*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426163 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #168 στις: Ιανουαρίου 06, 2011, 12:49:43 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:53:02 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #169 στις: Ιανουαρίου 06, 2011, 03:26:31 pm »

Ηδη από φέτος έχει αρχίσει να ψάχνει τους εκπαιδευτικούς με 2 ειδικότητες.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Απλά, φέτος τουλάχιστον, δίνει το δικαίωμα σε κατόχους δεύτερου πτυχίου να διδάξουν μαθήματα του πτυχίου αυτού ώστε να μη θεωρηθούν υπεράριθμοι. Φυσικά κατόπιν αίτησής τους και μόνο.

ΥΓ: Όσοι διδάσκουν Πληροφορική χωρίς να έχουν τίτλο Πληροφορικής (Φυσικοί, Μαθηματικοί κλπ με σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ) έχουν σαν δεύτερο πτυχίο το ένα και μοναδικό τους πτυχίο; Ακούγεται κάπως παράξενο αλλά εφαρμόστηκε σε αρκετές περιπτώσεις φέτος.

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #170 στις: Ιανουαρίου 06, 2011, 08:05:25 pm »
Επειδή θα λαλήσω με όσα διαβάζω για την πληροφορική κατά καιρούς,τα πράγματα είναι απλά:
Ο βασικός τίτλος σπουδών είναι β-α-σ-ι-κ-ο-ς τίτλος σπουδών,είναι 4 χρόνια ΤΕΛΟΣ...οι έννοιες(και όχι μόνο) μιλάνε απο μόνες τους.
Το μεταπτυχιακό είναι 2 χρόνια και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση ν'αντικαταστήσει το βασικό τίτλο σπουδών μιας άλλης ειδικότητας.Δεν μπορεί κάποιος που τελείωσε μαθηματικό ή θεολογία και κάνει μεταπτυχιακό στην πληροφορική να διδάξει πληροφορική...εντελώς άκυρο!!!Αν θέλετε μπορείτε να googlaρετε λίγο για τμήματα πληροφορικής(ΑΕΙ-ΤΕΙ ) και να διαπιστώσετε το μόνιμο προσωπικό στην συντριπτική του πλειοψηφία τι βασικό τίτλο σπουδών έχει τελειώσει μιας και μιλάμε για μόνιμο προσωπικό.
Η μόνη εξαίρεση που μπορεί να υπάρξει είναι όταν κάποιος έχει διδακτορικό στην πληροφορική(πτυχίο->μεταπτυχιακό->διδακτορικό) και ας έχει βασικό τίτλο σπουδών μαθηματικού π.χ.....νομίζω αυτό θα είχε μια λογική,οτιδήποτε άλλο γράφεται και λέγεται γίνεται εκ του πονηρού...

Καλή αγωνιστική χρονιά ΠΕ19-ΠΕ20!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 06, 2011, 08:23:05 pm από Empire »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #171 στις: Ιανουαρίου 17, 2011, 03:49:26 pm »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:53:02 »

Αποσυνδεδεμένος teti86

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #172 στις: Ιανουαρίου 17, 2011, 11:41:35 pm »
Καλησπέρα σας.. :)
Απ' οτι είδα ανανεώθηκαν οι πίνακες για τα ολοήμερα ανά ειδικότητα και άτομα μηδενικής προυπηρεσίας με την επάρκεια έχουν ανέβει πολύ ψηλά στον πίνακα..!!! :o
Τι γίνεται?? Γνωριζει κάποιος να μας απαντησει??

Αποσυνδεδεμένος thrasius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #173 στις: Ιανουαρίου 18, 2011, 01:02:41 am »
Καλησπέρα σας.. :)
Απ' οτι είδα ανανεώθηκαν οι πίνακες για τα ολοήμερα ανά ειδικότητα και άτομα μηδενικής προυπηρεσίας με την επάρκεια έχουν ανέβει πολύ ψηλά στον πίνακα..!!! :o
Τι γίνεται?? Γνωριζει κάποιος να μας απαντησει??

Κάτι δεν πάει καλά με αυτό τον πίνακα, με εμφανίζει σε 2 σημεία και μάλιστα με διαφορά 1000 περιπου θέσεων ::)
Θα μας τρελάνουν μου φαίνεται. Εχει καταλαβει καποιος τι παίζει?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #174 στις: Ιανουαρίου 19, 2011, 11:28:17 pm »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827
Αναρωτιέμαι γιατί όσοι είναι μαθηματικοί, φυσικοί κλπ και είναι διορισμένοι (καλώς ή κακώς!) ως καθηγητές πληροφορικής, δεν κάνουν αίτηση για μετάταξη στον βασικό τους κλάδο και προτιμούν να μένουν σε μια ειδικότητα η οποία:
1. μελετάται να φύγει το μάθημα από το Λύκειο
2. οι ώρες στην Δευτεροβάθμια είναι πολύ λίγες (μόλις 1 ώρα στο Γυμνάσιο την εβδομάδα!!) με αποτέλεσμα να τρέχουν σε 2 & 3 σχολεία να καλύψουν ώρες
3. είσαι υπεύθυνος εργαστηρίων, σε χώνει ο διευθυντής με Έπαφο και ότι μηχάνημα χαλάσει!
4. κάνεις ένα μάθημα που ούτε ο βαθμός του δεν μετράει στο τετράμηνο με αποτέλεσμα να το παίρνουν για να είναι η ώρα του παιδιού
5. κάνεις ένα μάθημα που το σχολικό βιβλίο σε καλεί να διδάξεις στο Γυμνάσιο word, excel & powerpoint σε μαθητές που είναι ήδη πιστοποιημένοι σε ECDL!!
6. ποτέ κανένας γονέας δεν θα έρθει να σε ρωτήσει πως πάει το παιδί του στην πληροφορική με εξαίρεση την Γ Λυκείου στην τεχνολογική κατεύθυνση
7. γενικά είναι ένα μάθημα που έχει καταντήσει όπως των Αγγλικών που πρέπει κάποιος να διδάξει Αγγλικά σε μαθητές που ήδη έχουν πάρει proficiency!
8. αν φύγει το μάθημα από το Λύκειο, οι καθηγητές θα μεταταχθούν στα Δημοτικά. Δεν ξέρω πόσο άνετα νιώθει ένας καθηγητής Δευτεροβάθμιας με αυτό, όσον αφορά το αντικείμενο που θα διδάσκει (φαντάζομαι θα διδάσκει το paint και πως ζωγραφίζεις πεταλούδες), και την νοοτροπία γενικά που είναι τελείως διαφορετική

