*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375700 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1050 στις: Μάιος 07, 2016, 10:24:54 μμ »
Με τι όρεξη θα επιστρέψουμε για τις εναπομείνασες 5 εβδομάδες;;;
Κάποιοι προσβλέποντας ότι ίσως και να είναι οι τελευταίες μας!!!

με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις σε ΕΠΑΛ!!!!!!!!!! Γκρρρρρρρρ
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις με περσινά βιβλία και ύλη γιατί ΜΙΑ μαθήτρια που έμεινε (πέρυσι) απο απουσίες θυμήθηκε να δώσει τώρα !!!!!!
Που θα οφελήσει τόσο διάβασμα και τρέξιμο φέτος;;;;;;;;;

Bye -bye εκπαίδευση!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:35 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1051 στις: Μάιος 07, 2016, 10:28:56 μμ »
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις σε ΕΠΑΛ!!!!!!!!!! Γκρρρρρρρρ
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις με περσινά βιβλία και ύλη γιατί ΜΙΑ μαθήτρια που έμεινε (πέρυσι) απο απουσίες θυμήθηκε να δώσει τώρα !!!!!!
Που θα οφελήσει τόσο διάβασμα και τρέξιμο φέτος;;;;;;;;;

Bye -bye εκπαίδευση!

Θετική σκέψη. Μην τα βάφετε μαύρα από τώρα.

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1052 στις: Μάιος 07, 2016, 10:31:56 μμ »
οι μόνιμοι ασχέτως ειδικότητας δεν ασχολούνται

οι αναπληρωτές που τους καίει δεν είναι οργανωμένοι, όσο είδες τους πληροφορικούς για την μείωση εργαστηρίου και το μάζεμα στην α/θμια να ξεσηκώνονται τόσο θα δεις και τους μαθηματικούς

0% οργάνωση + 100% να κοιτάμε τον εαυτό μας πολλές φορές οδηγούν στα αποτελέσματα που βλέπουμε
Βλέπεις λοιπόν αγαπητέ kinegiros που οδήγησε το γεγονός πως δεν υπήρχε ενιαίος τρόπος διορισμού.Οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε κατηγορίες και η εκάστοτε κυβέρνηση τους κάνει ότι θέλει.Φυσικά,όταν λέμε για ενιαίο τρόπο διορισμού,μιλάμε για τον νόμιμο.Ενότητα στην παρανομία έχει αποδειχθεί πως δεν υπάρχει!!!

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1053 στις: Μάιος 08, 2016, 01:04:06 πμ »
Εμένα μου μυρίζει β ανάθεση της γεωγραφίας σε ΠΕ19-20...
Θα πετάξει η υπουργάρα και καμία γεωπληροφορική και τέλος...
Δε μαζεύονται με τίποτα τα κενά σε ΠΕ03 και ΠΕ04 (πλήν ΠΕ04.01 που σκουπίζουν με β αναθέσεις όλα τα ΠΕ04)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:05:35 »

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1054 στις: Μάιος 08, 2016, 10:50:06 πμ »
Λοιπον 1500 γυμνασια επι 3 ωρες  για το καθε εργαστηριο που ειχε μειωση ο συναδελφος μας κανουν 4500ωρες δια 21 ωρες κατα μεσο ορο μας δινουν 214 εκπαιδευτικους λιγοτερους σε ειδικοτητα πληροφορικων Δεν υπολογιζω βεβαια τα Δημοτικα γιατι δεν γνωριζω αν σε καθε δημοτικο οριζεται και ενας υπευθυνος εργαστηριου με μειωση ωραριου

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1055 στις: Μάιος 08, 2016, 10:56:40 πμ »
Βλέπεις λοιπόν αγαπητέ kinegiros που οδήγησε το γεγονός πως δεν υπήρχε ενιαίος τρόπος διορισμού.Οι εκπαιδευτικοί χωρίστηκαν σε κατηγορίες και η εκάστοτε κυβέρνηση τους κάνει ότι θέλει.Φυσικά,όταν λέμε για ενιαίο τρόπο διορισμού,μιλάμε για τον νόμιμο.Ενότητα στην παρανομία έχει αποδειχθεί πως δεν υπάρχει!!!

Έτσι ακριβώς... Αλλά αυτό το κάνουν γαργάρα όλοι... Μιλάνε για ενότητα γενικά κι αόριστα.

