*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426038 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #210 στις: Απριλίου 17, 2011, 01:00:07 pm »
Εχει λογική δημοσιονομική...
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:25 »

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #211 στις: Απριλίου 25, 2011, 02:39:19 pm »
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!!
Συνάδελφοι οι δάσκαλοι μας θεωρούν περιττούς στο δημοτικό γιατί οι ίδιοι περνάνε απο επιμορφώσεις ΤΠΕ και μάλιστα β επιπέδου...και τώρα με τους 10 φορητούς υπολογιστές....εγώ που εργάζομαι σε δημοτικό δεν τολμάω να πλησιάσω τους νέους υπολογιστές γιατί έχω το παμπάλαιο εργαστήριο μου,με τους μόλις 7 υπολογιστές...
Φυσικά δεν το συζητώ ότι δεν έχω καν κλειδιά για το ερμαριο μέσα στο οποίο είναι οι φορητοί...δεν συμμετείχα καν στην επιλογή τους και στην παραλαβή τους...
Εξάλλου επίσημη θέση της ΔΟΕ τα 3 τελευταία χρόνια είναι τα εικαστικά και η πληροφορική να γίνονται απο δασκάλους!!!Ψάξτε λιγάκι τις ανακοινώσεις που έχει βγάλει η ΔΟΕ μετά τις γενικές συνελεύσεις..

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #212 στις: Απριλίου 25, 2011, 04:05:11 pm »
Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!!!
Συνάδελφοι οι δάσκαλοι μας θεωρούν περιττούς στο δημοτικό γιατί οι ίδιοι περνάνε απο επιμορφώσεις ΤΠΕ και μάλιστα β επιπέδου...και τώρα με τους 10 φορητούς υπολογιστές....εγώ που εργάζομαι σε δημοτικό δεν τολμάω να πλησιάσω τους νέους υπολογιστές γιατί έχω το παμπάλαιο εργαστήριο μου,με τους μόλις 7 υπολογιστές...
Φυσικά δεν το συζητώ ότι δεν έχω καν κλειδιά για το ερμαριο μέσα στο οποίο είναι οι φορητοί...δεν συμμετείχα καν στην επιλογή τους και στην παραλαβή τους...
Εξάλλου επίσημη θέση της ΔΟΕ τα 3 τελευταία χρόνια είναι τα εικαστικά και η πληροφορική να γίνονται απο δασκάλους!!!Ψάξτε λιγάκι τις ανακοινώσεις που έχει βγάλει η ΔΟΕ μετά τις γενικές συνελεύσεις..

Kounavi,

αν αναφέρεσαι στην πράξη 80, η κατάσταση που μας περιγράφεις είναι άδικη εις βάρος σου αν όχι παράνομη, διότι:

1. Η τριμελής επιτροπή διενέργειας και αξιλόγησης του διαγωνισμού προτείνεται (ίσως να είναι και υποχρεωτικό) να έχει πρόεδρο τον εκαπιδευτικό ΠΕ19.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #213 στις: Μαΐου 30, 2011, 04:52:50 pm »
Ορίζονται 161 νέα σχολεία για το 2011-12 με ΕΑΕΠ http://www.pde.gr/index.php?page=2699 Σύνολο 961 για τη νέα σχολική χρονιά

Μειώνονται οι ώρες στην Α και
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 02, 2011, 04:16:38 pm από geok_salonika »
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:29:25 »

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #214 στις: Μαΐου 30, 2011, 05:24:04 pm »
Ήταν 800 δωδεκαθέσια άρα ώρες που χρειαζόταν: 800*12*2=19200
Είναι 961 δωδεκαθέσια άλλα με αλλαγή στην ώρα: 961*(8*2+4*1)=19220

Συμπέρασμα αυτό το ένα σχολείο (το 161ο) αυξάνει συνολικά τις ώρες μας κατά 20! Κάποιος θα συμπεράνει δηλαδή θα πάρουν τους ίδιους αναπληρωτές με φέτος.

