*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376028 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #70 στις: Μάιος 21, 2010, 12:39:45 πμ »
Συνάδελφοι εκτός από το να υπομένουμε τα πάντα στωικά και μοιρολατρικά, μπορούμε να κάνουμε κάτι να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις ενώσεις που εκπροσωπούν τους πληροφορικούς:

www.epe.org.gr
www.epy.gr
www.pekap.gr

Κανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς". Εμείς καιγόμαστε. Γιατί δεν αποφασίζουμε να στηρίξουμε μια από αυτές τις τρεις ενώσεις μαζικά και δυναμικά και να την κατευθύνουμε να υποστηρίξει τα αιτήματα μας;
Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Εκτός αν μας αρέσει να κλαιγόμαστε και να φωνάζουμε μέσα στα forum πόσο αδικημένοι είμαστε.


Πες μου το ποιο αισιόδοξο σενάριο που νομίζεις ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε για να σου δείξω ότι δεν αξίζει καν τον κόπο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Π.χ. θα μπορούσες να πεις ότι θα δημιουργούνταν οργανικές στα δημοτικά. Ε λοιπόν ακόμα και αυτό να γινόταν (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών) τις θέσεις θα τις καπάρωναν οι δάσκαλοι με πιστοποίηση ή με ECDL σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο. Όπως καταλαβαίνεις οι κινήσεις που προτείνεις έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια 15ετία πριν. Πλέον είναι πάρα πολύ αργά ....

Πολύ μοιρολατρικό αυτό που λες, δε συμφωνώ μαζί σου.... (αν σκεφτόντουσαν όλοι έτσι θα είχαμε ακόμα χούντα!)
Είμαστε πάρα πάρα πολλοί, αν οργανωθούμε μπορούμε να πιέσουμε σημαντικά.
Όπως είπε και ο Δον, μπορεί να μη συμφωνούμε με τους συλλόγους μας, αλλά αν γραφτούμε όλοι σε αυτούς μπορούμε να τους αλλάξουμε (αφού θα ψηφίζουμε) και να τους κατευθύνουμε να διεκδικήσουν τα δικαιώματα μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:55 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #71 στις: Μάιος 21, 2010, 08:57:25 πμ »
Πες μου το ποιο αισιόδοξο σενάριο που νομίζεις ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε για να σου δείξω ότι δεν αξίζει καν τον κόπο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Π.χ. θα μπορούσες να πεις ότι θα δημιουργούνταν οργανικές στα δημοτικά. Ε λοιπόν ακόμα και αυτό να γινόταν (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών) τις θέσεις θα τις καπάρωναν οι δάσκαλοι με πιστοποίηση ή με ECDL σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο. Όπως καταλαβαίνεις οι κινήσεις που προτείνεις έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια 15ετία πριν. Πλέον είναι πάρα πολύ αργά ....

Τίποτα δεν τελειώνει εάν δεν βγει στη σκηνή να τραγουδήσει η χοντρή.  ;D
 
Μου λες τι να επιτύχουμε. Με σειρά προτεραιότητας:
α)Πληροφορική στην πρωτοβάθμια.
β)Αύξηση ωρών σε δευτεροβάθμια.
γ)Μετάταξη όσων δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο τους.
Σου φαίνονται παράλογα τα παραπάνω; Ένα να γίνει από τα τρία, ξέρεις πόσες θέσεις θα δημιουργηθούν;

Το ξαναλέω μην περιμένετε από ΕΠΕ, ΕΠΥ και ΠΕΚΑΠ να αναλάβουν πρωτοβουλία αν εμείς δεν δραστηριοποιηθούμε. Ρίξτε μια ματιά στα ΔΣ τους. Όλοι έχουν τις δουλειές τους. Και πολλοί περισσότερες από μια. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω για κακό. Απλά μην λέμε τι κάνουν οι συνδικαλιστές μας, ενώ εμείς που είμαστε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, μένουμε άπραγοι.
Και να είσαι σίγουρος thymiaras ότι αν αύριο το πρωί πηγαίναμε να εγγραφούμε οι 5.000 που είμαστε στους πίνακες και άλλες τόσες χιλιάδες που είναι στις σχολές σε μια από τις παραπάνω ενώσεις, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα.

