0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: maria_ στις Ιουλίου 30, 2009, 06:51:42 pm...Αυτό που θεωρώ ότι και τους υπόλοιπους απόφοιτους του τμήματος ενοχλεί είναι ότι γίνεται προσπάθεια εκμηδενισμού της αξίας του ΔΤΨΣ και των ηθικών αξιών των αποφοίτων και η προσβολή της αξιοκρατίας ενώ ο μοναδικός λόγος που φωνάζουν εδώ είναι για να μην τους περάσουμε στον πίνακα αναπληρωτών. Γι αυτό μετράνε και ξαναμετράνε συνεχώς πόσοι θα ειναι με 24μηνο, πόσοι με ΑΣΕΠ, κα.Ας μην κρυβόμαστε.Δεν γίνεται καμία προσπάθεια εκμηδενισμού της αξίας του ΔΤΨΣ. Ούτε βασικά με την κόρη του ΥφΥΠΕΠΘ ασχολούνται...Το πρόβλημα είναι άλλο ότι ο καθένας δε γνωρίζει τι του ξημερώνει στον κλάδο. Όλοι έψαχναν τρόπο να μπουν ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί μόνο αυτή υπήρχε που έδινε παιδαγωγική κατάρτιση. Και δεν έκαναν αίτηση για κατατακτήριες στο ΔΤΨΣ, ουτε στο μεταπτυχιακό του που θυμήσου με θα αναγνωριστεί και αυτό...Μέτρησα σήμερα από το site του ypepth ότι υπάρχουν 23 ΑΕΙ και 24 ΤΕΙ Πληροφορικής στην Ελλάδα.Πόσους απόφοιτους λες να βγάζουν κάθε χρόνο; Ας μη το ψάχνουμε καλύτερα.Ας δεχθούμε ότι με την εκπαίδευση θέλουν ή προλαβαίνουν ακόμα να ασχοληθούν οι 2000 του ενιαίου διορισμών και οι απόφοιτοι του ΔΤΨΣ.Πιστεύεις ότι οι θέσεις φτάνουν πια, έστω και για να τις ονειρεύονται κάποιοι?120 από ΑΣΕΠ και 80 από πίνακα = 200 άτομα για 2 χρόνια.Και μετά μάλλον κανένας άλλος...Ο πρώτος ΠΕ19-20 σε σύνταξη βγαίνει σε 10 χρονάκια, ΑΣΕΠ ΠΕ19-20 το 2011 γιατί να γίνει, αφού δεν υπάρχουν κενά πια όλοι υπεράριθμοι είναι...και γιατί να γίνει και το 2013 σου λέω εγώ, τα ίδια δεδομένα δε θα υπάρχουν?Και αν γίνει θα ζητάει 30 άτομα από ΑΣΕΠ και 20 από πίνακα για δύο χρόνια, όπως ήδη γίνεται στις τεχνικές ειδικότητες.Τι να μας κάνουνε?Στα ΕΠΑΛ δε θα κάνουμε μάθημα μόνο? ή και Εφαρμογές Η/Υ σε Γυμνάσιο - Λύκειο... (Σε δύο χρόνια θα καταργηθεί λέει και η Ανάπτυξη Εφαρμογών από τις Πανελλήνιες και θα δίνουν 4 μαθήματα όπως παλιά με τις δέσμες τα παιδιά. Αυτό το πέτυχαν οι φιλολογοφυσικομαθηματικοί γιατί είναι άπειροι και απορροφούνται μόνο από την εκπαίδευση και μπορούν λοιπόν να έχουν μόνο ένα στόχο στη ζωή τους, το διορισμό και τα ιδιαίτερα. Ενώ οι "Πληροφορικάριοι" είναι πολύ λιγότεροι και χωρίς φωνή και τι δουλειά έχουν στην τελική πλέον στην εκπαίδευση αφού έχουν την εύκολη διέξοδο της βιομηχανίας )Επομένως καταλαβαίνετε όλοι ότι διορισμοί ΠΕ19-20 στην εκπαίδευση δεν προμηνύονται και πολλοί στον ορίζοντα.Τι κάνουν όσοι ασχολούνται με το άθλημα εδώ και 3-4 χρόνια. Παίρνουν τις ωρίτσες τους στο Ολοημεράκι και ψάχνουν πότε γίνονται αιτήσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μήπως και προλάβουν κανένα κοκκαλάκι για διορισμό στη
...Αυτό που θεωρώ ότι και τους υπόλοιπους απόφοιτους του τμήματος ενοχλεί είναι ότι γίνεται προσπάθεια εκμηδενισμού της αξίας του ΔΤΨΣ και των ηθικών αξιών των αποφοίτων και η προσβολή της αξιοκρατίας ενώ ο μοναδικός λόγος που φωνάζουν εδώ είναι για να μην τους περάσουμε στον πίνακα αναπληρωτών. Γι αυτό μετράνε και ξαναμετράνε συνεχώς πόσοι θα ειναι με 24μηνο, πόσοι με ΑΣΕΠ, κα.Ας μην κρυβόμαστε.
