*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375822 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #364 στις: Ιούλιος 18, 2011, 11:24:55 πμ »
Έχασα την ακοή μου από την φωνή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:27:25 »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #365 στις: Ιούλιος 18, 2011, 02:14:34 μμ »
Μην υποτιμάτε, πάντως, το επίπεδο των μαθητών στα ΕΠΑΛ (ειδικότητας Πληροφορικής). Τουλάχιστον, όχι όλων.

ΑΜΑΝ, ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ!!!
ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΤΕΡΙΑ ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ "ΣΤΟΥΡΝΟΥΣ" ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ???  Ή ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ??? ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΕ ΕΠΑΛ??? ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ...

Το ίδιο πράγμα λέμε, γιατί λοιπόν φωνάζεις;

Αποσυνδεδεμένος aturing

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #366 στις: Ιούλιος 18, 2011, 08:15:56 μμ »
ΗΜΑΡΤΟΝ πια με αυτή την υποκρισία!!!
Ποιοι μαθητές των ΕΠΑΛ είναι αστέρια? μας δουλεύετε? δεν βλέπετε την πραγματικότητα? έχετε δουλέψει ποτέ σε ΕΠΑΛ ή μήπως φοβάστε ότι θα σας πούνε αντιπαιδαγωγούς αν πείτε την αλήθεια.
Ε λοιπόν την λέω εγώ
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΙΝΑΙ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ. Τους καλούς τους μαθητές τους ψάχνεις με το ντουφέκι και οι περισσότεροι δεν ξέρουν στοιχειώδη γραφή και ανάγνωση. Δεν ξέρουν να κάνουν ούτε στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις.

Όσοι πιστεύουν το αντίθετο μπορούν να συνεχίζουν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου
αλλά όσοι δουλεύουν σε ΕΠΑΛ ειδικά όσοι είναι γενικών ειδικοτήτων ξέρουν καλά ότι εκεί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και κάτι πρέπει να γίνει

Βλέπετε για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να το εντοπίσεις και πως θα το κάνεις αυτό αν δεν πιστεύεις ότι υπάρχει.

ΥΓ. Για όσους διαφωνούν μαζί μου και πιστεύουν ότι στα ΕΠΑΛ υπάρχουν καλοί μαθητές παρακαλώ να μου εξηγήσουν το 0.05% των αριστούχων στην Έκθεση. Και μιλάμε για ένα μάθημα στο οποίο μπαίνουν θέματα πάντα μέσα από το βιβλίο και πάρα πολύ εύκολα

ΑΜΑΝ, ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ!!!
ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΤΕΡΙΑ ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ "ΣΤΟΥΡΝΟΥΣ" ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ???  Ή ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ??? ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΕ ΕΠΑΛ??? ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ...

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #367 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:27:13 μμ »
Γ. Οι καθηγητές που διδάσκουν στα πανεπιστήμια Πληροφορικής είναι (οι περισσότεροι) άνθρωποι που έχουν δουλέψει χιλιάδες ώρες πάνω στον τομέα τους, έχουν γράψει χιλιάδες γραμμές κώδικα, έχουν τριβεί με το αντικείμενο τους πάρα πολύ και τελικά αποτελούν φόβητρο για τους φοιτητές τους λόγω των γνώσεων τους. Για την Β' βάθμια μιλάμε για αλεξιπτωτιστές καθηγητές (η πλειονότητα) που απλά είδαν μια ευκαιρία για καλύτερη καθηγητική ζωή σε σχέση με τον original κλάδο τους και βολεύτηκαν εκεί, με αποτέλεσμα, αντί να εμπνέουν τους μαθητές τους, να διορθώνονται και να χλευάζονται από εκείνους, λόγω της γύμνιας που επιδεικνύουν κάθε τόσο. Το έχω ζήσει διπλάσιο αριθμό φορών τα τελευταία χρόνια και μάντεψε: Όλοι αυτοί οι καθηγητές ήταν τουλάχιστον 40 ετών. Κάτι σημαίνει αυτό
Μα καμία σχέση η μία βαθμίδα με την άλλη. Στα πανεπιστήμια διδάσκουν εξειδικευμένα μαθήματα κυρίως πάνω στο αντικείμενο των ερευνητικών ενδιαφερόντων τους. Ένας καθηγητής πληροφορικής στη β/θμια διδάσκει μεγάλο εύρος μαθημάτων πληροφορικής, που έχει διδαχθεί στο προπτυχιακό του. Δεν υπάρχει κανένα μεταπτυχιακό/διδακτορικό που να καλύπτει όλη την διδακτέα ύλη της β/θμιας μιας και ο σκοπός του μεταπτυχιακού/διδακτορικού είναι άλλος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:27:25 »

