*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426222 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1050 στις: Μαΐου 07, 2016, 10:24:54 pm »
Με τι όρεξη θα επιστρέψουμε για τις εναπομείνασες 5 εβδομάδες;;;
Κάποιοι προσβλέποντας ότι ίσως και να είναι οι τελευταίες μας!!!

με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις σε ΕΠΑΛ!!!!!!!!!! Γκρρρρρρρρ
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις με περσινά βιβλία και ύλη γιατί ΜΙΑ μαθήτρια που έμεινε (πέρυσι) απο απουσίες θυμήθηκε να δώσει τώρα !!!!!!
Που θα οφελήσει τόσο διάβασμα και τρέξιμο φέτος;;;;;;;;;

Bye -bye εκπαίδευση!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:17 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1051 στις: Μαΐου 07, 2016, 10:28:56 pm »
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις σε ΕΠΑΛ!!!!!!!!!! Γκρρρρρρρρ
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις με περσινά βιβλία και ύλη γιατί ΜΙΑ μαθήτρια που έμεινε (πέρυσι) απο απουσίες θυμήθηκε να δώσει τώρα !!!!!!
Που θα οφελήσει τόσο διάβασμα και τρέξιμο φέτος;;;;;;;;;

Bye -bye εκπαίδευση!

Θετική σκέψη. Μην τα βάφετε μαύρα από τώρα.

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1052 στις: Μαΐου 07, 2016, 10:31:56 pm »
οι μόνιμοι ασχέτως ειδικότητας δεν ασχολούνται

οι αναπληρωτές που τους καίει δεν είναι οργανωμένοι, όσο είδες τους πληροφορικούς για την μείωση εργαστηρίου και το μάζεμα στην α/θμια να ξεσηκώνονται τόσο θα δεις και τους μαθηματικούς

0% οργάνωση + 100% να κοιτάμε τον εαυτό μας πολλές φορές οδηγούν στα αποτελέσματα που βλέπουμε

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1053 στις: Μαΐου 08, 2016, 01:04:06 am »
Εμένα μου μυρίζει β ανάθεση της γεωγραφίας σε ΠΕ19-20...
Θα πετάξει η υπουργάρα και καμία γεωπληροφορική και τέλος...
Δε μαζεύονται με τίποτα τα κενά σε ΠΕ03 και ΠΕ04 (πλήν ΠΕ04.01 που σκουπίζουν με β αναθέσεις όλα τα ΠΕ04)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:17 »

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1054 στις: Μαΐου 08, 2016, 10:50:06 am »
Λοιπον 1500 γυμνασια επι 3 ωρες  για το καθε εργαστηριο που ειχε μειωση ο συναδελφος μας κανουν 4500ωρες δια 21 ωρες κατα μεσο ορο μας δινουν 214 εκπαιδευτικους λιγοτερους σε ειδικοτητα πληροφορικων Δεν υπολογιζω βεβαια τα Δημοτικα γιατι δεν γνωριζω αν σε καθε δημοτικο οριζεται και ενας υπευθυνος εργαστηριου με μειωση ωραριου

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5240
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1056 στις: Μαΐου 08, 2016, 11:26:09 am »
Σύμφωνα με στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ του 2014-15 τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στη χώρα είναι 2806. Ενδεχομένως να είναι λίγο λιγότερα αν έχουν καταργηθεί κάποια. Ακόμα και αν δεν έχουν όλα υπεύθυνο εργαστηρίου πληροφορικό, και πάλι μιλάμε για πολύ περισσότερους από 300 αναπληρωτές λιγότερους φέτος. Αν συμπεριλάβουμε τις αναθέσεις ωρών σε διαφορετικές βαθμίδες στους ίδιους εκπαιδευτές αυξάνεται κι άλλο ο αριθμός αυτός.

Στην πρωτοβάθμια δε μπορώ να υπολογίσω τις αλλαγές. Ξέρουμε πόσα ΕΑΕΠ υπάρχουν, για να υπολογίσουμε τις χαμένες ώρες, αλλά δεν ξέρουμε
πόσα σχολεία δεν ήταν ΕΑΕΠ και πόσα από αυτά είναι μικρότερα από 6θέσια... Αν κάποιος έχει στοιχεία ας βοηθήσει...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5240
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1057 στις: Μαΐου 08, 2016, 11:41:11 am »
Σύμφωνα με στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ του 2014-15 τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στη χώρα είναι 2806. Ενδεχομένως να είναι λίγο λιγότερα αν έχουν καταργηθεί κάποια. Ακόμα και αν δεν έχουν όλα υπεύθυνο εργαστηρίου πληροφορικό, και πάλι μιλάμε για πολύ περισσότερους από 300 αναπληρωτές λιγότερους φέτος. Αν συμπεριλάβουμε τις αναθέσεις ωρών σε διαφορετικές βαθμίδες στους ίδιους εκπαιδευτές αυξάνεται κι άλλο ο αριθμός αυτός.

