*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375854 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 12:30:46 πμ »
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:59:31 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 12:50:06 πμ »
Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, σε τρία σχολεία Β'/βάθμιας  έχω δουλέψει και στα τρία οι μόνιμοι ΠΕ19 δεν ήταν πληροφορικοί. Τη μία μάλιστα όταν πήγα τη ρώτησα αν έχει linux το εργαστήριο και μου απάντησε "τι είναι αυτό;"!!! (ήταν και γυμνάσιο που προβλέπεται από την ύλη να τους το δείξεις)

Πάντως δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ καμία ελπίδα να τους διώξουμε, ακριβώς επειδή είναι τόσο πολλοί.

Αποσυνδεδεμένος banned

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Σοφός είναι όποιος την κρίσιμη ώρα μένει ήρεμος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:10:38 πμ »
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι στο προτεινόμενο "Νέο Λύκειο" δεν υπάρχει πουθενά η Πληροφορική!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10850

Δηλαδή, πάμε όλοι σε δημοτικά, ΕΠΑΛ, γραφεία, ΙΕΚ άντε και μερικές ώρες συμπλήρωση στο Γυμνάσιο κάθε βδομάδα.

Αξίζουν πολλά μπράβο στο συνδικαλισμό μας που άφησε τους νέους νόμους για την "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού" να περάσουν αδιαμαρτύρητα!!! Ο κατήφορος πλέον δεν έχει τέλος.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:16:30 πμ »
Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, σε τρία σχολεία Β'/βάθμιας  έχω δουλέψει και στα τρία οι μόνιμοι ΠΕ19 δεν ήταν πληροφορικοί. Τη μία μάλιστα όταν πήγα τη ρώτησα αν έχει linux το εργαστήριο και μου απάντησε "τι είναι αυτό;"!!! (ήταν και γυμνάσιο που προβλέπεται από την ύλη να τους το δείξεις)

Πάντως δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ καμία ελπίδα να τους διώξουμε, ακριβώς επειδή είναι τόσο πολλοί.
Παιδιά...χωρίς να θέλω να μπάινω σε ξένα χωράφια...εσάς πιστεύω θα έπρεπε πρωτίστως να σας απασχολεί το θέμα ότι σε 2-3 χρόνια δεν θα γίνεται κανένας διορισμός χωρίς ΑΣΕΠ...και το λέω αυτό γιατί από μια ματιά που έριξα στον πίνακα των ΠΕ19-20 (κοιτούσα για τον αδερφό μου) ελαχιστότατοι έχουν ΑΣΕΠ....αυτό σημαίνει πως αν δεν έχετε ΑΣΕΠ θα σας κρατάνε σε ομηρία αναπλήρωσης ΑΚΩ και ΑΜΩ...
Και δευτερευόντως το θέμα της ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι μεγάλο μανίκι....!! Για να μην αναφέρω και το θέμα του τμήματος του Πειραιά που ήταν χτύπημα κάτω απ'την μέση...κακώς το αφήσατε...κινηθείτε...κάντε ένσταση,ψάξτε το με δικηγόρο...μην τους αφήνετε να αλωνίζουν στην πλάτη σας!
Ξέρω και πως αυτοί οι 3000 που δεν είναι πληροφορικοί είναι μεγάλο πλήγμα...αλλά πρέπει να κοιτάτε τι μπορείτε να κάνετε πιο πρακτικά...!
Και βασικά δεν μιλάω τόσο απ'έξω...με αφορμή τον αδερφό μου ψάχτηκα με το τι παίζει στον κλάδο σας...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:59:31 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:44:34 πμ »
Παράθεση
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368

Παράθεση
•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)
•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.

Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό  Γραμματέα του υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή όπου και μας δήλωσε: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16951.msg291269#msg291269

Παράθεση
Δραματικές θα είναι και οι αλλαγές στο δημοτικό. Το πρωινό πρόγραμμα θα επεκταθεί και θα συμπεριληφθούν σε αυτό ώρες πληροφορικής, γυμναστικής, εικαστικών που μέχρι τώρα αποτελούσαν μαθήματα που διδάσκονταν στο ολοήμερο σχολείο. Η απογευματινή ζώνη θα περιλαμβάνει άλλου είδους δραστηριότητες και «δημιουργικές εργασίες» και δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας του δημοτικού. Στην ερώτησή μας αν τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται από τους δασκάλους ή θα προκηρυχτούν οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα η απάντηση που πήραμε ήταν ότι για παιδαγωγικούς λόγους (τονίζοντάς μας τη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού) θα πρέπει να γίνονται από τους δασκάλους και όχι από άλλους. Αν οι δάσκαλοι μάλιστα μας τόνισε δεν μπορούν να τα διδάξουν τότε δεν είναι καλοί δάσκαλοι!!!

