*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375783 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #210 στις: Απρίλιος 17, 2011, 01:00:07 μμ »
Εχει λογική δημοσιονομική... Βλέπεις ως πιλοτικό πρόγραμμα του εσπα η πληρωμή γίνεται κατά 75% από το εσπα και το Κράτος δίνει μόλις το 25%. Βρήκαμε τρόπο να μην κάνουμε οργανικές και να μην ξοδευόμαστε. Δυστυχώς  >:(
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:32:16 »

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #211 στις: Απρίλιος 25, 2011, 02:39:19 μμ »
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!!
Συνάδελφοι οι δάσκαλοι μας θεωρούν περιττούς στο δημοτικό γιατί οι ίδιοι περνάνε απο επιμορφώσεις ΤΠΕ και μάλιστα β επιπέδου...και τώρα με τους 10 φορητούς υπολογιστές....εγώ που εργάζομαι σε δημοτικό δεν τολμάω να πλησιάσω τους νέους υπολογιστές γιατί έχω το παμπάλαιο εργαστήριο μου,με τους μόλις 7 υπολογιστές...
Φυσικά δεν το συζητώ ότι δεν έχω καν κλειδιά για το ερμαριο μέσα στο οποίο είναι οι φορητοί...δεν συμμετείχα καν στην επιλογή τους και στην παραλαβή τους...
Εξάλλου επίσημη θέση της ΔΟΕ τα 3 τελευταία χρόνια είναι τα εικαστικά και η πληροφορική να γίνονται απο δασκάλους!!!Ψάξτε λιγάκι τις ανακοινώσεις που έχει βγάλει η ΔΟΕ μετά τις γενικές συνελεύσεις..

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #212 στις: Απρίλιος 25, 2011, 04:05:11 μμ »
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!!
Συνάδελφοι οι δάσκαλοι μας θεωρούν περιττούς στο δημοτικό γιατί οι ίδιοι περνάνε απο επιμορφώσεις ΤΠΕ και μάλιστα β επιπέδου...και τώρα με τους 10 φορητούς υπολογιστές....εγώ που εργάζομαι σε δημοτικό δεν τολμάω να πλησιάσω τους νέους υπολογιστές γιατί έχω το παμπάλαιο εργαστήριο μου,με τους μόλις 7 υπολογιστές...
Φυσικά δεν το συζητώ ότι δεν έχω καν κλειδιά για το ερμαριο μέσα στο οποίο είναι οι φορητοί...δεν συμμετείχα καν στην επιλογή τους και στην παραλαβή τους...
Εξάλλου επίσημη θέση της ΔΟΕ τα 3 τελευταία χρόνια είναι τα εικαστικά και η πληροφορική να γίνονται απο δασκάλους!!!Ψάξτε λιγάκι τις ανακοινώσεις που έχει βγάλει η ΔΟΕ μετά τις γενικές συνελεύσεις..

Kounavi,

αν αναφέρεσαι στην πράξη 80, η κατάσταση που μας περιγράφεις είναι άδικη εις βάρος σου αν όχι παράνομη, διότι:

1. Η τριμελής επιτροπή διενέργειας και αξιλόγησης του διαγωνισμού προτείνεται (ίσως να είναι και υποχρεωτικό) να έχει πρόεδρο τον εκαπιδευτικό ΠΕ19. Βέβαια η επιλογή δε θα ήταν και πολύ διαφορετική αφού ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός, οπότε το πολύ - πολύ να απέρριπτες κάποια πρόταση..
2. Σύμφωνα με το  http://promitheies.sch.gr/index.php/syxneserwtiseis/55-2010-11-05-10-02-30 το εργαστήριο εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα το μάθημά σου. Το πώς θα γίνει ο συντονισμός, μπορεί να συζητηθεί με τη Διεύθυνση του Σχολείου σου, και με το σύλλογο διδασκόντων.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #213 στις: Μάιος 30, 2011, 04:52:50 μμ »
Ορίζονται 161 νέα σχολεία για το 2011-12 με ΕΑΕΠ http://www.pde.gr/index.php?page=2699 Σύνολο 961 για τη νέα σχολική χρονιά

Μειώνονται οι ώρες στην Α και Β Δημοτικού σε 1 ώρα/εβδομάδα αντί για 2 http://www.pde.gr/index.php?page=2698

