*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375993 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #238 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:24:16 μμ »
ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!! Τα είπες όπως ακριβώς πρέπει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:07 »

Αποσυνδεδεμένος digisys

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #239 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:26:33 μμ »
Μόλις διάβασα το κείμενο σου, θα σου απαντήσω εν συντομία τώρα, και πιο αναλυτικά σε κάποια άλλη χρονική στιγμή.

Τα θέματα "πληροφορικής" που περιγράφεις ΔΕΝ είναι πληροφορική αλλά Νέες Τεχνολογίες. Έχουν σχέση με την πληροφορική όπως ακριβώς το τηλεσκόπιο με την αστρονομία (θυμίζει κάτι αυτό?). Μπορεί μεν κάποιος που έχει σπουδάσει πληροφορική να μπορεί να αφομοιώσει γρηγορότερα τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να το κάνει (ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερα) κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο.

Τώρα όσον αφορά του Δασκάλους, έγραψα ότι τους θεωρώ καταλληλότερους ΕΦΟΣΟΝ θα έχουν σπουδάσει αρκετά μαθήματα σχετικά τις ΤΠΕ στο βασικό τους πτυχίο. Όσον αφορά για τους ΠΕ19-20 το ξέρεις καλά ότι υπάρχουν αυτοί που έχουν διοριστεί χωρίς καμία πρόσθετη εκπαίδευση στα παιδαγωγικά, ειδικά αυτοί που μπήκαν πριν το 2005. Και γιαυτό και τους διαχώρισα από αυτούς που πραγματικά ήθελαν το χώρο και το πάλεψαν περισσότερο.

Το αστείο είναι ότι με αυτά που γράφω θίγονται όλοι μονομιάς. Ενώ αναφέρομαι σε διαφορετικές κατηγορίες, όλοι όσοι απαντούν αρνητικά τοποθετούν τον εαυτό τους στην χειρότερη κατηγορία. Γιατί?

Είναι αστείο κατά την γνώμη μου, να χρειάζονται ΠΕ19-20 στο Δημοτικό και ακόμα πιο αστείο ορισμένοι να κάνουν μεταπτυχιακά (σε ειδικότητες της πληροφορικής) για να προσληφθούν ως καθηγητές-τριες, με 0 (μηδέν) ώρες επαγγελματικής εμπειρίας σε επιχειρήσεις Πληροφορικής.

Ξέρουμε πολύ καλά όλοι τι κακό έκαναν οι πολιτικοί με την μονιμότητα και στην εκπαίδευση και στους νέους. Θυμάμαι ακόμα την συν-φοιτήτρια μου στο 4ο έτος να σβήνει τον υπολογιστή από το κουμπί του tower χωρίς να έχει κάνει shutdown, τους τύπους που δεν μπορούσαν να κάνουν compile, και κάτι άλλους που δεν μπορούσαν να χωνέψουν το Unix, πως έτρεχαν να γραφτούν στα φροντιστήρια για να δώσουν ΑΣΕΠ και στο τέλος να επιτυγχάνουν!! Εμ βέβαια 4 ώρες την ημέρα, για 8 μήνες το έτος, προς 1500 ευρώ x 13 μισθούς, και μονιμότητα ήταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι πληροφορικής χωρίς να ασχολούνται με την πληροφορική.

Ευτυχώς ήρθε το τέλος!!

Αποσυνδεδεμένος andreas1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #240 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:38:34 μμ »
Στο σχολείο μου τελειώνουν κάποιοι δάσκαλοι την πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες.....οι μισοί από αυτόυς δεν έχουν πατήσει σε κανένα μάθημα και τους βάζουν υπογραφές οι άλλοι και αυτοί που πηγαίνουν δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν ένα flashaki......σιχαθηκα τους έλληνες που προσπαθουν πάντα να κλέψουν τον αδερφό τους για να κερδίσουν μια ώρα παράπανω για τον κλάδο τους.....θα έπρεπε να ρωτήσετε τα παιδιά την γνώμη τους για το μ´αθημα των νέων τεχνολογιών........παντογνώστες έλληνες.......Ο καθένας ας κάνει την δουλειά του πλέον......

