*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375953 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #224 στις: Μάιος 31, 2011, 11:10:39 μμ »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......

Όλοι το ίδιο ελπίζουμε....(και φοβομαστε)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:49:51 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #225 στις: Ιούνιος 01, 2011, 07:56:37 πμ »

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι χάθηκαν δυο ώρες και δεν κουνήθηκε φύλλο. Αύριο μπορεί να χαθούν τρεις. Μεθαύριο τέσσερις. Στο τέλος ίσως όλες.

Αυτό που επίσης βλέπω είναι ότι στην αξιολόγηση που θα γίνει (ποια αξιολόγηση βέβαια αφού ήδη οι δάσκαλοι το θεωρούσαν αποτυχημένο πριν καν ξεκινήσει) θα χυθεί αίμα ειδικοτήτων.

Νομίζω μεγαλύτερος εχθρός από το ίδιο το Υπουργείο, είναι οι δάσκαλοι και η ΔΟΕ. Δυστυχώς οι απόφοιτοι παλιών διετών σχολών και τα 22χρονα επιθυμούν διάσπαση και πόλωση στα δημοτικά. Κρίμα, αλλά ως εδώ.

Υ.Γ. Ελπίζω το συντονιστικό ωρομισθίων – αναπληρωτών να πάρει θέση. Φέτος δεν δούλεψε κανένας γυμναστής. Οι ξενόγλωσσοι απειλούνται με αφανισμό. Με το έτσι θέλω κούρεψαν τις ώρες της πληροφορικής. Θέατρο και εικαστικά σε πολλά σχολεία κάνουν ακόμα δάσκαλοι. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;

ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #226 στις: Ιούνιος 01, 2011, 08:54:38 πμ »
Συνάδελφε,πολύ καλά τα λες για την ΔΟΕ.Ο μεγαλύτερος παραλογισμός ήταν πως η κυρία ΔΟΕ κατάφερε στους διορισμούς του 2010 με 81 ασεπίτες να διορίσει 950 δασκάλους!!!Να σκεφτείς πως οι δάσκαλοι δεν έχουν 24μηνα και 30μηνα,οπότε κυριολεκτικά ρήμαξαν τους διορισμούς απο τον ενιαίο πίνακα.Κι όλα αυτά γιατί τα καλομαθημένα που πήραν πτυχίο το 2008 δεν πήγαν να δώσουν ασεπ και άφησαν 1150 θέσεις αδιάθετες απο τον ασεπ!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #227 στις: Ιούνιος 01, 2011, 01:05:30 μμ »
Στα δημοτικά δεν υπάρχει "πληροφορική" αλλά ΤΠΕ.

Αν αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων θα μπορούν άνετα οι δάσκαλοι να διδάσκουν και αυτό το μάθημα, όπως διδάσκουν εδώ και δεκαετίες θρησκευτικά (δεν είναι θεολόγοι), Μαθηματικά (δεν είναι μαθηματικοί), Φυσικές Επιστήμες (δεν είναι Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι).

Δεν χρειάζονται, κατά την γνώμη μου, πληροφορικάριοι ΠΕ19-20, στο Δημοτικό, και δεν χρειάζεται ειδικές γνώσεις Πληροφορικής (ειδικά μεταπτυχιακού επιπέδου), για να διδάξει κάποιος το ECDL ή τις ΤΠΕ. Απεναντίας χρειάζονται ειδικές γνώσεις παιδαγωγικών και παιδο-ψυχολογίας για κάποιον που θέλει να εργαστεί στην εκπαίδευση και ειδικά στο Δημοτικό. Γνώσεις που ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα σπουδών τμημάτων πληροφορικής δεν δίνει στους αποφοίτους του.

