*

Αποστολέας Θέμα: Είμαι καθηγητής...δουλεύω γκαρσόνι......  (Αναγνώστηκε 10153 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Είμαι καθηγητής...δουλεύω γκαρσόνι......
« στις: Ιούλιος 20, 2009, 10:33:09 πμ »
Οι φιλόλογοι
Παράλληλα, έρευνες των Γραφείων Διασύνδεσης των Πανεπιστημίων αποκαλύπτουν ότι μόνο το 17,7% των αποφοίτων Φιλολογίας απασχολείται σε σχετική με το αντικείμενο του πτυχίου του εργασία, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων αυτού του κλάδου είναι άνεργοι (42,9%)! Ύστερα από έρευνα στο Παν/μιο Θεσσαλονίκης διαπιστώθηκε ότι μόνο το 60,3% των πτυχιούχων του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας εργάζονται και από αυτούς το 42,3% απασχολείται σε τομείς μη σχετικούς με τις σπουδές του, γιατί, όπως δήλωσαν, δεν είχαν άλλη επιλογή. Στην «Έρευνα για την επαγγελματική σταδιοδρομία των αποφοίτων», που πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο Διασύνδεσης του Δημοκρίτειου Παν/μίου Θράκης τονίζεται ότι μόνο το 17,7% των αποφοίτων Ιστορίας απασχολείται σε σχετική με το αντικείμενο του πτυχίου του εργασία, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων αυτού του κλάδου είναι άνεργοι (42,9%)! Το 30% των νέων αποφοίτων των Φυσικών και Μαθηματικών Τμημάτων μένουν άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι για περισσότερο από δύο χρόνια, ενώ περίπου το 15% συνεχίζει μεταπτυχιακές σπουδές πιθανόν για να αποφύγει τον εφιάλτη της ανεργίας.

απο αρθρο στα ΝΕΑ........απλα παρθεσα το κομματι για τους φιλολογους....γιατι με καιει προσωπικα......μην παρεξηγηθω....οτι αγνοω τους υπολοιπους.... :)
μια απο τα ιδια συμβαινει και στους λοιπους κλαδους...(εκτος απο τους δασκαλους προφανως....)

ειπα ετσι να πουμε ...με τι ασχολουμαστε ο καθενας....να "γελασουμε"....(ας μην συμπεριλαβουμε τα ιδιαιτερα που φανταζομαι ολοι σχεδον κανουμε....)

εγω εργαζομαι ως αποφοιτη ΔΕ σε γραφειο ( με το απολυτηριο λυκειου σαν λογιστρια υποτιθεται....περιπου δηλαδη...)  :-\ ;D