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #241 στις: Ιούνιος 01, 2011, 11:50:05 μμ »
digisys σαν την συνφοιτήτρια σου υπάρχουν πολλά παραδείγματα καλώς ή κακώς σε όλους τους κλάδους/επιστήμες σε προπτυχιακό επίπεδο.
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή που έχεις με τους ΠΕ19-ΠΕ20 και ούτε θ'ασχοληθώ περαιτέρω,αλλά όταν γράφεις κάτι τέτοιο σαν απάντηση σ'αυτά που έγραψε ο/η gpapage,όπως:

Τα θέματα "πληροφορικής" που περιγράφεις ΔΕΝ είναι πληροφορική αλλά Νέες Τεχνολογίες. Έχουν σχέση με την πληροφορική όπως ακριβώς το τηλεσκόπιο με την αστρονομία (θυμίζει κάτι αυτό?). Μπορεί μεν κάποιος που έχει σπουδάσει πληροφορική να μπορεί να αφομοιώσει γρηγορότερα τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να το κάνει (ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερα) κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο.

Έτσι δείχνεις ποιες είναι οι πραγματικές σου προθέσεις,όπως επίσης φαίνεται και η άγνοια που έχεις για την επιστήμη των υπολογιστών....αλλά για να σου απαντήσω και επί της ουσίας θα σου γράψω το εξής:
Ένας καθηγητής πληροφορικής επιμορφωμένος σε βάθος σε θέματα παιδαγωγικής στην εκπαίδευση μπορεί(άνετα)πλήρως ν'αντικαταστήσει έναν δάσκαλο!!!

+10000000 στον/στην gpapage
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2011, 11:53:43 μμ από Empire »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:47:07 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #242 στις: Ιούνιος 02, 2011, 12:16:26 πμ »
Τα θέματα "πληροφορικής" που περιγράφεις ΔΕΝ είναι πληροφορική αλλά Νέες Τεχνολογίες. Έχουν σχέση με την πληροφορική όπως ακριβώς το τηλεσκόπιο με την αστρονομία (θυμίζει κάτι αυτό?). Μπορεί μεν κάποιος που έχει σπουδάσει πληροφορική να μπορεί να αφομοιώσει γρηγορότερα τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να το κάνει (ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερα) κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο.

Αν δεν κάνω λάθος το μάθημα λέγεται ΤΠΕ, δηλαδή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ πληροφορικής και επικοινωνιών. Ποιο ακριβώς από αυτά που αναφέρω δεν έχουν να κάνουν με πληροφορική; Σίγουρα μπορεί να τα μάθει αυτά κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο. Αλλά αυτό δεν μπορούν να το κάνουν ΟΛΟΙ οι δάσκαλοι. Γιατί θα πρέπει να το κάνουν όλοι για να διδάξουν όλοι αυτό το μάθημα. Και εγώ μαζί με 100 καθηγητές πληροφορικής μπορεί να παίζουμε μπάλα καλύτερα κι από τους γυμναστές του σχολείου! Δεν μπορώ να διδάξω γυμναστική!



Τώρα όσον αφορά του Δασκάλους, έγραψα ότι τους θεωρώ καταλληλότερους ΕΦΟΣΟΝ θα έχουν σπουδάσει αρκετά μαθήματα σχετικά τις ΤΠΕ στο βασικό τους πτυχίο. Όσον αφορά για τους ΠΕ19-20 το ξέρεις καλά ότι υπάρχουν αυτοί που έχουν διοριστεί χωρίς καμία πρόσθετη εκπαίδευση στα παιδαγωγικά, ειδικά αυτοί που μπήκαν πριν το 2005. Και γιαυτό και τους διαχώρισα από αυτούς που πραγματικά ήθελαν το χώρο και το πάλεψαν περισσότερο.

Το αστείο είναι ότι με αυτά που γράφω θίγονται όλοι μονομιάς. Ενώ αναφέρομαι σε διαφορετικές κατηγορίες, όλοι όσοι απαντούν αρνητικά τοποθετούν τον εαυτό τους στην χειρότερη κατηγορία. Γιατί?

