*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426375 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #224 στις: Μαΐου 31, 2011, 11:10:39 pm »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......

Όλοι το ίδιο ελπίζουμε....(και φοβομαστε)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:49 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #225 στις: Ιουνίου 01, 2011, 07:56:37 am »

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι χάθηκαν δυο ώρες και δεν κουνήθηκε φύλλο. Αύριο μπορεί να χαθούν τρεις. Μεθαύριο τέσσερις. Στο τέλος ίσως όλες.

Αυτό που επίσης βλέπω είναι ότι στην αξιολόγηση που θα γίνει (ποια αξιολόγηση βέβαια αφού ήδη οι δάσκαλοι το θεωρούσαν αποτυχημένο πριν καν ξεκινήσει) θα χυθεί αίμα ειδικοτήτων.

Νομίζω μεγαλύτερος εχθρός από το ίδιο το Υπουργείο, είναι οι δάσκαλοι και η ΔΟΕ. Δυστυχώς οι απόφοιτοι παλιών διετών σχολών και τα 22χρονα επιθυμούν διάσπαση και πόλωση στα δημοτικά. Κρίμα, αλλά ως εδώ.

Υ.Γ. Ελπίζω το συντονιστικό ωρομισθίων – αναπληρωτών να πάρει θέση. Φέτος δεν δούλεψε κανένας γυμναστής. Οι ξενόγλωσσοι απειλούνται με αφανισμό. Με το έτσι θέλω κούρεψαν τις ώρες της πληροφορικής. Θέατρο και εικαστικά σε πολλά σχολεία κάνουν ακόμα δάσκαλοι. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;

ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟ

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #226 στις: Ιουνίου 01, 2011, 08:54:38 am »
Συνάδελφε,πολύ καλά τα λες για την ΔΟΕ.Ο μεγαλύτερος παραλογισμός ήταν πως η κυρία ΔΟΕ κατάφερε στους διορισμούς του 2010 με 81 ασεπίτες να διορίσει 950 δασκάλους!!!Να σκεφτείς πως οι δάσκαλοι δεν έχουν 24μηνα και 30μηνα,οπότε κυριολεκτικά ρήμαξαν τους διορισμούς απο τον ενιαίο πίνακα.Κι όλα αυτά γιατί τα καλομαθημένα που πήραν πτυχίο το 2008 δεν πήγαν να δώσουν ασεπ και άφησαν 1150 θέσεις αδιάθετες απο τον ασεπ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #227 στις: Ιουνίου 01, 2011, 01:05:30 pm »
Στα δημοτικά δεν υπάρχει "πληροφορική" αλλά ΤΠΕ.

Αν αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων θα μπορούν άνετα οι δάσκαλοι να διδάσκουν και αυτό το μάθημα, όπως διδάσκουν εδώ και δεκαετίες θρησκευτικά (δεν είναι θεολόγοι), Μαθηματικά (δεν είναι μαθηματικοί), Φυσικές Επιστήμες (δεν είναι Φυσικοί, Χημικοί,

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:49 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #228 στις: Ιουνίου 01, 2011, 01:29:36 pm »
Πρίν μπεί κάποιος συνάδερφος (χωρίς εισαγωγικά) στον κόπο να απαντήσει στον "συνάδερφο" digisys για το μήνυμα που έγραψε σήμερα...ας ρίξει μια ματιά στα προηγούμενα 9 μηνύματα που έχει ποστάρει. Πραγματικά αν βγάλει άκρη κανείς τι συμφέρει αυτό τον άνθρωπο πέρα απο το να δημιουργήσει νέα κόντρα ας ενημερώσει και εμένα.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ "ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ" ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ .-

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #229 στις: Ιουνίου 01, 2011, 02:15:01 pm »
Μάλιστα κυρία καθοδηγήτρια, κάτι άλλο πριν διατυπώσουμε την άποψή μας?

Κάποια "βεβαίωση" μήπως?

Αλλά ξέχασα, κάθε φωνή που δεν συμφωνεί πρέπει να σιωπά, για να μεταδίδεται μόνο ο θόρυβος!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #230 στις: Ιουνίου 01, 2011, 02:18:17 pm »
Όχι δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο.

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #231 στις: Ιουνίου 01, 2011, 02:23:32 pm »
Κάποιο επιχείρημα περί του αντιθέτου αυτών που διατύπωσα?

Μην βαράτε τον ταχυδρόμο αν το μήνυμα δεν σας αρέσει.....

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #232 στις: Ιουνίου 01, 2011, 02:27:14 pm »
Δεν χρειάζεται να μπω στον κόπο. Τα έχεις δώσει εσύ τα επιχειρήματα που ζητάς απο εμένα στα προηγούμενα σου μηνύματα. Το θέμα απο εμένα τελειώνει εδώ. Καλό σου μεσημέρι

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #233 στις: Ιουνίου 01, 2011, 03:17:10 pm »
.... όπως διδάσκουν εδώ και δεκαετίες θρησκευτικά (δεν είναι θεολόγοι), Μαθηματικά (δεν είναι μαθηματικοί), Φυσικές Επιστήμες (δεν είναι Φυσικοί, Χημικοί,

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #234 στις: Ιουνίου 01, 2011, 07:08:44 pm »
Μηπώς τελικά δε χρειαζονταί οι πληροφορικοί πουθενά; ούτως ή άλλως οι ώρες μας δε μειώνονται παντού; άρα γιατί δε μας το λένε να τελειώνει η ιστορία. Ας κάνουν το μάθημα οι δάσκαλοι στο δημοτικό κ οι φυσικομαθηματικοι στο γυμνάσιο κ στο λύκειο....

Αποσυνδεδεμένος zoubi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #235 στις: Ιουνίου 01, 2011, 09:35:26 pm »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......

Όλοι το ίδιο ελπίζουμε....(και φοβομαστε)

Οι δάσκαλοι το περιμένουν πως και πως! Και θεωρούν πως με την επιμόρφωση

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #236 στις: Ιουνίου 01, 2011, 10:43:21 pm »
@digisys

Αν και μας έχεις μπερδέψει λίγο με την πολλαπλή σου προσωπικότητα, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω αυτό που εγώ θεωρώ αυτονόητο. Δηλαδή ότι χρειάζεται ένας καθηγητής πληροφορικής για να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής ακόμα και στο Δημοτικό σχολείο.

Καταρχήν αναφέρεις ότι δεν χρειάζεται κάποιος πτυχίο πληροφορικής για να διδάξει ECDL. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος είτε απευθύνεσαι σε παιδιά δημοτικού είτε σε ενήλικες. Όταν κάποιος έχει πάρει το ECDL (ή ακόμα χειρότερα κάποια ενδοσχολική πιστοποίηση επιπέδου Α-

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #237 στις: Ιουνίου 01, 2011, 11:21:00 pm »
gpapage +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 591

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.