*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ 04.04  (Αναγνώστηκε 63047 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mauri_agelada

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • οταν η εκπαιδευση παιδευει και τους εκπαιδευτες
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 04, 2009, 07:58:22 pm »
Δε νομίζω ότι κανείς από εμάς έχει την ψευδαίσθηση ότι εκπροσωπεί ολόκληρο τον Κλάδο ή όλους τους συναδέλφους της ειδικότητάς του.
Ο καθένας μας εκπροσωπεί τον εαυτό του, ίσως προσπαθώντας να αποδώσει ένα γενικότερο κλίμα στον χώρο της ειδικότητάς του.
Από κει και πέρα όμως είναι κρίμα να χαρακτηρίζονται εξαιτίας μας και όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι επειδή απλά εμείς μπορεί να έχουμε κάποιες λαθεμένες απόψεις για οποιοδήποτε λόγο!




Να ρωτήσω τους
ΠΕ0404
ετσι απλα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:19 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 04, 2009, 08:43:21 pm »
Πώς σας φαίνεται το γεγονός ότι επιτέλους άλλαξαν την ύλη των Πανελληνίων τουλάχιστον όσον αφορά τη

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 04, 2009, 09:47:25 pm »
Την Παρασκευή βγήκε η ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζομένων και έχει αλλάξει στην

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 04, 2009, 10:14:49 pm »
kalia_ χαίρομαι που το μαθαίνω, δεν είχα ιδέα! mauri_agelada δεν πιστεύω ότι θα θεωρήσουν τα παιδιά το μάθημα εύκολο ή δύσκολο απλά και μόνο επειδή προστέθηκε η εισαγωγή από ένα κεφάλαιο! Υπάρχει βέβαια η παγίδα, το πώς θα διδαχθεί... Νομίζω πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία σε αυτό. Δε θα ήταν καθόλου κακή ιδέα να δίνονταν κάποιες οδηγίες για τους διδακτικούς σκόπελους που θα πρεπει να αποφύγουμε... Κάποιο συνέδριο ίσως; Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό: http://geitonas.edu.gr/default.asp?pid=93&la=1 Ελπίζω να καταφέρω να πάω...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 04, 2009, 11:36:45 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ 04.04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:19 »

Αποσυνδεδεμένος mauri_agelada

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • οταν η εκπαιδευση παιδευει και τους εκπαιδευτες
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 05, 2009, 03:00:58 pm »
Όταν λέμε βέβαια εισαγωγή εννοούμε τις σελίδες 119-131.    Δε μιλάμε απλώς για μία παράγραφο,  γι'αυτό άλλωστε και ρώτησα για το πως σας φαίνεται!
Το σίγουρο είναι ότι θα είναι πανελληνίως εξεταζόμενο αυτό το κομμάτι και επιτέλους κάποιοι μάλλον θα ξυπνήσουν και θα μάθουν τι σημαίνει εξέλιξη και κατά πόσο ισχύει σε αντίθεση με τα παραμυθάκια που μάθαιναν συνήθως οι μαθητές στην Ελλάδα!

Σαφώς και δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο, το θέμα είναι να μην αφήσουμε, όλοι εμείς που θα το διδάξουμε, να δημιουργήσουν περίεργη εντύπωση κάποιοι άλλοι, απλώς και μόνο επειδή δεν την καταλαβαίνουν ή τη φοβούνται σαν πραγματικότητα!

Πολύ ενδιαφέρον αυτό το Συνέδριο που παρέθεσες SEC το θέμα τώρα για πολλούς από εμάς είναι το κατά πόσο εύκολο θα είναι να παρεβρεθούμε εκεί!   Άραγε θα μπορεί τουλάχιστον κάποιος να λάβει με κάποιον τρόπο τα πρακτικά?  Αν μπορέσει κάποιος να μάθει, αν είναι εύκολο να μας ενημερώσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΠΕ0404
ετσι απλα....

Αποσυνδεδεμένος Marelex

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 05, 2009, 04:22:11 pm »
Μόλις προχτές ανακάλυψα ότι μαθήτριά μου της Γ' Λυκείου, στην καρδιά της Αθήνας, πίστευε ότι πλύση με κόκα κόλα μετά το σεξ προσφέρει αντισύλληψη!!! Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή όχι.

