*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 372107 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mortimer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • "Και γαρ τ’ όναρ εκ Διός εστιν" (Όμηρος)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1288 στις: Δεκέμβριος 20, 2021, 03:57:52 μμ »
Μπορεί να αργώ κάποιες φορές, αλλά πάντα τον ενημερώνω.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-gmUassdvEVcWR_W3R9dUtIqYlW8-c34m8BrEcFoGEA/edit?usp=sharing

Υ.Γ. Έχουμε new entries: 3μηνοι για τον COVID και Μαθητεία στα ΕΠΑΛ. Αφαίρεσα τα ΖΕΠ γιατί έχει χρόνια που δε μας παίρνουν καθόλου.

Για το σχολικό έτος 2022-23 θα ισχύουν οι ίδιοι πίνακες κατάταξης; Μόνο Ειδική Αγωγή θα έχουμε νέους; Αν ναι υπάρχει εικόνα (ποσοστό) πόσοι ΠΕ86 δεν ανέλαβαν φέτος υπηρεσία;
"Οι χαμένες ευκαιρίες είναι η μεγαλύτερη κακοτυχία"(Πέδρο Καλντερόν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:29:18 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1289 στις: Δεκέμβριος 20, 2021, 08:56:30 μμ »
Για το σχολικό έτος 2022-23 θα ισχύουν οι ίδιοι πίνακες κατάταξης; Μόνο Ειδική Αγωγή θα έχουμε νέους; Αν ναι υπάρχει εικόνα (ποσοστό) πόσοι ΠΕ86 δεν ανέλαβαν φέτος υπηρεσία;

Ναι, ναι, δεν έχω ιδέα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2363
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1290 στις: Δεκέμβριος 20, 2021, 11:26:00 μμ »
trust no one, σ' ευχαριστώ.
Εντυπωσιακό νούμερο!!!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1291 στις: Δεκέμβριος 21, 2021, 06:45:54 πμ »
trust no one, σ' ευχαριστώ.
Εντυπωσιακό νούμερο!!!
Σίγουρα είναι πολλοί. Αλλά για σίγουρα συμπεράσματα, χρειάζονται οι μη αναλήψεις/παραιτήσεις κι όλες οι αποσπάσεις σε φορείς. Αλλά πιστεύω σίγουρα μπορούν να δικαιολογηθούν τουλάχιστον άλλοι 200 διορισμοί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:29:18 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2363
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1292 στις: Δεκέμβριος 21, 2021, 12:48:13 μμ »
Σίγουρα είναι πολλοί. Αλλά για σίγουρα συμπεράσματα, χρειάζονται οι μη αναλήψεις/παραιτήσεις κι όλες οι αποσπάσεις σε φορείς. Αλλά πιστεύω σίγουρα μπορούν να δικαιολογηθούν τουλάχιστον άλλοι 200 διορισμοί.
Θα συμφωνήσω στο 200. Ίσως και λίγο παραπάνω. Το εντυπωσιακότερο πάντως νούμερο είναι αυτό που αφορά τη β/θμια που θεωρητικά έχει και τα πλεονάσματα ακόμη. Στην α/θμια ήταν αναμενόμενα τα νούμερα.
Επειδή οι φάσεις έγιναν αρκετά νωρίς πιθανολογώ σε μικρά νούμερα παραιτήσεων/μη αναλήψεων. Σίγουρα μιλάμε για πάνω από 1,200 αναπληρωτές ως τώρα.
Εύχομαι μετά το περσινό πετσόκομμα στην σύσταση οργανικών, να ιδρυθούν επιτέλους όλες οι οργανικές με ό,τι αυτό συνεπάγεται βάσει των υπηρεσιακών μεταβολών.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1293 στις: Δεκέμβριος 21, 2021, 02:48:17 μμ »
Θα συμφωνήσω στο 200. Ίσως και λίγο παραπάνω. Το εντυπωσιακότερο πάντως νούμερο είναι αυτό που αφορά τη β/θμια που θεωρητικά έχει και τα πλεονάσματα ακόμη. Στην α/θμια ήταν αναμενόμενα τα νούμερα.
Επειδή οι φάσεις έγιναν αρκετά νωρίς πιθανολογώ σε μικρά νούμερα παραιτήσεων/μη αναλήψεων. Σίγουρα μιλάμε για πάνω από 1,200 αναπληρωτές ως τώρα.
Εύχομαι μετά το περσινό πετσόκομμα στην σύσταση οργανικών, να ιδρυθούν επιτέλους όλες οι οργανικές με ό,τι αυτό συνεπάγεται βάσει των υπηρεσιακών μεταβολών.