Γιατί στους δασκάλους θεωρείς δεδομένο ότι θα έχουν σπουδάσει αρκετά μαθήματα σχετικά με τους ΤΠΕ στο βασικό τους πτυχίο (που δεν το κάνουν), ενώ στους ΠΕ19-20 θυμάσαι ότι υπάρχουν κάποιοι που έχουν διοριστεί παλιά χωρίς καμία προϋπόθεση; Επίσης που ακριβώς έκανες τον διαχωρισμό; Εγώ βλέπω στο προηγούμενο post μια γενίκευση κατά των ΠΕ19-20.




Είναι αστείο κατά την γνώμη μου, να χρειάζονται ΠΕ19-20 στο Δημοτικό και ακόμα πιο αστείο ορισμένοι να κάνουν μεταπτυχιακά (σε ειδικότητες της πληροφορικής) για να προσληφθούν ως καθηγητές-τριες, με 0 (μηδέν) ώρες επαγγελματικής εμπειρίας σε επιχειρήσεις Πληροφορικής.

Με μεταπτυχιακά στο αντικείμενο της πληροφορικής αποκτάει κανείς πληρέστερη γνώση στο αντικείμενό του. Είναι προσόν! Δεν είναι μειονέκτημα σίγουρα! Και πλέον είναι απαραίτητο προσόν για μας για να διοριστούμε. Αντίθετα στον ιδιωτικό τομέα δεν είναι απαραίτητο. Μπορεί κάποιος με απολυτήριο δημοτικού και άριστες γνώσεις στην πληροφορική να φτιάξει δική του εταιρία πληροφορικής. Μια ερώτηση: Γιατί κάποιος πρέπει να έχει επαγγελματική εμπειρία σε επιχειρήσεις Πληροφορικής για να γίνει καθηγητής; Που ακριβώς τον βοηθάει;


Ξέρουμε πολύ καλά όλοι τι κακό έκαναν οι πολιτικοί με την μονιμότητα και στην εκπαίδευση και στους νέους. Θυμάμαι ακόμα την συν-φοιτήτρια μου στο 4ο έτος να σβήνει τον υπολογιστή από το κουμπί του tower χωρίς να έχει κάνει shutdown, τους τύπους που δεν μπορούσαν να κάνουν compile, και κάτι άλλους που δεν μπορούσαν να χωνέψουν το Unix, πως έτρεχαν να γραφτούν στα φροντιστήρια για να δώσουν ΑΣΕΠ και στο τέλος να επιτυγχάνουν!! Εμ βέβαια 4 ώρες την ημέρα, για 8 μήνες το έτος, προς 1500 ευρώ x 13 μισθούς, και μονιμότητα ήταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι πληροφορικής χωρίς να ασχολούνται με την πληροφορική.

Λυπάμαι που στο λέω αλλά σε έχουν παραπληροφορήσει για τα νούμερα. 5 χρόνια σχολή, 2 μεταπτυχιακό, 1 ΑΣΠΑΙΤΕ χωρίς αμοιβή. 5 χρόνια ωρομίσθιος με 350 ευρώ το μήνα για 7-8 μήνες το χρόνο, ταμείο ανεργίας για 4 μήνες κάθε 2 χρόνια, σε φροντιστήρια εποχιακά για 7 ευρώ την ώρα, σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ να σου χρωστάνε χρήματα από το 2008. 300 χιλιόμετρα για να κάνεις ΠΔΣ σε χωριά της ορεινής Αρκαδίας χωρίς να βγάζεις ούτε τη βενζίνη. Και στο μέλλον τι; Διορίζεσαι οπουδήποτε στην επαρχία όπου είσαι υποχρεωμένος να μείνεις για κάποια χρόνια αφήνοντας πίσω οικογένεια, σπίτι. Και φυσικά δεν παίρνεις 1500 x 13.... 1200 είναι ο μισθός, και τα δώρα από 200 ευρώ...

Ευτυχώς ήρθε το τέλος!!
Υπομονή μέχρι το Δεκέμβρη του 2012...

