*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375624 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #742 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:39:45 μμ »
Εννοείται πως ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του. Πρόκειται για ένα δημόσιο forum εκπαιδευτικών. Το συγκεκριμένο θέμα πάντως ξεφέυγει μονίμως. Δυστυχώς δεν μπορούμε να συζητήσουμε με ηρεμία.

Χριστίνα ειλικρινά, για πόσο θα συνεχίζεται το τρολάρισμα από το άτομο με το ψεύτικο προφίλ; Μέσα σε μια μέρα έκανε μπάχαλο δυο θέματα.
Υ.Γ. Όχι δεν εννοώ τον george_pe19. Διαφωνώ με αυτά που γράφει, αλλά σέβομαι την άποψη του (και sorry για την παρεξήγηση). Είχα γράψει σε άλλο θέμα για το άτομο με το ψεύτικο προφίλ, αλλά τα μηνύματα σβήστηκαν. Νομίζω ότι και οι διαχειριστές το ξέρουν. Ας πράξουν τα δέοντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:22:13 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #743 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:47:29 μμ »
Μάλλον καλό θα ήταν να ανοίξεις κανένα λεξικό στην λέξη αξιοκρατία, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει.
Το κριτήριο που περιγράφεις είναι αντικειμενικό και όχι αξιοκρατικό.
Για να μην λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα
Ομολογώ ότι με τσάκωσες, διορθώνω ..... "Ότι είναι αντικειμενικό δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο .... αξιοκρατικό είναι και το να μας διορίζουν βάση ύψους................."
Πάντως το κριτήριο των ξένων γλωσσών μου φαίνεται εξίσου αξιοκρατικό με το κριτήριο του ύψους  ;).

Μη φανεί ότι στέκομαι στην επάρκεια, όλα όσα αναφέρθηκαν εδώ μέσα είναι πολύ σημαντικά προβλήματα και πιο σημαντική είναι η κρίση που κάνει όλα τα υπόλοιπα δυσεπίλυτα. Αυτό όμως που μου κλείνει εμένα την πόρτα και δεν μου αφήνει καμία ελπίδα είναι η επάρκεια. Επαναλαμβάνω δε μου φταίει κανείς συνάδερφος ατομικά, το να ακούω όμως καταρτισμένους συναδέρφους να μιλούν για ενότητα και κοινούς αγώνες τώρα πια μου φαίνεται εξοργιστικό, ενώ το να με κατηγορούν από πάνω και για ατομικισμό επειδή δεν συστρατεύομαι στον δικό τους αγώνα είναι τουλάχιστον γελοίο!

Παλιότερα πίστευα σε ενότητα, τώρα πια μου φαίνεται σαν ανέκδοτο...... νιώθω τόσο αδικημένη, βαρέθηκα!
Θα χαρώ πολύ όμως αν κάποτε όντως επιτευχθεί.



Υ.Γ. : άντε να μας καλέσουν πια, μας έχει βαρέσει η ανεργία και η αγωνία κατακούτελα και είναι τα νεύρα όλων πολύ τεντωμένα .... το μετατρέψαμε σε τσατ ξεκατινιάσματος!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #744 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:53:14 μμ »
Υ.Γ. : άντε να μας καλέσουν πια, μας έχει βαρέσει η ανεργία και η αγωνία κατακούτελα και είναι τα νεύρα όλων πολύ τεντωμένα .... το μετατρέψαμε σε τσατ ξεκατινιάσματος!

Αυτό ξαναπέστο!! Έλα που δεν το βλέπω όμως!!

