*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375959 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #686 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:44:01 μμ »
Η συζήτηση αυτή έχει επαναληφθεί 10000000 φορές σε αυτό αλλά και σε προηγούμενα θέματα και πραγματικά φτάνει πάντα στο ίδιο σημείο. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε τελικά όπως είπε και το koritsaki_PE20 με τίποτα και ούτε πρόκειται! Δυστυχώς!!Ας σκεφτεί όμως και η κάθε υπο - ομάδα με ψυχραιμία, πως και αυτή έχει ωφεληθεί ή ζημιωθεί στο παρελθόν απο τις διατάξεις που έβγαζε το υπουργείο τόσα χρόνια και μας έκανε να χορεύουμε στους ρυθμούς του (εξίσωση ΑΕΙ-ΤΕΙ, ΠΔΣ,60%-40%, 24μηνα, 30μηνα, ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακά, ΑΣΠΑΙΤΕ κλπ κλπ). Και αν η πλήρης παραίτηση θα οδηγήσει σε θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα για την πορεία του κλάδου και την παιδεία.

Και επειδή όπως λέει και η elia έχουμε πιστεύω πολύ σοβαρότερες έννοιες δεν νομίζω οτι αξίζει να αναλωνόμαστε τζάμπα. Προσωπικά δεν έχω το κουράγιο πλέον να συμμετέχω άλλο σε αυτή τη συζήτηση. Καλή συνέχεια σε όσους αντέχουν! Και όσοι θέλουν να διεκδικούν και να προσπαθούν ας το κάνουν, όσοι δεν θέλουν είναι δικαίωμα τους και είναι σεβαστό!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:55:46 »

Αποσυνδεδεμένος adedward

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση!!!? ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #687 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:45:58 μμ »
Εγώ το μόνο που βλέπω είναι να τρωγώμαστε μεταξύ μας....
Όλοι μας έχουμε διδακτεί με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο την πληροφορική
Άλλος μέσα από το ΑΕΙ και άλλος μέσα από το ΤΕΙ....
Άλλος πιο πολύ στην θεωρία και άλλος πιο πολύ στην πράξη.
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι δεν θα πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιος έχει την παιδαγωγική επάρκει και ποιός όχι αλλά θα πρέπει να βρούμε μια λύση για να μπορούμε -αν όχι όλοι- οι πιο πολλοί να μεταλαμπαδέψουμε τις γνώσεις που λάβαμε στα νέα παιδιά. Αλλά αυτό για να γίνει θα πρέπει να είναι αξιοκρατικό χωρίς γλυψίματα και περάσμτα από το παραθυράκι
Έτσι, πιστεύω ότι και ο κλάδος μας θα ανθίσει και θα πάμε προς το καλύτερο.....
 ;)
Never give up...Never think sad....
Keep walking....Stand up.....

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #688 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 09:26:24 μμ »
Για τις φαγωμάρες μεταξύ ΑΕΙ & ΤΕΙ:Όλοι κάναμε αλγόριθμους,δίκτυα,προγραμματισμό,ΒΔ,ΛΣ και δε συμμαζεύεται!Οπότε όποιος ασχολείται με θέματα του τύπου "είμαι καλύτερος γιατί τέλειωσα ΑΕΙ" & "εγώ στο ΤΕΙ έκανα πιο πολλά εργαστήρια και είμαι καλύτερος" μού είναι αδιάφορος.Είμαστε όλοι εγκλωβισμένοι και πρέπει να είμαστε ενωμένοι στην κατάσταση που βρισκόμαστε.

Για την παιδαγωγική επάρκεια: Όποιος μπήκε με το σπαθί του και πήρε το "χαρτί" μπράβο του αλλά κρίμα που δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει για αυτό που επέλεξε να κάνει λόγο της κατάστασης που επικρατεί στην ειδικότητα μας.Όποιος όμως το πήρε απο το "παράθυρο" εις βάρος των άλλων, να το χαίρεται στο αρχείο του!