Έκανα σήμερα την ερώτηση αυτή στον πληροφορικό (φυσικός) του σχολείου μου και μου είπε: "τι λες καλέ να μπλέξω με φυσικές, μαθηματικά, να λύνω δύσκολα θέματα, να έχω προετοιμασία σπίτι,  σκοτούρες... καλύτερα να διδάσκω word και πως μπαίνει ο τόνος και πως τα διαλυτικά στις λέξεις (για Γυμνάσιο). Τους βάζω στο εργαστήριο σερφάρουν, σερφάρω και εγώ. Αραλίκι, χαλαρά! δεν το αλλάζω με τίποτα. Τρελός είσαι;"

Εγώ το βλέπω αναβάθμιση για κάποιον πληροφορικό (άλλης ειδικότητας) να επιστρέψει στην ειδικότητά του!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 19, 2011, 11:31:16 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #175 στις: Ιανουαρίου 20, 2011, 09:09:32 am »
Ναι αλλά αυτοί το βλέπου ως "χώσιμο". Άσε και το άλλο.....θα χουν ξεχάσει και την δουλειά τους! Μην το αποκλείεις καθόλου!

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #176 στις: Ιανουαρίου 20, 2011, 10:24:54 am »
Ο κυριότερος λόγος είναι η έλλειψη οργανικών θέσεων για μετατάξεις. Αν ο συνάδελφος έχει καταφέρει, μετά από περιοδεία στην επαρχία, να έρθει στον τόπο κατοικίας του δύσκολα θα ζητήσει μετάταξη και να τρέχει πάλι στην άγονη γραμμή. Και άντε να γυρίσεις μετά σαν φυσικός ή μαθηματικός. Ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι πολύ δύσκολο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #177 στις: Ιανουαρίου 20, 2011, 01:08:59 pm »
Μα στους "μεγάλους" κλάδους (Μαθηματικοί , Φυσικοί κλπ) συνεχώς συνταξιοδοτείται μια μεγάλη μερίδα. Πάντα στον ΑΣΕΠ υπάρχουν αρκετές θέσεις που προκυρήσσονται (τουλάχιστον πολύ περισσότερες από τους ΠΕ19), επίσης οι προσλήψεις αναπληρωτών είναι πολλές κάθε χρόνο. Δεν μπορεί να μην υπάρχουν κενά. Μάλλον έχουν βολευτεί στην εύκολη λύση της πληροφορικής και σου λέει μετά από τόσα χρόνια που να αλλάξω αντικείμενο..
Όμως πιστεύω έτσι που πάει η κατάσταση (να φύγει η πληροφορική από το Λύκειο, οι ώρες πολύ μειωμένες κλπ) μπροστά τους θα το βρούν. Ένας Μαθηματικός, φυσικός, φιλόλογος είναι πολυ πιο "σταθερός" σε ένα σχολείο από ότι ένας πληροφορικός. Σιγουρεύεις την θέση σου αν πας Φυσικός. Μένοντας πληροφορικός πιστεύω σήμερα δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο.
Τέλος πάντων ας αποφασίσουν οι ίδιοι....

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #178 στις: Ιανουαρίου 20, 2011, 09:59:53 pm »
Καλή αρχή με μετατάξεις από ΠΕ19 σε ΠΕ03.


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19827

Ποια αρχή; Έχουν εδώ και πολλά χρόνια τη δυνατότητα να το κάνουν, απλά ελάχστοι το επιθυμούν γιατί θα πρέπει να ξεβολευτούν.

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #179 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 09:50:05 am »
Γιατί εγώ νομίζω οτι το δεύτερο πτυχίο θα χρησιμοποιείται μαζί με το πρώτο?
Πχ 12 ώρες πληροφορική και άλλες 6 μαθηματικά από τον ίδιο καθηγητή!
Αμα έχεις και 3ο πτυχίο ακόμα καλύτερα για το υπουργείο..... Θα γίνουμε τελικά δάσκαλοι στα Γυμνάσια-Λύκεια.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #180 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 06:01:52 pm »
Συναντήθηκε σήμερα Τρίτη 22/2/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #181 στις: Φεβρουαρίου 23, 2011, 10:12:08 pm »
Σ ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!Νομίζω οτι είναι πολύ σημαντικές οι πληροφορίες που μας δίνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182548
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 663

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.