0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τίτλος Ψηφοφορία υπέρ της Αξιοκρατίας!1η αξιοκρατική επιλογή1) Προαπαιτούμενο για διορισμό ( σε όλους τους πίνακες διορισμών ) η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.2) Από εδώ και πέρα , προαπαιτούμενο για την είσοδο στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.3) Από τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων να γίνεται η επιλογή για την Π.Δ.Σ.2η αξιοκρατική επιλογήνα ψηφιστεί το 2009 ότι από το 2015 και μετά θα ισχύσει το 100% ΑΣΕΠ
ποιο σύστημα διορισμών είναι σωστό ?το τωρινο οπως ειναιτο τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιεςσταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ100% μεσω ΑΣΕΠ100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
Είναι καλύτερες οι συνθήκες του ΑΣΕΠ λες; το να μην έχεις ύλη; το να μην υπάρχουν κριτήρια γνωστά εκ των προτέρων;να μην έχεις δικαιώματα στο γραπτό σου γιατί ο ΑΣΕΠ ξέρει καλύτερα; Και ποιος ΑΣΕΠ; Αφού το 40% διορίζεται χωρίς προυπόθεση το διαγωνισμό; Πρόσθεσε την αναξιοκρατία που παρεμβάλλεται και έχεις τη σημερινή εικόνα που λες ότι προτιμάς. Και ρωτώ: προτιμάς λόγω άγνοιας, λόγω μεγαλοψυχίας ή σε βολεύει καλύτερα έτσι;Μην το εκλαμβάνεις ως προσωπική επίθεση, δε συνηθίζω καν να συμμετέχω στο φόρουμ αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο large στο θέμα έτσι όπως τέθηκε.
Πιστεύω οτι για να δώσεις τη σωστή λύση σε ένα πρόβλημα πρέπει να εξετάσεις την αιτία που το δημιουργεί. Σε αυτή την περίπτωση οι αιτίες είναι δυο:1. η γιγάντωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές. Δηλαδη η επί της ουσίας αποσύνδεση πτυχίου-επαγγέλματος2. η προσληψη διδακτικού προσωπικού με το σταγονόμετρο. Ουσιαστικά όταν η χώρα 'σηκώνει' πχ 500 αγγλικούς και εσύ φτιάχνεις 1000 είναι λογικό οτι οι μισοί θα οδηγηθούν μοιραία στην ανεργία. Καποιος θα πει: 'Μα δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σπουδάσει κάτι αν το αγαπά;" '