*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375688 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #756 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:56:09 μμ »

1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?
2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?

πολύ σωστά. Το έγραψα και παραπάνω: και το παραθέτω ξανά: Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D
για την ερώτηση που έβαλα με έντονα όμως ακόμα απάντηση δεν πήρα!!  :P

Ποια άλλη απάντηση ζητάς? Δεν καταλαβαινόμαστε?! Αφου λες πως συμφωνείς με τα σημεία "1ον" και "2ον"...αυτοί δεν είναι λόγοι? Αφου μιλάς με στοιχεία (για το 3ον), πάω πάσο, ΟΚ.. :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:48 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #757 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 08:09:25 μμ »
Εντάξει αν κάποιος αγαπάει την εκπαίδευση τόσο πολύ και είναι το όνειρό του και δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του έξω από την τάξη, τότε φυσικά και έχει και το κάθε δικαίωμα να μπει στην εκπαίδευση.
Ολοι αυτοί οι 1000άδες πληροφορικάριοι που υπάρχουν στις λίστες αναπληρωτών, τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D

Α, και κάτι άλλο...Το διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά συγχρόνως "διάβασα" και την ειρωνεία (βλέπε <...τόσο πολύ αγαπάνε την εκπαίδευση?  :D  :D  :D...> που κρύβει! ! ! Γι'αυτό και έγραψα "Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ?", επειδή το αμφισβητείς! ! !

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #758 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 08:10:40 μμ »
τετοιες ωρες τετοια λογια. χαλαρωστε λιγο

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #759 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 11:55:21 μμ »
καμια ειρωνία ρε παιδιά.
Ο ίδιος έγραψα παραπάνω ότι ναι αν κάποιος πληροφορικός αγαπάει την εκπαίδευση τότε γιατί όχι; απλά όταν βλέπεις όμως τέτοια τρελά νούμερα πληροφορικών να θέλουν να μπουν στην εκπαίδευση λες κάτι άλλο συμβαίνει εκεί έξω, κάπου κάτι έχει στραβώσει.

οι λόγοι όμως που αναφέρθηκαν είναι πολύ σωστοί και εύλογοι και δικαιολογούν την στροφή στην εκπαίδευση.
Τώρα το αν την αγαπάς ή από ανάγκη πας εκεί είναι άλλο θέμα.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι στην εκπαίδευση αν πας από συμβιβασμό, επειδή δεν είχες άλλη επιλογή δηλαδή και όχι επειδή πραγματικά το θέλεις, τότε θα τα βρεις σκουρα.
Πιστεύω ότι είναι από τα λίγα επαγγέλματα που αν δεν το έχεις μέσα σου θα τα βρεις σκουρα.

καλό αγώνα σε όλους

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:48 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #760 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 01:16:51 μμ »
καμια ειρωνία ρε παιδιά.
οι λόγοι όμως που αναφέρθηκαν είναι πολύ σωστοί και εύλογοι και δικαιολογούν την στροφή στην εκπαίδευση.
Τώρα το αν την αγαπάς ή από ανάγκη πας εκεί είναι άλλο θέμα.
Εγώ πάντως πιστεύω ότι στην εκπαίδευση αν πας από συμβιβασμό, επειδή δεν είχες άλλη επιλογή δηλαδή και όχι επειδή πραγματικά το θέλεις, τότε θα τα βρεις σκουρα.
Πιστεύω ότι είναι από τα λίγα επαγγέλματα που αν δεν το έχεις μέσα σου θα τα βρεις σκουρα.
καλό αγώνα σε όλους

Αυτό εννοώ, ότι συμβαίνουν και τα ΔΥΟ...υπάρχουν αυτοί που το κάνουν επειδή το αγαπάνε πραγματικά και αυτοί που αγαπάνε την Πληροφορική σαν επιστήμη, αλλά δε βρίσκουν άλλη λύση (καλώς ή κακώς), άρα στρέφονται στην εκπαίδευση από ανάγκη! ! ! Σκούρα ή όχι, έτσι είναι! Σε οποιαδήποτε δουλειά όμως, κάποια στιγμή θα τα βρεις σκούρα, είτε την αγαπάς είτε την ανέχεσαι! Το ζήτημα είναι τι ΥΠΟΜΟΝΗ - ΑΝΤΟΧΗ διαθέτεις, ειδικά στις μέρες μας! ! !

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ! ! !

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #761 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 06:03:25 μμ »
άλλο να τα βρεις σκούρα και απλά να ανέχεσαι την δουλειά, και άλλο να τα βρεις σκούρα αλλά να την αγαπάς τη δουλειά σου. Εχει πολύ μεγάλη διαφορα!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #762 στις: Σεπτέμβριος 02, 2014, 08:14:40 πμ »
Να πως φτάσαμε έως εδώ:

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) - (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.): 7,73

και όλοι αυτοί θα διεκδικούν και δίκαια θέση στην εκπαίδευση.
Και υπάρχουν πάνω από 60 τμήματα (έχουν αναφερθεί σε παλαιότερο Post) πληροφορικής που σου δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Κάποτε η Πληροφορική ήταν η Ιατρική της 1ης δέσμης. Σήμερα και η κουτσή Μαρία σπουδάζει πληροφορική!