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #689 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:09:19 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι νυν και μελλοντικοί, εγώ έχω να σας θέσω ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, σημαντικότερο όλων όσων συζητάτε εδώ. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια για του κάθε ενός τις ανησυχίες.

Εγώ πριν πετύχω στον ΑΣΕΠ είχα διδάξει στην τριτοβάθμια ώς κάτοχος διδακτορικού
(ως ΠΔ 407 πτυχιακά και μεταπτυχιακά), και σε δημόσια ΙΕΚ και ΚΕΚ. Δεν είχα καθόλου προϋπηρεσία σε βθμια.
Δούλευα ως προγραμματιστής για 6.5 χρόνια σε μεγάλη εταιρεία μέχρι να παραιτηθώ για να διοριστώ.

Στη συνέχεια διορισμένος πια έκανα σε ΤΕΕ-ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, Γυμνάσιο. Μου μένει μόνο το δημοτικό, αλλά που θα μου
πάει δεν θα το γλιτώσω και αυτό αφού δεν έχω οργανική θέση.

Με συγχωρείτε για τον πρόλογο απλά ήθελα να σας δείξω ότι έχω λάβει μηνύματα από πολλές κατευθύνσεις για
την πληροφορική ως επιστήμη.

Δυστυχώς οι χειρότερες αναφορές ως άποψη για την επιστήμη μας έρχονται από την βθμια εκπαίδευση.

Ο μεγαλύτερος φόβος μας, εμάς των μονίμων και εσάς τον εν δυνάμη μονίμων ή όχι είναι, και θα έπρεπε να είναι
ότι τα τελευταία χρόνια μέσα από πολλά επίσημα χείλη η επιστήμη μας δενχαρακτηρίζεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα. Όλοι οι συνάδελφοι (και μιλάω για ανθρώπους με οργανικές θέσεις (σεμινάρια, μεταπτυχιακά, γνήσιοι ΠΕ)) έχουν την τρομερή ανησυχία ότι το μάθημα μας σχεδόν θα κατεργηθεί ώς αυτόνομο μάθημα-επιστήμη.

Αντιθέτως θα λειτουργεί επικουρικά στις άλλες επιστήμες όπου όλοι θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι σε ένα πολύ
καλό επίπεδο γνώσεων "της πληροφορικης όπως την εννοούν αυτοί" και έτσι οι μαθητές θα αποκτούν αυτές
 τις "δεξιότητες" μέσα από τα άλλα μαθήματα αφού δεν υπάρχει επιστήμη της πληροφορικής για να διδαχτεί.

Έτσι οι Πληροφορικοί το μόνο που τους μένει θα είναι η συντήρηση των εργαστηρίων και η εύρυθμη λειτουργία τους, αυτών και των διαδραστικών συστημάτων, ενεργώντας ως βοηθητικό προσωπικό των άλλων ειδικοτήτων.

Και χωρίς παρεξήγηση για κάποιους που μπήκαν σε πιο χαμηλόβαθμες σχολές, αλλά οι περισσότεροι από εμάς τους ΠΕ19 (και πολλούς ΠΕ20) γράψαμε πολύ καλύτερα από Φυσικο-Μαθηματικο-Χημικο-κλπκλπκλπ...., αλλά θα είμαστε βοηθοί τους.

Αυτό κύριοι και κυρίες είναι το πιο βασικό μας πρόβλημα γιατί τότε δεν θα υπάρχουν θέσεις για κανέναν ούτε για εμάς, ούτε για εσάς τους επόμενους. 

Άρα η Χριστίνα και λοιποί άλλοι σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο για τον κοινό αγώνα που χρειάζεται για την επιστήμη
ασχέτως της αδικίας που υπάρχει λόγο της παιδαγωγικής επάρκειας, όπου σε αυτό συμφωνούμε σχεδόν όλοι.

Χαιρετισμούς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:55:46 »

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #690 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:13:31 μμ »
Οι γνωστοι Ελληνες....

που βρισκοσασταν ολοι εσεις περυσι τετοιο καιρο ρε παιδια?
Διορισμενοι και μη.....

