*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375803 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #140 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 08:47:01 μμ »
Μόλις πριν από λίγο είδα στο Mega ένα ρεπορτάζ για το νέο Λύκειο στο οποίο αναφέρθηκε ότι η Πληροφορική παραμένει στο πρόγραμμα του Νέου Λύκείου. Υπάρχει κάποια επίσημη εξέλιξη σ' αυτό το θέμα ή είναι απλώς δημοσιογραφικές πληροφορίες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:02:56 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #141 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 08:54:35 μμ »
Μόλις τώρα είδα και το παρακάτω δελτίο τύπου της ΠΕΚΑΠ http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=204
Τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται καλά...

Αποσυνδεδεμένος kkalamat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #142 στις: Νοέμβριος 27, 2010, 12:34:58 μμ »

Παράθεση

Ξέρω όμως πολλούς άνδρες πληροφορικούς που λένε ότι αν είναι να μπουν στην 1η δημοτικού για να διδάξουν θα αλλάξουν επάγγελμα. Διοριστήκαμε (λένε) καθηγητές δευτεροβάθμιας και όχι νηπιαγωγοί. Δεν θα μας ξεφτιλήσουν κιόλας.

Τέλος πάντων, ο καθένας ας πράξει όπως νομίζει καλύτερα για τον εαυτό του.....

Το οτι κανουμε δουλειες του ποδαριου και καλυπτουμε τρυπες δηλαδη δεν ειναι ξεφτυλα? Ξεφτυλα ειναι να κανουμε μαθημα εστω και σε παιδακια δημοτικου? Τι ανοησιες ειναι αυτες?
Ξεφτυλα ειναι για μενα ναι ειμαστε σκπαιδευτικοι και να μην μπαινουμε ποτε σε ταξη.

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #143 στις: Νοέμβριος 27, 2010, 03:05:30 μμ »
Μόλις τώρα είδα και το παρακάτω δελτίο τύπου της ΠΕΚΑΠ http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=204
Τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται καλά...
Θετική εξέλιξη αυτή αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι θα αυξήσουν το ωράριο των καθηγητών και θα αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών στα εργαστηριακά μαθήματα....Επίσης δεν θα μειώνεται το ωράριο μας ανάλογα με τα χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:02:56 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #144 στις: Νοέμβριος 27, 2010, 03:52:27 μμ »
Μόλις τώρα είδα και το παρακάτω δελτίο τύπου της ΠΕΚΑΠ http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=204
Τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται καλά...
Θετική εξέλιξη αυτή αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι θα αυξήσουν το ωράριο των καθηγητών και θα αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών στα εργαστηριακά μαθήματα....Επίσης δεν θα μειώνεται το ωράριο μας ανάλογα με τα χρόνια...

Σύμφωνα με την ΠΕΚΑΠ έχουν γίνει επερωτήσεις στην Βουλή απο αρκετούς βουλευτές σχετικά με το θέμα της κατάργησης της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο.

http://pekap.posterous.com/34657796#comment


Δείτε τις  (2) απαντήσεις....τίποτε ξεκάθαρο ακόμα. Το γεγονός όμως οτι υπάρχει κάποια κινητοποίηση είναι σημαντικό και το δελτίου τύπου που παρέθεσε ο Αλέξης έχει μεταγενέστερη ημερομηνία αν δεν κάνω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #145 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 12:32:25 μμ »
Θέλω να καταθέσω μια σκέψη μου:
Με το να επιμένουμε και να προβάλλουμε συνεχώς στην πρώτη γραμμή το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί πληροφορικάριοι στα σχολεία που δεν έχουν βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Δεν είναι ισχυρό επιχείρημα και εξηγώ το γιατί: σε όλες τις σχολές πληροφορικής στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές δεν έχουν βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά αντίθετα είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ. Μπείτε στα site των σχολών που τελειώσατε και ρίξτε μια ματιά στα βιογραφικά των καθηγητών σας. Αν βρείτε έστω και έναν που τελείωσε τμήμα πληροφορικής να μου τρυπήσετε την μύτη! με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν θα πρέπει και αυτοί να ξηλωθούν από τις θέσεις τους; που μάλιστα διδάσκουν μαθήματα πληροφορικής σε πανεπιστημιακό επίπεδο και όχι office στο Γυμνάσιο! πχ στο καποδιστριακό Αθήνας ο Ιωαννίδης που θεωρείται από τους κορυφαίους στον τομέα του και διεθνώς αναγνωρισμένος έχει τελειώσει μαθηματικός. Ο Σταματόπουλος Φυσικός.
Άρα ο ισχυρισμός αυτός που προβάλλουμε δεν είναι για μένα σοβαρό επιχείρημα.

Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι με το να μετακινηθούν όλοι αυτοί στους βασικούς τους κλάδους και τις θέσεις τους στο μάθημα της πληροφορικής να τις καλύψουν σε πρώτη φάση οι υπεράριθμοι που είναι στιβαγμένοι στα γραφεία και σερφάρουν όλη μέρα, εξυπηρετείται καλύτερα η κατάσταση και συμφέρει την κυβέρνηση οικονομικά.

Αυτό πιστεύω πρέπει να προβάλλουμε και όχι ότι δεν είναι κατάλληλοι να διδάξουν και σας εξήγησα τον λόγο. Εγώ γνωρίζω πληροφορικό στο σχολείο ο οποίος έχει βασικό τίτλο μαθηματικό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην πληροφορική και πριν διοριστεί δούλευε 10 χρόνια στην singular προγραμματιστής και κάνει παππάδες στην πληροφορική. Και γνωρίζω και πληροφορικό που μόλις τελείωσε την σχολή έδωσε ΑΣΕΠ και του έκατσε και διορίστηκε. Ανάμεσα δηλαδή σε αυτούς τους δύο ποιός είναι ο πιο κατάλληλος;
Τέλος πάντων απλά κατέθεσα την άποψή μου για το που πρέπει να κινηθούμε ώστε να ακουστούμε και να μας πάρουν στα σοβαρά.

Αποσυνδεδεμένος remain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #146 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 02:29:14 μμ »
Φίλε το θέμα με τους Πληροφορικούς που ήρθαν από άλλες ειδικότητες δεν είναι το αν έχουν βασικό πτυχίο Μαθηματικού, φυσικού ή θεολόγου. Είναι ότι η πλειοψηφία αυτών "διδάσκει" Πληροφορική έχοντας κάνει ένα σεμινάριο 200 ωρών Πληροφορικής. Και αυτοί ακριβώς επειδη δεν προσφέρουν ούτε στους μαθητές, ούτε στον κλάδο μας, πρέπει να σταματήσουν να διδάσκουν πληροφορική. Φυσικά κι όσοι έχουν κάνει μεταπτυχιακό σε Πληροφορική είναι αδιάφορο ποιος είναι ο βασικός τίτλος σπουδών τους.


Εγώ γνωρίζω πληροφορικό στο σχολείο ο οποίος έχει βασικό τίτλο μαθηματικό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην πληροφορική και πριν διοριστεί δούλευε 10 χρόνια στην singular προγραμματιστής και κάνει παππάδες στην πληροφορική. Και γνωρίζω και πληροφορικό που μόλις τελείωσε την σχολή έδωσε ΑΣΕΠ και του έκατσε και διορίστηκε. Ανάμεσα δηλαδή σε αυτούς τους δύο ποιός είναι ο πιο κατάλληλος;



Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #147 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 11:03:44 μμ »
Θέλω να καταθέσω μια σκέψη μου:
Με το να επιμένουμε και να προβάλλουμε συνεχώς στην πρώτη γραμμή το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί πληροφορικάριοι στα σχολεία που δεν έχουν βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Δεν είναι ισχυρό επιχείρημα και εξηγώ το γιατί: σε όλες τις σχολές πληροφορικής στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές δεν έχουν βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά αντίθετα είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ. Μπείτε στα site των σχολών που τελειώσατε και ρίξτε μια ματιά στα βιογραφικά των καθηγητών σας. Αν βρείτε έστω και έναν που τελείωσε τμήμα πληροφορικής να μου τρυπήσετε την μύτη! με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν θα πρέπει και αυτοί να ξηλωθούν από τις θέσεις τους; που μάλιστα διδάσκουν μαθήματα πληροφορικής σε πανεπιστημιακό επίπεδο και όχι office στο Γυμνάσιο! πχ στο καποδιστριακό Αθήνας ο Ιωαννίδης που θεωρείται από τους κορυφαίους στον τομέα του και διεθνώς αναγνωρισμένος έχει τελειώσει μαθηματικός. Ο Σταματόπουλος Φυσικός.
Άρα ο ισχυρισμός αυτός που προβάλλουμε δεν είναι για μένα σοβαρό επιχείρημα.

Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι με το να μετακινηθούν όλοι αυτοί στους βασικούς τους κλάδους και τις θέσεις τους στο μάθημα της πληροφορικής να τις καλύψουν σε πρώτη φάση οι υπεράριθμοι που είναι στιβαγμένοι στα γραφεία και σερφάρουν όλη μέρα, εξυπηρετείται καλύτερα η κατάσταση και συμφέρει την κυβέρνηση οικονομικά.

Αυτό πιστεύω πρέπει να προβάλλουμε και όχι ότι δεν είναι κατάλληλοι να διδάξουν και σας εξήγησα τον λόγο. Εγώ γνωρίζω πληροφορικό στο σχολείο ο οποίος έχει βασικό τίτλο μαθηματικό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην πληροφορική και πριν διοριστεί δούλευε 10 χρόνια στην singular προγραμματιστής και κάνει παππάδες στην πληροφορική. Και γνωρίζω και πληροφορικό που μόλις τελείωσε την σχολή έδωσε ΑΣΕΠ και του έκατσε και διορίστηκε. Ανάμεσα δηλαδή σε αυτούς τους δύο ποιός είναι ο πιο κατάλληλος;
Τέλος πάντων απλά κατέθεσα την άποψή μου για το που πρέπει να κινηθούμε ώστε να ακουστούμε και να μας πάρουν στα σοβαρά.
Η άποψή σου είναι αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική. Συγκρίνεις τυπικά προσόντα καθηγητών σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και μάλιστα με μεγάλο χάσχμα αυτών των βαθμίδων. Στο Πανεπιστήμιο ένας καθηγητής διδάσκει το αντικείμενο στο οποίο έχει πάρει διδακτορικό. Επίσης εκτός από διδακτικό έργο κάνουν και έρευνα.
Στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διδάσκει κάποιος ειδίκευση αλλά βασικές γνώσεις. Κατά συνέπεια ένας μαθηματικός που μπορεί να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή ακόμα χειρότερο για τα παιδιά μας, διδακτορικό θα μπορούσε να διδάξει μόνο την ειδίκευση στο υποτομέα της πληροφορικής που έχει. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Αλίμονο αν γινόταν αυτό το μπάχαλο και στους άλλους κλάδους (φυσικοι, χημικοί, μαθηματικοί κτλ). Πρέπει να διορθωθεί το λάθος στον κλάδο της πληροφορικής γιατί είναι απαράδεκτο μία χώρα σα την Ινδία να είναι πολύ πιο μπροστά στην πληροφορική και εμείς να είμαστε σαν την Ουγκάντα με αυτά που γίνονται στο ΥΠΕΠΘ (τροπολογίες Λυκουρέντζου, μεταλαγμένοι, άθλια μαθήματα πληροφορικής κτλ)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #148 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 11:36:30 μμ »
Η άποψή σου είναι αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική. Συγκρίνεις τυπικά προσόντα καθηγητών σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και μάλιστα με μεγάλο χάσχμα αυτών των βαθμίδων. Στο Πανεπιστήμιο ένας καθηγητής διδάσκει το αντικείμενο στο οποίο έχει πάρει διδακτορικό. Επίσης εκτός από διδακτικό έργο κάνουν και έρευνα.
Στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διδάσκει κάποιος ειδίκευση αλλά βασικές γνώσεις. Κατά συνέπεια ένας μαθηματικός που μπορεί να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή ακόμα χειρότερο για τα παιδιά μας, διδακτορικό θα μπορούσε να διδάξει μόνο την ειδίκευση στο υποτομέα της πληροφορικής που έχει. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Αλίμονο αν γινόταν αυτό το μπάχαλο και στους άλλους κλάδους (φυσικοι, χημικοί, μαθηματικοί κτλ). Πρέπει να διορθωθεί το λάθος στον κλάδο της πληροφορικής γιατί είναι απαράδεκτο μία χώρα σα την Ινδία να είναι πολύ πιο μπροστά στην πληροφορική και εμείς να είμαστε σαν την Ουγκάντα με αυτά που γίνονται στο ΥΠΕΠΘ (τροπολογίες Λυκουρέντζου, μεταλαγμένοι, άθλια μαθήματα πληροφορικής κτλ)
Δηλαδή θεωρείς έναν μαθηματικό που έχει κάνει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική και έχει δουλέψει και χρόνια σε εταιρίες, ακατάλληλο να διδάξει word και excel στην δευτεροβάθμια,  ενώ ένας που μόλις τελείωσε ένα τμήμα πληροφορικής είναι πιο κατάλληλος; Εγώ πιστεύω ότι και οι δύο είναι εξίσου κατάλληλοι! Εξάλλου κανένας από τους δύο δεν διδάχθηκε ως μάθημα το Office στο πανεπιστήμιο!!!! και μια γλώσσα προγραμματισμού όλοι σε όλα τα τμήματα θετικών επιστημών την διδάσκονται.


