0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα θέματα "πληροφορικής" που περιγράφεις ΔΕΝ είναι πληροφορική αλλά Νέες Τεχνολογίες. Έχουν σχέση με την πληροφορική όπως ακριβώς το τηλεσκόπιο με την αστρονομία (θυμίζει κάτι αυτό?). Μπορεί μεν κάποιος που έχει σπουδάσει πληροφορική να μπορεί να αφομοιώσει γρηγορότερα τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να το κάνει (ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερα) κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο.
Τώρα όσον αφορά του Δασκάλους, έγραψα ότι τους θεωρώ καταλληλότερους ΕΦΟΣΟΝ θα έχουν σπουδάσει αρκετά μαθήματα σχετικά τις ΤΠΕ στο βασικό τους πτυχίο. Όσον αφορά για τους ΠΕ19-20 το ξέρεις καλά ότι υπάρχουν αυτοί που έχουν διοριστεί χωρίς καμία πρόσθετη εκπαίδευση στα παιδαγωγικά, ειδικά αυτοί που μπήκαν πριν το 2005. Και γιαυτό και τους διαχώρισα από αυτούς που πραγματικά ήθελαν το χώρο και το πάλεψαν περισσότερο.Το αστείο είναι ότι με αυτά που γράφω θίγονται όλοι μονομιάς. Ενώ αναφέρομαι σε διαφορετικές κατηγορίες, όλοι όσοι απαντούν αρνητικά τοποθετούν τον εαυτό τους στην χειρότερη κατηγορία. Γιατί?
Είναι αστείο κατά την γνώμη μου, να χρειάζονται ΠΕ19-20 στο Δημοτικό και ακόμα πιο αστείο ορισμένοι να κάνουν μεταπτυχιακά (σε ειδικότητες της πληροφορικής) για να προσληφθούν ως καθηγητές-τριες, με 0 (μηδέν) ώρες επαγγελματικής εμπειρίας σε επιχειρήσεις Πληροφορικής.
Ξέρουμε πολύ καλά όλοι τι κακό έκαναν οι πολιτικοί με την μονιμότητα και στην εκπαίδευση και στους νέους. Θυμάμαι ακόμα την συν-φοιτήτρια μου στο 4ο έτος να σβήνει τον υπολογιστή από το κουμπί του tower χωρίς να έχει κάνει shutdown, τους τύπους που δεν μπορούσαν να κάνουν compile, και κάτι άλλους που δεν μπορούσαν να χωνέψουν το Unix, πως έτρεχαν να γραφτούν στα φροντιστήρια για να δώσουν ΑΣΕΠ και στο τέλος να επιτυγχάνουν!! Εμ βέβαια 4 ώρες την ημέρα, για 8 μήνες το έτος, προς 1500 ευρώ x 13 μισθούς, και μονιμότητα ήταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι πληροφορικής χωρίς να ασχολούνται με την πληροφορική.
Ευτυχώς ήρθε το τέλος!!
........Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι χάθηκαν δυο ώρες και δεν κουνήθηκε φύλλο. Αύριο μπορεί να χαθούν τρεις. Μεθαύριο τέσσερις. Στο τέλος ίσως όλες...ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Το ακόλουθο βρίσκεται στην αρχική σελίδα της ΔΔΕ Ευβοίας. Είναι επιλογή των συναδέλφων πληροφορικής: "Σε κάθετι που θα επιδιώξει κανείς τα αποτελέσματα τουθα είναι ανάλογα με την εκπαίδευση του."Πλάτωνας Πολιτεία τόμος Β'.