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #243 στις: Ιούνιος 02, 2011, 01:45:15 πμ »
gpapage, απλά respect......  8)
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #244 στις: Ιούνιος 02, 2011, 06:44:10 πμ »
Ο Γιώργος φυσικά και έχει δίκιο και αυτό που τον τιμά είναι οτι έχει και το κουράγιο να προσπαθεί να τα εξηγήσει και τα αναλύει με έναν πολύ ωραίο τρόπο. Ως πότε όμως θα προσπαθούμε να αποδείξουμε οτι δεν είμαστε ελέφαντες και ΚΥΡΙΩΣ γιατί να προσπαθούμε μόνο εμείς;;Αυτό με είχε εντυπωσιάσει απο την αρχή της φετινής χρονιάς όπου όλοι έκανα αρνητική κριτική στα πιλοτικά και μόνο οι Πληροφορικοί τους πείραζαν. Για τις υπόλοιπες ειδικότητες καμία αναφορά. Μάλλον έχουμε το "χρυσό αυγό" που λέγεται Πληροφορική(εεεεεεεε ΤΠΕ συγνώμη!!!)...και επειδή έχουν αντιληφθεί όλοι πως είμαστε πανέυκολος στόχος προσπαθούν να το επωφεληθούν προσωπικά.

Αλλού είναι όμως το θέμα μας:

........Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι χάθηκαν δυο ώρες και δεν κουνήθηκε φύλλο. Αύριο μπορεί να χαθούν τρεις. Μεθαύριο τέσσερις. Στο τέλος ίσως όλες...ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Προσωπική άποψη είναι πως φέτος θα κατέβουν αρκετοί απο τα Λύκεια λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εκεί και της υποβάθμισης του μαθήματος (δες επιλογή μεταξύ αυτού και Βιολογίας). Υπάρχουν πολλοί διορισμένοι απο το 2005 χωρίς οργανική ακόμα. Εσεις αν ήσασταν στη θέση τους σε ποιά βαθμίδα θα νιώθατε περισσότερο ασφαλείς;; Τπν Σεπτέμβρη τους κατέβαζαν με το ζόρι στα δημοτικά αλλά τώρα θεωρώ οτι θα το επιδιώκουν πολλοί απο αυτούς (έχω και πραγματικά παραδείγματα ανθρώπων που ξέρω).

Συμπέρασμα: Ήδη λιγότεροι αναπληρωτές απο την επόμενη σχολική χρονιά, Όσο για διορισμούς μετά την απορρόφηση των διοριστέων δεν μιλάμε καν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 06:45:54 πμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος istoriesgiaagrious

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #245 στις: Ιούνιος 02, 2011, 08:43:04 πμ »
Ρε παλικάρι digisys, γιατί βρε παιδάκι μου; Και εσύ της φιλοσοφίας με λένε ΛΟΛΑ και τα κάνω ΟΛΑ; Να κάνουμε στους δασκάλους και ένα ταχύρυθμο σε ιατρικά θέματα, (15-20 ωρίτσες, δε χρειάζεται να παρευρίσκονται κιόλας, συναδελφικά βάζουμε τις υπογραφές ένας για όλους, κάνουμε και μια εξετασούλα εικονική) και μετά κομπλέ έτοιμος ο δάσκαλος για χειρουργείο. Τους κάνουμε και ένα σετ μαθημάτων οδήγησης τρένου, αεροπλάνουν, πλοίου, βέσπας και γενικά ότι να'ναι και ανοίγουμε νέους ορίζοντες και στα παιδιά και βοηθάμε και τον αρχηγό στις μετατάξεις του. Αυτά είναι!
Έχεις δίκιο επιτέλους ήρθε το τέλος, (φαντάζομαι της λογικής εννοείς).