Εκτίμηση: Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση τα κλασσικά ολοήμερα πάνε για κλείσιμο. Θα λειτουργούν όσα είναι 6θέσια και πάνω κι επίσης  για να μείνει κάποιο παιδί θα πρέπει να εργάζονται και οι 2 γονείς

Τελικά με νέα απόφαση ( Φ.12/530/62626/Γ1) που βγήκε στις 2/6/2011 μπορούν να λειτουργούν ως ολοήμερα και σχολεία που δεν είναι 6θέσια αρκεί να έχουν τουλάχιστον 60 μαθητές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 04:16:38 μμ από geok_salonika »
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:32:16 »

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #214 στις: Μάιος 30, 2011, 05:24:04 μμ »
Ήταν 800 δωδεκαθέσια άρα ώρες που χρειαζόταν: 800*12*2=19200
Είναι 961 δωδεκαθέσια άλλα με αλλαγή στην ώρα: 961*(8*2+4*1)=19220

Συμπέρασμα αυτό το ένα σχολείο (το 161ο) αυξάνει συνολικά τις ώρες μας κατά 20! Κάποιος θα συμπεράνει δηλαδή θα πάρουν τους ίδιους αναπληρωτές με φέτος.

Λάθος!
Συγκεκριμένα του χρόνου που φεύγει η πληροφορική από την Α' λυκείου αλλά η Β και η Γ λυκείου παραμένουν οι παλιές θα οδηγήσει σε μαζική "κάθοδο" των καθηγητών του λυκείου στο δημοτικό.
Το κερασάκι στη τούρτα όποιος αρνηθεί σαν αναπληρωτής πλέον έχει ποινή 2 ετών!

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #215 στις: Μάιος 30, 2011, 05:30:36 μμ »
Είναι 961*20 = 19220 + ότι μπορούμε να πάρουμε απο την Ε.Ζ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2011, 06:11:31 μμ από MortalMan »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #216 στις: Μάιος 30, 2011, 06:20:41 μμ »
Απο την πρώτη το περίμενα οτι μπορεί να αφαιρούσαν το μάθημα εντελώς αλλά απο την Β δεν θεωρώ πως είναι σωστό που αφίρεσαν την 1 ώρα. Υπάρχει λέτε περίπτωση για ορισμο υπέυθυνων εργαστηρίων στα δημοτικά;

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #217 στις: Μάιος 30, 2011, 06:33:17 μμ »
Υπάρχει λέτε περίπτωση για ορισμο υπέυθυνων εργαστηρίων στα δημοτικά;

Αν δεν δημιουργηθούν οργανικές, χλωμό το βλέπω
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #218 στις: Μάιος 30, 2011, 06:59:56 μμ »
Πως τα καταφέρνουν πάντως και σε κάθε αλλαγή βγαίνουμε με λιγότερες ώρες;;; Χάσαμε την Α λυκείου στα γενικά, στη Β και Γ είμαστε απέναντι στη Βιολογία. Στο τεχνολογικό λύκειο από 3 ώρες πήγαμε στις 2 στην Α. Άγνωστο αν θα έχουμε ειδικότητες πληροφορικής.

Και σε πρώτη και δευτέρα δημοτικού, η μοναδική ειδικότητα που έχασε ώρες ήταν η δική μας.
Του χρόνου, είτε προβλέπεται είτε όχι, θα απαιτήσουμε να έχουμε ώρες απαλλαγής για το εργαστήριο. Αλλιώς δεν αναλαμβάνουμε τίποτα. Όταν γίνεται τέτοιο πογκρόμ κατά του κλάδου της πληροφορικής, όποιος αναλαμβάνει τέτοιες εργασίες εκτός του ωραρίου του, είναι απλά ηλίθιος και ανεγκέφαλος και θύμα.

Μέχρι και φέτος, προσωπικά έκανα τα πάντα. Τελευταία χρονιά η φετινή. Αφού δεν μας σέβονται με το καλό, θα αναγκαστούν να μας σεβαστούν με το κακό.

Υ.Γ. Συνάδελφοι βαδίζουμε με τον αυτόματο πιλότο. Η λογική ότι βρέξει ας κατεβάσει, στο τέλος θα μας καταστρέψει...