Σύμφωνα με τον συλλογισμό σου , ένας καθηγητής πανεπιστημιίου σε τμήμα πληροφορικής (που δεν έχει βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά κάποιο άλλο πτυχίο θετικών επιστημών) θεωρείται ακατάλληλος να διδάξει πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αν θελήσει για παράδειγμα να παρατήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και να διοριστεί στην δευτεροβάθμια!! (έχω μάλιστα γνωρίσει τέτοιον που για προσωπικούς λόγους άφησε το πανεπιστήμιο και γύρισε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί δεν άντεχε τα..κυκλώματα).

Θα συμφωνήσω όμως με το μέλος remain παραπάνω που είπε ότι ένας θεολόγος με 200 ώρες σεμινάρια δεν θα έπρεπε να διδάσκει πληροφορική. Θα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος , και κάποιοι να γυρίσουν στις βασικές τους ειδικότητες, αλλά όχι και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2011, 11:59:03 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος thrasius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #149 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 12:03:00 πμ »
Δηλαδή θεωρείς έναν μαθηματικό που έχει κάνει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική και έχει δουλέψει και χρόνια σε εταιρίες, ακατάλληλο να διδάξει word και excel,  ενώ ένας που μόλις τελείωσε ένα τμήμα πληροφορικής είναι πιο κατάλληλος;

Στην καημενη την Ελλάδα ότι δηλώσεις εισαι! Και επειδη αυτο μας πηγε εκει που μας πηγε να το συνεχισουμε μερικά χρονακια ακομα...
Και συ killbill ξερεις αναγνωση και γραφή, χωρις να τα διδαχθεις στη σχολή σου, αλλά δε θα πάρεις ποτε τη θεση δασκαλου. Και γω στο Πολυτεχνειο εκανα 20-30 μαθηματα που ειχαν μαθηματικά σε προχωρημενο επιπεδο αλλά ποτε δε θα με πάρουν ουτε στην Α γυμνασιου να διδαξω εξισωσεις Α βαθμου. Και ενας κολλητος μου τρεχει καθε μερα 10km και ειναι σε αριστη φυσική κατασταση αλλά δε θα τον κάνουμε γυμναστή.
Πιστεύω να καταλαβες τι θελω να πω.

