0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
melpo δεν ξερω κατα ποσο αξιοπιστο ειναι ενα πανεπιστημιο και μαλιστα ιδιωτικο οταν δεν ξερει να δινει ουτε τις σωστες βεβαιωσεις εισδοχης στους φοιτητες του.Αν ενα ελληνικο αει η τει ειχε δωσει βεβαιωση εισδοχης και ειχε γραψει λαθος αριθμο εξαμηνων και διαρκεια σπουδων θα λεγατε ολοι ααααααα τεμπεληδες δημοσιοι υπαλληλοι κλπ κλπ. Οσο για το ενδιαφερον σου σε εμπλουτιση της γνωσης μπραβο αν το εννωεις αλλα ασε με να πιστευω πως το 99% των ανθρωπων που κανουν τετοια μαστερ και γενικα μαστερ τα κανουν μονο και μονο για διορισμο.Ειδικα στην ειδικη αγωγη μυριστηκατε προσληψεις πριν ενα χρονο και τωρα τρεχεται να παρετε οτι επιπλεον μπορειται για μια θεση αναπληρωτη με 600 ευρω και πολυ καλα κανετε. Ολοι για μια θεση εργασιας ψαχνουμε! Σεβομαι την αγαπη σου για την επιστημη σου αλλα πιστεψε με πως η προσπαθεια να μπεις σε ενα αξιολογο μαστερ της ελλαδας στο συγκεκριμενο τομεα και οχι σε ενα μαστερ που εδω και 3 μερες δεν ξερετε ποσος ειναι ο ελαχιστος χρονος φοιτησης και μαλιστα το ιδιο το πανεπιστημιο οχρηγει και λαθος βεβαιωσεις, θα ηταν πιο αποδοτικη.Φαντασου δηλαδη να τους πεις να σου βγαλουν και πτυχιο τι πατατες θα κανουν!Προχειρες δουλεις και κολοκυθια τουμπανα..
Έχουν γίνει όλες οι σχετικές κινήσεις. Το σχολείο μας είπε να πάμε σε ΚΕΔΔΥ για αξιολόγηση, αν και εμείς είχαμε ξεκινήσει πολύ πιο πριν λογο και εργοθεραπέια και θα τον πηγαίναμε έτσι κι αλλιώς. Έχουμε πάει ήδη σε δημόσιο κέντρο διάγνωσης όπου μας παρέπεμψε το ΚΕΔΔΥ, γιατί αυτοί θα μας ενημέρωναν για ραντεβού σε 2-3 χρόνια. Για βελτίωση δεν μπορώ να μιλήσω, γιατί δεν ξέρω πώς θα ήταν η κατάσταση χωρίς όλα αυτά. Το βέβαιο είναι ότι τον βοηθάει πολύ η δασκάλα που έρχεται στο σπίτι. Όσο για τη δασκάλα του, είναι λίγο πριν τη σύνταξη και δεν νομίζω ότι θα κερδίσω κάτι, αν της μιλήσω.Ο δε διευθυντής, είναι ενήμερος. Περιμένουμε τη διάγνωση (αν πρόκειται για δυσλεξία) για να δούμε τι θα κάνουμε. Δεν αμφισβητώ ότι κάποιοι από εσάς ενδιαφέρεστε πραγματικά για την Ειδική Αγωγή. Απλά αναρωτιέμαι οι των τεχνικών ειδικοτήτων πώς μπορούν να ανταποκριθούν σε θέματα παιδαγωγικά, όταν δεν έχουν το ανάλογο background από το βασικό τους πτυχίο. Αυτό ισχύει για πολλές σχολές και για τη δική μου, γιατί ως φοιτήτρια έκανα ένα μάθημα παιδαγωγικά της πλάκας και δύο διδακτικές, όπως φαντάζομαι και στο μαθηματικό, φυσικό κλπ. Δεν μπορώ να πεισθώ ότι όλοι εμείς είμαστε το ίδιο κατάλληλοι για την Ειδική Αγωγή με τους αποφοίτους π.χ. του