0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με τι όρεξη θα επιστρέψουμε για τις εναπομείνασες 5 εβδομάδες;;;Κάποιοι προσβλέποντας ότι ίσως και να είναι οι τελευταίες μας!!!
με τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις σε ΕΠΑΛ!!!!!!!!!! Γκρρρρρρρρμε τι όρεξη θα ετοιμάσω εισηγήσεις με περσινά βιβλία και ύλη γιατί ΜΙΑ μαθήτρια που έμεινε (πέρυσι) απο απουσίες θυμήθηκε να δώσει τώρα !!!!!!Που θα οφελήσει τόσο διάβασμα και τρέξιμο φέτος;;;;;;;;;Bye -bye εκπαίδευση!
οι μόνιμοι ασχέτως ειδικότητας δεν ασχολούνταιοι αναπληρωτές που τους καίει δεν είναι οργανωμένοι, όσο είδες τους πληροφορικούς για την μείωση εργαστηρίου και το μάζεμα στην α/θμια να ξεσηκώνονται τόσο θα δεις και τους μαθηματικούς0% οργάνωση + 100% να κοιτάμε τον εαυτό μας πολλές φορές οδηγούν στα αποτελέσματα που βλέπουμε
Σύμφωνα με στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ του 2014-15 τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στη χώρα είναι 2806. Ενδεχομένως να είναι λίγο λιγότερα αν έχουν καταργηθεί κάποια. Ακόμα και αν δεν έχουν όλα υπεύθυνο εργαστηρίου πληροφορικό, και πάλι μιλάμε για πολύ περισσότερους από 300 αναπληρωτές λιγότερους φέτος. Αν συμπεριλάβουμε τις αναθέσεις ωρών σε διαφορετικές βαθμίδες στους ίδιους εκπαιδευτές αυξάνεται κι άλλο ο αριθμός αυτός. Στην πρωτοβάθμια δε μπορώ να υπολογίσω τις αλλαγές. Ξέρουμε πόσα ΕΑΕΠ υπάρχουν, για να υπολογίσουμε τις χαμένες ώρες, αλλά δεν ξέρουμε πόσα σχολεία δεν ήταν ΕΑΕΠ και πόσα από αυτά είναι μικρότερα από 6θέσια... Αν κάποιος έχει στοιχεία ας βοηθήσει...