................Και μην μας πουλάτε την παραμύθα ότι το 1999-2000 εσείς διαλεξατε να πάτε εκεί επειδη δεν θα χρειαζόσασταν σελέτε...απόρώ αν την είχατε ξανακούσει στα 18 σας έστω και σαν λέξη την Σελέτε....γιατί το 99 τους πληροφορικούς τους έπερναν τηλέφωνο να πάνε να διοριστούνε...Απλά δεν σας έκατσαν κάποιες άλλες πρωτοκλασσάτες σχολές και έτυχε να πάτε εκεί.............
υπάρχουν και παιδιά που ναι σκέφτονται τι θα σπουδάσουν, ναι σκέφτονται την επαγγελματική τους αποκατάσταση από τα 18 τους.γιατί απλά προέρχονται από οικογένειες που δεν τους περισσεέουν...και δεν τους απασχολεί απλά σε ποιά πολή και πως θα περάσουν καλά στα φοιτητικά τους χρόνια, γιατί απλά δουλεύουν ακόμη και σε εκείνα.περιμένουν πως και πως το πτυχίο τους και όταν το πάρουν απλά δεν μπορούν να δουλέψουν, εκεί που διάλεξαν γιατί κάποιοι σαν και σας τους στερούν το δικαίωμα να ασχοληθούν με τη πληροφορική και μετά να γίνουν καθηγητές που ήταν και η αρχική τους επιλογή είμαι και γω μια τέτοια με πατέρα που δεν μπορούσε να μου προσφέρει ούτε τα βασικά και σε άλλη πόλη από το σπίτι μου...
Τώρα να ρωτήσω τα παιδια που κοντεύουν το 24 μηνο πόσο σίγουροι ότι η ρύθμιση απαιτεί και παιδαγωγική κατάρτιση γιατι εγώ σύμφωνα με τα παρακάτω πιστευω ότι δεν την χρειάζεται1. Θεσμοθέτηση μέγιστου χρόνου παραμονής στους Πίνακες Αναπληρωτών τα τρία (3) διδακτικά έτη (24 μήνες). Ο εκπαιδευτικός που συμπληρώνει 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, είναι επιτυχών σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και διαθέτει παιδαγωγική επάρκεια, για τους κλάδους και ειδικότητες που απαιτείται, διορίζεται στη δημόσια εκπαίδευση.Πιο συγκεκριμένα, * οι ειδικότητες Π.Ε. για τις οποίες δεν απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια, βάσει του Ν. 1566/1985, για να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί η συμπλήρωση 24 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας και μία επιτυχής συμμετοχή σε οποιονδήποτε διαγωνισμό για εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ. * οι ειδικότητες Π.Ε. για τις οποίες απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια, βάσει του Ν. 1566/1985, για να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί η συμπλήρωση 24 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας, μία επιτυχής συμμετοχή σε οποιονδήποτε διαγωνισμό για εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ και ετήσια παιδαγωγική επιμόρφωση στην ΑΣΠΑΙΤΕ.Συγκεκριμένα, στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθ. 1 του Ν. 2834/2000 όπωςσυμπληρώθηκε με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθ. 9 του Ν. 3391/2005 ορίζονται ταακόλουθα:«6. Δεν είναι απαραίτητη η κατοχή του παιδαγωγικού πτυχίου της ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ για τησυμμετοχή στο διαγωνισμό ή για το διορισμό πτυχιούχων τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ καιΤΕΙ, κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 αντίστοιχο, σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών ή την πρόσληψησε θέσεις αναπληρωτών η ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Με απόφαση του Υπουργού ΕθνικήςΠαιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του ΔΣ της ΣΕΛΕΤΕ, καταρτίζεταιπρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης στην ΠΑΤΕΣ της ΣΕΛΕΤΕ, το οποίο παρακολουθούνυποχρεωτικώς οι εκπαιδευτικοί της κατηγορίας αυτής και ορίζονται οι προϋποθέσεις και ηδιαδικασία εκτέλεσης του προγράμματος αυτού και κάθε σχετική λεπτομέρεια. Κατά τουςδιορισμούς εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις και κατά τις προσλήψεις εκπαιδευτικών ωςπροσωρινών αναπληρωτών ή ωρομισθίων προηγούνται οι υποψήφιοι των ανωτέρω κλάδωνπου έχουν τα πλήρη προσόντα διορισμού».
υπάρχουν και παιδιά που ναι σκέφτονται τι θα σπουδάσουν, ναι σκέφτονται την επαγγελματική τους αποκατάσταση από τα 18 τους.γιατί απλά προέρχονται από οικογένειες που δεν τους περισσεέουν...και δεν τους απασχολεί απλά σε ποιά πολή και πως θα περάσουν καλά στα φοιτητικά τους χρόνια, γιατί απλά δουλεύουν ακόμη και σε εκείνα....είμαι και γω μια τέτοια με πατέρα που δεν μπορούσε να μου προσφέρει ούτε τα βασικά και σε άλλη πόλη από το σπίτι μου...
περιμένουν πως και πως το πτυχίο τους και όταν το πάρουν απλά δεν μπορούν να δουλέψουν, εκεί που διάλεξαν γιατί κάποιοι σαν και σας τους στερούν το δικαίωμα να ασχοληθούν με τη πληροφορική και μετά να γίνουν καθηγητές που ήταν και η αρχική τους επιλογή