Έχω ανοίξει θέμα για συγκέντρωση κοτσάνων εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14835.0
Θα είχε πλάκα συνάδελφοι να φτιάξουμε ένα ...κοτσανολόγιο βιολογίας  :) Περιμένω τη συμμετοχή σας.



Μόνο εσύ έγραψες εκεί.
Προφανώς οι συνάδελφοί σου κρίνουν ότι το θέμα αυτό είναι ανάξιο λόγου.
Σίγουρα έχεις τους λόγους σου που είσαι τόσο φανατισμένη,αλλά είναι αστείο να είσαι τόσο σίγουρη ότι οι βιολόγοι που κάνουν φυσικοί είναι καλύτεροι από τους φυσικούς που κάνουν βιολογία.
Ο κάθε ένας πρέπει να διδάσκει αυτό που σπούδασε.
Αυτό διδάχτηκε,αυτό είναι δίκαιο και για τους συναδέλφους των άλλων τμημάτων.
Το θέμα όμως είναι ότι οι φυσικοί εύκολα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο,συνεπώς είναι πολύ λιγότεροι από τους βιολόγους που για να συμπληρώσουν ωράριο στο ίδιο σχολείο,αφού βαριούνται να τρέχουν σε άλλο,διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης.


ΥΓ : Είσαι τόσο φανατισμένη,που αρχίζω να πιστεύω πως αυτές τις υπερβολές τις κατέβασες από το μυαλό σου,μόνο και μόνο για να μειώσεις και να εκθέσεις τους συναδέλφους σου.


Λοιπόν, αγαπητέ συνάδελφε ΤΕΜ, τώρα μπόρεσα να δω κάποια μηνύματα του φόρουμ λόγω απουσίας μου κι έπεσα πάνω στα παραπάνω. Αν και έχει περάσει καιρός, τα φέρνω και πάλι στο προσκήνιο, γιατί τα έγραψες παραθέτοντας το όνομά μου, οδηγώντας με στο συμπέρασμα ότι  απευθύνεσαι σε μένα. Είναι έτσι;;; Μήπως στη βιασύνη σου να οργανώσεις επίθεση ενάντια στη βιολογική λαίλαπα, δεν πρόσεξες ότι  το μήνυμα περι κοτσανολογίου δεν ήταν δικό μου;;  Για την ακρίβεια - και ας με συγχωρεί ο άλλος συνάδελφος, είναι μία ιδέα προς την οποία είμαι εντελώς αντίθετη. Όσα είπα, τα είπα με πόνο ψυχής για τα όσα αντιμετωπίζω χρόνια τώρα στα σχολεία και οπωσδήποτε όχι για να κάνω πλάκα με κάτι που είπε μαθητής.  Επίσης στο μήνυμα σου αναφέρεις τη λέξη «φανατισμένη» και υποθέτω και πάλι ότι απευθύνεσαι σε μένα μια και ο φίλος sec  δεν έχει αποκαλύψει το φύλο του στο προφίλ του. Να πω λοιπόν –αν και δεν έχω ανάγκη να απολογηθώ - ότι εκτός από το ότι το κοτσανολόγιο δεν είναι δικό μου πνευματικό παιδί,  το περιστατικό με την κοκα κόλα δεν είναι υπερβολή, δυστυχώς είναι 100% αληθινό. Παράλληλα  το ποιος είναι φανατισμένος εδώ μέσα είναι κάτι που όλοι έχουμε την κοινή αντίληψη να κρίνουμε χωρίς να απευθύνουμε χαρακτηρισμούς ο ένας στον άλλον.  Θα σου ήμουν υποχρεωμένη αν δεν με αμφισβητούσες, κυρίως αφού  δεν με γνωρίζεις, δεν ξέρεις ούτε ποια είμαι, ούτε ποια είναι η πορεία μου στο χώρο. Ξόδεψες πολύ χρόνο, μέρες  τώρα, για να αποδείξεις ότι οι φυσικοί είναι οι καλύτεροι  από όλους, ενώ από την άλλη έκανες  ότι μπορούσες για να αποδείξεις το αντίθετο. Και τα κατάφερες περίφημα από ό,τι είδα. Άσε που έκανες και παρατήρηση σε μένα ότι θέλω να μειώσω τους συναδέλφους μου!! Να σου επιστρέψω τη σύσταση με την υπενθύμιση ότι κι εγώ και όλοι εδώ μέσα συνάδελφοί σου είμαστε, θέλεις δεν θέλεις. Ναι είμαστε βιολόγοι, μην κάθεσαι πολύ κοντά, αλλά  όλοι οφείλουμε να τιμάμε τις ειδικότητές μας…. Ναι, καλημέρα σας… ακόμα και οι φυσικοί !!!
Αυτά και ζητώ συγγνώμη από τους υπόλοιπους για την επαναφορά ενός μάλλον ανούσιου θέματος. Δεν θα επαναληφθεί.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 05, 2009, 07:44:43 pm »
και ας με συγχωρεί ο άλλος συνάδελφος, είναι μία ιδέα προς την οποία είμαι εντελώς αντίθετη. Όσα είπα, τα είπα με πόνο ψυχής για τα όσα αντιμετωπίζω χρόνια τώρα στα σχολεία και οπωσδήποτε όχι για να κάνω πλάκα με κάτι που είπε μαθητής. 

