*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399776 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #168 στις: Ιανουάριος 06, 2011, 12:49:43 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:07 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #169 στις: Ιανουάριος 06, 2011, 03:26:31 μμ »

Ηδη από φέτος έχει αρχίσει να ψάχνει τους εκπαιδευτικούς με 2 ειδικότητες.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Απλά, φέτος τουλάχιστον, δίνει το δικαίωμα σε κατόχους δεύτερου πτυχίου να διδάξουν μαθήματα του πτυχίου αυτού ώστε να μη θεωρηθούν υπεράριθμοι. Φυσικά κατόπιν αίτησής τους και μόνο.

ΥΓ: Όσοι διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν τίτλο Πληροφορικής (Φυσικοί, Μαθηματικοί κλπ με σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ) έχουν σαν δεύτερο πτυχίο το ένα και μοναδικό τους πτυχίο; Ακούγεται κάπως παράξενο αλλά εφαρμόστηκε σε αρκετές περιπτώσεις φέτος.

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #170 στις: Ιανουάριος 06, 2011, 08:05:25 μμ »
Επειδή θα λαλήσω με όσα διαβάζω για την πληροφορική κατά καιρούς,τα πράγματα είναι απλά:
Ο βασικός τίτλος σπουδών είναι β-α-σ-ι-κ-ο-ς τίτλος σπουδών,είναι 4 χρόνια ΤΕΛΟΣ...οι έννοιες(και όχι μόνο) μιλάνε απο μόνες τους.
Το μεταπτυχιακό είναι 2 χρόνια και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση ν'αντικαταστήσει το βασικό τίτλο σπουδών μιας άλλης ειδικότητας.Δεν μπορεί κάποιος που τελείωσε μαθηματικό ή θεολογία και κάνει μεταπτυχιακό στην πληροφορική να διδάξει πληροφορική...εντελώς άκυρο!!!Αν θέλετε μπορείτε να googlaρετε λίγο για τμήματα πληροφορικής(ΑΕΙ-ΤΕΙ ) και να διαπιστώσετε το μόνιμο προσωπικό στην συντριπτική του πλειοψηφία τι βασικό τίτλο σπουδών έχει τελειώσει μιας και μιλάμε για μόνιμο προσωπικό.
Η μόνη εξαίρεση που μπορεί να υπάρξει είναι όταν κάποιος έχει διδακτορικό στην πληροφορική(πτυχίο->μεταπτυχιακό->διδακτορικό) και ας έχει βασικό τίτλο σπουδών μαθηματικού π.χ.....νομίζω αυτό θα είχε μια λογική,οτιδήποτε άλλο γράφεται και λέγεται γίνεται εκ του πονηρού...

Καλή αγωνιστική χρονιά ΠΕ19-ΠΕ20!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2011, 08:23:05 μμ από Empire »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #171 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 03:49:26 μμ »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:07 »

Αποσυνδεδεμένος teti86

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #172 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 11:41:35 μμ »
Καλησπέρα σας.. :)
Απ' οτι είδα ανανεώθηκαν οι πίνακες για τα ολοήμερα ανά ειδικότητα και άτομα μηδενικής προυπηρεσίας με την επάρκεια έχουν ανέβει πολύ ψηλά στον πίνακα..!!! :o
Τι γίνεται?? Γνωριζει κάποιος να μας απαντησει??

Αποσυνδεδεμένος thrasius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #173 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 01:02:41 πμ »
Καλησπέρα σας.. :)
Απ' οτι είδα ανανεώθηκαν οι πίνακες για τα ολοήμερα ανά ειδικότητα και άτομα μηδενικής προυπηρεσίας με την επάρκεια έχουν ανέβει πολύ ψηλά στον πίνακα..!!! :o
Τι γίνεται?? Γνωριζει κάποιος να μας απαντησει??