Για να μην το κουράζουμε το θέμα. Συνάδελφοι φαντάζομαι συμφωνείτε να στηρίξουμε τις ενώσεις που μας εκπροσωπούν. Επόμενο βήμα, είναι να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί τους, να δούμε και ποιοι δέχονται να βοηθήσουν (γιατί μια από τις τρεις ενωσεις ίσως να έχει πρόβλημα με το γ αίτημα). Τα ποσά εγγραφής είναι μικρά, ενώ διακυβεύονται πλέον τα πάντα.

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 02, 2010, 02:19:53 μμ »
καλούτσικο αυτο που θα γινει για 800 ολοημερα αλλα το θεμα ειναι να γινει το ιδιο και με τα υπολοιπα!!! >:(

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 02, 2010, 02:46:25 μμ »
το παρακάτω είναι τελείως αναληθές. Η ΕΠΕ έχει θέσει το θέμα των "αλεξιπτωτιστών" της πληροφορικής πολλές φορές και είναι η πρώτη που ζήτησε (και ζητά ακόμα) τη μετάταξη των ΠΕ19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στους κλάδους τους. Επιπλέον είναι η μόνη ένωση που αφορά μόνο τους πτυχιούχους πληροφορικής.

Ενδεικτικά:

http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=36
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=344
http://www.epe.org.gr/


...
www.epe.org.gr
...

Κανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:55 »

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 02, 2010, 02:49:53 μμ »
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=44
18/04/2002 (από τότε τα λένε εκεί στην ΕΠΕ)
....
# Πόσοι γονείς άραγε αναρωτήθηκαν «τι καθηγητής κάνει μάθημα στο παιδί μου? Έχει τα απαραίτητα προσόντα και γνώσεις?» Ποιος σύλλογος γονέων αντέδρασε?
# Πότε θα καταλάβουν ΟΛΟΙ (υπουργός, υπουργείο, σύμβουλοι, διευθυντές, γονείς και γενικά η κοινωνία), ότι η Πληροφορική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ, δεν είναι ΧΟΜΠΥ, δεν το μαθαίνεις στο σπίτι σου, ούτε σε 400 ώρες σεμιναρίων. Η Πληροφορική είναι μηχανική, είναι επιστήμη και πρέπει να αποφοιτήσεις από το Πολυτεχνείο ή το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ για να την διδαχθείς όπως γίνεται με όλες τις επιστήμες.
# Αναρωτιέμαι αν παρακολουθήσω ένα σεμινάριο Α βοηθειών θα με αφήσουν να εγχειρήσω κάποιον ή άραγε αν το ζητήσω μαζί με πολλούς άλλους γνώστες Α βοηθειών, θα μας διόριζαν σε κανένα νοσοκομείο? Τώρα που το σκέπτομαι στα σχολικά μου χρόνια έμαθα στην φυσική ότι το άτομο διασπάται, μήπως να ζητήσω να με προσλάβουν στον Δημόκριτο? Τα μαθήματα που έκανα στην Φυσική ήταν σίγουρα πάνω από 400 ώρες. Ελπίζω να μην με πουν θρασύ.
# Γιατί δεν με αφήνουν να διοριστώ ως μόνιμος ή και αναπληρωτής μαθηματικός? Έκανα περισσότερες από 400 ώρες μαθηματικά στο πανεπιστήμιο.
# Πότε θα γίνει κατανοητό ότι η πληροφορική δεν είναι windows, word & excel, και ότι έστω και αν αυτό είναι αρκετό για μερικά σχολεία, σε λίγο καιρό δεν θα αρκεί και οι εν λόγω καθηγητές ΔΕΝ θα μπορούν να ακολουθήσουν, γιατί η πληροφορική είναι η γρηγορότερα εξελισσόμενη επιστήμη?
...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 02:21:47 μμ »
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.