Πίστεψέ με το θέμα που αναφέρεις, το άνοιξα με στόχο να μαζέψουμε τις πολλές και απίστευτες παρανοήσεις των παιδιών στο μάθημα της βιολογίας. Το ότι είναι γεγονότα τραυματικά για μας και τραγικά για τα παιδιά είναι παραπάνω από ευνόητο.

Αποσυνδεδεμένος Marelex

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 05, 2009, 07:59:44 pm »
Το καταλαβαίνω, sec, δεν εννοούσα ότι εσύ κάνεις πλάκα. Άλλωστε, αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να γίνει και εργαλέιο μέσα στην τάξη. Τα παιδιά συνήθως γελάνε με τα λάθη τους και γίνονται πιο δεκτικά στη διόρθωση. Μιλούσα γενικά έχοντας στο μυαλό μου άλλα fora όπου έχω τύχει. Συγγνώμη αν φάνηκε σαν να εννοούσα ότι εσύ κάνεις πλάκα.

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 06, 2009, 12:12:44 am »
Ύλη βιολογίας Γ΄Ενιαίου Λυκείου γενικής Παιδείας:
Κεφάλαιο 1 «Άνθρωπος και Υγεία», εκτός από τις σελίδες 19-21 (Πολλαπλασιασμός των ιών) της ενότητας 1.2, την υποενότητα 1.3.3 (Προβλήματα στη δράση του ανοσοβιολογικού συστήματος), καθώς και τις ενότητες 1.4 (Καρκίνος) και 1.5 (Ουσίες που προκαλούν εθισμό).
Κεφάλαιο 2 «Άνθρωπος και Περιβάλλον», εκτός από την υποενότητα 2.2.3 (Η έννοια της παραγωγικότητας), την ενότητα 2.4 (εισαγωγή- σελίδες 92-94) και τις υποενότητες 2.4.1 (Άνθρωπος και περιβαλλοντικά προβλήματα), 2.4.2 (Μείωση της βιοποικιλότητας) και τη σελίδα 112 (Ρύπανση του εδάφους και Ηχορύπανση) της υποενότητας 2.4.4
Κεφάλαιο 3 «Εξέλιξη»: μόνο την Εισαγωγή 3.1 (σελίδες 119-131).

Πολύ καλά έκανε το Υπουργείο και πρόσθεσε την Εξέλιξη στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη .Ίσως αλλάξει η αντίληψη των Ελλήνων για κάποια πράγματα .

Η Εξέλιξη διδάσκονταν παλιά ( 1999-2000) στην Γ΄ Λυκείου και έκτοτε βγήκε εκτός ύλης (προφανώς κάτω από πιέσεις...)
Σήμερα υπάρχει στο τελευταίο κεφάλαιο (7) της Γ΄γυμνασίου αλλά πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να προλάβει να το διδάξει ....

Επίσης το Υπουργείο αφαίρεσε δύσκολα για τους μαθητές κομμάτια : Πολλαπλασιασμός Ιών,Προβλήματα από τη δράση του  ανοσοβιολογικού,Παραγωγικότητα και έτσι ο όγκος της εξαταστέας ύλης έμμεινε ο ίδιος(αφαίρεσε 10 σελίδες και πρόσθεσε 10) ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ την δυσκολία των μονώωρων μαθημάτων.

Οι  ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ αυτές ...με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο .




Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 09:46:03 am »
Συμφωνω με την αντικατασταση των συγκεκριμενων ενοτητων απο τη νεα ενοτητα. Αν θυμαμαι καλα, πριν 7 χρονια ηταν η τελευταια φορα που οι μαθητες της Γ'Λυκειου διδαχτηκαν την εξελιξη.

