισμό της ζωής τους , και κάτι τσουτσέκια σε σχέση με την ηλικία τους, θα δίναν εξετάσεις που κανένας δεν ήξερε ποιος είναι ο διορθωτής και ποιος βάζει θέματα.Και οι οικογένειες τους αλλά και οι ζωές τους .....στον αέρα!
Ξέρετε τι λέγαν τότε ? Οι ρουφ..... οι ΑΣΕΠίτες θα έρθουν στα σχολεία δεν θα έρθουν ....θα ξέρουμε ποιοι είναι και θα φαίνονται και από την ηλικία τα τσουτσέκια που εκμεταλλεύονται το σύστημα και καταστρέφουν την οικογένειά μου!Αν είναι δυνατόν!
Και τώρα ........Ο φανατισμός .....ΤΥΦΛΩΝΕΙ συνάδελφοι.Αν δεν γίνεται με σκοπιμότητα ....είναι ανθρώπινη αδυναμία!Αν γίνεται με σκοπιμότητα όμως είναι ανθρώπινη ανηθικότητα!!!

Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν θέλω να κάνω προσωπική επίθεση σε κανένα, και για αυτό το λόγο προσπάθησα πρώτα με προσωπικά μηνύματα να "διευρύνω" κάποια (κατά την γνώμη μου)"προσηλυτιστικά θέματα του forum" .  

Θα ήθελα εδώ να ακουστούν οι απόψεις των συναδέλφων από όλες τις κατηγορίες ,είμαι σίγουρος ότι θα ακούσουμε και ιστορίες και απόψεις που δεν το περιμέναμε.......και έτσι θα ....Μάθουμε. Γιατί κυρίως όταν ακούς και βλέπεις αυτό που δεν περιμένεις, (η γνωστική σύγκρουση που χρησιμοποιούμε όλοι μας) ,Μαθαίνεις .

Τέλος θα ήθελα να σας παρακαλέσω να κατατεθεί η άποψη του καθενός αν είναι δυνατόν ΜΙΑ ΦΟΡΑ !Δεν είναι ανάγκη να γίνει το πρώτο thread σε μηνύματα....
Αν είναι ανάγκη, ας διευκρινιστεί.Αν αλλάξει η άποψη ,ας ειπωθεί.Δεν θα ήθελα όμως σε αυτό το θέμα να αναπτύξουμε προσωπικές αντιπαλότητες.Υπάρχουν άλλα θέματα που μπορεί να γίνει αν θέλετε.Ας καταθέσουμε και ας διαβάσουμε απόψεις μόνο.

Είμαι σίγουρος ότι θα το σεβαστείτε .Ευχαριστώ!

Υ.Γ Ας γραφτούν οι απόψεις μας και ας είναι μεγάλες και εκτενείς για να είναι πλήρης.Και αν αυτό είναι "αντι-ιντερνετικό" χαρακτηριστικό δεν πειράζει.Αυτοί που θέλουν να τις διαβάσουν ,θα το κάνουν,οι άλλοι....... ας κουραστούν και ας προσπεράσουν, δεν θα πάθουν τίποτα μη φοβάστε!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2009, 11:17:56 am από PHYSCIENCE »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:39 »