Από μόνο του το υπουργείο δεν πρόκειται να κάνει τίποτα. Και στους αναπληρωτές μας βλέπω αδράνεια. Κάποτε επίσης όλοι αυτοί οι φορείς θα πρέπει να δώσουν τη δυνατότητα για οριστική μετάταξη κι όχι απόσπαση κάθε χρόνο...

Αποσυνδεδεμένος Aley

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1294 στις: Ιανουάριος 18, 2022, 04:23:54 μμ »
Καλησπέρα, συγγνώμη αν δεν είναι το σωστό φόρουμ  για να ρωτήσω, απλα δεν ήθελα να δημιουργήσω καινούριο thread. Είμαι πρόσφατος απόφοιτος τμήματος Πληροφορικής αλλά δεν έχει γίνει ακόμα η ορκωμοσία. Σκοπεύω να κάνω τα χαρτιά μου για αναπληρωτής στον ΑΣΕΠ το προσεχές διάστημα αλλα δεν ξερω αν αρκεί η βεβαίωση περατωσης. Ταυτόχρονα στο τμήμα στο οποίο φοιτησα παρέχεται η παιδαγωγική και η διδακτική επάρκεια μόνο σε αυτούς που πληρούν ορισμενες προϋποθέσεις (και αρα δεν θεωρείται δεδομένο οτι την εχουν ολοι οι αποφοιτοι του τμηματος) και παραδίδεται το αποδεικτικό διδακτικής επαρκειας μαζι με το πτυχίο. Και άρα αυτό που ήθελα να ρωτησω ειναι : α) χρειάζεται αντίγραφο πτυχίου για την πραγματοποίηση αίτησης στον ασεπ η αρκεί μια βεβαίωση περατωσης; β) μαζί με την αιτηση πρεπει να καταθεσω αποδεικτικο διδακτικης επάρκειας; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1295 στις: Ιανουάριος 18, 2022, 06:01:54 μμ »
Καλησπέρα Aley και καλώς ήλθες στο pde.

Καταρχάς, για να κάνεις αίτηση για αναπληρωτής, θα πρέπει να ξανανοίξουν οι πίνακες και να καταθέσεις το πτυχίο σου, το πιστοποιητικό διδακτικής και εκπαιδευτικής επάρκειας και ό,τι άλλο πιστοποιητικό έχεις (γλώσσες, επιμορφώσεις κ.λπ.) στη διεύθυνση της περιοχής σου. Άρα, το "προσεχές διάστημα" που αναφέρεις θα είναι το 2023 και, αν όλα πάνε καλά, θα έχεις δικαίωμα να κάνεις αίτηση για το σχ. έτος 2023-2024.

Για το πιστοποιητικό διδακτικής και εκπαιδευτικής επάρκειας, αν δεν το έχεις, μπορείς να καταθέσεις τα υπόλοιπα αλλά, σύμφωνα με το έως τώρα σύστημα, θα βρεθείς αρκετά χαμηλότερα στους πίνακες από αυτούς που το έχουν. Αν το πάρεις σε δεύτερο χρόνο και μετά από την προθεσμία κατάθεσης, θα πρέπει να περιμένεις να το καταθέσεις όποτε ξανανοίξουν οι πίνακες (ανοίγουν κάθε 3 χρόνια οπότε, από το 2026).

Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος Aley

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1296 στις: Ιανουάριος 19, 2022, 11:55:09 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ! Μία τελευταία ερώτηση, σε εμάς μετράει η μοριοδοτηση γνώσης υπολογιστών Α επιπέδου ή λόγω αντικειμένου θεωρείται τετριμμένο;

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1297 στις: Ιανουάριος 19, 2022, 02:59:57 μμ »
Θεωρείσαι πως έχεις Α επιπέδου (και άρα μπορείς να κάνεις αίτηση για Β όταν προκηρυχθεί επιμόρφωση) αλλά οι πληροφορικοί δεν παίρνουν έξτρα μόρια πληροφορικής επάρκειας (ούτως ή άλλως, στον πίνακά μας θα είχαν όλοι).
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1298 στις: Αύγουστος 07, 2022, 07:29:05 μμ »
Πριν ένα χρόνο ο αγαπητός συναδελφος trust είχε κάνει μια συζήτηση όπως κα νει πάντα και τον ευχαριστούμε. Δυστυχώς και φέτος η αναλογία διορισθεντων και αναπληρωτων που θα γίνουν θα είναι μεγάλη.Πανω από 900 προσλήψεις θα έχει κλάδος στην πρώτη φαση.. για δε την ΔΕ μπορεί το νούμερο να ξεπεράσει κι αυτό των Πε03. Αρκετές φορές ο συναδελφος trust έχει γράψει για το τι πρέπει να γίνει από εμάς. Καιρός λοιπόν όλοι μαζί.. μαζί και οι ειδικότητες που έχουν αδικηθεί να ζητήσουμε αυτό που μας αναλογεί.. από σήμερα.. γιατί αύριο θα είναι αργά...

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1299 στις: Αύγουστος 08, 2022, 02:38:43 μμ »
Πριν ένα χρόνο ο αγαπητός συναδελφος trust είχε κάνει μια συζήτηση όπως κα νει πάντα και τον ευχαριστούμε. Δυστυχώς και φέτος η αναλογία διορισθεντων και αναπληρωτων που θα γίνουν θα είναι μεγάλη.Πανω από 900 προσλήψεις θα έχει κλάδος στην πρώτη φαση.. για δε την ΔΕ μπορεί το νούμερο να ξεπεράσει κι αυτό των Πε03. Αρκετές φορές ο συναδελφος trust έχει γράψει για το τι πρέπει να γίνει από εμάς. Καιρός λοιπόν όλοι μαζί.. μαζί και οι ειδικότητες που έχουν αδικηθεί να ζητήσουμε αυτό που μας αναλογεί.. από σήμερα.. γιατί αύριο θα είναι αργά...
έτσι είναι συμφωνώ απολυτα..!!! αν δεν κανουμε κατι τωρα που ανοιξε η στρόφιγγα των διορισμών ειμαστε χαμενοι απο χέρι
 

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1300 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:01:19 πμ »
Κοιτάζω τα κενά που έβγαλε ο αγαπητός μας patreas για την ΔΕ γενική και έχω την εξής απορία.. πως είναι δυνατόν ένας κλάδος όπως ο ΠΕ86 να είναι στη σειρά 3ος κοντά στους Πε03  και πολύ μπροστά από τον 4ο... 743 τα κενά και στους διορισμούς να είναι 17ος.. 62 φέτος και 30 το 2022.Ενταξει τα μαθηματικά κεραμεως και κοπτση ήταν χάλια... πιστεύω ότι ο κύριος πιερρακακης θα το θέμα και το 2024 να είναι περισσότερο γενναιοδωρος...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2023, 11:03:11 πμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1301 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:12:40 πμ »
Είναι πολύ περίεργο. Στην Α/θμια δεν έχει γίνει σύσταση οργανικών και για αυτό υπάρχουν πολλά κενά για αναπληρωτές και λίγοι διορισμοί. Στην β/θμια υποτίθεται υπάρχουν οργανικές και θα έπρεπε στους διορισμούς να "φαίνονται".

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.