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #745 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 07:05:54 μμ »
Καλά ρε παιδιά αγώνες δίνεται μόνο όταν ξέρετε σίγουρα ότι θα κερδίσετε;
Αν για παράδειγμα παλέψουμε για άμεσους διορισμούς δε θα συμμετέχετε επειδή είστε χαμηλά στον πίνακα και θα αγωνιζόσασταν αν
ήσασταν ψηλά;
Αν κάποιος πεινασμένος διεκδικήσει κρέας (αντί για ψωμί) για να φάει δε θα του συμπαρασταθείτε επειδή εσείς έχετε μάθει να ζείτε με χόρτα;
Ένας κερδισμένος κοινωνικός αγώνας είναι κέρδος για όλους.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:22:13 »

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος pixel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #747 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 07:17:41 μμ »
Επειδή με το που θα γίνουν οι πρώτες προσλήψεις, το θέμα αυτό θα θαφτεί, μήπως να το παρατήσουμε και να ασχοληθούμε με κάτι πιο εποικοδομητικό; Ο καθένας από την πλευρά του καλά τα λέει και δίκιο έχει. Αλλά από λόγια είμαστε όλοι χορτάτοι.
Πράξεις παιδιά, πράξεις. Ανοίξτε ένα θέμα και ας γράψει ο καθένας αυτό που σκέφτεται ότι μπορεί να γίνει.
Ας συντάξουμε ένα κείμενο με όλα όσα μας προβληματίζουν, να πάρει όσο μεγαλύτερη έκταση γίνεται και ας πιέσουμε με κάποιο τρόπο ώστε η Αννούλα μας να πάρει μια επίσημη θέση.

Υ.Γ. Αφού βέβαια πρώτα τελειώσει τη δουλειά της με τη "συγκέντρωση" των κενών!!

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #748 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 07:23:52 μμ »
αυτο λεω και εγω καιρο τωρα. πραξεις χρεαζομαστε.


Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #749 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 07:29:25 μμ »
Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι μεταφερθείτε!

http://www.pde.gr/index.php?topic=24673.0

Αποσυνδεδεμένος mpontler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #750 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 08:32:33 μμ »
Μπήκα από σπόντα ΤΕΙ  Tηλεπληροφορικής στην Άρτα το 2000. Τα χρόνια εκείνα έλεγαν ότι η Πληροφορική είναι το επάγγελμα του μέλλοντος στην Ελλάδα..! Λες και ζούσαμε στην εποχή του χαλκού! Σεπτέμβρη 2005 πήρα πτυχίο. Ένα μάθημα μου φαγε ένα χρόνο να το περάσω… κ αυτό μου κόστισε…πως;; ‘Όσοι Πληροφορικάριοι τότε τελείωναν τις σχολές κατευθείαν απορροφούνταν από τα Ολοήμερα Δημοτικά ως ωρομίσθιοι. Κ έπειτα από ένα χρόνο προϋπηρεσίας το πολύ γινόταν αναπληρωτές! Ουαου!!! Ωραίο σας ακούγεται αυτό ε;; Και τα καλύτερα; Έπονταν!

Δίχως ΑΣΕΠ οι περισσότεροι  έτσι έγιναν μόνιμοι Καθηγητές σε γυμνάσια-λύκεια! Όσοι πήραν πτυχίο μέχρι κ τις αρχές 2005 είχαν μπει στο Δημόσιο. Κ συ φίλε όπως κ εγώ;; Μάζευα, ως ωρομίσθιος επί 3 χρόνια, φασούλι φασούλι τα μόρια (χωρίς να γεμίζει το σακούλι) μπας κ μας κάνουν αναπληρωτές , έκανα αιτήσεις για παιδαγωγική κατάρτιση στην ΑΣΠΑΙΤΕ, διάβασα ανεπιτυχώς τον Μεγάλο Ερωτικό Ματσαγγούρα και ξανά μανά διάβασμα των βιβλίων πληροφορικής εν μέσω εργασίας ανεπιτυχώς. Κ πολλοί γνωστοί-γνωστές που στα χρόνια τα φοιτητικά έπιαναν το ποντίκι και έτρεμαν ή μας  φώναζαν να τους δείξουμε πως γραφούν ένα cd(!)κατέληξαν να διδάσκουν τώρα στα σχολεία..Μαγκιά τους…στερνή μου γνώση να σ είχα πρώτα θα με λέγε κανείς κ πολύ σωστά…ή ας όψεται το εαρινό εξάμηνο.που μπήκα, οι Τηλεπικοινωνίες που με παίδεψαν, το στραβό μου το κεφάλι εν τέλει!