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #150 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 12:04:11 πμ »
Δηλαδή θεωρείς έναν μαθηματικό που έχει κάνει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική και έχει δουλέψει και χρόνια σε εταιρίες, ακατάλληλο να διδάξει word και excel στην δευτεροβάθμια,  ενώ ένας που μόλις τελείωσε ένα τμήμα πληροφορικής είναι πιο κατάλληλος; Εγώ πιστεύω ότι και οι δύο είναι εξίσου κατάλληλοι! Εξάλλου κανένας από τους δύο δεν διδάχθηκε ως μάθημα το Office στο πανεπιστήμιο!!!! και μια γλώσσα προγραμματισμού όλοι σε όλα τα τμήματα θετικών επιστημών την διδάσκονται.

Αν συγχέουμε και μεταξύ μας το Office με την πληροφορική και την αλγοριθμική με κάποια γλώσσα προγραμματισμού, τότε το έχουμε χάσει το παιχνίδι! Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να μαθαίνουν, ώστε να είναι έτοιμα για το πανεπιστήμιο και την αγορα εργασίας.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #151 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 12:18:24 πμ »
Και συ killbill ξερεις αναγνωση και γραφή, χωρις να τα διδαχθεις στη σχολή σου, αλλά δε θα πάρεις ποτε τη θεση δασκαλου. Και γω στο Πολυτεχνειο εκανα 20-30 μαθηματα που ειχαν μαθηματικά σε προχωρημενο επιπεδο αλλά ποτε δε θα με πάρουν ουτε στην Α γυμνασιου να διδαξω εξισωσεις Α βαθμου. Και ενας κολλητος μου τρεχει καθε μερα 10km και ειναι σε αριστη φυσική κατασταση αλλά δε θα τον κάνουμε γυμναστή.
Πιστεύω να καταλαβες τι θελω να πω.

Στην Αμερική φίλε μου (έχω συγγενή που είναι εκπαιδευτικός) μπορεί κάποιος με οποιοδήποτε πτυχίο θετικών επιστημών και αν κατέχει να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής στα σχολεία. Εκεί απαραίτητη προυπόθεση όμως είναι να έχεις master of teaching δηλαδή στην διδακτική για να διδάξεις σε σχολείο. Αυτό μετράνε περισσότερο και όχι τι βασικό τίτλο τελείωσες.

Και ναι στην Αμερική θα μπορούσες με το πτυχίο του Πολυτεχνείου αν βλέπανε τα 20-30 μαθήματα που έκανες με μαθηματικά προχωρημένου επιπέδου, να διδάξεις μαθηματικά σε σχολείο!
Και φυσικά αν ξέρεις γραφή και ανάγνωση μπορείς να γίνεις δάσκαλος αρκεί να έχει το master of teaching που είναι απαραίτητο.
Και μπορεί ο οποιοσδήποτε να εμφανιστεί και να πει ότι τρέχω 10km την ημέρα και θέλω να γίνω γυμναστής στα σχολεία και να είσαι σίγουρος ότι θα τον αξιολογήσουν και αν κρίνουν ότι μπορεί να διδάξει θα τον προσλάβουν. Βλέπεις την διαφορά; Εκεί μετράνε ικανότητες και δεξιότητες ενώ εδώ στο Εllada κοιτάμε τι βασικό τιτλο τελείωσες!
Ο συγγενής μου που ανέφερα παραπάνω έχει τελειώσει νομική, και επειδή δεν του άρεσε στη συνέχεια η φύση της δουλειάς πήρε master of teaching και διδάσκει ιστορία σε Γυμνάσιο.

Πιστεύω ότι και εσύ κατάλαβες τι θέλω να πω και ότι κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται ποτέ να πάμε μπροστά σε αυτή τη χώρα όπου ο ένας κοιτάει να βγάλει το μάτι του άλλου προκειμένου να βολέψει τον εαυτό του.