Πλακα μας κανετε ολοι εδω.


Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #691 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:18:15 μμ »
Άρα η Χριστίνα και λοιποί άλλοι σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο για τον κοινό αγώνα που χρειάζεται για την επιστήμη
ασχέτως της αδικίας που υπάρχει λόγο της παιδαγωγικής επάρκειας, όπου σε αυτό συμφωνούμε σχεδόν όλοι.


εμας ήδη μας πέταξαν έξω ...... εγω πλέον εργάζομαι ως γραφίστρια για να τα βγάλω πέρα και γιατί είμαι απολύτως βεβαία ότι σύμφωνα με το υπάρχον καθεστώς μοριοδότησης και διορισμών δεν έχω απολύτως καμία ελπίδα.... ήδη οι ωρες ΑΜΩ είναι για εμένα μια δεύτερη επικουρική εργασία για να συμπληρώνω το εισόδημα μου από το πρωτεύων επάγγελμα μου ως γραφίστρια........... δεν εχω αντίρρηση να αγωνιστώ για ένα κοινό σκοπό όμως που θα με εμπερικλείει και δεν θα με αποκλείει (όπως τώρα) ...... όμως αυτός ο κοινός σκοπός προϋποθέτει ότι με κάποιον τρόπο θα δίνεται η επιλογή στους πληροφορικούς να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια αν το επιθυμούν .....   
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #692 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:19:18 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι νυν και μελλοντικοί, εγώ έχω να σας θέσω ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, σημαντικότερο όλων όσων συζητάτε εδώ. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια για του κάθε ενός τις ανησυχίες.

Εγώ πριν πετύχω στον ΑΣΕΠ είχα διδάξει στην τριτοβάθμια ώς κάτοχος διδακτορικού
(ως ΠΔ 407 πτυχιακά και μεταπτυχιακά), και σε δημόσια ΙΕΚ και ΚΕΚ. Δεν είχα καθόλου προϋπηρεσία σε βθμια.
Δούλευα ως προγραμματιστής για 6.5 χρόνια σε μεγάλη εταιρεία μέχρι να παραιτηθώ για να διοριστώ.

Στη συνέχεια διορισμένος πια έκανα σε ΤΕΕ-ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, Γυμνάσιο. Μου μένει μόνο το δημοτικό, αλλά που θα μου
πάει δεν θα το γλιτώσω και αυτό αφού δεν έχω οργανική θέση.

Με συγχωρείτε για τον πρόλογο απλά ήθελα να σας δείξω ότι έχω λάβει μηνύματα από πολλές κατευθύνσεις για
την πληροφορική ως επιστήμη.

Δυστυχώς οι χειρότερες αναφορές ως άποψη για την επιστήμη μας έρχονται από την βθμια εκπαίδευση.

Ο μεγαλύτερος φόβος μας, εμάς των μονίμων και εσάς τον εν δυνάμη μονίμων ή όχι είναι, και θα έπρεπε να είναι
ότι τα τελευταία χρόνια μέσα από πολλά επίσημα χείλη η επιστήμη μας δενχαρακτηρίζεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα. Όλοι οι συνάδελφοι (και μιλάω για ανθρώπους με οργανικές θέσεις (σεμινάρια, μεταπτυχιακά, γνήσιοι ΠΕ)) έχουν την τρομερή ανησυχία ότι το μάθημα μας σχεδόν θα κατεργηθεί ώς αυτόνομο μάθημα-επιστήμη.

Αντιθέτως θα λειτουργεί επικουρικά στις άλλες επιστήμες όπου όλοι θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι σε ένα πολύ
καλό επίπεδο γνώσεων "της πληροφορικης όπως την εννοούν αυτοί" και έτσι οι μαθητές θα αποκτούν αυτές
 τις "δεξιότητες" μέσα από τα άλλα μαθήματα αφού δεν υπάρχει επιστήμη της πληροφορικής για να διδαχτεί.

