*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 425619 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #84 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 12:30:46 am »
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:52:18 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #85 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 12:50:06 am »
Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, σε τρία σχολεία

Αποσυνδεδεμένος banned

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Σοφός είναι όποιος την κρίσιμη ώρα μένει ήρεμος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #86 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 01:10:38 am »
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι στο προτεινόμενο "Νέο Λύκειο" δεν υπάρχει πουθενά η Πληροφορική!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10850

Δηλαδή, πάμε όλοι σε δημοτικά, ΕΠΑΛ, γραφεία, ΙΕΚ άντε και μερικές ώρες συμπλήρωση στο Γυμνάσιο κάθε βδομάδα.

Αξίζουν πολλά μπράβο στο συνδικαλισμό μας που άφησε τους νέους νόμους για την "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού" να περάσουν αδιαμαρτύρητα!!! Ο κατήφορος πλέον δεν έχει τέλος.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #87 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 01:16:30 am »
Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, σε τρία σχολεία
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:52:18 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #88 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 01:44:34 am »
Παράθεση
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368

Παράθεση
•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)
•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.

Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό  Γραμματέα του υπουργείου
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #89 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 01:57:53 am »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #90 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 01:59:53 am »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #91 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:02:53 am »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!

'Ομως στους ΑΚΩ το διατυπώνει διαφορετικά:
- Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1072 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2010/11- ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ [23:06 - 04-10-2010]

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #92 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:05:51 am »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!

'Ομως στους ΑΚΩ το διατυπώνει διαφορετικά:
- Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1072 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2010/11- ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ [23:06 - 04-10-2010]
Ναι,την συνηθίζουν αυτή την ηλιθιότητα για κλάδους όπως οι μουσικοί,πληροφορικοί,καλλιτεχνικών κ.τ.λ  να αναφέρονται έτσι οι προσλήψεις των ΑΚΩ...αν πας να δεις και προηοηγούμενες προσλήψεις έτσι είναι...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #93 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 02:21:02 am »
οκ ευχαριστώ  :)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #94 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:35:22 am »
Είναι 100% ΑΚΩ
Συγχαρητήρια σε όλους
Άντε και στην Γ φάση τώρα για να μπουν και άλλοι  :)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #95 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:54:14 am »
Έχει απόλυτο δίκιο η Λώρα, συνάδελφοι πληροφορικοί. Κινηθείτε δραστικά, είναι αδικία αυτό που υφίσταται ο κλάδος σας, να μην μπορείτε να διδάσκετε το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ και να το διδάσκουν όλοι οι ανειδίκευτοι, δημοδιδάσκαλοι με 1 σεμινάριο κλπ. Επίσης, όπως θα μάθατε οι εξελίξεις στο Λύκειο είναι ραγδαίες. Το μάθημα της Πληροφορικής εξοβελίστηκε. Το μάθημα της Ιστορίας υποβαθμίστηκε, το ίδιο και η Χημεία, η
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #96 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:27:52 pm »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2010, 04:29:35 pm από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #97 στις: Οκτωβρίου 05, 2010, 07:56:42 pm »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D

Καλά ,μην επαναπαυσε κ τόσο!

Εκτός κ αν έχεις τη περιβόητη παιδαγωγική επάρκεια...
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182525
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.