*

Αποστολέας Θέμα: Ψηφιακή τάξη  (Αναγνώστηκε 33919 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #98 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 06:35:34 μμ »
Καλό μήνα!

Και καλές ψηφιακές διδασκαλίες!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:26:38 »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #99 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 07:17:52 μμ »
Αγαπητέ fair play,
μπήκαμε στο κομμάτι "πλανήτης Γη" και δίδαξα από κει την κίνηση της γης γύρω από τον εαυτό της καθώς τα παιδιά έβλεπαν την εναλλαγή μέρας και νύχτας και δίδαξα επίσης την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο για να καταλάβουν τις εναλλαγές των εποχών. Όπως λέει και το βιβλίο του εκπαιδευτικού (που τυπώθηκε χωρίς να ληφθεί υπόψιν το λογισμικό) ειδικά η εναλλαγή των εποχών είναι θέμα που δύσκολα γίνεται αντιληπτό από τους μικρούς μαθητές. Με το λογισμικό όμως, μια χαρά την κατάλαβαν και απόδειξη είναι ότι όταν ο καθένας ήταν έτοιμος, πήγαινε στο link που είχε μια άσκηση-παιχνίδι σχετική και μπορώ να πω ότι όλα τα παιδιά την έκαναν! Εντάξει, κάποιοι χρειάστηκαν βοήθεια, αλλά το αποτέλεσμα ήταν θετικότατο. Μετά, αφήσαμε τα netbooks στην άκρη και δίδαξα με τον παραδοσιακό τρόπο την ισημερία. Για το σπίτι, τους έδωσα να μελετήσουν και να απαντήσουν τις 12 ερωτήσεις που αναφέρονται στην ενότητα αυτή. Απορίες και συζήτηση επί των ερωτήσεων θα γίνει στο επόμενο μάθημα. Αυτά έχω κάνει ως τώρα. Καλώς; κακώς; θα μάθω αύριο που είναι το σεμνάριο. Ελπίζω να μάθω κάτι ουσιαστικό, όπως είπα θα ενημερώσω.

Όσο για το σεμινάριο των μαθηματικών, αυτό δεν θα το παρακολουθήσω δυστυχώς. Η "εύρρυθμη λειτουργία" του σχολείου, δεν μας το επιτρέπει. Εμένα πάλι, δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου να αυτοσχεδιάσω παίρνοντας αμφιβόλου ποιότητας λογισμικά για να τα εντάξω στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όπως είπα και παλιότερα, είναι πολύ σημαντικό θέμα η χρήση λογισμικού στα μαθηματικά και οι αυτοσχεδιασμοί του καθενός μας, θεωρώ πως δεν έχουν θέση εδώ.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #100 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:10:45 μμ »
Αγαπητέ fair play,
μπήκαμε στο κομμάτι "πλανήτης Γη" και δίδαξα από κει την κίνηση της γης γύρω από τον εαυτό της καθώς τα παιδιά έβλεπαν την εναλλαγή μέρας και νύχτας και δίδαξα επίσης την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο για να καταλάβουν τις εναλλαγές των εποχών. Όπως λέει και το βιβλίο του εκπαιδευτικού (που τυπώθηκε χωρίς να ληφθεί υπόψιν το λογισμικό) ειδικά η εναλλαγή των εποχών είναι θέμα που δύσκολα γίνεται αντιληπτό από τους μικρούς μαθητές. Με το λογισμικό όμως, μια χαρά την κατάλαβαν και απόδειξη είναι ότι όταν ο καθένας ήταν έτοιμος, πήγαινε στο link που είχε μια άσκηση-παιχνίδι σχετική και μπορώ να πω ότι όλα τα παιδιά την έκαναν! Εντάξει, κάποιοι χρειάστηκαν βοήθεια, αλλά το αποτέλεσμα ήταν θετικότατο. Μετά, αφήσαμε τα netbooks στην άκρη και δίδαξα με τον παραδοσιακό τρόπο την ισημερία. Για το σπίτι, τους έδωσα να μελετήσουν και να απαντήσουν τις 12 ερωτήσεις που αναφέρονται στην ενότητα αυτή. Απορίες και συζήτηση επί των ερωτήσεων θα γίνει στο επόμενο μάθημα. Αυτά έχω κάνει ως τώρα. Καλώς; κακώς; θα μάθω αύριο που είναι το σεμνάριο. Ελπίζω να μάθω κάτι ουσιαστικό, όπως είπα θα ενημερώσω.

Όσο για το σεμινάριο των μαθηματικών, αυτό δεν θα το παρακολουθήσω δυστυχώς. Η "εύρρυθμη λειτουργία" του σχολείου, δεν μας το επιτρέπει. Εμένα πάλι, δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου να αυτοσχεδιάσω παίρνοντας αμφιβόλου ποιότητας λογισμικά για να τα εντάξω στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όπως είπα και παλιότερα, είναι πολύ σημαντικό θέμα η χρήση λογισμικού στα μαθηματικά και οι αυτοσχεδιασμοί του καθενός μας, θεωρώ πως δεν έχουν θέση εδώ.
++++++++

Κρίμα που η "εύρυθμη λειτουργία" είναι για κάποιους πιο σημαντική από τη ποιότητα της διδασκαλίας!