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 18, 2009, 12:53:27 pm »
 Μια πρώτη παρατήρηση έχει να κάνει με το χαρακτηρισμό της επετηρίδας ως "αξιοκρατικό" (όρος που συχνά αναφέρεται) σύστημα.
Η επετηρίδα ήταν διαφανές σύστημα διορισμού και όχι υποχρεωτικά αξιοκρατικό. Όσοι λάμβαναν πτυχίο και έκαναν αίτηση έμπαιναν στη σειρά σύμφωνα με τη χρονολογία κατάθεσης της αίτησης. Με ποιο τρόπο επικρατούσε η "αξία" ώστε ο τρόπος να χαρακτηρισθεί αξιοκρατικός?
 Οι πίνακες καταγραφής προϋπηρεσίας δεν καταγράφουν επίσης καμία "αξία", αθροίζουν μόνο μήνες για τους οποίους ο εκπαιδευτικός πληρώθηκε, ανεξαρτήτως αν παρήγαγε ή όχι (μη αξιολογητέο) έργο. Έχουν και το μεγάλο μειονέκτημα ότι σε αυτούς προσμετρούνται μόρια από προσλήψεις που γίνονται εκτός πινάκων  και επομένως υπάρχει ευνοιοκρατική αντιμετώπιση.
 Για την πολυτεκνία και την τριτεκνία δε ξέρω τι να πω, αφού μου φαίνεται ως ελληνική πρωτοτυπία η χρησιμοποίηση της γεννοβολίας ως αυτόματος τρόπος διορισμού ή πρόσληψης στην εκπαίδευση.
 Από όλους τους παραπάνω τρόπους, λοιπόν, ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δείχνει να είναι ο μοναδικός τρόπος που εισάγει κριτήρια αξιοκρατίας.
Αρχίζουν, όμως, τα ερωτήματα. Τι είδους "αξία" μετράει ο ΑΣΕΠ;
Δε θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει το αντικείμενο που θα διδάξει, άρα ορθώς εξετάζεται σε αυτό; Δεν πρέπει να έχει παιδαγωγικές γνώσεις αφού το απαιτεί η φύση της εργασίας του; Δε θα πρέπει να μπορεί να σκεφτεί και να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο θα διδάξει, άρα ορθώς εξετάζεται στη διδακτική; 
Δεν πρέπει να έχει σώας τας φρένας; Άρα γιατί δεν εξετάζεται σε αυτό;
Δεν πρέπει να έχει ήθος; Και πως μετράται το ήθος;
Δεν πρέπει να εκπέμπει κύρος; Και πως θα μετρηθεί;
Δεν πρέπει να έχει τις βασικές γενικές γνώσεις; Και άρα γιατί δεν προσμετράται η επίδοση του σε κάποιο δοκίμιο δεξιοτήτων;
Δε θα πρέπει να είναι μη αλλαζονικός, συνεργάσιμος, συναισθηματικά ώριμος, κ.α.;
Και γιατί η επιτυχία κάποιου στο διαγωνισμό κυρήσσεται άκυρη αν δεν συμπεριληφθεί στους διοριστέους;

Επειδή όλα τα μη μετρήσιμα είναι δύσκολο να συνεκτιμηθούν (είδαμε και την παρωδία των συνεντεύξεων), σε ποιό τρόπο καταλήγει άρα κάποιος, που θέλει να έχει εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα έχουν συναίσθηση του σημαντικού ρόλου που παίζουν στη διαμόρφωση της κοινωνίας;

Έχουν απαντήσει οι σχεδιαστές στο ερώτημα, τι εκπαιδευτικούς, τι μαθητές και τι πολίτες θέλουμε;
Πέραν των ευχολογίων για την απόκτηση κριτικής σκέψης, πως αυτό επιτυγχάνεται στην ουσία; 




Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 18, 2009, 01:29:46 pm »
περα απο το ιδανικο συστημα αξιολογησης και εστω οτι καταληξουμε σε αυτο δεν θα πρεπει να τεθει και το ερωτημα

απο ποτε πρεπει να εφαρμοσθει αυτο

θυμιζω με την εφαρμογη του ΑΣΕΠ ,

πως 'αποζημειωθηκαν' τα χρονια αναμονης καποιου στην επετηριδα ?

ηταν δικαιο να περιμενει 6 - 7-8 χρονια και ενω περιμενει να του πουν οτι τωρα αλλαξε με τον α' ή β τροπο ?

για σκεφτειιτε αυτοι που περιμενουν να διοριστουν φετος ή απο τον ΑΣΕΠ ή απο προυπηρεσια
να βρεθει ενα πιο δικαιο συστημα αξιολογησης που να ακυρωνει αυτη τη σειρα

εγω θεωρω τελειως αδικη την εφαρμογη οποιασδηποτε αποφασης με αναδρομικη ισχυ που ακυρωνει και διαγραφει οποιαδηποτε προγραμματισμο .