Λοιπον 1500 γυμνασια επι 3 ωρες  για το καθε εργαστηριο που ειχε μειωση ο συναδελφος μας κανουν 4500ωρες δια 21 ωρες κατα μεσο ορο μας δινουν 214 εκπαιδευτικους λιγοτερους σε ειδικοτητα πληροφορικων Δεν υπολογιζω βεβαια τα Δημοτικα γιατι δεν γνωριζω αν σε καθε δημοτικο οριζεται και ενας υπευθυνος εργαστηριου με μειωση ωραριου

Και για εξήγησε μου, πώς ακριβώς έβγαλες ότι κάθε γυμνάσιο είχε και δικό του διαφορετικό πληροφορικό; Με 1 ώρα την εβδομάδα πληροφορική ανά τμήμα συμπλήρωνε ωράριο; Είπαμε 2η ανάθεση, αλλά όχι κι έτσι. Μόνο στα απομακρυσμένα γινόταν αυτό που λες. Δε μπορούμε να υπολογίσουμε από τον αριθμό σχολείων. Από τον αριθμό μονίμων στη δευτεροβάθμια μπορούμε. Αν διαιρέσουμε αυτόν τον αριθμό δια 8 (23 / 3 ~=8), θα μπορέσουμε να βρούμε πόσοι λιγότεροι θα προσληφθούν. Φυσικά, φέτος,  για κάθε 8 αναπληρωτές που θα παίρνει στη δευτεροβάθμια,  θα εξοικονομεί έναν αναπληρωτή.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1056 στις: Μάιος 08, 2016, 11:26:09 πμ »
Σύμφωνα με στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ του 2014-15 τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στη χώρα είναι 2806. Ενδεχομένως να είναι λίγο λιγότερα αν έχουν καταργηθεί κάποια. Ακόμα και αν δεν έχουν όλα υπεύθυνο εργαστηρίου πληροφορικό, και πάλι μιλάμε για πολύ περισσότερους από 300 αναπληρωτές λιγότερους φέτος. Αν συμπεριλάβουμε τις αναθέσεις ωρών σε διαφορετικές βαθμίδες στους ίδιους εκπαιδευτές αυξάνεται κι άλλο ο αριθμός αυτός.

Στην πρωτοβάθμια δε μπορώ να υπολογίσω τις αλλαγές. Ξέρουμε πόσα ΕΑΕΠ υπάρχουν, για να υπολογίσουμε τις χαμένες ώρες, αλλά δεν ξέρουμε
πόσα σχολεία δεν ήταν ΕΑΕΠ και πόσα από αυτά είναι μικρότερα από 6θέσια... Αν κάποιος έχει στοιχεία ας βοηθήσει...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1057 στις: Μάιος 08, 2016, 11:41:11 πμ »
Σύμφωνα με στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ του 2014-15 τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στη χώρα είναι 2806. Ενδεχομένως να είναι λίγο λιγότερα αν έχουν καταργηθεί κάποια. Ακόμα και αν δεν έχουν όλα υπεύθυνο εργαστηρίου πληροφορικό, και πάλι μιλάμε για πολύ περισσότερους από 300 αναπληρωτές λιγότερους φέτος. Αν συμπεριλάβουμε τις αναθέσεις ωρών σε διαφορετικές βαθμίδες στους ίδιους εκπαιδευτές αυξάνεται κι άλλο ο αριθμός αυτός.

Στην πρωτοβάθμια δε μπορώ να υπολογίσω τις αλλαγές. Ξέρουμε πόσα ΕΑΕΠ υπάρχουν, για να υπολογίσουμε τις χαμένες ώρες, αλλά δεν ξέρουμε
πόσα σχολεία δεν ήταν ΕΑΕΠ και πόσα από αυτά είναι μικρότερα από 6θέσια... Αν κάποιος έχει στοιχεία ας βοηθήσει...

Δε θα βγάλουμε άκρη με τα σχολεία, για τους λόγους που ανέφερα. Σε ένα 6θέσιο γυμνάσιο, το ωράριο του πληροφορικού είναι 6 ώρες. Σε ένα 6θέσιο λύκειο, το ωράριο του είναι 8-10 ώρες. Μπορεί μέχρι φέτος να συμπλήρωνε με άλλα μαθήματα το ωράριο του και φέτος να μην το κάνει. Μπορεί ένα σχολείο να είχε 2 καθηγητές και ο ένας μόνο να ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου. Μπορεί ένα δημοτικό να είχε 2 εκπαιδευτικούς και άρα κανείς να μην ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου. Είναι πολλά τα μπορεί. Αλλά και γω θεωρώ ότι τις 300 προσλήψεις (με ειδική αγωγή μέσα) φέτος, πολύ δύσκολα θα τις περάσουμε