Έχει σε έναν νομό 10 καθαρούς πληροφορικούς που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και τους βάζει στα γραφεία, γιατί στα σχολεία τις θέσεις πληροφορικής τις έχουν μαθηματικοί, φυσικοί και θεολόγοι!
Κερδισμένο θα εβγαινε το υπουργείο. Θα καλυπτε πολλές θέσεις των άλλων ειδικοτήτων χωρίς κόστος, και θα αξιοποιούσε τους καθαρούς πληροφορικούς στα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 02:44:29 μμ »
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.

Έχει σε έναν νομό 10 καθαρούς πληροφορικούς που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και τους βάζει στα γραφεία, γιατί στα σχολεία τις θέσεις πληροφορικής τις έχουν μαθηματικοί, φυσικοί και θεολόγοι!
Κερδισμένο θα εβγαινε το υπουργείο. Θα καλυπτε πολλές θέσεις των άλλων ειδικοτήτων χωρίς κόστος, και θα αξιοποιούσε τους καθαρούς πληροφορικούς στα σχολεία.

Κάτι δεν έλεγαν φέτος ότι θα κάνουν για αυτούς που έχουν παραπάνω από μία ειδικότητα;

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 03:56:21 μμ »
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.

Έχει σε έναν νομό 10 καθαρούς πληροφορικούς που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και τους βάζει στα γραφεία, γιατί στα σχολεία τις θέσεις πληροφορικής τις έχουν μαθηματικοί, φυσικοί και θεολόγοι!
Κερδισμένο θα εβγαινε το υπουργείο. Θα καλυπτε πολλές θέσεις των άλλων ειδικοτήτων χωρίς κόστος, και θα αξιοποιούσε τους καθαρούς πληροφορικούς στα σχολεία.

Δεν μπορεί, γιατί αν το έκανε για κάμποσα χρόνια δεν θα γινόντουσαν καθόλου διορισμοί στους αντίστοιχους κλάδους και θα προκαλούσε πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια!

Κάτι δεν έλεγαν φέτος ότι θα κάνουν για αυτούς που έχουν παραπάνω από μία ειδικότητα;
Θα τους δώσει απλά τη δυνατότητα να συμπληρώνουν ωράριο στην δεύτερη ειδικότητα τους, αν υπάρχει κενό, αντί να πηγαίνουν σε άλλο σχολείο. Ή αν έχει κενό το σχολείο στη δεύτερη ειδικότητα τους, θα τους υποχρεώνει να το καλύπτουν αυτοί υπερωριακά αντί να παίρνει έναν ωρομίσθιο ή ΑΜΩ.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:39:58 μμ »
Κάτι δεν έλεγαν φέτος ότι θα κάνουν για αυτούς που έχουν παραπάνω από μία ειδικότητα;
Μα αυτοί της πληροφορικής δεν έχουν δεύτερη ειδικότητα. Ένα πτυχίο έχουν αυτοί! πχ μόνο πτυχίο μαθηματικού.
Η δεύτερη ειδικότητα αναφέρεται σε αυτούς που κατέχουν δύο βασικούς τίτλους. Αν κάποιος έχει και πτυχίο μαθηματικών και πτυχίο πληροφορικής τότε με γειά του και χαρά του να διδάξει ότι θέλει από τα δύο ή και τα δύο

Δεν μπορεί, γιατί αν το έκανε για κάμποσα χρόνια δεν θα γινόντουσαν καθόλου διορισμοί στους αντίστοιχους κλάδους και θα προκαλούσε πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια!
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:56:43 μμ »
Δεν μπορεί, γιατί αν το έκανε για κάμποσα χρόνια δεν θα γινόντουσαν καθόλου διορισμοί στους αντίστοιχους κλάδους και θα προκαλούσε πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια!
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Είναι πολύ περισσότεροι (σε κάποιες ειδικότητες τουλάχιστον, π.χ. μαθηματικοί) από τους διορισμούς μίας διετίας. Οι διορισμοί σε αυτούς τους κλάδους έχουν ήδη λιγοστέψει πολύ και κάτι τέτοιο θα ους μηδένιζε.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 07:19:14 μμ »
Παράθεση
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368

Παράθεση
•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)
•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.

Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό  Γραμματέα του υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή όπου και μας δήλωσε: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16951.msg291269#msg291269

Παράθεση
Δραματικές θα είναι και οι αλλαγές στο δημοτικό. Το πρωινό πρόγραμμα θα επεκταθεί και θα συμπεριληφθούν σε αυτό ώρες πληροφορικής, γυμναστικής, εικαστικών που μέχρι τώρα αποτελούσαν μαθήματα που διδάσκονταν στο ολοήμερο σχολείο. Η απογευματινή ζώνη θα περιλαμβάνει άλλου είδους δραστηριότητες και «δημιουργικές εργασίες» και δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας του δημοτικού. Στην ερώτησή μας αν τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται από τους δασκάλους ή θα προκηρυχτούν οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα η απάντηση που πήραμε ήταν ότι για παιδαγωγικούς λόγους (τονίζοντάς μας τη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού) θα πρέπει να γίνονται από τους δασκάλους και όχι από άλλους. Αν οι δάσκαλοι μάλιστα μας τόνισε δεν μπορούν να τα διδάξουν τότε δεν είναι καλοί δάσκαλοι!!!

Αν και δεν είχα πολύ χρόνο ώστε να μελετήσω όλες τις πληροφορίες, μια πρώτη γνώμη μου είναι ότι δεν έπρεπε να επιτραπεί σε μη πτυχιούχους τμημάτων πληροφορικής η ένταξή τους στους ΠΕ19. Άντε να γίνονταν δεκτοί και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί Η/Υ. Μέχρι εκεί. Δηλαδή ο μαθηματικός ή φυσικός με μάστερ στην πληροφορική έγινε πληροφορικός;! ;D Είναι σαν να λέμε ότι ο θεολόγος με μάστερ στη φιλολογία (βυζαντινή) μπορεί να γίνει φιλόλογος στην εκπαίδευση! Η ειδικότητα του καθενός καθορίζεται από το βασικό του πτυχίο. Τα υπόλοιπα αποτελούν παραπάνω προσόντα - εξειδικεύσεις, που βοηθούν ή συμπληρώνουν τις αρχικές σπουδές!
Επίσης, αυτό που γράφτηκε παραπάνω για τους δημοδιδασκάλους είναι ανήκουστο και τραγελαφικό. ;D Στο όνομα των... "παιδαγωγικών λόγων" και της άγευστης καραμέλας που έχει πια λιώσει (περί σχέσης μαθητή-εκπαιδευτικού) διδάσκουν τα πάντα. Ποιος πιστοποιεί όμως την επάρκειά τους ως προς τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκουν;! Αν θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν πληροφορική ή και γυμναστική, χορό, θέατρο κλπ. (ασχέτως ότι μπορεί να μην έχουν ΙΔΕΑ από αυτά ή να έχουν κάνει ένα σεμινάριο) και δε χρειάζονται οι ειδικοί, τότε θα ανταπαντήσω ότι δεν είναι επαρκείς, ώστε να μπορούν να διδάξουν γλώσσα, ιστορία, μαθηματικά, αρχές περιβάλλοντος, θρησκευτικά. Υπάρχουν οι ειδικοί κλάδοι με τα αντικείμενα και τις ειδικεύσεις τους. Και επιχειρήματα (ανίσχυρα) όπως η σχέση μαθητή-εκπαιδευτικού, η ηλικία των μαθητών ή ότι διδάσκουν τα στοιχειώδη γράμματα, άρα δε χρειάζεται να έχουν βαθύτερη γνώση των αντικειμένων, έχουν καταρρεύσει και αφορούν σε ανάγκες παλαιότερων εποχών και αποτελούν παιδαγωγικές αντιλήψεις παρωχημένες. Και ΑΝ χρησιμοποιήσουμε το επιχείρημα της Υπουργού ότι τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τη χρήση του υπολογιστή, άρα και του Internet, τότε μορφώνονται και μόνα τους και από χιλιάδες άτομα και πηγές. Επομένως, γιατί δεν καταργεί τους δημοδιδασκάλους; ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2010, 07:30:03 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος pixel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 07:40:57 μμ »
να σ'ακούσει ο Μπράτης να πάθει εγκεφαλικό! ;D