Κάτι δεν πάει καλά με αυτό τον πίνακα, με εμφανίζει σε 2 σημεία και μάλιστα με διαφορά 1000 περιπου θέσεων ::)
Θα μας τρελάνουν μου φαίνεται. Εχει καταλαβει καποιος τι παίζει?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #174 στις: Ιανουάριος 19, 2011, 11:28:17 μμ »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827
Αναρωτιέμαι γιατί όσοι είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ και είναι διορισμένοι (καλώς ή κακώς!) ως καθηγητές πληροφορικής, δεν κάνουν αίτηση για μετάταξη στον βασικό τους κλάδο και προτιμούν να μένουν σε μια ειδικότητα η οποία:
1. μελετάται να φύγει το μάθημα από το Λύκειο
2. οι ώρες στην Δευτεροβάθμια είναι πολύ λίγες (μόλις 1 ώρα στο Γυμνάσιο την εβδομάδα!!) με αποτέλεσμα να τρέχουν σε 2 & 3 σχολεία να καλύψουν ώρες
3. είσαι υπεύθυνος εργαστηρίων, σε χώνει ο διευθυντής με Έπαφο και ότι μηχάνημα χαλάσει!
4. κάνεις ένα μάθημα που ούτε ο βαθμός του δεν μετράει στο τετράμηνο με αποτέλεσμα να το παίρνουν για να είναι η ώρα του παιδιού
5. κάνεις ένα μάθημα που το σχολικό βιβλίο σε καλεί να διδάξεις στο Γυμνάσιο word, excel & powerpoint σε μαθητές που είναι ήδη πιστοποιημένοι σε ECDL!!
6. ποτέ κανένας γονέας δεν θα έρθει να σε ρωτήσει πως πάει το παιδί του στην πληροφορική με εξαίρεση την Γ Λυκείου στην τεχνολογική κατεύθυνση
7. γενικά είναι ένα μάθημα που έχει καταντήσει όπως των Αγγλικών που πρέπει κάποιος να διδάξει Αγγλικά σε μαθητές που ήδη έχουν πάρει proficiency!
8. αν φύγει το μάθημα από το Λύκειο, οι καθηγητές θα μεταταχθούν στα Δημοτικά. Δεν ξέρω πόσο άνετα νιώθει ένας καθηγητής Δευτεροβάθμιας με αυτό, όσον αφορά το αντικείμενο που θα διδάσκει (φαντάζομαι θα διδάσκει το paint και πως ζωγραφίζεις πεταλούδες), και την νοοτροπία γενικά που είναι τελείως διαφορετική

Έκανα σήμερα την ερώτηση αυτή στον πληροφορικό (φυσικός) του σχολείου μου και μου είπε: "τι λες καλέ να μπλέξω με φυσικές, μαθηματικά, να λύνω δύσκολα θέματα, να έχω προετοιμασία σπίτι,  σκοτούρες... καλύτερα να διδάσκω word και πως μπαίνει ο τόνος και πως τα διαλυτικά στις λέξεις (για Γυμνάσιο). Τους βάζω στο εργαστήριο σερφάρουν, σερφάρω και εγώ. Αραλίκι, χαλαρά! δεν το αλλάζω με τίποτα. Τρελός είσαι;"

Εγώ το βλέπω αναβάθμιση για κάποιον πληροφορικό (άλλης ειδικότητας) να επιστρέψει στην ειδικότητά του!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2011, 11:31:16 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #175 στις: Ιανουάριος 20, 2011, 09:09:32 πμ »
Ναι αλλά αυτοί το βλέπου ως "χώσιμο". Άσε και το άλλο.....θα χουν ξεχάσει και την δουλειά τους! Μην το αποκλείεις καθόλου!