 Και φτάσαμε στο σήμερα περιμένοντας για μια ακόμη χρόνια φως στο τούνελ με το ΑΜΩ-Τρένο ακόμα να έρχεται....περιμένοντας να έρθει στο μέλλον …σαν τη πληροφορική που παραμένει επάγγελμα του μέλλοντος από το 1980 έως σήμερα…2011. Την Πληροφορική που κατάντησε από εντυπωσιακά ελκυστική γυναίκα με προσόντα….γεροντοκόρη τόσα χρόνια στην αναμονή, μιας και όλοι ήθελαν να παίζουν μαζί της, με μεγάλα λόγια κ υποσχέσεις,  αλλά κανείς δεν την έπαιρνε στα σοβαρά. Εγώ άλλο δεν περιμένω το μέλλον…θέλω να ζήσω το παρόν! “Γερoντοκόρη” δεν θα γίνω! Δεν αντέχω να βλέπω τα άλλα τρένα να περνούν από μπροστά μου…η κάνουλα παιδιά έκλεισε. Όσους πήραν πήραν. Εγώ άλλαξα ήδη ρότα. Εσύ;

Υ.Γ.1 Το θέμα του φόρουμ θα έπρεπε να χε άλλο τίτλο...πχ "Δον Κιχώτες" ή "Κυνηγώντας ανεμόμυλους" ή "Και δεν χτυπάει το τηλέφωνο.." ή «Για Ιθάκη καλά πάω;;»
Υ.Γ.2 Το Soundtrack –μουσικό χαλί καθώς έγραφα όλα αυτά ήταν το ‘Τρένο-Τρύπες, Άνοιγμα στα πέρατα & Μια βόλτα στα βαθιά-Σ. Μάλαμας, I don’t wanna wait in vain-B.Marley  ”
Υ.Γ.3 Η αγάπη κ αφοπλιστική ειλικρίνεια των παιδιών, στα 3 χρόνια διδασκαλίας μου σε δημοτικά, δεν ανταλλάσσονται με κανένα μόριο προϋπηρεσίας.

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #751 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 08:56:19 μμ »
Δηλαδή αν εγώ, που έχω π.χ. 2 ξένες γλώσσες και 1,2,3,4,5,6 (διαλεξε και πάρε) χρόνια εργασίας σε σχολεία, κάνω αίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ για το ΕΠΠΑΙΚ μαζί με κάποιον που έχει επίσης 2 γλώσσες, αλλά μόλις έχει πάρει το πτυχίο του, χαίρομαι;;;
Για κοίτα καλύτερα τα κριτήρια βαθμολόγησης. Καθόλου απίθανο να δεκτούν το νέο, απλά και μόνο γιατί μπορεί να έχει βαθμό πτυχίου 0,01 μεγαλύτερο από εμένα κι ας μην έχει περάσει καν έξω από σχολείο.

Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες. Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες.

Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.

Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:
α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής)
β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκα
γ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα.
Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.

ΆΔΙΚΟ όμως είναι:
α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)
β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).
γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.
δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)
Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων.

Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.

Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!

Σε βρίσκω πάρα πολύ σωστή!Το κείμενο σου μ'αρέσει πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #752 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 03:23:43 πμ »

Γι' αυτό υπάρχουν 2 κατηγορίες εισαγωγής...της γενικής σειράς και των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. Εισάγονται δηλαδή και νέοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί σε άλλη κατηγορία. Η ΑΣΠΑΙΤΕ παίρνει αρκετούς 24μηνίτες και 30μηνίτες.