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #101 στις: Νοέμβριος 05, 2009, 08:48:28 πμ »
Τελικά στο σεμινάριο δεν έμαθα τίποτα  :o,
όοοοοολος ο χρόνος αναλώθηκε στο να δείξουν στους συναδέλφους πως να εγκαταστήσουν το λογισμικό
ήταν δηλαδή του τύπου "πάμε στο τάδε, κάνουμε δεξί κλικ κλπ"
κι όταν με το καλό εγκαταστάθηκε το λογισμικό σε όλα τα netbooks,
η τελευταία μισή ώρα αφιερώθηκε στην παρουσίασή του.
Βασικές -για μένα- ερωτήσεις όπως "πόσο χρόνο διαθέτουμε για την κάθε ενότητα"
και οδηγίες για το πως θα συνδυάσουμε το λογισμικό με την κλασσική διδασκαλία,
δεν αναφέρθηκαν.
Αν κάποιος άλλος από το forum, σε άλλο σεμινάριο, μάθει οτιδήποτε σχετικό, ας μας το παραθέσει.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:26:38 »

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #102 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:22:38 πμ »
ο συναδελφος που διδασκει γεωγραφια πηγε στο σεμιναριο της συμβουλου.Αυτη τους  ειπε πως δεν ξερει τιποτα απο η/υ και να τα βρουν μονοι τους!! φοβερη επιμορφωση,δεν μπορω να πω.Ο υπολοιπος χρονος αναλωθηκε σε γενικοτητες και καμια αναφορα στην ψηφιακη ταξη!

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #103 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:29:44 πμ »

όοοοοολος ο χρόνος αναλώθηκε στο να δείξουν στους συναδέλφους πως να εγκαταστήσουν το λογισμικό
ήταν δηλαδή του τύπου "πάμε στο τάδε, κάνουμε δεξί κλικ κλπ"


Επιτρέπεται να εγκαταστήσουμε λογισμικά στα netbooks τψν μαθητών;

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #104 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:39:41 πμ »
για να ''τρεξει'' η γεωγραφια χρειαζεται τα adobe flash player και psetup να εγκατασταθουν ειτε απο το ιντερνετ ειτε απο φλασακι.Κι εμεις στο σχολειο αυτη τη δουλεια καναμε(βοηθησα το συναδελφο που διδασκει το μαθημα)

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #105 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:46:34 πμ »
Μάλλον δεν το εξέφρασα καλά.
Τα netbooks και τα δικά μας και των μαθητών έχουν ήδη εγκατεστημένα τα λογισμικά.
Είναι ζιπαρισμένα όμως και χρειάζεται να γίνει unzip και στη συνέχεια να τρέξουμε κάποια προγράμματα (που κι αυτά είναι εγκατεστημένα) προκειμένου να δουλέψουν.
Δεν είναι καμιά επιστήμη, προς Θεού, υπάρχουν οδηγίες!! Τώρα γιατί έπρεπε να γίνει σεμινάριο και να μη διαβάσουμε τις οδηγίες δεν το ξέρω!

Γενικά μπορούμε να εγκαταστήσουμε ό,τι νομίζουμε στα netbooks, με την προϋπόθεση βέβαια να είναι αγορασμένο ή free.
Τώρα αν είναι παιδαγωγικά σωστό να κάνουμε χρήση όποιων άλλων λογισμικών νομίζει ο καθένας μας ... τι να σου πω;
Για μένα είναι λάθος πρακτική. Είναι σα να λέμε, "βρήκα ένα ωραίο βιβλίο στην αγορά και αποφάσισα να κάνω μάθημα από κει".
Θα το έκανες; Εγώ πάντως όχι.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος dina_pappa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #106 στις: Νοέμβριος 10, 2009, 08:34:20 μμ »
Δύο χρήσιμα σιτε για την γεωγραφία της Α τάξης

http://www.talent.gr/geografia/

http://www.aegean.gr/Geography/cartolab/site/index/sx_xar_index.htm

Μας ενημέρωσαν σε επιμορφωτική συνάντηση ότι το βιβλίο της Α τάξης κανονικά συνοδευόταν από νέους επιτοίχους χάρτες που θα έπρεπε να έχουν σταλεί από το ΠΙ. Γιαυτό ίσως συναντάμε δυσκολίες στην διδασκαλία του βιβλίου. Ελπίζουν οι συγγραφείς του χρόνου να υπάρχουν οι χάρτες στα σχολεία για να γίνεται καλύτερη δουλειά.

