*

Αποστολέας Θέμα: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας  (Αναγνώστηκε 11697 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stef

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 04:38:48 μμ »
http://users.sch.gr/stefanoso/project.htm
εδώ θα βρείτε τον προγραμματισμό ανά ημέρα που σκέφτομαι να ακολουθήσω σε γενικές γραμμές. Βέβαια αυτά αλλάζουν ανάλογα τους μαθητές, το αντικείμενο μελέτης, τις παροχές που έχει το σχολείο και το ερευνητικό εργαλείο που θα επιλέξει ο καθένας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:40:20 »

Αποσυνδεδεμένος katerina_s

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 30, 2013, 10:01:49 πμ »
Επαναφέρω το θέμα γιατί έχω απορίες σχετικά με τη βαθμολογία.

Σχετικά με τη βαθμολόγηση, η οδηγία είναι να βαθμολογείται η συνολική εργασία με έναν βαθμό. π.χ η εργασία "κίνδυνοι από το ιντερνετ" βαθμολογείται με 15 (συνολο γραπτή έκθεση, παρουσίαση, μεθοδολογία κλπ). Για το πρώτο τετράμηνο φέτος όλοι οι ομάδα των 4 μαθητών θα πάρει 15. Στο επόμενο τετράμηνο υποτίθεται ανάλογα με τη συνεισφορά του κάθε μαθητή στην εργασία θα παίρνει το βαθμό του. Ο μέσος όρος όμως των βαθμών των μαθητών της ομάδας πρέπει να κάνει το βαθμό της εργασίας.

Δηλαδή δεν μπορεί η εργασία να αξίζει 15 και οι μαθητές να βαθολογηθούν με 20, 19, 18, 19 που ο μέσος όρος αυτών των βαθμών κανει 19.

Αν κατάλαβα καλά, πέρσι (2011-12) υπήρχε κάποια οδηγία που έλεγε ότι το πρώτο τετράμηνο πρέπει να είναι κοινός ο βαθμός για όλα τα μέλη μιας ομάδας, σωστά;

Φέτος ισχύει το ίδιο; Διαβάζοντας το βιβλίο του εκπαιδευτικού δεν νομίζω ότι είμαι υποχρεωμένη να δώσω κοινό βαθμό στο πρώτο τετράμηνο, πόσο μάλλον που το project ήταν τετράμηνης διάρκειας και έχει κλείσει. Αν δηλαδή ήταν ετήσιο θα είχε μια λογική ο ομαδικός βαθμός στο πρώτο τετράμηνο και ατομικός στο δεύτερο. Όμως η άλλη συνάδελφος που κάνει project επιμένει ότι ο βαθμός πρέπει να είναι κοινός. Σημειωτέον ότι η συνάδελφος είχε και πέρσι project ενώ για μένα είναι πρώτη φορά.

Επειδή δεν έβγαλα άκρη ρωτώντας στο σχολείο, ελπίζω κάποιος από εδώ να μπορεί να μας δώσει μια σίγουρη απάντηση  :)

Αποσυνδεδεμένος ZMOL

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 30, 2013, 11:03:29 μμ »
Όχι δεν είναι κοινός ο βαθμός στο Α΄Τετράμηνο. Ακόμη και αν είναι ετήσιο, στο Β΄τετράμηνο υπάρχει επέκταση του θέματος του Α΄τετραμήνου, δηλ. παραδίδουν νεα εργασία. Αν δεν ξέρει κάποιος να σε ενημερώσει στο σχολείο σου, επικοινωνείς με τον σχ.σύμβουλο που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου και εκεινος θα σου δώσει όλες τις νεώτερες οδηγίες που υπάρχουν.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #31 στις: Απρίλιος 25, 2013, 01:51:28 μμ »
Συνάδελφοι τι βαθμούς βάζετε στο project; Ποιος είναι ο κατώτερος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:40:20 »

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υλικό για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 28, 2013, 05:37:38 μμ »
Στην πρόσφατη εγκύκλιο του υπουργείου για τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού Δευτεροβάθμιας εκπ/σης γίνεται αναφορά στην ανάθεση του μαθήματος project. Συγκεκριμένα, αναφέρει η εγκύκλιος:
"Για τον υπολογισμό των ωρών Project για τη νέα σχολική χρονιά, να ληφθούν υπόψη τα εξής:
- Έκαστο τμήμα Project θα ανατίθεται σε έναν μόνο εκπαιδευτικό (η συνδιδασκαλία θα καταργηθεί)
- Η ανάθεση του Project θα γίνεται υποχρεωτικά τελευταία και αφού θα έχουν ολοκληρωθεί οι αναθέσεις όλων των άλλων μαθημάτων
- Θα υπάρχει η δυνατότητα ανάθεσης έως και δύο το πολύ τμημάτων Project ανά εκπαιδευτικό οποιασδήποτε ειδικότητας, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05, στους οποίους θα επιτρέπεται η ανάθεση ενός μόνο τμήματος Project."
Τα παραπάνω οδηγούν σε περαιτέρω υποβάθμιση του μαθήματος, αφού: 1) οι δύο καθηγητές γίνονται ένας, 2) το μάθημα θα ανατίθεται ως επί το πλείστον σε καθηγητές που δεν συμπληρώνουν ωράριο και όχι σε εκείνους που θέλουν να το διδάξουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30900
  • Τελευταία: Stefanospg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1095254
  • Σύνολο θεμάτων: 18345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 281
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 214
Σύνολο: 233

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.