Τώρα που' γραψες τα ηρωικά σου άντε να βοηθήσεις να αλλάξουν κανά τόνερ, να συνδέσουν το τηλέφωνο ή το φαξ, φτιάξε κανά μηχανάκι από τα ρετάλια που φέρνουν στα σχολεία, κάνε κανά φορμάτ στο pc κανενός δασκάλου που κόλλησε ιο και έχει πάθει πανικό. Ε και στη τελική αν δεν ξέρεις τίποτα από αυτά βοήθησε στη χαρτοκοπτική, που έχουν λυσσάξει δυό εβδομάδες τωρα με το "τεράστιο" έργο της τελικής εορτής και έχουν πανικοβληθεί(προσοχή με το ψαλίδι όμως).

Παρεμπιπτόντως μάθε τους τα βασικά για ορθογραφία και γραμματική γιατί υπάρχει και μια φουρνιά από αυτούς που μας ήρθε με κάτι "περίεργες" μεταγραφές από γειτονικές βαλκανικές χώρες και έχουν κάτι κενά. Θα μου πεις τους κάνουμε καμια πιστοποίηση 5-10 ωρών  Α και Β επιπέδου στην κλίση των ρημάτων και το λύσαμε κι'αυτό. 

Άντε και περαστικά. Πάω για χειρουργείο......μπροστά η σπλήνα και πίσω το συκώτι ή ανάποδα;....Κάτσε να πάρω τη δασκάλα του ολοήμερου.....αυτή θα ξέρει....
Τώρα που ο μεγάλος αρχηγός Ιεφρέης θα κλείσει και τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας, αν σε πονάει κάτι βουρ στο πλησιέστερο σχολείο (αν δεν έχει προλάβει να το κλείσει και αυτό ο "μεγάλος")

Και όταν μεγαλώσει ο κανακάρης σου δε φαντάζομαι να το πας για μαθήματα σε μαθηματικό, φυσικό κ.λ.π., ο περιπτεράς κλέφτης θα γίνει;;
Άντε με τις υγείες σου, της Αναλήψεως σήμερα, χρονιάρα μέρα.........

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #246 στις: Ιούνιος 02, 2011, 09:35:54 πμ »
gpapage, χαράς το κουράγιο σου. Πολύ σωστά όλα αυτά που λες. Αλλά κάνεις ένα τεράστιο λάθος συνάδελφε. Πέφτεις στην παγίδα των trolls και των attention whores. Έχει νόημα να προσπαθείς να εξηγείς σε κάθε ανεγκέφαλο (γενικά μιλάω) τα αυτονόητα; Έχει νόημα να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας;

Χριστίνα σαν moderator, θα έπρεπε να σβήνεις μηνύματα σαν του "συναδέλφου" digisys. Αλλιώς θα πάω και εγώ στο topic των Αγγλικών και θα γράψω:
-Έχω lower, γιατί να μην διδάξω Αγγλικά;
Στους θεατρολόγους:
-Χθες είδα παράσταση του Σεφερλή, μπορώ να κάνω θέατρο;
Ή ακόμα πιο σωστό παράδειγμα:
-Ξέρω να μετρώ μέχρι το δέκα. Και δεν γνωρίζω καλή ορθογραφία. Μπορώ να γίνω δάσκαλος;

Μετά από τόσα χρόνια στην πρωτοβάθμια, μετά από τόσες ωρομισθίες, μετά από τόσα και τόσα εργαστήρια που φτιάξαμε εθελοντικά. Μετά από επιμορφώσεις, Ασπαιτε... Δεν ανέχομαι κανένα καραγκιόζη και κανένα 22χρονο πιτσιρίκι να θέτει τέτοια θέματα. Μην τσιμπάμε σαν ψάρια κάθε φορά. Φτάνει. Από την άλλη βέβαια, πρέπει να  οργανωθούμε όλες οι ειδικότητες μαζί, να αντιμετωπίσουμε το τέρας.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #247 στις: Ιούνιος 02, 2011, 09:43:11 πμ »
Δε νομίζω ότι είναι τόσο τραγικό να απαντάμε ακόμα και σε trolls. Έστω και με σχετικές αφορμές μπορούν να γίνουν ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Η παγίδα που δεν πρέπει να πέσουμε κατά τη γνώμη μου είναι η κόντρα με τους δασκάλους. Ακόμα και αν υπάρχει συντεχνιακή κόντρα, αντικρουόμενα συμφέροντα για τους κλάδους, αρνητική προκατάληψη πρέπει να πειστούν και οι ίδιοι ότι ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής μπορεί να τους βοηθήσει στο έργο τους. Και αυτό δεν γίνεται με κόντρα...