θα μπορουσα να πω και άλλα θεωρω ομως το πως ακουγονται αυτες οι θεσεις ειναι θεμα διαθεσης και οχι επιχειρηματων αφου σε ολους υπαρχει η αισθηση της δικαιοσυνης

γιατι τελικα δεν εχει σημασια ποσο δικαιος ή αδικος ειναι ενας νομος αλλα να εχει σε ολους την ιδια εφαρμογη

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 18, 2009, 02:57:05 pm »
sartr με κάλυψες ως προς τις βασικές αρχές οπότε ας μη κουράσω για άλλη μια φορά .
Θα προσπαθήσω μόνο να δώσω μια εξήγηση για το θέμα που έθεσε ο συνάδελφος PHYSCIENCE σχετικά με τις ψηφοφορίες
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10822.msg185059;topicseen#new
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=12025.75
κάτω από τις οποίες υπάρχουν λεπτομερείς σκέψεις για όποιον ενδιαφέρεται .
Ο βασικός στόχος των ψηφοφοριών αυτών δεν ήταν να προωθήσω κάτι . Θα ήταν άλλωστε πολύ τρελό αν πίστευα ότι μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο . 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:39 »

Αποσυνδεδεμένος exterr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 18, 2009, 03:11:31 pm »
Είμαι από αυτούς που υπερασπίζονται τον ΑΣΕΠ , και εδώ βρήκα μια ευκαιρία να αιτιολογήσω όσο γίνεται καλύτερα το γιατί.

Είμαι 41 χρονών και εξασκώ χρόνια το επάγγελμα.
Πρόλαβα λοιπόν την επετηρίδα γράφτηκα και περίμενα .
Κατόπιν ήρθε ο ΑΣΕΠ.
Μετά 200 πίνακες γύρω από τον ΑΣΕΠ.
Μετά οι πολυτεκνοι.
Μετά οι τρίτεκνοι .
Μετά .... Μετά ..... Μετά ..... !!

Εφ'όσον λοιπόν ο καθένας ανεγκέφαλος-καρεκλοκένταυρος έκανε πειράματα στου "Κασίδη το κεφάλι " ,φτάσαμε στο σημείο οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι ( Εμείς δηλαδή) να χωριστούμε σε φατρίες και η μία βέβαια να πολεμά την άλλη.
Το ερώτημα είναι αν με αυτούς τους τρόπους εισάγονται στην εκπαίδευση καλοί ή κακοί εκπαιδευτικοί.
Η απάντηση είναι απλή , και οι δυό !.
Ομως οι κακοί εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν βυσματικούς τρόπους.
Γιατι; Μα πολύ απλά όσοι χρησιμοποιούν ανήθικα μέσα ,(ακόμα και αν είναι διδάκτορες στο αντικείμενό τους.) στερούνται αυτά τα μή μετρήσιμα μεγέθη που αναφέρει η Sartr (Ηθος , Κύρος , Μη Αλλαζονικότητα , Συνεργασιμότητα , Συναισθηματική Ωριμότητα ).
Ενας όμως που προσπαθεί με τον ΑΣΕΠ ( Ακόμα και αν κάνει ΠΔΣ, δεν έχω πρόβλημα με αυτό.) σίγουρα προσπαθεί να πετύχει κάτι με το σπαθί του.
Εφ'όσον λοιπόν τα παραπάνω χαρακτηριστικά αποτελούν και την ταυτότητα του καλού δασκάλου , τότε αυτός ο τρόπος δεν αποτελεί ένα είδος εγγύησης ότι θα τα έχει ;