Εχω γνωρίσει μαθηματικούς, φυσικούς ηλεκτρονικούς πραγματικά ταλέντα στην πληροφορική που όμως στην Ελλάδα θεωρούνται άχρηστοι και δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν ποτέ τις γνώσεις τους γιατί απλά δεν έχουν βασικό τίτλο στην πληροφορική! Αντίστοιχα τέτοια άτομα διαπρέπουν και αξιοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο σε άλλες χώρες. Ποτε δεν θα πάμε μπροστά έτσι που σκεφτόμαστε.

Θα πάμε μπροστά μόνο όταν εστιάσουμε στις δεξιότητες και όχι στα χαρτιά! δηλαδή, εδώ στην Ελλάδα, ποτέ, αφού κοιτάμε τι χαρτί έχεις και αν έχεις το κατάλληλο χαρτί σε ρίχνουν σε μια τάξη να διδάξεις αγνοώντας για το αν είσαι κατάλληλος για αυτή τη δουλειά.

Στην Ελλάδα ο Bill Gates θα ήταν ακατάλληλος να διδάξει πληροφορική σε ένα Γυμνάσιο αφού δεν πήρε ποτέ πτυχίο πληροφορικής (παράτησε το πανεπιστήμιο για να ιδρύσει εταιρία)!! πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω. Μάλλον ποτε γιατί δεν μας βολεύει , αντίθετα μας ξεβολεύει !
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2011, 12:38:26 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #152 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 12:39:19 πμ »
Και συ killbill ξερεις αναγνωση και γραφή, χωρις να τα διδαχθεις στη σχολή σου, αλλά δε θα πάρεις ποτε τη θεση δασκαλου. Και γω στο Πολυτεχνειο εκανα 20-30 μαθηματα που ειχαν μαθηματικά σε προχωρημενο επιπεδο αλλά ποτε δε θα με πάρουν ουτε στην Α γυμνασιου να διδαξω εξισωσεις Α βαθμου. Και ενας κολλητος μου τρεχει καθε μερα 10km και ειναι σε αριστη φυσική κατασταση αλλά δε θα τον κάνουμε γυμναστή.
Πιστεύω να καταλαβες τι θελω να πω.

Στην Αμερική φίλε μου (έχω συγγενή που είναι εκπαιδευτικός) μπορεί κάποιος με οποιοδήποτε πτυχίο θετικών επιστημών και αν κατέχει να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής στα σχολεία. Εκεί απαραίτητη προυπόθεση όμως είναι να έχεις master of teaching δηλαδή στην διδακτική για να διδάξεις σε σχολείο. Αυτό μετράνε περισσότερο και όχι τι βασικό τίτλο τελείωσες.

Και ναι στην Αμερική θα μπορούσες με το πτυχίο του Πολυτεχνείου αν βλέπανε τα 20-30 μαθήματα που έκανες με μαθηματικά προχωρημένου επιπέδου, να διδάξεις μαθηματικά σε σχολείο!
Και φυσικά αν ξέρεις γραφή και ανάγνωση μπορείς να γίνεις δάσκαλος αρκεί να έχει το master of teaching που είναι απαραίτητο.
Και μπορεί ο οποιοσδήποτε να εμφανιστεί και να πει ότι τρέχω 10km την ημέρα και θέλω να γίνω γυμναστής στα σχολεία και να είσαι σίγουρος ότι θα τον αξιολογήσουν και αν κρίνουν ότι μπορεί να διδάξει θα τον προσλάβουν. Βλέπεις την διαφορά; Εκεί μετράνε ικανότητες και δεξιότητες ενώ εδώ στο Εllada κοιτάμε τι βασικό τιτλο τελείωσες!
Ο συγγενής μου που ανέφερα παραπάνω έχει τελειώσει νομική, και επειδή δεν του άρεσε στη συνέχεια η φύση της δουλειάς πήρε master of teaching και διδάσκει ιστορία σε Γυμνάσιο.

Πιστεύω ότι και εσύ κατάλαβες τι θέλω να πω και ότι κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται ποτέ να πάμε μπροστά σε αυτή τη χώρα όπου ο ένας κοιτάει να βγάλει το μάτι του άλλου προκειμένου να βολέψει τον εαυτό του.