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #176 στις: Ιανουάριος 20, 2011, 10:24:54 πμ »
Ο κυριότερος λόγος είναι η έλλειψη οργανικών θέσεων για μετατάξεις. Αν ο συνάδελφος έχει καταφέρει, μετά από περιοδεία στην επαρχία, να έρθει στον τόπο κατοικίας του δύσκολα θα ζητήσει μετάταξη και να τρέχει πάλι στην άγονη γραμμή. Και άντε να γυρίσεις μετά σαν φυσικός ή μαθηματικός. Ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι πολύ δύσκολο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #177 στις: Ιανουάριος 20, 2011, 01:08:59 μμ »
Μα στους "μεγάλους" κλάδους (Μαθηματικοί , Φυσικοί κλπ) συνεχώς συνταξιοδοτείται μια μεγάλη μερίδα. Πάντα στον ΑΣΕΠ υπάρχουν αρκετές θέσεις που προκυρήσσονται (τουλάχιστον πολύ περισσότερες από τους ΠΕ19), επίσης οι προσλήψεις αναπληρωτών είναι πολλές κάθε χρόνο. Δεν μπορεί να μην υπάρχουν κενά. Μάλλον έχουν βολευτεί στην εύκολη λύση της πληροφορικής και σου λέει μετά από τόσα χρόνια που να αλλάξω αντικείμενο..
Όμως πιστεύω έτσι που πάει η κατάσταση (να φύγει η πληροφορική από το Λύκειο, οι ώρες πολύ μειωμένες κλπ) μπροστά τους θα το βρούν. Ένας Μαθηματικός, φυσικός, φιλόλογος είναι πολυ πιο "σταθερός" σε ένα σχολείο από ότι ένας πληροφορικός. Σιγουρεύεις την θέση σου αν πας Φυσικός. Μένοντας πληροφορικός πιστεύω σήμερα δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο.
Τέλος πάντων ας αποφασίσουν οι ίδιοι....

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #178 στις: Ιανουάριος 20, 2011, 09:59:53 μμ »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827

Ποια αρχή; Έχουν εδώ και πολλά χρόνια τη δυνατότητα να το κάνουν, απλά ελάχστοι το επιθυμούν γιατί θα πρέπει να ξεβολευτούν.

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #179 στις: Φεβρουάριος 05, 2011, 09:50:05 πμ »
Γιατί εγώ νομίζω οτι το δεύτερο πτυχίο θα χρησιμοποιείται μαζί με το πρώτο?
Πχ 12 ώρες πληροφορική και άλλες 6 μαθηματικά από τον ίδιο καθηγητή!
Αμα έχεις και 3ο πτυχίο ακόμα καλύτερα για το υπουργείο..... Θα γίνουμε τελικά δάσκαλοι στα Γυμνάσια-Λύκεια.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #180 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 06:01:52 μμ »
Συναντήθηκε σήμερα Τρίτη 22/2/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή, υπεύθυνου για το σχεδιασμό του νέου σχολείου, ο οποίος και ενημέρωσε απαντώντας στις ερωτήσεις των μελών του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο και γενικά για το σχεδιασμό του νέου σχολείου.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας διατύπωσε τη γενική θέση ότι δεν πρέπει να βλέπουμε αποσπασματικά το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο αλλά συνολικά σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και θεωρεί ότι με τα μέτρα που παίρνει η Πληροφορική στην εκπαίδευση γενικά αναβαθμίζεται αναφέροντας ότι συνολικά οι ώρες των μαθημάτων Πληροφορικής αυξάνονται, συνυπολογίζοντας και το Δημοτικό σχολείο.

Συγκεκριμένα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και απαντώντας στα βασικά αιτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π., που είχαν δοθεί με το υπόμνημα που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στις 15/2/2011:

1) Για το Δημοτικό: Ανάφεραν ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά το οποίο συνεπάγεται και σύσταση κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και οργανικών θέσεων, αλλά αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το μέγεθος του κάθε σχολείου και αφού πρώτα γίνει αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

2) Για το Γυμνάσιο: Θα ξεκινήσει, μάλλον από το επόμενο έτος, η διαδικασία πιστοποίησης για την απόκτηση κρατικού πιστοποιητικού με βάση το Γαλλικό μοντέλο. Ο καθηγητής Πληροφορικής θα έχει ενεργό ρόλο στην πιστοποίηση. Δεν έχει ξεκαθαριστεί όμως από το Υπουργείο αν θα υπάρξει αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής.