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #248 στις: Ιούνιος 02, 2011, 10:03:23 πμ »
Μα έχουν γίνει. Δεκάδες. Κάνε μια αναζήτηση και θα τις δεις. Και πάντα εμφανίζονται τύποι σαν τους jaffar, batman που κάνουν τα άσπρο μαύρο και εκνευρίζουν. Χάνεται η ουσία. Θυμάσαι φαντάζομαι το θέμα που είχε ανοίξει ο proteas,
-ΟΧΙ στα 800 νέα ολοήμερα. Πριν καν ξεκινήσουν τα είχε καταδικάσει. Πως μπορείς να κάνεις κουβέντα με τον συγκεκριμένο; Και τι νόημα έχει μια τέτοια κουβέντα;

Ο εκπαιδευτικός πληροφορικής μπορεί να βοηθήσει, όταν ο δάσκαλος γίνει σεβαστικός με τους  συναδέλφους του των ειδικοτήτων. Όταν δεν πάει να τους κλέψει τις θέσεις. Όταν δεν αμφισβητεί τη δουλειά τους και θεωρεί ότι μπορεί να την κάνει καλύτερα. Όταν δεν πάει να τους δώσει σπασμένες και τελευταίες ώρες για να τελειώνει νωρίτερα. Όταν δεν προσπαθεί να τους υποχρεώσει να κάνουν επιπλέον εφημερίες.

Και μην ξεχνάμε τους γυμναστές φέτος. Δεν δούλεψε κανένας. Και το υπουργείο καλούσε φαντάρους να κάνουν το μάθημα της γυμναστικής. Ειρήνη με αυτό τον κλάδο, δεν μπορώ να έχω...

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #249 στις: Ιούνιος 02, 2011, 11:06:16 πμ »
Ανήκω σε άλλη ειδικότητα (ΠΕ05)
Δεν παύω όμως να είμαι εκπ/κος όπως εκπ/κοι είναι και οι ΠΕ70 και οι ΠΕ19-20, ΠΕ11....

Εκπ/κος σημαίνει διδάσκω και με το παράδειγμα και με την καθημερινή μου δράση.
Δεν νομιμοποιούμαι ούτε με τιμά να "υποτιμώ" καθ' οιονδήποτε τρόπο τις σπουδές, τον επαγγελματισμό,
την επάρκεια κανενός.

Από εκεί και και πέρα το γεγονός ότι σε όλους τους χώρους υπάρχουν και εκείνοι
που χαλαρώνουν και αρα-ζουν, παράλληλα με εκείνους που αέναα "ψάχνονται" για να αυτο-βελτιωθούν,
ακόμη και αυτό το γεγονός δεν επιτρέπει τις γενικεύσεις - απλουστεύσεις ότι μία ειδικότητα προσφέρει ελάχιστα,
άρα είναι και ανώφελο να υφίσταται.

Θα φέρω ένα παράδειγμα: Σπουδές στην ΑΣΚΤ.. κορυφαίας δυσκολίας σχολή,
που το ταλέντο και το "χέρι" αυτών των συναδέλφων - καλλιτεχνών είναι η προέκταση του μυαλού
και η απτή απόδειξη της ευαισθησίας τους. Πόσα από εκείνα τα πανδύσκολα και καλλιτεχνικά θα φτάσουν
στο μαθητή; Ελάχιστα.. Όμως... αυτός ο άνθρωπος που του δίνεται η ευκαιρία να διδάξει εκείνο που επέλεξε..
θα αποτελέσει "έμπνευση" για τον μαθητή του, όσο πεζό και αν ακούγεται στην ΔουΝουΤίστικη εποχή μας.
Και το μάθημα των Καλλι-τεχνικών, δεν θα είναι άλλο ένα του ωρολογίου προγράμματος το οποίο στην κάθε ευκαιρία θα υποκαθίσταται από το δάσκαλο για να βγάλει λίγη ακόμη ύλη κάποιου άλλου μαθήματος.