Αν και δεν είχα πολύ χρόνο ώστε να μελετήσω όλες τις πληροφορίες, μια πρώτη γνώμη μου είναι ότι δεν έπρεπε να επιτραπεί σε μη πτυχιούχους τμημάτων πληροφορικής η ένταξή τους στους ΠΕ19. Άντε να γίνονταν δεκτοί και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί Η/Υ. Μέχρι εκεί. Δηλαδή ο μαθηματικός ή φυσικός με μάστερ στην πληροφορική έγινε πληροφορικός;! ;D Είναι σαν να λέμε ότι ο θεολόγος με μάστερ στη φιλολογία (βυζαντινή) μπορεί να γίνει φιλόλογος στην εκπαίδευση! Η ειδικότητα του καθενός καθορίζεται από το βασικό του πτυχίο. Τα υπόλοιπα αποτελούν παραπάνω προσόντα - εξειδικεύσεις, που βοηθούν ή συμπληρώνουν τις αρχικές σπουδές!
Επίσης, αυτό που γράφτηκε παραπάνω για τους δημοδιδασκάλους είναι ανήκουστο και τραγελαφικό. ;D Στο όνομα των... "παιδαγωγικών λόγων" και της άγευστης καραμέλας που έχει πια λιώσει (περί σχέσης μαθητή-εκπαιδευτικού) διδάσκουν τα πάντα. Ποιος πιστοποιεί όμως την επάρκειά τους ως προς τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκουν;! Αν θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν πληροφορική ή και γυμναστική, χορό, θέατρο κλπ. (ασχέτως ότι μπορεί να μην έχουν ΙΔΕΑ από αυτά ή να έχουν κάνει ένα σεμινάριο) και δε χρειάζονται οι ειδικοί, τότε θα ανταπαντήσω ότι δεν είναι επαρκείς, ώστε να μπορούν να διδάξουν γλώσσα, ιστορία, μαθηματικά, αρχές περιβάλλοντος, θρησκευτικά. Υπάρχουν οι ειδικοί κλάδοι με τα αντικείμενα και τις ειδικεύσεις τους. Και επιχειρήματα (ανίσχυρα) όπως η σχέση μαθητή-εκπαιδευτικού, η ηλικία των μαθητών ή ότι διδάσκουν τα στοιχειώδη γράμματα, άρα δε χρειάζεται να έχουν βαθύτερη γνώση των αντικειμένων, έχουν καταρρεύσει και αφορούν σε ανάγκες παλαιότερων εποχών και αποτελούν παιδαγωγικές αντιλήψεις παρωχημένες. Και ΑΝ χρησιμοποιήσουμε το επιχείρημα της Υπουργού ότι τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τη χρήση του υπολογιστή, άρα και του Internet, τότε μορφώνονται και μόνα τους και από χιλιάδες άτομα και πηγές. Επομένως, γιατί δεν καταργεί τους δημοδιδασκάλους; ;D
Και παρεπιμπτόντως...πέρα από τον πολύ εμπεριστατωμένο λόγο του Ioanni που πολύ σωστά είπε όσα είπε.....ξέρετε γιατί ο (....άντε μην πω) ο Μπράτης και η ΔΟΕ γενικά λέει αυτές τις π@π@ριες.........γιατί φυσικά η μεγάλη φαγάνα των δασκάλων δεν θέλει να ανοίγουν οργανικές για άλλους κλάδους στην Α'θμια γιατί θα τρώνε οργανικές απ'την "αυτοκρατορία των δασκάλω" που λέω κι εγώ....με αποτέλεσμα αν ανοίξουν οργανικές και για άλλος κλάδους στην Α'θμια να μην έχουν τόσους διορισμούς οι δάσκαλοι και να τους κρατάνε αναπληρωτές....