Εχει διαπιστωσει καποιος συναδελφος διαφορές στην τελευταια εκδοση (2009) του συγκεκριμενου βιβλιου απο την προηγουμενη του 2008? (ρωταω γιατι στο σχολειο που διδασκω δεν περισσεψε βιβλιο για να παρει ο καθηγητης (!), οπότε να χρησιμοποιω το περσινο...)

Οσο για την ανουσια αντιμαχια με τα μαθηματα β'αναθεσης, καιρος να χωνεψουν ολες οι ειδικοτητες οτι οι

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 10:04:58 am »
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 08, 2009, 10:09:42 am από utenar »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 11:40:48 am »
Μόλις προχτές ανακάλυψα ότι μαθήτριά μου της Γ' Λυκείου, στην καρδιά της Αθήνας, πίστευε ότι πλύση με κόκα κόλα μετά το σεξ προσφέρει αντισύλληψη!!! Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή όχι.

Έχω ανοίξει θέμα για συγκέντρωση κοτσάνων εδώ: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14835.0
Θα είχε πλάκα συνάδελφοι να φτιάξουμε ένα ...κοτσανολόγιο βιολογίας  :) Περιμένω τη συμμετοχή σας.



Μόνο εσύ έγραψες εκεί.
Προφανώς οι συνάδελφοί σου κρίνουν ότι το θέμα αυτό είναι ανάξιο λόγου.
Σίγουρα έχεις τους λόγους σου που είσαι τόσο φανατισμένη,αλλά είναι αστείο να είσαι τόσο σίγουρη ότι οι βιολόγοι που κάνουν φυσικοί είναι καλύτεροι από τους φυσικούς που κάνουν βιολογία.
Ο κάθε ένας πρέπει να διδάσκει αυτό που σπούδασε.
Αυτό διδάχτηκε,αυτό είναι δίκαιο και για τους συναδέλφους των άλλων τμημάτων.
Το θέμα όμως είναι ότι οι φυσικοί εύκολα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο,συνεπώς είναι πολύ λιγότεροι από τους βιολόγους που για να συμπληρώσουν ωράριο στο ίδιο σχολείο,αφού βαριούνται να τρέχουν σε άλλο,διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης.


ΥΓ : Είσαι τόσο φανατισμένη,που αρχίζω να πιστεύω πως αυτές τις υπερβολές τις κατέβασες από το μυαλό σου,μόνο και μόνο για να μειώσεις και να εκθέσεις τους συναδέλφους σου.


Λοιπόν, αγαπητέ συνάδελφε ΤΕΜ, τώρα μπόρεσα να δω κάποια μηνύματα του φόρουμ λόγω απουσίας μου κι έπεσα πάνω στα παραπάνω. Αν και έχει περάσει καιρός, τα φέρνω και πάλι στο προσκήνιο, γιατί τα έγραψες παραθέτοντας το όνομά μου, οδηγώντας με στο συμπέρασμα ότι  απευθύνεσαι σε μένα. Είναι έτσι;;; Μήπως στη βιασύνη σου να οργανώσεις επίθεση ενάντια στη βιολογική λαίλαπα, δεν πρόσεξες ότι  το μήνυμα περι κοτσανολογίου δεν ήταν δικό μου;;  Για την ακρίβεια - και ας με συγχωρεί ο άλλος συνάδελφος, είναι μία ιδέα προς την οποία είμαι εντελώς αντίθετη. Όσα είπα, τα είπα με πόνο ψυχής για τα όσα αντιμετωπίζω χρόνια τώρα στα σχολεία και οπωσδήποτε όχι για να κάνω πλάκα με κάτι που είπε μαθητής.  Επίσης στο μήνυμα σου αναφέρεις τη λέξη «φανατισμένη» και υποθέτω και πάλι ότι απευθύνεσαι σε μένα μια και ο φίλος sec  δεν έχει αποκαλύψει το φύλο του στο προφίλ του. Να πω λοιπόν –αν και δεν έχω ανάγκη να απολογηθώ - ότι εκτός από το ότι το κοτσανολόγιο δεν είναι δικό μου πνευματικό παιδί,  το περιστατικό με την κοκα κόλα δεν είναι υπερβολή, δυστυχώς είναι 100% αληθινό. Παράλληλα  το ποιος είναι φανατισμένος εδώ μέσα είναι κάτι που όλοι έχουμε την κοινή αντίληψη να κρίνουμε χωρίς να απευθύνουμε χαρακτηρισμούς ο ένας στον άλλον.  Θα σου ήμουν υποχρεωμένη αν δεν με αμφισβητούσες, κυρίως αφού  δεν με γνωρίζεις, δεν ξέρεις ούτε ποια είμαι, ούτε ποια είναι η πορεία μου στο χώρο. Ξόδεψες πολύ χρόνο, μέρες  τώρα, για να αποδείξεις ότι οι φυσικοί είναι οι καλύτεροι  από όλους, ενώ από την άλλη έκανες  ότι μπορούσες για να αποδείξεις το αντίθετο. Και τα κατάφερες περίφημα από ό,τι είδα. Άσε που έκανες και παρατήρηση σε μένα ότι θέλω να μειώσω τους συναδέλφους μου!! Να σου επιστρέψω τη σύσταση με την υπενθύμιση ότι κι εγώ και όλοι εδώ μέσα συνάδελφοί σου είμαστε, θέλεις δεν θέλεις. Ναι είμαστε βιολόγοι, μην κάθεσαι πολύ κοντά, αλλά  όλοι οφείλουμε να τιμάμε τις ειδικότητές μας…. Ναι, καλημέρα σας… ακόμα και οι φυσικοί !!!
Αυτά και ζητώ συγγνώμη από τους υπόλοιπους για την επαναφορά ενός μάλλον ανούσιου θέματος. Δεν θα επαναληφθεί.