Αποσυνδεδεμένος aturing

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #368 στις: Ιούλιος 19, 2011, 10:26:48 πμ »
@giak
μην κουράζεσαι τσάμπα, αρκετοί εδώ μέσα αντιλαμβάνονται τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά διαφορετικά από αυτό που πραγματικά είναι.
Κάποιος μάλιστα ανέφερε και τα conversion μεταπτυχιακά που υπάρχουν στην Αγγλία , αυτά είναι νέα φρούτα τα οποία σε κάνουν convert, σε μετατρέπουν δηλαδή από μαθηματικό σε μηχανικό ας πούμε μέσα σε ένα χρόνο.
Γενικά ο καθένας μπορεί να έχει αντίληψη και άποψη μέχρι το επίπεδο της βαθμίδας που έχει φτάσει, και δεδομένου ότι οι περισσότεροι εδώ έχουν φτάσει μέχρι το βασικό πτυχίο με το ζόρι (μεταπτυχιακά της πλάκας, εξ'αποστάσεως και ε΄ξ Ανατολικών χωρών δεν πιάνονται) έχουν μια πλασματική αντίληψη για τις μεταπτυχιακές σπουδές και για το τι σημαίνουν αυτές.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #369 στις: Ιούλιος 19, 2011, 06:19:17 μμ »
@giak
Κάποιος μάλιστα ανέφερε και τα conversion μεταπτυχιακά που υπάρχουν στην Αγγλία , αυτά είναι νέα φρούτα τα οποία σε κάνουν convert, σε μετατρέπουν δηλαδή από μαθηματικό σε μηχανικό ας πούμε μέσα σε ένα χρόνο.
Αυτο δεν γίνεται. Δεν μπορείς να κάνεις   conversion από οποιοδήποτε πτυχίο σε οποιοδήποτε, παρά μόνο από συγκεκριμένες σχολές σε συγκεκριμένες σχολές και αυτό υπο προυποθέσεις, αφού καταθέσεις στο πανεπιστήμιο το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και ελέξουν τι μαθήματα έχεις κάνει στο 1ο σου πτυχίο.
Δεν μπορείς πχ να έχεις τελειώσει μαθηματικός και να κάνεις ένα μεταπτυχιακό τύπου conversion και να γίνεις πολιτικός μηχανικός! μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Είναι ένας θεσμός που ισχύει σε όλη την Ευρώπη εκτός βέβαια από την ανεπτυγμένη Ελλάδα που έχουμε ακόμα στενόμυαλη νοοτροπία για τις επιστήμες.
Αυτό βέβαια αλλάζει με το νέο σύστημα όταν θα μπαίνεις σε σχολή και όχι σε τμήμα. Λες όλη η Ευρώπη να κινείται σε λάθος πορεία και μόνο η Ελλάδα να είναι στη σωστή; Μακάρι!

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #370 στις: Ιούλιος 19, 2011, 07:18:01 μμ »
Κάτι αχνοφαίνεται ότι πάει να αλλάξει:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39659 (παράγραφος 2)

Για να δούμε!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #371 στις: Ιούλιος 19, 2011, 07:25:36 μμ »
άρα λες από Σεπτέμβρη ο πληροφορικός του σχολείου να πει "παιδιά γειά σας, είμαι ο νέος σας Μαθηματικός;".  ;D
Και επίσης να πει στον διευθυντή "μην με πρήζεις άλλο με τον Έπαφο, ψάξε για πληροφορικό! "

ξέρω πάντως αρκετούς που θα το επιθυμούσαν να "παραιτηθούν" από πληροφορικοί και να γυρίσουν στην ειδικότητά τους για λόγους όπως: ευκολότερη κάλυψη ωραρίου, απαλλαγή από ένα σωρό καθήκοντα που "πρήζουν" τον πληροφορικό, καλύτερα στον μαυροπίνακα παρά να είσαι υπεύθυνος εργαστηρίου και να τρέχεις συνέχεια για βλάβες κλπ, μεγαλύτερη σιγουριά στον χώρο της εκπαίδευσης κλπ