Λάθος!
Συγκεκριμένα του χρόνου που φεύγει η πληροφορική από την Α' λυκείου αλλά η

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #215 στις: Μαΐου 30, 2011, 05:30:36 pm »
Είναι 961*20 = 19220 + ότι μπορούμε να πάρουμε απο την Ε.Ζ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2011, 06:11:31 pm από MortalMan »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #216 στις: Μαΐου 30, 2011, 06:20:41 pm »
Απο την πρώτη το περίμενα οτι μπορεί να αφαιρούσαν το μάθημα εντελώς αλλά απο την

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #217 στις: Μαΐου 30, 2011, 06:33:17 pm »
Υπάρχει λέτε περίπτωση για ορισμο υπέυθυνων εργαστηρίων στα δημοτικά;

Αν δεν δημιουργηθούν οργανικές, χλωμό το βλέπω
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #218 στις: Μαΐου 30, 2011, 06:59:56 pm »
Πως τα καταφέρνουν πάντως και σε κάθε αλλαγή βγαίνουμε με λιγότερες ώρες;;; Χάσαμε την Α λυκείου στα γενικά, στη

Αποσυνδεδεμένος comba

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #219 στις: Μαΐου 30, 2011, 09:35:58 pm »
"Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση τα κλασσικά ολοήμερα πάνε για κλείσιμο. Θα λειτουργούν όσα είναι 6θέσια και πάνω κι επίσης  για να μείνει κάποιο παιδί θα πρέπει να εργάζονται και οι 2 γονείς"
η εγκύκλιος αφορά μόνο τα πιλοτικά ολοήμερα, τα κλασσικά ολοήμερα ως είχαν ,εξάλλου έχουν μοιρασθεί οι αιτήσεις για τους γονείς των παιδιών για τα ολοήμερα του χρόνου.
Όσο για τους γονείς γράφει "ή άνεργοι". οπότε πιστεύω ότι τα κλασσικά ολοήμερα θα μείνουν ως έχουν.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #220 στις: Μαΐου 30, 2011, 10:00:56 pm »
"Σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση τα κλασσικά ολοήμερα πάνε για κλείσιμο. Θα λειτουργούν όσα είναι 6θέσια και πάνω κι επίσης  για να μείνει κάποιο παιδί θα πρέπει να εργάζονται και οι 2 γονείς"
η εγκύκλιος αφορά μόνο τα πιλοτικά ολοήμερα, τα κλασσικά ολοήμερα ως είχαν ,εξάλλου έχουν μοιρασθεί οι αιτήσεις για τους γονείς των παιδιών για τα ολοήμερα του χρόνου.
Όσο για τους γονείς γράφει "ή άνεργοι". οπότε πιστεύω ότι τα κλασσικά ολοήμερα θα μείνουν ως έχουν.

Από την εγκύκλιο:


Α. 1. Την τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006, (ΦΕΚ 1139, τ.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #221 στις: Μαΐου 30, 2011, 10:19:35 pm »
το σημαντικό νομίζω είναι ότι τα ολοήμερα μεταλλάσσονται σε φύλαξη για όσους γονείς εργάζονται ή αναζητούν εργασία, οπότε και τα προγράμματά τους θα υποβαθμιστούν πολύ.
Ήδη φέτος που το παιδί μου πηγαίνει σε ένα από τα 800 το ολοήμερο από 60 + παιδιά που είχε την προηγούμενη χρονιά έπεσε στα 16 μέχρι τα Χριστούγεννα και οριακά θα είναι να λειτουργήσει του χρόνου πάλι σαν ολοήμερο.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #222 στις: Μαΐου 31, 2011, 07:56:18 pm »
Καλησπέρα παιδιά,

δηλαδή από ότι κατάλαβα θα πάρουν τον ίδιο αριθμό ατόμων με πέρυσι + 1 άτομο; Με βάση τις ώρες προκύπτει το πόρισμα αυτό.

Τάχα θα βλέπαμε σαν κλάδος φως στο τούνελ..ποιος ξέρει ποιος πρότεινε την μείωση των ωρών...μήπως η ΔΟΕ;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2011, 08:11:22 pm από wizzard »

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #223 στις: Μαΐου 31, 2011, 10:45:50 pm »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2011, 10:56:00 pm από df478 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.