Το αίσχος που έγινε με την πληροφορική την περασμένη δεκαετία πρέπει να σταματήσει. Αυτή την στιγμή σπουδάζουν σε ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΕΑΠ γύρω στις 10.000 φοιτητές πληροφορική, ενώ 1500 Μαθηματικά, 750 Χημεία, 1000 Φυσική, και αυτό διότι είδαν Πολιτικοί και Πολίτες την πληροφορική ως την κότα που γεννάει τα χρυσά αυγά. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Κρίμα γι'αυτούς που ποτέ δεν κατάλαβαν τι σπούδασαν, που απέτυχαν να βρούν μια σοβαρή θέση στον κλάδο τους, που είδαν το χώρο της εκπαίδευσης ως την εύκολη διέξοδο με λιγότερες ώρες και τα ίδια λεφτά.

Λυπάμαι πολύ αυτούς που πραγματικά αγαπούν τον χώρο της εκπαίδευσης, τον σπούδασαν και είτε έχασαν την θέση τους από τα "αεροπλανάκια", είτε είναι αναγκασμένοι να συνεργάζονται με αυτούς.

Κρίμα και για την πληροφορική που την "βίασαν" οι πάντες. Πολιτικοί, επιχειρηματίες, και πολίτες προσπαθώντας να ξεγελάσει ο ένας τον άλλο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:49:51 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #228 στις: Ιούνιος 01, 2011, 01:29:36 μμ »
Πρίν μπεί κάποιος συνάδερφος (χωρίς εισαγωγικά) στον κόπο να απαντήσει στον "συνάδερφο" digisys για το μήνυμα που έγραψε σήμερα...ας ρίξει μια ματιά στα προηγούμενα 9 μηνύματα που έχει ποστάρει. Πραγματικά αν βγάλει άκρη κανείς τι συμφέρει αυτό τον άνθρωπο πέρα απο το να δημιουργήσει νέα κόντρα ας ενημερώσει και εμένα.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ "ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ" ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ .-

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #229 στις: Ιούνιος 01, 2011, 02:15:01 μμ »
Μάλιστα κυρία καθοδηγήτρια, κάτι άλλο πριν διατυπώσουμε την άποψή μας?

Κάποια "βεβαίωση" μήπως?

Αλλά ξέχασα, κάθε φωνή που δεν συμφωνεί πρέπει να σιωπά, για να μεταδίδεται μόνο ο θόρυβος!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #230 στις: Ιούνιος 01, 2011, 02:18:17 μμ »
Όχι δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο.

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #231 στις: Ιούνιος 01, 2011, 02:23:32 μμ »
Κάποιο επιχείρημα περί του αντιθέτου αυτών που διατύπωσα?

Μην βαράτε τον ταχυδρόμο αν το μήνυμα δεν σας αρέσει.....

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #232 στις: Ιούνιος 01, 2011, 02:27:14 μμ »
Δεν χρειάζεται να μπω στον κόπο. Τα έχεις δώσει εσύ τα επιχειρήματα που ζητάς απο εμένα στα προηγούμενα σου μηνύματα. Το θέμα απο εμένα τελειώνει εδώ. Καλό σου μεσημέρι

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #233 στις: Ιούνιος 01, 2011, 03:17:10 μμ »
.... όπως διδάσκουν εδώ και δεκαετίες θρησκευτικά (δεν είναι θεολόγοι), Μαθηματικά (δεν είναι μαθηματικοί), Φυσικές Επιστήμες (δεν είναι Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι).
Τότε τι μένει να διδάξουν οι δάσκαλοι; Γραφή και ανάγνωση; αφού ούτε φιλόλογοι είναι....

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #234 στις: Ιούνιος 01, 2011, 07:08:44 μμ »
Μηπώς τελικά δε χρειαζονταί οι πληροφορικοί πουθενά; ούτως ή άλλως οι ώρες μας δε μειώνονται παντού; άρα γιατί δε μας το λένε να τελειώνει η ιστορία. Ας κάνουν το μάθημα οι δάσκαλοι στο δημοτικό κ οι φυσικομαθηματικοι στο γυμνάσιο κ στο λύκειο....

Αποσυνδεδεμένος zoubi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #235 στις: Ιούνιος 01, 2011, 09:35:26 μμ »
Ελπίζω μόνο αυτή η μείωση να μην είναι η αρχή κ για άλλες μειώσεις κ σιγά σιγά το μάθημα να το χάσουμε κ να το πάρουν οι δάσκαλοι.......