3) Για το Γενικό Λύκειο: Η διαβεβαίωση είναι ότι «η Πληροφορική δεν εξαφανίζεται». Όμως δεν θα είναι μάθημα γενικής παιδείας, αλλά μόνο μάθημα επιλογής και όχι σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο γενικός σχεδιασμός είναι στο Λύκειο να μειωθούν τα μαθήματα, να υπάρχουν μόνο 4 μαθήματα γενικής παιδείας και να υπάρξει μεγάλη αύξηση της εξειδίκευσης μέσω των κατευθύνσεων από τη Β’ Λυκείου και ειδικά στη Γ’ Λυκείου.

4) Για το Τεχνολογικό Λύκειο: Δόθηκε η υπόσχεση ότι θα ενημερωθούμε πριν την κυκλοφορία του όποιου σχεδίου.

Η αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. απαντώντας επανάλαβε τις θέσεις του κλάδου για όλα τα παραπάνω.

Ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου επέμενε στην αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Πληροφορικής ως βασικού μαθήματος και στις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου, αναπτύσσοντας πλήθος επιχειρημάτων και καταθέτοντας πίνακα με το τι συμβαίνει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ξεκαθάρισε στην πολιτική ηγεσία ότι η Πληροφορική αποτελεί αυτόνομη επιστήμη και για πολλές δεκαετίες γνωστικό αντικείμενο στην εκπαίδευση και ότι δεν εξαντλείται σε απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης εφαρμογών γραφείου, ούτε στην αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων. Σχετίζεται με την απόκτηση γνώσεων απαραίτητων, όχι μόνο για τον επαγγελματικό βίο του ανθρώπου, αλλά κυρίως για την ενεργή, αυτόνομη και ασφαλή συμμετοχή του στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης. Ζήτησε από την ηγεσία του Υπουργείου αφενός να ισχύσει για τη χώρα μας ότι ισχύει στις προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφετέρου, στην κατεύθυνση που θέλει τον μαθητή στο κέντρο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, να διεξαχθεί έρευνα αποτύπωσης της γνώμης των μαθητών, των γονέων και της κοινωνίας ευρύτερα σχετικά με την αποδοχή του μαθήματος της Πληροφορικής ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και βάσει της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων αυτών να καθορισθεί και η διδασκαλία της Πληροφορικής σε ποιότητα και ποσότητα ανά βαθμίδα και τύπο σχολείου. Σε κάθε περίπτωση οι όποιες αποφάσεις να τεκμηριώνονται από διεθνείς καλές πρακτικές και από τις κοινωνικές απαιτήσεις για ένα σύγχρονο σχολείο. Τέλος ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία να λαμβάνει υπόψη της τις θέσεις του κλάδου για το περιεχόμενο και τους σκοπούς και στόχους της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, όπως άλλωστε γίνεται και στα άλλα γνωστικά αντικείμενα και όχι να αποτελούν αυτά επιθυμίες και εισηγήσεις άσχετων με το αντικείμενο προσώπων και φορέων.


Ζητήθηκε επίσης η γνώμη της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της μείωσης του διδακτικού ωραρίου στους συναδέλφους που θα αναλάβουν την τεχνική ή/και την γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε ξεκάθαρο ότι αυτό το θέμα δεν είναι του κλάδου μας, αλλά αφορά τη συνολική λειτουργία του σχολείου και όλους τους εκπαιδευτικούς και επιφυλάχτηκε να απαντήσει. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει διαβούλευση μεταξύ των μελών της Π.Ε.ΚΑ.Π. ώστε, αν υπάρξει πρόταση του κλάδου, να δοθεί στην πολιτική ηγεσία.

Μετά τις σημερινές διευκρινήσεις που δόθηκαν, ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου που ξεκαθαρίζουν τα πράγματα επί τω χείρω, το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. εκτιμά ότι πρέπει να υπάρξει σύσσωμη αντίδραση του κλάδου και γι αυτό τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει συγκεκριμένες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Αθήνα, 22 Φεβρουαρίου 2011
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #181 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 10:12:08 μμ »
Σ ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!Νομίζω οτι είναι πολύ σημαντικές οι πληροφορίες που μας δίνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 882
Σύνολο: 884

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.