το θέμα είναι πόσοι από αυτούς θα το αποφασίσουν και θα κάνουν αίτηση αναγνώρισης. Γιατί κάποιος που έχει από το 1998 13 χρόνια πληροφορικός ίσως διστάζει να κάνει αλλαγή πορείας. Καταλαβαίνετε πως το εννοώ.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #372 στις: Ιούλιος 19, 2011, 08:35:48 μμ »
Και εγώ πιστεύω πως ελάχιστοι θα κάνουν αυτή την αίτηση εθελοντικά.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #373 στις: Ιούλιος 20, 2011, 11:31:34 πμ »
λες ε?
εγώ νομίζω πως όχι. με κάποιους που έχω μιλήσει, το σκέφτονται λόγω της κατάστασης του μαθήματος της πληροφορικής τα τελευταία χρόνια. Δεν νιώθουν να πατάνε σταθερά στα πόδια τους.
Τώρα τι να πω. Θα δείξει. Τον λόγο έχουν αυτοί..

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #374 στις: Ιούλιος 20, 2011, 11:49:12 πμ »
λες ε?
εγώ νομίζω πως όχι. με κάποιους που έχω μιλήσει, το σκέφτονται λόγω της κατάστασης του μαθήματος της πληροφορικής τα τελευταία χρόνια. Δεν νιώθουν να πατάνε σταθερά στα πόδια τους.
Τώρα τι να πω. Θα δείξει. Τον λόγο έχουν αυτοί..

Πιστεύω ότι όποιος το κάνει θα το κάνει για να συμπληρώσει το ωράριο του, αυτό είναι το νόημα.
Ένας πληροφορικός (π.χ. από φυσικό) που έχει οργανική θα κάνει τις ώρες πληροφορικής στο γυμνάσιο του και ότι περισσεύει θα το κάνει ως φυσικός. Τόσο απλό. Οπότε το ίδιο σας κάνει.
Στην περίπτωση πληροφορικού (π.χ. από φυσικό) που δεν έχει οργανική τότε ναι μπορεί να πάει σε σχολείο που είναι καλυμμένες οι ώρες τις πληροφορικής και να τον βάλουν να κάνει φυσική κλπ. Αλλά πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν οργανική μετά από τόσα χρόνια ? λογικά κανένας.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #375 στις: Ιούλιος 20, 2011, 12:03:46 μμ »
εγώ πάλι δεν νομίζω ότι κάποιος θα θέλει να μπλέξει με πολλά.
Ένας πληροφορικός έχει ήδη πολύ δουλειά στο σχολείο με τον Έπαφο, εργαστήριο κλπ. Άντε τώρα να φορτωθεί και άλλα γνωστικά αντικείμενα. Αυτά λέει η προσωπική μου αντίληψη με συζητήσεις που έχω κάνει. Ξέρω πληροφορικό ο οποίος θα ζητήσει να μεταταγεί Φυσικός για να γλιτώσει από τον μπελά των εργαστηρίων και του Έπαφου. Συγκεκριμένα μου λέει "χίλιες φορες η κιμωλία και ο μαυροπίνακας!"
Θα δείξει...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #376 στις: Ιούλιος 20, 2011, 12:16:52 μμ »
Μη ξεχνάς ότι οι πληροφορικοί της δευτεροβάθμιας έχουν μειωμένο ωράριο εξαιτίας του εργαστηρίου... Και αμφιβάλω αν τους απασχολεί τόσο η αστάθεια στο πρόγραμμα... Τις προάλλες μιλούσα με διορισμένη καθηγήτρια πληροφορικής που ήταν προβληματισμένη με την είσοδο του μαθήματος στο δημοτικό, γιατί φοβάται ότι αν τη στείλουν στην πρωτοβάθμια θα χάσει όλα τα προνόμια του μειωμένου ωραρίου!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #377 στις: Ιούλιος 20, 2011, 12:50:40 μμ »
Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα σκεφτούν. Θα δείξει....Αν είναι κάποιος μόνιμος εδω μέσα που ανήκει σε αυτή την κατηγορία ας μας πει τον τρόπο σκέψης του. Υποσχόμαστε πως δεν θα πέσουμε να τον φάμε  ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.