Σε ένα θέμα που έχω ανοίξει , δίνω αρχεία που έχουν σχέση με τον ΑΣΕΠ. Σε κάποια από αυτά αναφέρω ότι μου τα έχει δώσει συνάδελφος που υπηρετεί σε κάποιο λύκειο.
Αναφέρω λοιπόν ότι αυτός ο συνάδελφος είναι πρώην μαθητής μου, που του έκανα μάθημα και στις 3 τάξεις του λυκείου.
Εγραψε σε ένα ΑΣΕΠ τόσο καλά ,που μάζεψε πολλά μόρια. Είχε και λίγα χρόνια ΠΔΣ, Οπότε διορίστηκε αναπληρωτής .
Επόμενο βήμα προφανώς το 40%.
Θα ήμουν πολύ μικρόψυχος αν έλεγα :
"Ορίστε διορίστηκε ο πιτσιρικάς και εγώ είμαι απ'έξω."
Ισα - ίσα όμως , είμαι περήφανος γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτό το παιδί πληρεί όλα τα παραπάνω θετικά χαρακτηριστικά.
Μη βιαστεί κάποιος να πεί ότι αυτό αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα.
Δέν μπορεί ένας άνθρωπος που παλεύει σωστά , να στερείται ηθικών αξιών .

Πρέπει λοιπόν ,από το ράφι των επιλογών , να διαλέξουμε μία.
Επιλέγω λοιπόν ΑΣΕΠ , γιατί είναι (Όπως έχω γράψει πολλές φορές )

Ο μοναδικός σωστος τρόπος που έχουμε ΤΩΡΑ .
"Πώς είναι δυνατό να μαστουριάζεις
εξήγησέ μου,
άμα σου περιφράξαν την καρδιά."

Νικόλας Ασιμος

evants

  • Επισκέπτης
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 18, 2009, 05:16:20 pm »
συνάδελφε ωραία τα έλεγες περί επετηρίδας ως ότου σχεδόν δάκρυσες που ο ΠΡΩΗΝ μαθητής σου επί τριετία σε βοήθησε στην υπηρεσία όπου ΗΔΗ βρισκόταν διότι είχε και ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΔΣ ως καλό βύσμα. Έλεος πια! είμαι συνομήλικος με οικογένεια και πασχίζω να διαβάσω τα τελευταία χρόνια, μήπως και τρυπώσω. Ε, και τρύπωσα! ¨εγινα αναπληρωτής-δοξάστε με.Όταν στην ηλικία μου θα είχα ήδη 10 χρόνια δουλειάς με την επετηρίδα και πριν την ΠΔΣ, την ενισχυτική,τους τρίτεκνους, τους ΟΑΕΔίτες, τους ΣΜΕΑ και τους σεα.Κανένας δε ζήτησε τουλάχιστον τη μοριοδότηση όσων επί σειρά ετών λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο-Αρσένη. Σαφώς και υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές, σαφώς και υπάρχουν πικρίες. ¨Οχι να τα ξεχνάμε αφού μπούμε σε μία σειρά και να δίνουμε άφεση αμαρτιών στο όνομα της συναδελφικότητας.

evants

  • Επισκέπτης
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 18, 2009, 05:37:13 pm »
Όταν το έτος 1986 ,δηλαδή πριν τα κινητά, την κατάρρευση του ανατολικού μπλόκ και με δύο μόνο κανάλια τηλεόρασης ( η ΕΡΤ3 δεν πιάνεται)αποφάσιζα να πάω στην τρίτη δέσμη ήξερα από γνωστές περιπτώσεις ότι οι φιλόλογοι διορίζονται εντός διετίας το πολύ! Αν γνώριζα τις αλλαγές όσο κι αν αγαπούσα τις σπουδές αυτές δεν επρόκειτο να επιλέξω να επανεξετάζομαι ατέρμονα και με τις γνωστές συνθήκες μπας και...Και αν πάλι το διάλεγα θα ήμουν ενήμερος για τις συνέπειες. Αλλά ας πάμε στο τώρα. Είναι καλύτερες οι συνθήκες του ΑΣΕΠ λες; το να μην έχεις ύλη; το να μην υπάρχουν κριτήρια γνωστά εκ των προτέρων;να μην έχεις δικαιώματα στο γραπτό σου γιατί ο ΑΣΕΠ ξέρει καλύτερα; Και ποιος ΑΣΕΠ; Αφού το 40% διορίζεται χωρίς προυπόθεση το διαγωνισμό; Πρόσθεσε την αναξιοκρατία που παρεμβάλλεται και έχεις τη σημερινή εικόνα που λες ότι προτιμάς. Και ρωτώ: προτιμάς λόγω άγνοιας, λόγω μεγαλοψυχίας ή σε βολεύει καλύτερα έτσι;Μην το εκλαμβάνεις ως προσωπική επίθεση, δε συνηθίζω καν να συμμετέχω στο φόρουμ αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο large στο θέμα έτσι όπως τέθηκε.