Αποσυνδεδεμένος cdplus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • 1 και 1 κάνει 10
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 11:11:16 πμ »
Σας προωθώ εδώ στο topic για το μέλλον των ΠΕ19-20 της εκπαίδευσης προφανώς, ένα μήνυμα συναδέλφου που απευθύνεται προς συναδέλφους απόφοιτους Παν/κων Τμημάτων Πληροφορικής 4ετους φοίτησης προκειμένου να κάνουν εγγραφή στο e-TEE.
 

- - - - - - προωθημένο μήνυμα  - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - -- -

Αγαπητέ συνάδελφε καλημέρα,


Θα ήθελα να σου προτείνω να γίνεις μέλος στο Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – ΤΕΕ (e-TEE), στη Διοικούσα Επιτροπή του οποίου και μετέχω.

Η δ/νση για να δεις πληροφορίες είναι :  www.e-tee.org.gr   

Όπως θα δεις έχουμε κάνει αρκετή δουλειά για να προχωρήσουν πολλά θέματα του κλάδου των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών) αλλά και έργο επιστημονικού περιεχομένου.

Για την εγγραφή σου στο e-TEE θα πρέπει να συμπληρώσεις την online αίτηση εγγραφής:

http://www.e-tee.org.gr/index.php?option=com_chronocontact&Itemid=105        και να στείλεις με fax το πτυχίο σου στο : 210-3226015 .

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ.

Είναι σημαντικό να κάνεις την εγγραφή πριν από τις 17 Σεπτεμβρίου ώστε να έχεις το δικαίωμα να ψηφίσεις στις επικείμενες εκλογές που θα γίνουν στις 17  Οκτωβρίου.

Για τις εκλογές μπορείς να δεις για περισσότερα στα εξής:

http://www.e-tee.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=191:faq-e-&catid=43:2008-10-31-16-28-50&Itemid=131

http://www.e-tee.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=189:-e-tee-&catid=43:2008-10-31-16-28-50&Itemid=131


Επίσης θα σου ήμουν υπόχρεος αν πρότεινες σε άλλους συναδέλφους – φίλους σου αποφοίτους Τμημάτων Πληροφορικής Παν/μιων (με 4 έτη σπουδών) να κάνουν και αυτοί την αίτηση εγγραφής και να στείλουν στο e-TEE (με fax) το πτυχίο τους.

Σε ευχαριστώ θερμά,

Βασίλης Γερογιάννης
τηλ:6944941578
- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 12:05:34 μμ »
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.
Δε το κάνει γιατί αυτοί διορίστηκαν ως καθηγητές πληροφορικής παρακάμπτοντας την ιεραρχία σε σχέση με τους συναδέλφους τους που ήθελαν να διοριστούν στον κανονικό τους κλάδο. Όπως δηλαδή κάνουν σήμερα οι των ψηφιακών συστημάτων που πέρασαν τροπολογία για να παρακάμψουν την αξιοκρατία. Θα ήταν άδικο για ένα μαθηματικό που πάσχιζε χρόνια να διοριστεί να δει κάποιον άλλο που με "τρόπο" μπήκε ως πληροφοριός να του πάρει την οργανική. Το δίκαιο θα ήταν να απολυθούν απο ΠΕ19.
Η ΕΠΕ έστειλε σχετική επιστολή στην Υπουργό.
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=422

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 611

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.