Έτσι οι Πληροφορικοί το μόνο που τους μένει θα είναι η συντήρηση των εργαστηρίων και η εύρυθμη λειτουργία τους, αυτών και των διαδραστικών συστημάτων, ενεργώντας ως βοηθητικό προσωπικό των άλλων ειδικοτήτων.

Και χωρίς παρεξήγηση για κάποιους που μπήκαν σε πιο χαμηλόβαθμες σχολές, αλλά οι περισσότεροι από εμάς τους ΠΕ19 (και πολλούς ΠΕ20) γράψαμε πολύ καλύτερα από Φυσικο-Μαθηματικο-Χημικο-κλπκλπκλπ...., αλλά θα είμαστε βοηθοί τους.

Αυτό κύριοι και κυρίες είναι το πιο βασικό μας πρόβλημα γιατί τότε δεν θα υπάρχουν θέσεις για κανέναν ούτε για εμάς, ούτε για εσάς τους επόμενους. 

Άρα η Χριστίνα και λοιποί άλλοι σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο για τον κοινό αγώνα που χρειάζεται για την επιστήμη
ασχέτως της αδικίας που υπάρχει λόγο της παιδαγωγικής επάρκειας, όπου σε αυτό συμφωνούμε σχεδόν όλοι.

Χαιρετισμούς.

Συμφωνώ 1000%! Και για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε ως κλάδος. Κατά τη γνώμη μου είναι τεράστιο σφάλμα του υπουργείου παιδείας να μη διδάσκεται η πιο σύγχρονη επιστήμη! Άραγε υπάρχει έστω και ένας επιστήμονας πληροφορικής στην ομάδα που συντάσει το αναλυτικό πρόγραμμα;

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #693 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:21:28 μμ »
Αγαπητέ φίλε,

αυτά που γράφατε εδώ πάντα τα διαβάζαμε,

επίσης πηγαίναμε στα συνέδρια των ενώσεων της Πληροφορικής στις οποίες είμαστε μέλοι και
τα συζητάγαμε από κοντά.

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θεωρούν αυτονόητο ότι έπρεπε να τα γράφουμε σε φόρουμ.

Χαιρετισμούς.

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #694 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:27:26 μμ »
Σε απάντηση προηγούμενου συναδέλφου να αναφέρω ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν
συνάδελφοι πληροφορικοί στα επιτελεία των υπουργών.

Αν ποτέ υπήρξαν, δεν μας ένιωθαν πλήρως, γιατί αυτοί, όπως και οι σύμβουλοι μας, καλοί και καραρτισμένοι
άνθρωποι βέβαια, αλλά δεν είναι καθαροί πληροφορικοί, είναι συνήθως μαθηματικοί ΠΕ19.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν το καλό μας, αλλά δεν το νιώθουν ακριβώς όπως εμείς.

Υ.Γ. Μην μπερδέψουμε φυσικά στην συζήτηση καθηγητές των Πανεπιστημίων μας που ήταν Μαθηματικοί
γιατί αυτοί ασχολήθηκαν πολλά χρόνια με την Πληροφορική, ενώ η παραπάνω που αναφέρω μόνο λίγα χρόνια
στο σχολείο.

Χαιρετισμούς.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #695 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:40:28 μμ »
@george_pe19

Χαίρομαι που αποφάσισες να συμμετέχεις γιατί είναι σημαντικό να ακούμε και άλλες απόψεις και οπτικές γωνίες. Αυτό που είπες για την οριζόντια διδασκαλία της Πληροφορικής μας το έλεγαν πέρυσι στις επιμορφώσεις (ΠΕΚ, διημερίδες κλπ). Πιστεύω και εγώ οτι αυτό επιθυμούν να κάνουν μελλοντικά. Να έχουμε όπως ακριβώς το είπες...βοηθητικό ρόλο.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #696 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 10:45:26 μμ »
Σε απάντηση προηγούμενου συναδέλφου να αναφέρω ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν
συνάδελφοι πληροφορικοί στα επιτελεία των υπουργών.