Είπαμε είναι η επιστήμη του μέλλοντος και το παρακάναμε. Γέμισε η Ελλάδα τμήματα πληροφορικής.









« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 02, 2014, 08:17:48 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #763 στις: Σεπτέμβριος 02, 2014, 08:35:22 πμ »
Ακριβώς. Όταν πέρασα το 1996 στο τμήμα μου, είχε 70 εισακτέους, οι οποίοι μαζί με τους αλλοδαπούς και τους Κύπριους γίνανε 80. Τότε υπήρχανε 11 τμήματα πληροφορικής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ σε όλη την Ελλάδα. Όταν ορκιζόμουν (4 χρόνια μετά) στο πρώτο έτος το τμήμα μου είχε 140 εισακτέους, οι οποίοι μαζί με τους Κύπριους κλπ γίνανε 150. Το αμφιθέατρο του τμήματος ήταν 70 θέσεων. Περίπου το 2005 ο δε αριθμός των τμημάτων είχε ξεπεράσει τα 40. Όσο δυναμική και να έχει ο κλάδος (που στην αγορά εργασίας έχει ακόμα κάποια δυναμική) είναι αδύνατο να απορροφάται κάθε χρόνο τόσο μεγάλος αριθμός πτυχιούχων.

Ιδιαίτερα για την εκπαίδευση υπάρχουν δύο επιμέρους προβλήματα:
1. Τα γνωστά σε όλους μας σεμινάρια κλπ.
2. Η μετατροπή των ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ. Μέχρι εκείνη τη χρονιά και παρόλο που είχαν γίνει σχεδόν όλες οι προσλήψεις (τις επόμενες χρονιές ελάχιστοι διορίστηκαν) δεν υπήρχε κανένας συνάδελφος, χωρίς να συμπληρώνει ωράριο. Με τη μετατροπή των ΤΕΕ σε ΕΠΑΛ χάθηκαν εκατοντάδες οργανικές. Αν θυμάμαι καλά η ΠΕΚΑΠ είχε δώσει έναν αριθμό γύρω στις 700.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #764 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 12:29:39 μμ »
Το Τμήμα Πληροφορικής  ΑΠΘ το 1992-1993 πήρε για πρώτη φορά 30 εισακτέους,γιατί τόσους μπορούσαν να εκπαιδεύσουν και δεν είχαν σκοπό να αφήσουν να συμβεί η ίδια κατάσταση με τα άλλα τμήματα.
Τα λόγια ανήκουν στον αείμνηστο Ανδρέα Πομπόρτση.
Από εκεί και πέρα εξελίχθηκαν διαφορετικά τα πράγματα.
Με σεμινάρια 400 ωρών τουλάχιστον είχες διορισμό...


Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #765 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 12:54:09 μμ »
Το Τμήμα Πληροφορικής  ΑΠΘ το 1992-1993 πήρε για πρώτη φορά 30 εισακτέους,γιατί τόσους μπορούσαν να εκπαιδεύσουν και δεν είχαν σκοπό να αφήσουν να συμβεί η ίδια κατάσταση με τα άλλα τμήματα.
Τα λόγια ανήκουν στον αείμνηστο Ανδρέα Πομπόρτση.
Από εκεί και πέρα εξελίχθηκαν διαφορετικά τα πράγματα.
Με σεμινάρια 400 ωρών τουλάχιστον είχες διορισμό...

Διαφορετικά εξελίχθηκαν τα πράγματα και στη σχολή όμως ε... Εργαστήρια που δε χωρούσες να κάτσεις... 120+ εισακτέοι...

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #766 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 01:26:22 μμ »
Να πως φτάσαμε έως εδώ:

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) - (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.): 7,73

και όλοι αυτοί θα διεκδικούν και δίκαια θέση στην εκπαίδευση.
Και υπάρχουν πάνω από 60 τμήματα (έχουν αναφερθεί σε παλαιότερο Post) πληροφορικής που σου δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Κάποτε η Πληροφορική ήταν η Ιατρική της 1ης δέσμης. Σήμερα και η κουτσή Μαρία σπουδάζει πληροφορική!

Είπαμε είναι η επιστήμη του μέλλοντος και το παρακάναμε. Γέμισε η Ελλάδα τμήματα πληροφορικής.
Συναδελφε....τωρα σε διαβασα...αληθεια εισαι του κλαδου μας??????

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #767 στις: Οκτώβριος 03, 2014, 03:39:02 μμ »
Να πως φτάσαμε έως εδώ:

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) - (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.): 7,73

και όλοι αυτοί θα διεκδικούν και δίκαια θέση στην εκπαίδευση.
Και υπάρχουν πάνω από 60 τμήματα (έχουν αναφερθεί σε παλαιότερο Post) πληροφορικής που σου δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Κάποτε η Πληροφορική ήταν η Ιατρική της 1ης δέσμης. Σήμερα και η κουτσή Μαρία σπουδάζει πληροφορική!

Είπαμε είναι η επιστήμη του μέλλοντος και το παρακάναμε. Γέμισε η Ελλάδα τμήματα πληροφορικής.