Και βέβαιια δεν αναφερόμουν σε εσένα. Αυτά για τα οποία με κατηγορείς τα κάνεις εσύ και χωρίς λόγο γιατί εγώ δεν απεθυνόμουν καν σε εσένα. Σε βρίσκω υπερβολική στην αντίδρασή σου,αφού ναι μεν δεν ήσουν σίγουρη ότι απευθύνομαι σε εσένα,από την άλλη δε ήταν ιδιαίτερα εριστική.
Και το μέλος sec γυναίκα είναι.
Οι θέσεις μου ήταν ξεκάθαρες,οι φυσικοί φυσική,οι βιολόγοι βιολογία.
Απλά δεν ανέχομαι να βλέπω βιολόγους να κατηγορούν τους φυσικούς που κάνουν βιολογία και να τους γελοιοποιούν,ενώ αντίθετα τους βιολόγους που κάνουν φυσική τους υποστηρίζουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 08, 2009, 12:24:49 pm από TEM »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 12:12:08 pm »
Πίστεψέ με το θέμα που αναφέρεις, το άνοιξα με στόχο να μαζέψουμε τις πολλές και απίστευτες παρανοήσεις των παιδιών στο μάθημα της βιολογίας. Το ότι είναι γεγονότα τραυματικά για μας και τραγικά για τα παιδιά είναι παραπάνω από ευνόητο.

Σκέφτηκα να συγκεντρώσουμε εδώ συνάδελφοι ...κοτσάνες στη βιολογία που έχουμε ακούσει από παιδιά που έχουν την ατυχία να διδάσκονται βιολογία από άσχετο καθηγητή.

Ξεκινάω εγώ

Άλλο οι "παρανοήσεις των παιδιών" και άλλο οι "άσχετοι καθηγητές".
Έχει μια διαφορά!
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ 04.04
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 03:38:10 pm »
Οχι, SUNBIRD, ο μοναδικος λογος που ο αριθμος των βιολογων ηταν "μεγαλος" στην αρχη ηταν γιατι ο κλαδος δεν ειχε σπασει κι οι βιολογοι ειχαν υψηλοτερες βαθμολογιες στις γραπτες εξετασεις.
Έτσι έχουν τα πράγματα.

Αλλά η διαμαρτυρια των Φυσικων ηταν τοσο εντονη που στον ΑΣΕΠ 2004 (που ελαβε χωρα το 2005) τα θεματα των βιολογων ηταν δραματικης δυσκολιας κι ελαχιστοι διοριστηκαν.
Και πάλι έχεις δίκιο.

Ειναι ανηκουστο να ειμαστε η μοναδικη χωρα της ΕΕ με μαθητες που ξεκινανε το λυκειο με μηδεν ωρες βιολογιας και συνεχιζουν με μια!!! :o
Κι όμως, συμβαίνει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182590
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 622
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.