Αν ποτέ υπήρξαν, δεν μας ένιωθαν πλήρως, γιατί αυτοί, όπως και οι σύμβουλοι μας, καλοί και καραρτισμένοι
άνθρωποι βέβαια, αλλά δεν είναι καθαροί πληροφορικοί, είναι συνήθως μαθηματικοί ΠΕ19.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν το καλό μας, αλλά δεν το νιώθουν ακριβώς όπως εμείς.

Υ.Γ. Μην μπερδέψουμε φυσικά στην συζήτηση καθηγητές των Πανεπιστημίων μας που ήταν Μαθηματικοί
γιατί αυτοί ασχολήθηκαν πολλά χρόνια με την Πληροφορική, ενώ η παραπάνω που αναφέρω μόνο λίγα χρόνια
στο σχολείο.

Χαιρετισμούς.
Δυστυχώς αυτή η σύγχιση των εννοιών ξεκινάει από την ίδια την υπουργό και δεν ξέρω αν είναι τόσο "αθώα". Για κάποιο λόγο ακούγεται καλύτερα στον κόσμο το να δίνει το σχολείο "πιστοποίηση χρήσης υπολογιστών", όπως η ίδια διακηρύσσει, ενώ όλοι ξέρουμε ότι θα είναι ένα χαρτί χωρίς αντίκρυσμα από τη στιγμή που το αποκτήσουν όλοι... Σε σχετική συζήτηση που είχαμε μαζί με συναδέλφους πέρσυ με κάποιο σύμβουλο, η απάντησή του ήταν του τύπου "μη διαμαρτύρεστε γιατί το πιο πιθανό είναι να τα χάσετε και αυτά που έχετε, εξασφαλίστε πρώτα τα αυτονόητα". Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ότι με την αφαίρεση του επιστημονικού σκέλους του μαθήματος, δεν θα αργήσει η στιγμή που θα πάρουν το μάθημα άτομα άλλων ειδικοτήτων, με πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Η/Υ.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #697 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 11:13:44 μμ »
Επειδή σαν κλάδος έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια στην μιζέρια και στην απαισιοδοξία να σας δώσω και ένα αισιόδοξο σενάριο το οποίο έχει αρχίσει να διαφαίνεται αλλά δυστυχώς η μαυρίλα των ημερών δεν μας αφήνει να δούμε. Οι δεύτερες αναθέσεις κτλ δείχνουν ότι το σύστημα πάει να γίνει όπως της Αμερικής, Αγγλίας κτλ δηλαδή οι εκπαιδευτικοί θα αποκτούν το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας και στη συνέχεια θα χωρίζονται σε ομαδοποιημένες κατηγορίες, π.χ. καθηγητής θετικών επιστημών, καθηγητής θεωρητικών επιστημών, δηλαδή ένας μαθηματικός θα μπορεί να διδάσκει φυσική, και το αντίστροφο. Μπορεί να είναι και ευσεβής πόθος πάντως νομίζω πως το σωστό είναι να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Μπορεί να μας φαίνεται παράλογο, και σε ορισμένους κλάδους τρομακτικό, αλλά επιτέλους πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα. Οι σχολές μας (αναφέρομαι σε όλους τους κλάδους, μαθηματικοί, φυσικοί, πληροφορικοί κτλ) ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ με το να κάνεις μάθημα στην β/θμια εκπαίδευση. Στις σχολές μας μάθαμε πράγματα για την ΕΠΙΣΤΗΜΗ που ο καθένας διάλεξε και όλα αυτά που διδαχθήκαμε στο Λύκειο θεωρούνταν ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ και ήδη διδαχθέντα. Επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων ΔΕΝ είχαν κανένα μάθημα διδακτικής ή παιδαγωγικών (και καλά κάνουν αφού ΔΕΝ είναι αυτός ο αυτοσκοπός τους) παρά μόνο επιλογής.