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1058 στις: Μάιος 08, 2016, 12:13:55 μμ »
βρε παιδια, τι μου τα υπολογιζετε τα δημοτικα; αφου σε αυτα δεν υπηρχε εξ'αρχης 3ωρη μειωση για το εργαστηριο
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1059 στις: Μάιος 08, 2016, 01:18:09 μμ »
Βέβαια η λογική λέει πως οι προσλήψεις αναπληρωτών από Σεπτέμβρη θα είναι λιγότερες ίσως σε όλες τις ειδικότητες και σίγουρα στη δική μας. Εγώ θα ρωτήσω κάτι απλό. Φέτος σε όλα τα ΕΑΕΠ πήραν πληροφορικό; Σίγουρα όχι, ή μήπως κάνω λάθος; Το Σεπτέμβρη θα γίνεται μάθημα πληροφορικής σε όλα τα δημοτικά; Αν ναι οι ανάγκες σε προσλήψεις πληροφορικών θα ήταν σημαντικά αυξημένες αν δεν υπήρχε η κατάργηση του εργαστηριακού τρίωρου. Τελικά οι προσλήψεις θα έχουν να κάνουν με τον αριθμό των πιστώσεων. Αν επαρκούν θα πάρουν σε όλα τα δημοτικά. Αλλιώς (που όπως φαίνεται δε θα επαρκούν οι πιστώσεις) θα έχουμε αλχημείες του υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1060 στις: Μάιος 08, 2016, 01:27:28 μμ »
+ Περισσότερα δημοτικά
- Μείωση ωρών σε Γ'-Δ'-Ε'-ΣΤ'
- Ανάθεση μαθημάτων σε δασκάλους με πιστοποίηση Β επιπέδου στα μικρότερα δημοτικά
- Κατάργηση ωρών εργαστηρίου '
- Συμπλήρωση ωραρίου σε περισσότερες βαθμίδες.
- Λιγότερες ώρες στο απογευματινό πρόγραμμα.

Συμπέρασμα: Ένα βήμα μπροστά, 5 βήματα προς τα πίσω. Προσωπικά υπολογίζω περίπου 300 λιγότερους αναπληρωτές σε σχέση με πέρσι και αρκετά χειρότερες συνθήκες εργασίας για όλους. Μόνιμοι σε περισσότερα σχολεία, αναπληρωτές σε σχολεία χωρίς εργαστήρια και αρκετοί ωρομίσθιοι.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1061 στις: Μάιος 08, 2016, 02:16:15 μμ »
Μη ξεχνάτε, ότι (στα χαρτιά τουλάχιστον), το υπουργείο σκοπεύει να διορίσει τους διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008 που έχουν απομείνει. Αυτοί είναι συνολικά 54 και από αυτούς μόνο 2 ήταν φέτος στους πίνακες αναπληρωτών. Οπότε αφαιρέστε και αυτούς από τις φετινές θέσεις αναπληρωτών...

Αποσυνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1062 στις: Μάιος 08, 2016, 02:55:09 μμ »
Πάντως η ζημιά από το εργαστηριακό τρίωρο δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λέτε (σίγουρα είναι ζημιά και θα χαθούν κάποιες θέσεις).
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που είναι υπεύθυνοι εργαστηρίου έχουν ήδη μείωση ωραρίου λόγω παλαιότητας, οπότε είχαν στην χειρότερη 21 ώρες/ ανά εβδομάδα. Με τη μείωση του εργαστηρίου έπεφταν στις 20ώρες/ εβδομάδα. Άρα χάνετε 1 ώρα σε κάθε σχολική μονάδα και όχι 3 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1063 στις: Μάιος 08, 2016, 02:56:02 μμ »
Εάν δεν έφερναν την τροπολογία με τα εργαστήρια κάτι θα γινότανε σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών. Με αυτή τη ρύθμιση οι αριθμοί δεν είναι με το μέρος μας.  Τετρακοσια άτομα τα οποία θα πλεοναζουν δεν τα λες και λίγα. Θεωρώ ότι το μόνο θετικο το οποίο μπορεί να γίνει είναι κάποια αύξηση ωραρίου στο γυμνάσιο και στο λύκειο.  Γιατί μην ξεχνάμε ότι ωρολογια προγράμματα εκεί δεν έχει ακουμπήσει ακόμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 581
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.