1ο) Το ότι εδώ και μερικά χρόνια η προϋπηρεσία δε προσμετράτε στη βαθμολόγηση των υποψηφίων του ΕΠΠΑΙΚ μάλλον θα πρέπει να είναι κρατικό μυστικό που το ξέρουν ελάχιστα άτομα.
2ο) Το ότι οι πίνακες μορίων έχουν κλειδώσει ( για να μη ξεχνιόμαστε, ΜΟΝΟ τα μόρια. Όποιος με κάποιο τρόπο αποκτήσει παιδαγωγική επάρκεια σκαρφαλώνει αυτόματο στην κορυφή του Έβερεστ ) και  συνεπώς όσοι 24μηνίτες και 30μηνίτες ήταν να βγουν βγήκαν κι άλλους δεν έχει,  είναι το δεύτερο κρατικό μυστικό που αποκαλύπτεται απόψε.

Δεν ξέρω τι ισχύει με τους μόνιμους, αλλά αυτοί έχουν ή θα έπρεπε να έχουν άλλες δομές επιμόρφωσης για μάχιμους εκπαιδευτικούς, όπως τα ΠΕΚ. Προσωπικά, έχοντας περάσει από την ΑΣΠΑΙΤΕ, κρίνω το επίπεδο διδασκαλίας αρκετά θεωρητικό. Δεν μπορεί συνεπώς να καλύψει τις ανάγκες ενός μάχιμου εκπαιδευτικού, ο οποίος θέλει να καταρτιστεί στο πως να εφαρμόσει συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών σε συγκεκριμένες βαθμίδες. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι κάτι πολύ πιο ακαδημαϊκό, πιο θεωρητικό, πιο στοιχειώδες.

Μυστήρια πράγματα! Κάποιοι σε αναγκάζουν (γιατί στην ουσία αυτό είναι) να καταβάλλεις τον οβολόν σου για να λαδώσεις τη μηχανή της ΑΣΠΑΙΤΕ ( 50ρακι η κάθε αίτηση για τα ΕΠΠΑΙΚ), κι άλλοι σου λένε "Σιγά την ΑΣΠΑΙΤΕ!Δεν καλύπτει τις ανάγκες σου. "  Είχαν άραγε την ίδια γνώμη και πριν μπουν;


Τώρα σχετικά με τα κριτήρια, αυτά υπάρχουν σε όλους τους νόμους μιας ευνομούμενης πολιτείας (το αν είμαστε τέτοια είναι μεγάλη συζήτηση) όπου δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μιας ολόκληρης κοινωνικής ομάδας λόγω μειωμένων πόρων. Για παράδειγμα τα τέκνα των πολυτέκνων παίρνουν μετεγγραφή μόνο έαν το οικογενειακό εισόδημα είναι κάνω από 60.000. Εύλογα λοιπόν προκύπτει ότι η οικογένεια με 60.001 ευρώ στερείται του δικαιώματος και αδικείται. Το ίδιο ισχύει και με την ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι πόροι λίγοι (λίγες θέσεις), η ζήτηση μεγάλη. Συνεπώς, ο έχων 1 ξένη γλώσσα (άσχετα αν το κριτήριο είναι αποδεκτό ως ορθολογικό απ'όλους) στη φαρέτρα του θα αδικηθεί και είναι νομίζω αποδεκτό, ο ΠΕ19 θα αδικηθεί σε σχέση με τον ΠΕ20 κλπ. Είναι ο χρυσός κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά τα κριτήρια είναι εκ των προτέρων γνωστά σε όλους όσοι θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία.

Προσωπικά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολλάκις αδικημένη παρότι:
α) είμαι ΠΕ19, πέρασα στη σχολή μου με άριστα και αποφοίτησα με άριστα (δε με καθιστά καλύτερη καθηγήτρια πληροφορικής)
β) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από όλους τους ΠΕ20 (εκτός του πρώτου νομίζω) που διορίστηκαν, αλλά εγώ δε διορίστηκα
γ) έγραψα στον ΑΣΕΠ του 2008 καλύτερα από τους περισσότερους ΠΕ19 που είχαν τότε παιδαγωγική επάρκεια και διορίστηκαν, αλλά εγώ τότε δε διορίστηκα γιατί δεν είχα.
Σε όλες αυτές τις διαδικασίες γνώριζα εκ των προτέρων ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι νόμοι, κριτήρια και ποσοστώσεις. Έτσι διορίστηκαν άλλοι και όχι εγώ. Κι όταν τα γνωρίζεις όλα αυτά εκ των προτέρων δεν υπάρχει άδικο, γιατί ξέρεις τους κανόνες του παιχνιδιού.