Την απάντηση σου την δινει το 2009 στο ιδιο θεμα ένας συναδελφος ... για το πως φτασαμε ως εδω ...!!
"Τι μου θυμίσατε τώρα.....
Το 92 ή 93 ήμουνα 2ετης στο φυσικό Θεσσαλονίκης και είχαμε ανακαλύψει τα περίφημα σεμινάρια πληροφορικής που έκανε η ΕΕΦ. Εμείς θυμάμαι είμασταν στο πρώτο σεμινάριο πληροφορικής 60 ωρών εκμάθησης C και θυμάμαι ήταν μια δασκάλα στο επάγγελμα και συμπαθητική κοπελίτσα που δεν ήξερε πως να πιάσει το ποντίκι καλά καλά και αυτή ήταν στο τελευταίο σεμινάριο που θα συμπλήρωνε 300 ώρες και την επόμενη χρονιά θα διοριζότανε πληροφορικός (εκείνες τις εποχές οι δάσκαλοι δεν είχαν στο ήλιο μοίρα)... Κρίμα στα παιδάκια που κατάστρεψε. Αυτή δεν έφταιγε να διοριστεί έψαχνε....   Τι ωραίες εποχές....
 Κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα που λένε..."
καλυτερα να διαβάσεις ολοκληρο το θέμα απο την αρχη και οχι να τρωγομαστε μεταξυ μας
και να σου θυμισω, εαν βεβαια το γνωριζες, οτι 2 πολυτεχικές σχολές σε Ιωαννινα και Χανια έχουν βάση εισαγωγης 12,000 και 13,000 μόρια αντιστοιχα......... οι συνάδελφοι των σχολων αυτων που μπηκαν πρωτοι στις ανωτερω σχολές έπρεπε να εχουν τρελαθει απο την αδικια που τους βρηκε...........

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #768 στις: Οκτώβριος 04, 2014, 09:41:41 μμ »
Διαφορετικά εξελίχθηκαν τα πράγματα και στη σχολή όμως ε... Εργαστήρια που δε χωρούσες να κάτσεις... 120+ εισακτέοι...
Συμφωνούμε...! :)
Τελικά όλα τα τμήματα ακολουθούν νομοτελειακή πορεία ως προς το πλήθος των εισακτέων... ;D

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #769 στις: Οκτώβριος 04, 2014, 09:56:29 μμ »
Την απάντηση σου την δινει το 2009 στο ιδιο θεμα ένας συναδελφος ... για το πως φτασαμε ως εδω ...!!
"Τι μου θυμίσατε τώρα.....
Το 92 ή 93 ήμουνα 2ετης στο φυσικό Θεσσαλονίκης και είχαμε ανακαλύψει τα περίφημα σεμινάρια πληροφορικής που έκανε η ΕΕΦ. Εμείς θυμάμαι είμασταν στο πρώτο σεμινάριο πληροφορικής 60 ωρών εκμάθησης C και θυμάμαι ήταν μια δασκάλα στο επάγγελμα και συμπαθητική κοπελίτσα που δεν ήξερε πως να πιάσει το ποντίκι καλά καλά και αυτή ήταν στο τελευταίο σεμινάριο που θα συμπλήρωνε 300 ώρες και την επόμενη χρονιά θα διοριζότανε πληροφορικός (εκείνες τις εποχές οι δάσκαλοι δεν είχαν στο ήλιο μοίρα)... Κρίμα στα παιδάκια που κατάστρεψε. Αυτή δεν έφταιγε να διοριστεί έψαχνε....   Τι ωραίες εποχές....
 Κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα που λένε..."
καλυτερα να διαβάσεις ολοκληρο το θέμα απο την αρχη και οχι να τρωγομαστε μεταξυ μας
και να σου θυμισω, εαν βεβαια το γνωριζες, οτι 2 πολυτεχικές σχολές σε Ιωαννινα και Χανια έχουν βάση εισαγωγης 12,000 και 13,000 μόρια αντιστοιχα......... οι συνάδελφοι των σχολων αυτων που μπηκαν πρωτοι στις ανωτερω σχολές έπρεπε να εχουν τρελαθει απο την αδικια που τους βρηκε...........
Ισχύουν όλα αυτά!
Τα σεμινάρια όχι μόνο της ΕΕΦ αλλά και των Δήμων ήταν περιζήτητα και πολύ δύσκολο να εισαχθείς σε αυτά!
Κυριολεκτώ!
Μπήκαν όχι μόνο δάσκαλοι,αλλά Φαρμακοποιοί,γιατροί,φυσικά και απόφοιτοι άλλων τμημάτων και ΦΜΣ(Φυσικομαθηματικής).
Τα δε μεταπτυχιακά Πληροφορικής στην Αγγλία ήταν επίσης περιζήτητα.
Οι μηχανικοί στα Ιωάννινα είναι το παλαιό τμήμα Πληροφορικής,ξεσήκωσε αντιδράσεις η μετονομασία σε μηχανικών αλλά πέρασε...!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159832
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 361
Σύνολο: 369

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.