Μπορεί εδώ στην Ελλάδα να έχουμε ταυτίσει τις "καθηγητικές" σχολές (δικός μας όρος και πατέντα κι αυτός) με την β/θμια εκπαίδευση αλλά στις σοβαρές χώρες το ποσοστό που απασχολείτε με την εκπαίδευση είναι σημαντικά μικρότερο.
Πολλοί πτυχιούχοι απασχολούνται στη βιομηχανία, στην έρευνα κτλ.

Θερμή παράκληση, να σκεφτείτε πέρα από τα ελληνικά "ταμπού" τα γραφόμενα μου και περιμένω τις απόψεις σας για συζήτηση ...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #698 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 08:43:27 πμ »
Καλημέρα.
Αυτό που γράφεις για τις ομαδοποιήσεις ίσως είναι λίγο πρωτοποριακό για τη χώρα μας. Συμβαίνει βέβαια στους φιλολόγους που κάτω από αυτή την ομπρέλα χωράνε κλασικοί φιλόλογοι, ιστορικοί, ΦΚΣίτες και κάποιες φορές και ξενόγλωσσοι.
Η παιδαγωγική επάρκεια θα έπρεπε να δίνεται σε προπτυχιακό επίπεδο σε φάση επιλογής με τα απαιτούμενα μαθήματα ανεξαρτήτως σχολής.
Αν και έχω καταντήσει γραφική φιγούρα του forum, επαναλαμβάνω ότι πρέπει να μείνουμε ενωμένοι γιατί έχουμε πολλά να διεκδικήσουμε και πρέπει να τα κερδίσουμε. Μέσα σε αυτά είναι φυσικά και η επίσημη πια αναγνώριση στην εκπαίδευση της επιστήμης μας ως επιστήμη και όχι ως δεξιότητα τύπου ECDL.
Αρχίζω πάντως να αισιοδοξώ μιας και βλέπω επιστήμονες-εκπαιδευτικούς όλων των εκφάνσεων (μόνιμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους, ΠΕ19, ΠΕ20, με παιδαγωγική επάρκεια ή μη) να κατανοούν τη σοβαρότητα των ζητημάτων μας ως κλάδος και να υπάρχει κάποιο κλίμα συλλογικότητας.
Κάποιος Γάλλος συγγραφέας είχε πει "Να νικιέσαι κάποιες φορές, να μην υποκύπτεις όμως ποτέ". 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #699 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:07:39 μμ »
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

1ον: Πόσες εταιρίες Πληροφορικής υπάρχουν στην Ελλάδα, πόσες στην επαρχία ειδικά και κατά πόσο θα μπορούσαν να απορροφήσουν τους 1000άδες αποφοίτους που βγαίνουν?

2ον: Δεν είσαι γυναίκα, οπότε δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δε θα καταλάβεις...για το πως μπορείς να είσαι γυναίκα, να θες να κάνεις οικογένεια και παιδιά και να δουλεύεις σε αυτή την ειδικότητα με ΤΙΣ απαιτήεις, χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα...με τον κίνδυνο να σε "πετάξουν" όποτε θέλουν! Στην Ευρώπη φίλε υπάρχουν ΚΑΙ περισσότερες ευκαιρίες ΚΑΙ διευκολύνσεις...
3ον: Σε ποια "απίθανη" σχολή Πληροφορικής μπαίνει κάποιος με 6-7 ? ? ? Είπαμε, έχουν ξεφτιλίσει τα πράγματα, αλλά μην υπερβάλλετε σε τέτοιο βαθμό...
4ον: Είναι τόσο απίθανο να μας αρέσει απλά να δουλεύουμε με παιδιά και να δίνουμε γνώση? ? ? Ή τουλάχιστον να μας άρεσε...γιατί στην πραγματικότητα πάνε να μας "κοψουν" τα φτερά, σαν να μας λένε "Με πολύ φόρα δε μπήκες?!" (και αυτό δυστυχώς ξεκινά ακόμα και μέσα στο σχολείο, από τους ίδιους τους παλιούς "έμπειρους" συναδέλφους...) Φαντάζομαι σε όλους λίγο-πολύ έχει συμβεί!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.