Γι αυτό βγήκε και είπε αυτές τις αηδίες η ΔΟΕ....άκου εκεί οι δάσκαλοι να διδάσκουν εικαστικά και πληροφορική.....μήπως να πάει και ο θείος μου ο μπακάλης να κάνει αριθμητική στο δημοτικό....;;;  ??? ??? ???
Μην τους αφήνετε...οργανωθείτε στους συλλόγους σας! Η ΔΟΕ επιδιώκει όλοι οι διορισμοί ειδικοτήτων να στοιβάζονται στην Β'θμια...η οποία όμως δεν έχει χώρο για να διορίσει εσάς και τους καλλιτεχνικούς και τους ξενόγλωσσους...με αποτέλεσμα να γίνονται ελάχιστοι διορισμοί στον κλάδο σας...οι οποίοι βγαίνουν και υπεράριθμοι στο τέλος και είναι σε βάρος άλλων ειδικοτήτων στην Β'θμια που υπάρχουν ανάγκες!!
Δεν μπορεί να αντέξει η Β'θμια διορισμούς τόσων ειδικοτήτων...γι αυτό όλοι παίρνουμε ψίχουλα και η Α'θμια την μεγάλη πίτα στους διορισμούς...!
Και δεν το λέω με εμπάθεια,αλλά είναι η πικρή αλήθεια...η ΔΟΕ δρα αντισυναδελφικά,υπόγεια και ύπουλα...και δεν στρέφομαι εγώ εναντίον συναδέλφων ούτε μιλάω αντισυναδελφικά...(γιατί μου το χουν πει κι αυτό) αυτοί προηγουμένως λειτουργούν ως αρπακτικά και αντισυναδελφικά!!
Καταλέβετέ το και οργανωθείτε!!
Το ξέρετε ότι η ΔΟΕ πέρσι κατήγγειλε την ύπαρξη συλλόγου ενώσεων ξενόγλωωσων καθηγητών Α'θμιας εκπαίδευσης....;;;; ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:57:53 πμ »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:59:53 πμ »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:02:53 πμ »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!

'Ομως στους ΑΚΩ το διατυπώνει διαφορετικά:
- Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1072 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2010/11- ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ [23:06 - 04-10-2010]

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:05:51 πμ »
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ;


 - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]

- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!

'Ομως στους ΑΚΩ το διατυπώνει διαφορετικά:
- Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1072 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2010/11- ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ [23:06 - 04-10-2010]
Ναι,την συνηθίζουν αυτή την ηλιθιότητα για κλάδους όπως οι μουσικοί,πληροφορικοί,καλλιτεχνικών κ.τ.λ  να αναφέρονται έτσι οι προσλήψεις των ΑΚΩ...αν πας να δεις και προηοηγούμενες προσλήψεις έτσι είναι...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:21:02 πμ »
οκ ευχαριστώ  :)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 04:35:22 πμ »
Είναι 100% ΑΚΩ
Συγχαρητήρια σε όλους
Άντε και στην Γ φάση τώρα για να μπουν και άλλοι  :)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 04:54:14 πμ »
Έχει απόλυτο δίκιο η Λώρα, συνάδελφοι πληροφορικοί. Κινηθείτε δραστικά, είναι αδικία αυτό που υφίσταται ο κλάδος σας, να μην μπορείτε να διδάσκετε το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ και να το διδάσκουν όλοι οι ανειδίκευτοι, δημοδιδάσκαλοι με 1 σεμινάριο κλπ. Επίσης, όπως θα μάθατε οι εξελίξεις στο Λύκειο είναι ραγδαίες. Το μάθημα της Πληροφορικής εξοβελίστηκε. Το μάθημα της Ιστορίας υποβαθμίστηκε, το ίδιο και η Χημεία, η Βιολογία κλπ. Αν το άβατο της Πρωτοβάθμιας διατηρείται, σε αντίθεση με την απειλή κατάργηση ΠΕ όπως των Θεολόγων (αφού τα θρησκευτικά θα γίνουν επιλεγόμενο μάθημα), των Κοινωνιολόγων, περιορισμό των ωρών των Φιλολόγων, Μαθηματικών και Φυσικών, αυτό δεν αποτελεί πρόκληση; Μήπως να τεθεί θέμα άρσης των στεγανών των βαθμίδων; Μήπως οι δημοδιδάσκαλοι, οι... πανεπιστήμονες, οι... "λίγο από όλα" πρέπει να δώσουν τη σκυτάλη στους ειδικούς για να διδάξουν τα αντικείμενά τους έστω στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού; Με ποια σοβαρά επιστημονικά επιχειρήματα διατηρούν ακόμα αυτή την... "πανεπιστημοσύνη", ενώ οι πραγματικοί επιστήμονες που αποφοιτούν από τα πανεπιστημιακά τμήματα συγκεκριμένων επιστημών αντιμετωπίζονται με τέτοια πρωτοφανή σκληρότητα; Μήπως ζούμε πια στη δικτατορία των δημοδιδασκάλων;
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 04:27:52 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2010, 04:29:35 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #97 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 07:56:42 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D

Καλά ,μην επαναπαυσε κ τόσο!

Εκτός κ αν έχεις τη περιβόητη παιδαγωγική επάρκεια...
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.