*

Αποστολέας Θέμα: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο  (Αναγνώστηκε 25323 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 05:36:07 μμ »
Νομίζω ότι πραγματικά είναι ζήτημα "συμβολαίου". Από την άλλη πάλι είναι προτιμότερο να εκτονωθεί κινητικά και να στερηθεί κάτι άλλο. Π.χ. αυτοί που ξάπλωσαν και ξεκουράστηκαν να πιουν ένα ποτήρι χυμό μετά την ώρα ξεκούρασης. Γενικά είμαι υπέρ των επιβραβεύσεων και των συνδιαλαγών. Του τύπου αν ξαπλώσεις για πέντε λεπτά σήμερα και τον υπόλοιπο χρόνο κάνεις τη χ δουλειά θα επιβραβευθείς. Τα πέντε θα γίνουν δέκα, τα δέκα τέταρτο κ.ο.κ. Από την άλλη αν το παιδί είναι υπερκινητικό  ξαπλωμένο δε θα μείνει που να χτυπιέσαι κάτω. Πρέπει να το διαχειριστείς αλλιώς.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:54:02 »

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 10:23:30 πμ »
Είμαι ΠΕ06 Κ θα έχω μια τάξη pre-junior Α'Δημοτικού κ ένα παιδάκι από νηπιαγωγείο που έχει επιληψία,θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κ εγώ κάποια από αυτά που έχετε αναφέρει?Τι λέτε?


Γιατί μπήκες σ αυτόν τον προβληματισμό; Τι κοινό εντόπισες; Τα παιδιά με επιληψία δεν έχουν καμία σχέση με υπερκινητικά. :(. Αν το παιδί έχει κάποια απο τα συμπτώματα απο αυτά που αναφέρονται δεν νομίζω οτι έχουν να κάνουν με την επιληψία.

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 10:35:49 πμ »
τυχαίνει να ξέρω παιδί με διαγνωσμένη υπερκινητικότητα. Το πρόβλημα εντοπίστηκε απο ειδικό όταν ήταν 4-5 χρονών. Το παιδί δεν μπορούσαμε να το αγγίξουμε, τσίριζε, δεν ήθελε αγκαλιές απο μικρό, έκανε συνέχεια σβούρες χωρίς να ζαλίζεται (ένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν αντέχει να κάνει τόσες), απίστευτη διάσπαση προσοχής, άργησε πολύ να μιλήσει και όταν ήταν πολύ μικρό επειδή φαινόταν οτι κάτι δεν πήγαινε καλά οι γονείς του προβληματιζόταν μήπως δεν ακούει. Διαπίστωναν οτι άκουγε επειδή παρακολουθούσε με προσοχή διαφημίσεις. Ότι και αν έκανε, αν άκουγε διαφημίσεις καθόταν και τις έβλεπε με προσοχή. Αγνοούσε τους πάντες γύρω του. Αλλού θέλω να καταλήξω όμως. Το παιδί έκανε λογοθεραπεία απο τα 5, άργησε μια χρονιά να πάει δημοτικό για να μην δυσκολευτεί και τώρα είναι δευτέρα γυμνασίου και πολύ καλή μαθήτρια, ήρεμη, συζητήσιμη..Αν και δεν έχω σχέση με μαθησιακές δυσκολίες μπορώ να πω οτι απο οτι είδα είναι μια κατάσταση που αν διαγνωστεί σωστά και νωρίς θεραπεύεται πλήρως ;D. Αλλά υπάρχει κίνδυνος απο εμάς τους εκπαιδευτικούς να θεωρήσουμε οτι ένα "δύσκολο" και ζωηρό παιδί είναι υπερκινητικό απλά και μόνο επειδή δεν υπακούει σε κανόνες. Γι αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: μεθοδοι πειθαρχειας στο νηπιαγωγειο
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 11:59:55 πμ »
Σωστά και γιαυτό άλλωστε δεν είναι δική μας δουλειά να κάνουμε διαγνώσεις, αλλά οφείλουμε να κινητοποιούμε τους αρμόδιους φορείς, ώστε να γίνουν οι κινήσεις που πρέπει (διάγνωση, εκπαιδευτική παρέμβαση). Ούτε καν πρόγραμμα παρέμβασης δεν πρέπει να φτιάχνουμε μόνες μας όσα κι αν έχουμε διαβάσει. Βέβαια εδώ στην Ουτοπία που ζω και όλα λειτουργούν ρολόι ο καιρός σήμερα είναι υπέροχος ( :P :P :P), αλλά που θα πάει όσο πιο πολύ κινητοποιούμαστε και διεκδικούμε τόσο πιο πιθανό είναι να μας ακούσουν.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Nipiag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Αποτελεσματικές πρακτικές/συχνά λάθη στη διαχείριση της τάξης
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 31, 2012, 07:55:07 μμ »
Γεια σας αγόρια και κορίτσια! Είμαι καινούρια στο φόρουμ και στον χώρο των νηπιαγωγών γενικότερα (φέτος θα είναι η δεύτερη χρονιά μου) και θεωρώ πως το μοίρασμα απόψεων και εμπειριών αποτελεί τελικά ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για την εξέλιξή των πρακτικών που μας βοηθούν στην αποτελεσματική διαχείριση των τάξεων μας.
Από τη φετινή μου εμπειρία αυτό που  όρισα ως Νο1 κανόνα για μένα είναι το να θέτεις όρια στα παιδιά και να είσαι ακλόνητος προς αυτά (πλην ειδικών εξαιρέσεων φυσικά).
Υπάρχουν πρακτικές/τρικς που να σας έχουν φανεί χρήσιμα για την διατήρηση της οργάνωσης και της ηρεμίας μέσα στην τάξη;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 584
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.