Αποσυνδεδεμένος Stavroula.V.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 19, 2009, 11:59:53 am »
Πιστεύω οτι για να δώσεις τη σωστή λύση σε ένα πρόβλημα πρέπει να εξετάσεις την αιτία που το δημιουργεί. Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες είναι δυο:
1. η γιγάντωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές. Δηλαδη η επί της ουσίας αποσύνδεση πτυχίου-επαγγέλματος
2. η προσληψη διδακτικού προσωπικού με το σταγονόμετρο.

 Ουσιαστικά όταν η χώρα 'σηκώνει' πχ 500 αγγλικούς και εσύ φτιάχνεις 1000 είναι λογικό οτι οι μισοί θα οδηγηθούν μοιραία στην ανεργία. Καποιος θα πει: 'Μα δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σπουδάσει κάτι αν το αγαπά;" '
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 19, 2009, 06:11:31 pm από Stavroula.V. »
Noise is relative to the silence preceding it. The more absolute the hush, the more shocking the thunderclap.

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 19, 2009, 01:37:46 pm »
Επειδη πιο ευστοχη τοποθετηση απο αυτην της Σταυρουλας δεν μπορει να υπαρξει το μονο που θελω να πω ειναι οτι τα εκπαιδευτικα ιδρυματα καθε βαθμιδας ειχαν και εχουν ελλειψεις σε διδακτικο προσωπικο(και οχι μονο) αρα το ζητουμενο ολων μας θα πρεπει να ειναι οι μαζικοι διορισμοι που αποκλειουν τις ελαστικες μορφες εργασιας.
Το "πως" ειναι θεμα που θα πρεπει να απασχολησει αφου δουμε κινησεις προς αυτην την κατευθυνση.
Επειδη ομως οι υπευθυνοι δεν ανησυχουν για την κατασταση(μιας και βρισκουν αποκουμπι στην ιδιωτικη εκπ/ση για τα βλασταρια τους η γιατι δεν εχουν την προθεση να ενδυναμωσουν την δημοσια εκπ/ση ετσι κι αλλιως) νομιζω οτι ειναι καιρος να τους ανησυχησουμε εμεις ,συλλογικα οι εν δυναμει εκπ/τικοι ολων των βαθμιδων περα απο αποσπασματικες κινησεις κλαδων κ βαθμιδων που παρατηρουμε .
Αφου μιλω για διεκδικησεις προτεινω επισης μαζικη συμμετοχη στα συλλογικα οργανα εκπροσωπησης μας για να μην λαμβανονται ερημην μας αποφασεις απο τους επαγγελματιες συνδικαλιστες -εκπροσωπους("οταν κοιμασαι αλλος φταχνει ιστορια").

Αποσυνδεδεμένος exterr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 20, 2009, 10:38:26 am »
Είναι καλύτερες οι συνθήκες του ΑΣΕΠ λες; το να μην έχεις ύλη; το να μην υπάρχουν κριτήρια γνωστά εκ των προτέρων;να μην έχεις δικαιώματα στο γραπτό σου γιατί ο ΑΣΕΠ ξέρει καλύτερα; Και ποιος ΑΣΕΠ; Αφού το 40% διορίζεται χωρίς προυπόθεση το διαγωνισμό; Πρόσθεσε την αναξιοκρατία που παρεμβάλλεται και έχεις τη σημερινή εικόνα που λες ότι προτιμάς. Και ρωτώ: προτιμάς λόγω άγνοιας, λόγω μεγαλοψυχίας ή σε βολεύει καλύτερα έτσι;Μην το εκλαμβάνεις ως προσωπική επίθεση, δε συνηθίζω καν να συμμετέχω στο φόρουμ αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο large στο θέμα έτσι όπως τέθηκε.

