0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Don Quixote στις Μαΐου 20, 2010, 07:25:29 pmΣυνάδελφοι εκτός από το να υπομένουμε τα πάντα στωικά και μοιρολατρικά, μπορούμε να κάνουμε κάτι να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις ενώσεις που εκπροσωπούν τους πληροφορικούς:www.epe.org.grwww.epy.grwww.pekap.grΚανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς". Εμείς καιγόμαστε. Γιατί δεν αποφασίζουμε να στηρίξουμε μια από αυτές τις τρεις ενώσεις μαζικά και δυναμικά και να την κατευθύνουμε να υποστηρίξει τα αιτήματα μας;Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Εκτός αν μας αρέσει να κλαιγόμαστε και να φωνάζουμε μέσα στα forum πόσο αδικημένοι είμαστε.Πες μου το ποιο αισιόδοξο σενάριο που νομίζεις ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε για να σου δείξω ότι δεν αξίζει καν τον κόπο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Π.χ. θα μπορούσες να πεις ότι θα δημιουργούνταν οργανικές στα δημοτικά. Ε λοιπόν ακόμα και αυτό να γινόταν (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών) τις θέσεις θα τις καπάρωναν οι δάσκαλοι με πιστοποίηση ή με ECDL σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο. Όπως καταλαβαίνεις οι κινήσεις που προτείνεις έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια 15ετία πριν. Πλέον είναι πάρα πολύ αργά ....
Συνάδελφοι εκτός από το να υπομένουμε τα πάντα στωικά και μοιρολατρικά, μπορούμε να κάνουμε κάτι να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις ενώσεις που εκπροσωπούν τους πληροφορικούς:www.epe.org.grwww.epy.grwww.pekap.grΚανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς". Εμείς καιγόμαστε. Γιατί δεν αποφασίζουμε να στηρίξουμε μια από αυτές τις τρεις ενώσεις μαζικά και δυναμικά και να την κατευθύνουμε να υποστηρίξει τα αιτήματα μας;Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Εκτός αν μας αρέσει να κλαιγόμαστε και να φωνάζουμε μέσα στα forum πόσο αδικημένοι είμαστε.
Πες μου το ποιο αισιόδοξο σενάριο που νομίζεις ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε για να σου δείξω ότι δεν αξίζει καν τον κόπο, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Π.χ. θα μπορούσες να πεις ότι θα δημιουργούνταν οργανικές στα δημοτικά. Ε λοιπόν ακόμα και αυτό να γινόταν (που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών) τις θέσεις θα τις καπάρωναν οι δάσκαλοι με πιστοποίηση ή με ECDL σύμφωνα με το τελευταίο νομοσχέδιο. Όπως καταλαβαίνεις οι κινήσεις που προτείνεις έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια 15ετία πριν. Πλέον είναι πάρα πολύ αργά ....
...www.epe.org.gr...Κανένας από τα ΔΣ των παραπάνω ενώσεων δεν καίγεται ούτε για την εισαγωγή την πληροφορικής στα δημοτικά, ούτε για τους μαθηματικό – φυσικό - "πληροφορικούς".
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.Έχει σε έναν νομό 10 καθαρούς πληροφορικούς που δεν ξέρει τι να τους κάνει, και τους βάζει στα γραφεία, γιατί στα σχολεία τις θέσεις πληροφορικής τις έχουν μαθηματικοί, φυσικοί και θεολόγοι!Κερδισμένο θα εβγαινε το υπουργείο. Θα καλυπτε πολλές θέσεις των άλλων ειδικοτήτων χωρίς κόστος, και θα αξιοποιούσε τους καθαρούς πληροφορικούς στα σχολεία.
Κάτι δεν έλεγαν φέτος ότι θα κάνουν για αυτούς που έχουν παραπάνω από μία ειδικότητα;
Δεν μπορεί, γιατί αν το έκανε για κάμποσα χρόνια δεν θα γινόντουσαν καθόλου διορισμοί στους αντίστοιχους κλάδους και θα προκαλούσε πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια!
Παράθεση από: elia στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 03:56:21 pmΔεν μπορεί, γιατί αν το έκανε για κάμποσα χρόνια δεν θα γινόντουσαν καθόλου διορισμοί στους αντίστοιχους κλάδους και θα προκαλούσε πολύ μεγάλη δυσαρέσκεια!Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368Παράθεση•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου
Απορώ γιατί το υπουργείο δεν στέλνει όλους όσους είναι μόνιμοι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι άλλων ειδικοτήτων, δηλαδή χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, στις βασικές τους ειδικότητες, και να βάλει στην τάξη να διδάξουν πληροφορική οι ΠΕ19 που κάθονται στα γραφεία και χαζεύουν στο internet.