Όλοι το ίδιο ελπίζουμε....(και φοβομαστε)

Οι δάσκαλοι το περιμένουν πως και πως! Και θεωρούν πως με την επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου μπορούν να το καταφέρουν.
Χθες στην εισήγησή του, στην ημερίδα αξιολόγησης του Νέου Σχολείου, ο Διευθυντής του σχολείου μου, μεταξύ άλλων πρότεινε την ανάθεση μαθημάτων ειδικοτήτων στους δασκάλους. Όχι συγκεκριμένα της Πληροφορικής, γενικά μιλούσε.
Επίσης το "κλίμα" στο οποίο κινήθηκε η εισήγησή του ήταν μάλλον αρνητικό για το Νέο σχολείο και τον τρόπο λειτουργίας του. Τα μόνα θετικά μηνύματα ήταν ορισμένες τοποθετήσεις ειδικοτήτων - συμπεριλαμβανομένης της δικής μου - τις οποίες ενσωμάτωσε αυτούσιες στην ομιλία του.

Όσο για την περικοπή των ωρών...δεν είμαστε - πιστεύω - τόσο αφελείς να πιστεύουμε ότι ένα παιδάκι Α΄ Δημοτικού που καλά καλά δεν ξέρει την ΑΒ και να γράφει ελληνικά, μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στα Αγγλικά για παράδειγμα (χωρίς να έχω κάτι με τους συναδέλφους της ξένης γλώσσας) που παραμένουν 2 ώρες και όχι στην Πληροφορική!
Απλά συμφέρει περισσότερο να διαθέσουν τα πλεονάσματα ειδικοτήτων ξένων γλωσσών και γυμναστών από το να προσλάβουν Πληροφορικούς!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #236 στις: Ιούνιος 01, 2011, 10:43:21 μμ »
@digisys

Αν και μας έχεις μπερδέψει λίγο με την πολλαπλή σου προσωπικότητα, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω αυτό που εγώ θεωρώ αυτονόητο. Δηλαδή ότι χρειάζεται ένας καθηγητής πληροφορικής για να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής ακόμα και στο Δημοτικό σχολείο.

Καταρχήν αναφέρεις ότι δεν χρειάζεται κάποιος πτυχίο πληροφορικής για να διδάξει ECDL. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος είτε απευθύνεσαι σε παιδιά δημοτικού είτε σε ενήλικες. Όταν κάποιος έχει πάρει το ECDL (ή ακόμα χειρότερα κάποια ενδοσχολική πιστοποίηση επιπέδου Α-Β-Γ) αυτό δεν τον καθιστά απαραίτητα ικανό να διδάξει ECDL, όπως κάποιος που τελειώνει Δημοτικό δεν μπορεί να διδάξει στο Δημοτικό, κάποιος που τελειώνει το Λύκειο δεν μπορεί να διδάξει στη Δευτεροβάθμια και κάποιος που τελειώνει Πανεπιστήμιο δεν διδάσκει απευθείας στο Πανεπιστήμιο. Σε κάθε περίπτωση ο καλύτερος εκπαιδευτικός είναι αυτός που έχει όσο το δυνατόν περισσότερα προσόντα.

Παράλληλα με τις γνώσεις της πληροφορικής που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν όπως ανέφερες ειδικές γνώσεις παιδαγωγικών και παιδοψυχολογίας. Αυτές τις γνώσεις τις έχουμε αποκτήσει παρακολουθώντας ετήσια παιδαγωγικά προγράμματα, ή μαθήματα στα πλαίσια των σπουδών μας. Αρκετοί από εμάς έχουμε κάνει ή κάνουμε σχετικά μεταπτυχιακά. Η παιδαγωγική επάρκεια είναι απαραίτητη πλέον για να μπορέσει κάποιος από εμάς να διοριστεί.