ΆΔΙΚΟ όμως είναι:
α) Να αλλάζουν οι νόμοι εν μία νυκτί (3848)
β) Να απαξιώνουν την επιστήμη μου, την προσωπικότητά μου και αυτά που έχω να προσφέρω (κάνοντας με να εύχομαι να με πάρουν αναπληρώτρια σε 5 Δημοτικά για να συμπληρώσω ωράριο κατά τον Νοέμβριο).
γ) Να με πληρώνουν 600 ευρώ το μήνα για να παράγω εκπαιδευτικό έργο.
δ) Να μου πει το κράτος αντίο του χρόνου, γιατί δε θα υπάρχει πληροφορική σε καμία βαθμίδα (Δημοτικό -> Δάσκαλοι, Γυμνάσιο- Λύκεια -> μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι...)
Και όλα αυτά είναι άδικα γιατί δεν τα γνώριζα εκ των προτέρων.

Εδώ συμφωνούμε!!! Όπως αναφέρεις κι εσύ:
ειναι ΆΔΙΚΟ να σου λένε ξαφνικά ότι η προϋπηρεσία σου δε μετράει (λεγε με ΕΠΠΑΙΚ) και να σε εξισώνουν με άτομα μηδενικής προϋπηρεσίας
είναι ΆΔΙΚΟ εν μία νυκτί (και μάλιστα Αυγούστου ) να αναγνωρίζουν στους αποφοίτους μίας σχολής παιδαγωγική επάρκεια και να τους τοποθετούν από πάνω σου, απαξιώνοντας (αντιγράφω και δικά σου λόγια) την επιστήμη σου, την προσωπικότητά σου και αυτά που τόσα χρόνια έχεις προσφέρει κι όσα έχεις ακόμα να προσφέρεις
είναι ΆΔΙΚΟ να σου λένε "Ωραία τα χρονάκια που προσέφερες στην εκπαίδευση, άντε βρες τώρα να κάνεις κάτι άλλο γιατι αποφασίσαμε ότι πια δε μας κάνεις ".   

Κάποιοι βέβαια εδώ βλέπουν την αδικία μέσα από το προσωπικό τους πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά... αδιαφορούν παντελώς για το συλλογικό συμφέρον σκεπτόμενοι πως επειδή ίσως πεθάνει η κατσίκα τους, καλύτερα να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα. Σ' αυτούς δεν έχω τίποτα να πω, καλύτερα ας σωπάσουν.

Οι υπόλοιποι ας ψάξουμε τρόπους για το πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι συλλογικά, είτε μας προσλάβουν φέτος είτε όχι, είτε είμαστε μόνιμοι είτε αναπληρωτες, είτε ΑΕΙ είτε ΤΕΙ, γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!

Φαντάζομαι ότι όλοι εμείς, που τρέχουμε χρόνια στα σχολεία, αλλά, παρά τις προσπάθειές μας , δεν έχουμε καταφέρει να εξασφαλίσουμε αυτή τη ρημάδα τη παιδαγωγική επάρκεια  ...βλέπουμε την αδικία μέσα από το προσωπικό μας πρίσμα, κοντόφθαλμα και εγωκεντρικά,αδιαφορώντας παντελώς για το συλλογικό συμφέρον...
Ρε μπας και το forum είναι μόνο για άτομα, κατόχους παιδαγωγικής επάρκειας και μας το κρατάτε κρυφό;Αν είναι έτσι ενημερώστε κι εμάς ώστε να ΣΩΠΑΣΟΥΜΕ, όπως μας προτρέπεις , και να αφήσουμε εσάς τους υπόλοιπους να ψάξετε τρόπους για το πως μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι συλλογικά...