Στην πρωτοβάθμια δε μπορώ να υπολογίσω τις αλλαγές. Ξέρουμε πόσα ΕΑΕΠ υπάρχουν, για να υπολογίσουμε τις χαμένες ώρες, αλλά δεν ξέρουμε
πόσα σχολεία δεν ήταν ΕΑΕΠ και πόσα από αυτά είναι μικρότερα από 6θέσια... Αν κάποιος έχει στοιχεία ας βοηθήσει...

Δε θα βγάλουμε άκρη με τα σχολεία, για τους λόγους που ανέφερα. Σε ένα 6θέσιο γυμνάσιο, το ωράριο του πληροφορικού είναι 6 ώρες. Σε ένα 6θέσιο λύκειο, το ωράριο του είναι 8-10 ώρες. Μπορεί μέχρι φέτος να συμπλήρωνε με άλλα μαθήματα το ωράριο του και φέτος να μην το κάνει. Μπορεί ένα σχολείο να είχε 2 καθηγητές και ο ένας μόνο να ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου. Μπορεί ένα δημοτικό να είχε 2 εκπαιδευτικούς και άρα κανείς να μην ήταν υπεύθυνος εργαστηρίου. Είναι πολλά τα μπορεί. Αλλά και γω θεωρώ ότι τις 300 προσλήψεις (με ειδική αγωγή μέσα) φέτος, πολύ δύσκολα θα τις περάσουμε

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 894
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1058 στις: Μαΐου 08, 2016, 12:13:55 pm »
βρε παιδια, τι μου τα υπολογιζετε τα δημοτικα; αφου σε αυτα δεν υπηρχε εξ'αρχης 3ωρη μειωση για το εργαστηριο
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1059 στις: Μαΐου 08, 2016, 01:18:09 pm »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1060 στις: Μαΐου 08, 2016, 01:27:28 pm »
+ Περισσότερα δημοτικά
- Μείωση ωρών σε Γ'-Δ'-Ε'-ΣΤ'
- Ανάθεση μαθημάτων σε δασκάλους με πιστοποίηση

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5240
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1061 στις: Μαΐου 08, 2016, 02:16:15 pm »
Μη ξεχνάτε, ότι (στα χαρτιά τουλάχιστον), το υπουργείο σκοπεύει να διορίσει τους διοριστέους του ΑΣΕΠ 2008 που έχουν απομείνει. Αυτοί είναι συνολικά 54 και από αυτούς μόνο 2 ήταν φέτος στους πίνακες αναπληρωτών. Οπότε αφαιρέστε και αυτούς από τις φετινές θέσεις αναπληρωτών...

Αποσυνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1062 στις: Μαΐου 08, 2016, 02:55:09 pm »
Πάντως η ζημιά από το εργαστηριακό τρίωρο δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λέτε (σίγουρα είναι ζημιά και θα χαθούν κάποιες θέσεις).
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που είναι υπεύθυνοι εργαστηρίου έχουν ήδη μείωση ωραρίου λόγω παλαιότητας, οπότε είχαν στην χειρότερη 21 ώρες/ ανά εβδομάδα. Με τη μείωση του εργαστηρίου έπεφταν στις 20ώρες/ εβδομάδα. Άρα χάνετε 1 ώρα σε κάθε σχολική μονάδα και όχι 3 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1063 στις: Μαΐου 08, 2016, 02:56:02 pm »
Εάν δεν έφερναν την τροπολογία με τα εργαστήρια κάτι θα γινότανε σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών. Με αυτή τη ρύθμιση οι αριθμοί δεν είναι με το μέρος μας.  Τετρακοσια άτομα τα οποία θα πλεοναζουν δεν τα λες και λίγα. Θεωρώ ότι το μόνο θετικο το οποίο μπορεί να γίνει είναι κάποια αύξηση ωραρίου στο γυμνάσιο και στο λύκειο.  Γιατί μην ξεχνάμε ότι ωρολογια προγράμματα εκεί δεν έχει ακουμπήσει ακόμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 608
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.