Συνδεδεμένος comba

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #219 στις: Μάιος 30, 2011, 09:35:58 μμ »
"Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση τα κλασσικά ολοήμερα πάνε για κλείσιμο. Θα λειτουργούν όσα είναι 6θέσια και πάνω κι επίσης  για να μείνει κάποιο παιδί θα πρέπει να εργάζονται και οι 2 γονείς"
η εγκύκλιος αφορά μόνο τα πιλοτικά ολοήμερα, τα κλασσικά ολοήμερα ως είχαν ,εξάλλου έχουν μοιρασθεί οι αιτήσεις για τους γονείς των παιδιών για τα ολοήμερα του χρόνου.
Όσο για τους γονείς γράφει "ή άνεργοι". οπότε πιστεύω ότι τα κλασσικά ολοήμερα θα μείνουν ως έχουν.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #220 στις: Μάιος 30, 2011, 10:00:56 μμ »
"Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση τα κλασσικά ολοήμερα πάνε για κλείσιμο. Θα λειτουργούν όσα είναι 6θέσια και πάνω κι επίσης  για να μείνει κάποιο παιδί θα πρέπει να εργάζονται και οι 2 γονείς"
η εγκύκλιος αφορά μόνο τα πιλοτικά ολοήμερα, τα κλασσικά ολοήμερα ως είχαν ,εξάλλου έχουν μοιρασθεί οι αιτήσεις για τους γονείς των παιδιών για τα ολοήμερα του χρόνου.
Όσο για τους γονείς γράφει "ή άνεργοι". οπότε πιστεύω ότι τα κλασσικά ολοήμερα θα μείνουν ως έχουν.

Από την εγκύκλιο:


Α. 1. Την τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006, (ΦΕΚ 1139, τ.Β΄), Υπουργικής Απόφασης, ως εξής:

           Την παράγραφο  3.α. «Διδακτικό Ωράριο Πρωινής Λειτουργίας»

Δεν  θα  εφαρμόζεται  η παράγραφος  6. «Ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος»

To  Ολοήμερο Πρόγραμμα θα εφαρμόζεται μόνο στα 6/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία.

2.   Στα 6/θέσια και άνω δημοτικά σχολεία με ολοήμερο πρόγραμμα θα εγγράφονται και θα φοιτούν στο πρόγραμμα του ολοήμερου, οι μαθητές των οποίων και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι, προσκομίζοντας,  σχετική Βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή σχετική δήλωση ανεργίας.

3.   Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 15 μαθητές.

4.   Η αποχώρηση των μαθητών από το ολοήμερο πρόγραμμα μπορεί να γίνεται μετά το τέλος κάθε διδακτικής ώρας του ολοήμερου προγράμματος με την προϋπόθεση ότι θα έχει κατατεθεί στην αρχή του σχολικού έτους, σχετική  υπεύθυνη δήλωση των γονέων τους. Η συγκρότηση των Τμημάτων θα γίνεται με βάση τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων λαμβάνοντας υπόψη τις ώρες αποχώρησης των μαθητών.


Το 2006 δεν υπήρχαν πιλοτικά ολοήμερα με ΕΑΕΠ
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #221 στις: Μάιος 30, 2011, 10:19:35 μμ »
το σημαντικό νομίζω είναι ότι τα ολοήμερα μεταλλάσσονται σε φύλαξη για όσους γονείς εργάζονται ή αναζητούν εργασία, οπότε και τα προγράμματά τους θα υποβαθμιστούν πολύ.
Ήδη φέτος που το παιδί μου πηγαίνει σε ένα από τα 800 το ολοήμερο από 60 + παιδιά που είχε την προηγούμενη χρονιά έπεσε στα 16 μέχρι τα Χριστούγεννα και οριακά θα είναι να λειτουργήσει του χρόνου πάλι σαν ολοήμερο.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #222 στις: Μάιος 31, 2011, 07:56:18 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,

δηλαδή από ότι κατάλαβα θα πάρουν τον ίδιο αριθμό ατόμων με πέρυσι + 1 άτομο; Με βάση τις ώρες προκύπτει το πόρισμα αυτό.

Τάχα θα βλέπαμε σαν κλάδος φως στο τούνελ..ποιος ξέρει ποιος πρότεινε την μείωση των ωρών...μήπως η ΔΟΕ;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2011, 08:11:22 μμ από wizzard »

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #223 στις: Μάιος 31, 2011, 10:45:50 μμ »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2011, 10:56:00 μμ από df478 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159842
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.