Πρέπει να διευκρινισω κάποια πράγματα.
Δεν είμαι Large, και σίγουρα δεν ξέρω αν με βολεύει έτσι. Σαφέστατα όμως συμφωνώ με ότι γράφεις αλλά νομίζω δεν κατάλαβες καλά ( ή δεν διατύπωσα εγώ καλά) την λογική μου.
Είπα ότι ο ΑΣΕΠ είναι το ποιο σωστό που έχουμε ΤΩΡΑ.
Δηλαδή ,από όλα τα σκ...α, επιλέγω αυτό που βρωμάει λιγότερο !!!!
Επί πλέον. Το μύνημά μου δεν είχε ως σκοπό να κρίνει τα κακώς κείμενα του συστήματος. Υπάρχουν εκατοντάδες μυνήματα σε αυτό το forum που αναφέρουν ακριβώς αυτά που λες και που ΟΛΟΙ συμφωνούμε με ΟΛΑ. Με αφορμή λοιπόν το μύνημα της sartr ήθελα να θέσω κάτι διαφορετικό.
Απλά επικεντρώθηκα στο ερώτημα :
"Από όλους τους τρόπους που υπάρχουν ,ποιος είναι αυτός που διορίζει με κάποια σχετική εγγύηση έναν καλό δάσκαλο ;"
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 20, 2009, 10:56:27 am από exterr »
"Πώς είναι δυνατό να μαστουριάζεις
εξήγησέ μου,
άμα σου περιφράξαν την καρδιά."

Νικόλας Ασιμος

evants

  • Επισκέπτης
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 20, 2009, 03:41:16 pm »
Πιστεύω ότι η απάντηση βρίσκεται στη δυνατότητα των ΑΕΙ να επιλέγουν με δικά τους κριτήρια το σε πόσους θα επιτρέψουν την πρόσβαση στις τάξεις τους και η αφαίρεση του δικαιώματος αυτού από το ΥΠ. Παιδ. με παράλληλο κλείσιμο σχολών σε πόλεις που είδαν τη δημιουργία ΑΕΙ ως ευκαιρία να χτιστούν οικοδομές για ενοίκια σε φοιτητές. Έτσι θα πάψει το απαράδεκτο φαινόμενο να σπουδάζουν σε παν/κές σχολές μαθητές κάτω του μετρίου, θα αποφοιτούν όσοι είναι απαραίτητοι για την πραγματική αγορά εργασίας και αν χρειάζονται μαζικές προσλήψεις θα μπορεί να προβλεφθεί η επιτυχία περισσσοτέρων. Αυτό γίνεται παντού. Τότε δε θα υπάρχει λόγος για ΑΣΕΠ ή ό,τι άλλο Ελληνικό.

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 08, 2009, 01:15:11 pm »
Πιστεύω οτι για να δώσεις τη σωστή λύση σε ένα πρόβλημα πρέπει να εξετάσεις την αιτία που το δημιουργεί. Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες είναι δυο:
1. η γιγάντωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές. Δηλαδη η επί της ουσίας αποσύνδεση πτυχίου-επαγγέλματος
2. η προσληψη διδακτικού προσωπικού με το σταγονόμετρο.

 Ουσιαστικά όταν η χώρα 'σηκώνει' πχ 500 αγγλικούς και εσύ φτιάχνεις 1000 είναι λογικό οτι οι μισοί θα οδηγηθούν μοιραία στην ανεργία. Καποιος θα πει: 'Μα δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σπουδάσει κάτι αν το αγαπά;" '

Αποσυνδεδεμένος aphrodite

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση! ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 08, 2009, 10:17:38 pm »
Απλώς υποκλίνομαι στα λόγια της συναδέλφου Stavroula.V!!

Αποσυνδεδεμένος arlene

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 509
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Post Tenebras Lux
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 08, 2009, 11:12:46 pm »
συμφωνω και εγω με σταυρούλα ... αλλα με μεγαλη μου λυπη καταλαβαινω οτι εμεις τα λεμε ,εμεις τα ακουμε και θα συνεχισουμε ετσι....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182750
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 731
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.