Στην δική μου ειδικότητα... σε όλο το Γυμνάσιο αναλωνόμαστε στο "έχω" και το "είμαι".. και σε άλλα προσχολικά στοιχεία Γαλλικής. Ενδεχομένως κάποιος να υποστηρίξει ότι θα μπορσούσαν να διδαχτούν και από έναν πολύ καλό μαθητή της Α' Λυκείου με την αλληλοδιδακτική. Δεν είναι όμως έτσι.. και το ξέρουμε όλοι όσοι συμμετείχαμε μέχρι τώρα με τον έναν ή άλλο τρόπο σε αυτό το τόπικ.

Ο στόχος είναι παράλληλα με τις λίγες γνώσεις, να μεταδώσω την αγάπη για τη Γλώσσα.. και το μεράκι να ασχοληθεί κάποιος μαζί της. Τώρα ή στο μέλλον.. Ο δύσκολος και ανεκτίμητος στόχος του δασκάλου εκτός από τις "στέρεες βάσεις" είναι να κάνει το μαθητή "να αγαπήσει" το σχολείο σαν θεσμό, ο στόχος του καθηγητή πληροφορικής είναι να δείξει ότι αυτό το μέσο τεχνολογίας, ο υπολογιστής και οι Νέες Τεχνολογίες αποκτούν τον χαρακτήρα και το περιεχόμενο εκείνου που ασκεί το έργο της εκμάθησης. Και ναι.. ας το παραδεχτούμε: Πίσω από ένα δραστήριο σχολείο, με έναν ικανό δ/ντη, ΄συνήθως βρίσκεται και ένας άξιος καθηγητής πληροφορικής. Που όπως προείπε και άλλος συνάδελφος, "έκαψε" άλλες επαγγελματικές επιλογές, προσφορότερες και ξεκίνησε ένα πολυτάραχο ταξίδι.

Ο στόχος είναι να καταφέρουμε να βιώσει ο μαθητής την χαρά του "να αντιλαμβάνεται" ένα φαινόμενο, που μέχρι πρότινος δεν υπήρχε στον ορίζοντα των γνώσεων του. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από κανέναν που αναλαμβάνει διεκπεραιωτικά να διδάξει ένα μάθημα επειδή έχει κάποια διαπιστευτήρια σεμιναριακά με κίνητρο μόνο την επαγγελματική ανέλιξη και όχι την προσωπική αυτοβελτίωση.



Το ακόλουθο βρίσκεται στην αρχική σελίδα της ΔΔΕ Ευβοίας.
Είναι επιλογή των συναδέλφων πληροφορικής:

"Σε κάθετι που θα επιδιώξει κανείς τα αποτελέσματα του

θα είναι ανάλογα με την εκπαίδευση του."

Πλάτωνας Πολιτεία τόμος Β'.



 

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2011, 07:25:50 μμ από weakforce »

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #250 στις: Ιούνιος 02, 2011, 11:39:26 πμ »
weakforce, welcome back και εύγε στο στόμα και κυρίως στη στάση σου.

Το ακόλουθο βρίσκεται στην αρχική σελίδα της ΔΔΕ Ευβοίας.
Είναι επιλογή των συναδέλφων πληροφορικής:

"Σε κάθετι που θα επιδιώξει κανείς τα αποτελέσματα του

θα είναι ανάλογα με την εκπαίδευση του."

Πλάτωνας Πολιτεία τόμος Β'.

Στην Ελλάδα η 'εμπειρία' τα υποκαθιστά όλα. Και θλίβομαι που ειδικά στην εκπαίδευση θα βρεις πολλούς να έχουν τέτοια άποψη. Αλλά το ακόμα χειρότερο είναι τρωγόμαστε μεταξύ μας σαν τα κοκόρια.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ  ΤΟ: άλλοι είναι αυτοί που μας κάθονται στο σβέρκο!

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #251 στις: Ιούνιος 02, 2011, 09:47:10 μμ »
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.