Στο σιτε του παιδαγωγικού πλέον υπάρχουν οδηγίες για το πως να χρησιμοποιήσουμε το λογισμικό αλλά και οδηγίες για την διδασκαλία του μαθήματος.

http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=22&ep=325  (διδασκαλία μαθήματος)

http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=22&ep=326&c_id=848   (οδηγίες για το λογισμικό)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #107 στις: Νοέμβριος 10, 2009, 09:00:52 μμ »

Μας ενημέρωσαν σε επιμορφωτική συνάντηση ότι το βιβλίο της Α τάξης κανονικά συνοδευόταν από νέους επιτοίχους χάρτες που θα έπρεπε να έχουν σταλεί από το ΠΙ.
Όπως έμαθα, από άτομο που πήγε σε αντίστοιχη συνάντηση, αυτούς τους χάρτες, που μου είπε πως είναι πολύ ωραίοι, και τους δώσανε σε ηλεκτρονική μορφή, το ΠΙ τους είχε φτιάξει έγκαιρα, αλλά το ελληνικό κράτος θεώρησε την εκτύπωσή τους και την αποστολή τους στα σχολεία πολύ ακριβό "σπορ". Για υπερτιμημένα γκατζετάκια βέβαια τα βρήκε...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #108 στις: Νοέμβριος 10, 2009, 09:09:06 μμ »

Μας ενημέρωσαν σε επιμορφωτική συνάντηση ότι το βιβλίο της Α τάξης κανονικά συνοδευόταν από νέους επιτοίχους χάρτες που θα έπρεπε να έχουν σταλεί από το ΠΙ.
Όπως έμαθα, από άτομο που πήγε σε αντίστοιχη συνάντηση, αυτούς τους χάρτες, που μου είπε πως είναι πολύ ωραίοι, και τους δώσανε σε ηλεκτρονική μορφή, το ΠΙ τους είχε φτιάξει έγκαιρα, αλλά το ελληνικό κράτος θεώρησε την εκτύπωσή τους και την αποστολή τους στα σχολεία πολύ ακριβό "σπορ". Για υπερτιμημένα γκατζετάκια βέβαια τα βρήκε...
Μα γιατί να εκτυπωθούν; Αν θέλει κάποιος να τους παρουσιάσει σε μεγάλο μέγεθος δεν αρκεί ένας προβολέας; 

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #109 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 12:57:36 πμ »

Μα γιατί να εκτυπωθούν; Αν θέλει κάποιος να τους παρουσιάσει σε μεγάλο μέγεθος δεν αρκεί ένας προβολέας; 
psych@ra ένας καλός χάρτης είναι ένας λεπτομεριακός χάρτης. Και ένας λεπτομεριακός χάρτης (κατά την γνώμη μου) για να μπορεί να τον διαβάσει κάποιος πρέπει να έχει 1ον μέγεθος + 2ον ευκρίνεια. Ούτε το πρώτο διασφαλίζεται τόσο (ανάλογα τον προβολέα και την σχολική αίθουσα), και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν διασφαλίζεται το 2ο. Ούτε στην οθόνη ενός υπολογιστή είναι εύχρηστος , ακόμα κι αν αυτή έινια μεγάλη. Το χουμε ξαναπεί... δεν φτάσαμε ακόμα στην εποχή της αντικατάστασης του χαρτιού :)
 Επιπλέον η δικιά μου γνώμη είναι ότι οι χάρτες πρέπει να είναι αναρτημένοι καθ' όλη την διάρκεια του μαθήματος της γεωγραφίας, και αν ήταν δυνατόν να μην κατέβαιναν ούτε στην ώρα των άλλων μαθημάτων.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #110 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:21:03 πμ »
Δεν πειράζει που δεν έχουμε τους χάρτες αυτούς. Το λογισμκό έχει κα-τα-πλη-κτι-κούς χάρτες. Έχει χάρτες της Αφρικής -στην οποία αναφέρεται το σχολικό βιβλίο- και πραγματικά δεν τους λείπει τίποτα. Σου δίνει την δυνατότητα να δεις τον γεωφυσικό/πολιτικό/σεισμών κ.α και φαίνονται μια χαρά ακόμα και στις 10άρες οθόνες. Μη σας πω ότι είναι καλύτερα έτσι, παρά να έδιναν ένα σωρό λεφτά για χάρτες, οι οποίοι ξέρουμε πως δεν αντέχουν στο χρόνο.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #111 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:48:27 πμ »
Δεν πειράζει που δεν έχουμε τους χάρτες αυτούς. Το λογισμκό έχει κα-τα-πλη-κτι-κούς χάρτες. Έχει χάρτες της Αφρικής -στην οποία αναφέρεται το σχολικό βιβλίο- και πραγματικά δεν τους λείπει τίποτα. Σου δίνει την δυνατότητα να δεις τον γεωφυσικό/πολιτικό/σεισμών κ.α και φαίνονται μια χαρά ακόμα και στις 10άρες οθόνες. Μη σας πω ότι είναι καλύτερα έτσι, παρά να έδιναν ένα σωρό λεφτά για χάρτες, οι οποίοι ξέρουμε πως δεν αντέχουν στο χρόνο.
??? ??? ???
Μα τι διάολο; άλλο λογισμικό είδα εγώ; μου φάνηκε πολύ φτωχό αυτό που είδα. Θα πάω να το ξανα-τσεκάρω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 835
Σύνολο: 850

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.