Μπορεί να υπάρχουν όντως κάποιοι από εμάς που δεν μπόρεσαν να βρουν τη δουλειά για την οποία θεωρείς εσύ οτι είμαστε κατάλληλοι, αλλά υπάρχουν αρκετοί που επέλεξαν τον χώρο της εκπαίδευσης για διαφορετικούς προσωπικούς λόγους. Είτε επειδή τους αρέσει η εκπαίδευση, ή οι συνθήκες εργασίας.  Προσωπικά έχω ήδη κλείσει 8 χρόνια καθαρών σπουδών για να εργαστώ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Και προφανώς στα χρόνια αυτά έχω απορρίψει δουλειές που θα μου απέφεραν τα διπλάσια χρήματα. Μου φαίνεται προσβλητικό να προκαταβάλεις για μένα (και για τους υπόλοιπους) ότι δεν κατάλαβα τι σπούδασα ή ότι απέτυχα να βρω μια σοβαρή θέση στον κλάδο μου.

Σχετικά με το μάθημα που διδάσκουμε στο δημοτικό... Θεωρώ ότι οι δάσκαλοι δεν είναι κατάλληλοι να το διδάσκουν, ακόμα και αν παρακολουθήσουν επιμορφωτικά προγράμματα των 50-100-200 ωρών (τα οποία ξέρουμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται για τους επιμορφωτές των επιμορφωτών...). Και για να στο αποδείξω θα σου παραθέσω μέρος από αυτά που διδάχθηκαν φέτος μαθητές μας στο δημοτικό που εργάστηκα, όπως και σε άλλα δημοτικά σχολεία.

1. Τεχνολογικά θέματα σχετικά με την πληροφορική. Ποιες είναι οι τεχνολογίες αιχμής. Προφανώς, δεν αρκεί να πεις σε ένα παιδάκι αυτό είναι το ποντίκι και αυτή η οθόνη. Θα πρέπει να έχεις εξειδικευμένες γνώσεις ώστε να μπορείς να καλύψεις σχετικές απορίες του παιδιού. Όλοι γνωρίζουμε που καταλήγει το μαθησιακό συμβόλαιο όταν οι μαθητές διαπιστώσουν ότι έχουν περισσότερες γνώσεις πληροφορικής από το δάσκαλο/δασκάλα τους.

2. Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο, προστασία. Μέρος του μαθήματος προϋποθέτει ότι ο δάσκαλος θα πρέπει να δημιουργήσει ο ίδιος ιστοσελίδες, να οργανώσει webquests, να διδάξει τα παιδιά πώς να φτιάξουν και πώς να χρησιμοποιούν e-mail, πώς να φτιάξουν blogs και κυρίως πώς να τα διαχειριστούν όλα αυτά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους. Παράλληλα, εφόσον τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο Internet, είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να υπάρχουν οι απαραίτητοι μηχανισμοί ελέγχου του περιεχομένου στο οποίο έχουν πρόσβαση. Με άλλα λόγια, αυτός που διδάσκει πληροφορική στο δημοτικό εκτός από γνώσεις χρήσης του Internet, δημιουργίας ιστοσελίδων και μεθόδων διδασκαλίας των παραπάνω, θα πρέπει να έχει προχωρημένες γνώσεις διαχείρισης δικτύου και ασφάλειας. Πχ έστω ότι θέλεις να επιτρέψεις στο δίκτυο συγκεκριμένες ιστοσελίδες, ή να κόψεις κάποιες όπως το facebook.