Γι' αυτό υπάρχουν ...
...γιατί το τέλος είναι κοντά για πολλούς από μας!
Σε βρίσκω πάρα πολύ σωστή!Το κείμενο σου μ'αρέσει πολύ!!!

Κι εμένα μου άρεσε το κείμενο. Μου επιβεβαίωσε το κακό, μέσω της αλλαγής νοοτροπίας, που έχει επιφέρει αυτή η κατηγοριοποίηση στον κλάδο μας. Παρήγορο είναι το γεγονός ότι τουλάχιστο υπάρχουν άτομα, που ναι μεν υποστηρίζουν τις απόψεις τους, αλλά δείχνουν και κάποια κατανόηση και για εμάς τους υπολοίπους.

Καληνύχτα σας , αν και πολύ φοβάμαι ότι το ξημέρωμα θα αργήσει να έρθει...

Αποσυνδεδεμένος f_efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #753 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 10:38:52 πμ »
Σας παραθέτω 2 επιστολές που έστειλε η ΕΠΕ στο υπουργειο Παιδείας:

Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για την υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και τη δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών Καθηγητών Πληροφορικής
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493


Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #754 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 05:36:43 μμ »
Σας παραθέτω 2 επιστολές που έστειλε η ΕΠΕ στο υπουργειο Παιδείας:

Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για την υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας και τη δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών Καθηγητών Πληροφορικής
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493


Επιστολή του Εργασιακού Τομέα Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης προς Υπ. Παιδείας για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492

Χωρίς καμία διάθεση flame....επιτέλους μετά απο αρκετό καιρό εκτός απο το ενδιαφέρον περιεχόμενο και των 2 επιστολών,στο τέλος(και των 2 επιστολών) βλέπει ο κόσμος ποια είναι τα τμήματα πληροφορικής σ'αυτή την χώρα!!!!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #755 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:37:38 μμ »
Απαντώ πολύ γενικά.
Δεν είμαι της άποψης να υπάρχει καιάδας των αποφοίτων χαμηλόβαθμων σχολών.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική στο δημοτικό περισσεύει ή μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους τότε διαφωνούμε.
Αν κάποιος θεωρεί ότι η παρουσία του σε κάποια βαθμίδα τον υποτιμά ας απομακρυνθεί.
Η αριστοκρατία στην Ελλάδα πέθανε π.Χ. Μην την επαναφέρουμε.
Πως φτάσαμε ως εδώ.
 Αναφορικά με το πλήθος των πληροφορικών, ο μαζικές προσλήψεις προηγούμενων χρόνων, οι αναθέσεις σε άλλες ειδικότητες, ο μεγάλος αριθμός σχολών και το έντονο ενδιαφέρον οδήγησαν μάλλον στο σημερινό σημείο.
 Σχετικά με το είδος της πληροφορικής που διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες, η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια, η επιλογή του μαθήματος στο Λύκειο και η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία παίζουν νομίζω το ρόλο τους.
 Καταντήσαμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας γιατί εφαρμόστηκαν ανήθικες πολιτικές. Δηλαδή, διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν. Νομοθέτησαν τρόπους μονιμοποίησης - 30μηνο, 24μηνο + ΑΣΕΠ, ΑΣΕΠ κτλ - όπου βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν.
Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε. (αναφέρομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση)
   

Μέσα σε λίγες γραμμές ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ με την ΚΑΘΕ σου λέξη 1000% (1000 ΝΑΙ, δεν το'γραψα κατά λάθος)... :) Ειδικά με τα σημεία:

"η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια"...
ΚΑΙ
"διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν...βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν. Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε." (το αποκορύφωμα)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159815
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.