Εχω γνωρίσει μαθηματικούς, φυσικούς ηλεκτρονικούς πραγματικά ταλέντα στην πληροφορική που όμως στην Ελλάδα θεωρούνται άχρηστοι και δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν ποτέ τις γνώσεις τους γιατί απλά δεν έχουν βασικό τίτλο στην πληροφορική! Αντίστοιχα τέτοια άτομα διαπρέπουν και αξιοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο σε άλλες χώρες. Ποτε δεν θα πάμε μπροστά έτσι που σκεφτόμαστε.

Θα πάμε μπροστά μόνο όταν εστιάσουμε στις δεξιότητες και όχι στα χαρτιά! δηλαδή, εδώ στην Ελλάδα, ποτέ, αφού κοιτάμε τι χαρτί έχεις και αν έχεις το κατάλληλο χαρτί σε ρίχνουν σε μια τάξη να διδάξεις αγνοώντας για το αν είσαι κατάλληλος για αυτή τη δουλειά.

Στην Ελλάδα ο Bill Gates θα ήταν ακατάλληλος να διδάξει πληροφορική σε ένα Γυμνάσιο αφού δεν πήρε ποτέ πτυχίο πληροφορικής (παράτησε το πανεπιστήμιο για να ιδρύσει εταιρία)!! πότε θα ξυπνήσουμε δεν ξέρω. Μάλλον ποτε γιατί δεν μας βολεύει , αντίθετα μας ξεβολεύει !
+++++++++++++++++++++++++++++
Συμφωνώ απόλυτα!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #153 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 12:52:59 πμ »
Η άποψή σου είναι αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική. Συγκρίνεις τυπικά προσόντα καθηγητών σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και μάλιστα με μεγάλο χάσχμα αυτών των βαθμίδων. Στο Πανεπιστήμιο ένας καθηγητής διδάσκει το αντικείμενο στο οποίο έχει πάρει διδακτορικό. Επίσης εκτός από διδακτικό έργο κάνουν και έρευνα.
Στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διδάσκει κάποιος ειδίκευση αλλά βασικές γνώσεις. Κατά συνέπεια ένας μαθηματικός που μπορεί να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή ακόμα χειρότερο για τα παιδιά μας, διδακτορικό θα μπορούσε να διδάξει μόνο την ειδίκευση στο υποτομέα της πληροφορικής που έχει. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Αλίμονο αν γινόταν αυτό το μπάχαλο και στους άλλους κλάδους (φυσικοι, χημικοί, μαθηματικοί κτλ). Πρέπει να διορθωθεί το λάθος στον κλάδο της πληροφορικής γιατί είναι απαράδεκτο μία χώρα σα την Ινδία να είναι πολύ πιο μπροστά στην πληροφορική και εμείς να είμαστε σαν την Ουγκάντα με αυτά που γίνονται στο ΥΠΕΠΘ (τροπολογίες Λυκουρέντζου, μεταλαγμένοι, άθλια μαθήματα πληροφορικής κτλ)

Δηλαδή, αυτός που διδάσκει (λόγω διδακτορικού) ένα εξειδικευμένο μάθημα πληροφορικής σε ΑΕΙ Πληροφορικής, δεν μπορεί να διδάξει Πληροφορική Γυμνασίου!
Με την ίδια λογική, ο καθηγητής που διδάσκει διαφορικό λογισμό στο Α' έτος Μαθηματικού δεν μπορεί να διδάξει Γεωμετρία σε παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου και ο καθηγητής που διδάσκει Κβαντική Φυσική στο Φυσικό δεν μπορεί να διδάξει Μηχανική ή Ηλεκτρισμό στη Δευτεροβάθμια.
Αν το 'ξεραν αυτό το πράγμα, ενδεχομένως, δεν θα είχαν κάνει τα διδακτορικά τους που τους "υποβάθμισαν" τελικά σε καθηγητές Πανεπιστημίου συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.165 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.