3. Δημιουργία πολυμεσικού υλικού με χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων, όπως photostory, moviemaker, hot-potatoes κτλ. Ενδεχομένως να μπορείς να επιμορφώσεις ΟΛΟΥΣ τους δασκάλους στη χρήση αυτών των προγραμμάτων (γιατί θα πρέπει να το κάνεις για όλους). Ακόμα και έτσι αυτό δεν σημαίνει ότι θα τα μάθουν όλοι τόσο καλά ώστε να είναι σε θέση να τα διδάσκουν. Άσε που αυτά στα οποία επιμορφώνονται σήμερα σε 3-4 χρόνια θα θεωρούνται παρωχημένα. Τότε θα πρέπει να τους επιμορφώσεις ΟΛΟΥΣ σε άλλα 10 προγράμματα κ.ό.κ. Το σίγουρο είναι ότι ούτε οι μισοί δάσκαλοι δεν θα προσαρμοστούν σε αυτή την κατάσταση. Πόσο μάλλον όταν κάποιοι δεν έχουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις πληροφορικής και η πληροφορική είναι γι’ αυτούς απλά ένα δίωρο την εβδομάδα. Αντίθετα ένας ΠΕ19-20 που διδάσκει αποκλειστικά αυτό το μάθημα 24 ώρες την εβδομάδα εύλογα παρακολουθεί διαρκώς τα νέα λογισμικά που τον βοηθούν να αναβαθμίσει το επίπεδο των μαθημάτων του.

4. Προγραμματισμός σε λογισμικά τύπου Scratch και Microworlds. Μελλοντικά θα μπει στο πρόγραμμα και κάποια μορφή ρομποτικής με Lego Mindstorms (αν βρεθούν τα χρήματα). Οι μαθητές μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Δεν είναι απλοί χρήστες που παίζουν ένα παιχνίδι, αλλά δημιουργούν τα ίδια τα παιδιά παιχνίδια προγραμματίζοντας οντότητες. Όπως για να μάθουμε εμείς παιδαγωγικά πρέπει να σπουδάσουμε ένα χρόνο ακόμα, έτσι και ένας δάσκαλος για να μπορεί να διδάξει προγραμματισμό θα πρέπει να παρακολουθήσει αρκετά σχετικά μαθήματα στο πανεπιστήμιο.

5. Κλείνοντας θα ήθελα να συμπληρώσω την αναγκαιότητα ενός ΠΕ19-20 για τη λειτουργία του σχολικού εργαστηρίου. Όπως θα γνωρίζεις τα σχολικά εργαστήρια δεν αποτελούνται πάντα από σύγχρονους υπολογιστές. Ειδικά των δημοτικών σχολείων. Συνήθως έχουμε να κάνουμε με συνονθύλευμα από δωρεές συλλόγων, τραπεζών, μηχανήματα που έχουν καταλήξει στο σχολείο μετά από χρόνια χρήσης και φθοράς, με διαφορετικές τεχνολογίες. Και συνήθως υπάρχει και μια αποθήκη με τμήματα μηχανημάτων τα οποία είτε εμείς είτε φιλότιμοι χάκερ-δάσκαλοι προσπαθούν να συνθέσουν για να δημιουργήσουν ένα όσο το δυνατόν αξιοπρεπές λειτουργικό μηχάνημα. Για να συνεχίσουν όλα αυτά τα μηχανήματα να λειτουργούν με χρήση 21-22 ωρών την εβδομάδα σε ένα δωδεκαθέσιο σχολείο από 300 διαφορετικούς μαθητές είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η επίβλεψη ενός ειδικού που θα εγκαθιστά το απαραίτητο λογισμικό, θα κάνει την ημερήσια/εβδομαδιαία/μηνιαία συντήρηση, θα φροντίζει ώστε ο μαθητής να μην αντιλαμβάνεται αυτά που δεν προσφέρει τεχνολογικά το μηχάνημά του, θα φροντίζει να έχουν όλα πρόσβαση στο Internet, θα διαχειρίζεται τις δικτυακές εφαρμογές (NetOp, Teamviewer κτλ). Σίγουρα αυτό δεν μπορούν να το κάνουν 12 διαφορετικοί δάσκαλοι που θα μπαινοβγαίνουν στο εργαστήριο κάθε ώρα και φυσικά δεν μπορεί αν το κάνουν οι 1-2 σχετικοί και φιλότιμοι δάσκαλοι που θα υπάρχουν σε κάθε σχολείο.

Δεν ξέρω αν σε έπεισα. Ελπίζω τουλάχιστον να σε προβλημάτισα. Συγνώμη για την πολυλογία. Respect σε όποιον κατάφερε να διαβάσει όλο το σεντόνι... :o

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #237 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:21:00 μμ »
gpapage +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.