*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375905 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #406 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:00:02 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:31 »

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #407 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:07:36 μμ »
Για να τελειώνουμε με το θέμα των τμημάτων σας ξαναπαραπέμπω σε μια σοβαρή(κατ'εμέ) αξιολόγηση απο την ΕΠΕ η οποία έγινε βάσει του προγράμματος σπουδών των τμημάτων και τα αποτελέσματα της υπάρχουν εδώ: http://review.epe.org.gr/doc.php?q=5&d=al ενώ για τη μεθοδολογία(και όχι μόνο) που χρησιμοποιήθηκε υπάρχουν πληροφορίες εδώ: http://review.epe.org.gr/ .
Καλό είναι να γίνει επιτέλους μια ουσιαστική αξιολόγηση όλων των τμημάτων....να τελειώνει αυτή η ιστορία και να υπάρξει κοινή δράση της ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ και πιστέψτε με αν γίνει αυτό τότε είναι πολύ πιθανό οι 2 ενώσεις να γίνουν και μια. ;)

Αποσυνδεδεμένος caa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #408 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:35:17 μμ »
Η αξιολόγηση που αναφέρθηκε είναι αστεία (http://review.epe.org.gr/doc.php?q=5&d=al). Καλά μας δουλεύουν; Συγκρίνονται σχολές που φοιτούν αριστούχοι με σχολές που τελειώνουν στούρνοι που πέρασαν με 8 10 και 12. Σας παραπέμπω στα αποτελέσματα ΠΕ19, ΠΕ20 του τελευταίου ΑΣΕΠ με κοινά θέματα πάντα....

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #409 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:44:47 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;

Τότε γιατί παντού σε όλο το δημόσιο οι θέσεις διαχωρίζονται σε ΠΕ & ΤΕ αντίστοιχα;
Μόνο στην εκπαίδευση όλοι λέγονται ΠΕ.

Να ξεκαθαρίσω ότι η ερώτησή μου δεν έχει υποτιμητικό υφος  για τους αποφοίτους ΤΕΙ. (ίσα ίσα έχω υποστηρίξει στο παρελθόν τους Μαθηματικούς & Φυσικούς που έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά και 15 χρόνια ως προγραμματιστές σε εταιρίες πληροφορικής! και τα άκουσα για τα καλά για τις απόψεις μου αυτές!)

Απλά το έχω απορία γιατί παντου στο δημόσιο εκτός από την εκπαίδευση, είτε τελείωσες ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ λέγεσαι ΠΕ.

Αυτό που είπε ο remain πάλι δεν ισχύει για το υπόλοιπο δημόσιο. Όλοι τα ίδια καθήκοντα έχουν, όμως άλλες θεσεις προκυρήσσονται για τους ΤΕ και άλλες για τους ΠΕ, με άλλα δικαιώματα, μισθοδοτικά κλπ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:51:31 »

Αποσυνδεδεμένος remain

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #410 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:50:21 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;


Αυτό που είπε ο remain πάλι δεν ισχύει για το υπόλοιπο δημόσιο. Όλοι τα ίδια καθήκοντα έχουν, όμως άλλες θεσεις προκυρήσσονται για τους ΤΕ και άλλες για τους ΠΕ, με άλλα δικαιώματα, μισθοδοτικά κλπ

Χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρος, εφόσον υπάρχει σε υπηρεσίες του δημοσίου ο διαχωρισμός ΔΕ,ΤΕ,ΠΕ Πληροφορικής ενδεχομένως να υπάρχει -θεωρητικά τουλάχιστον- και ανάλογη κατανομή σε αντίστοιχες θέσεις και υποχρεώσεις. Δηλαδή ζητούν σε ένα υπουργείο από έναν ΔΕ Πληροφορικής ότι ζητούν από έναν ΠΕ (π.χ. τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας βάσης δεδομένων?)

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #411 στις: Ιούλιος 22, 2011, 02:56:40 μμ »
gaz επαναλαμβάνω ότι η αξιολόγηση έγινε βάσει του προγράμματος σπουδών των τμημάτων,δεν συγκρίνονται τα τμήματα μεταξύ τους.Έσυ έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσοι καταφέρνουν/τι ποσοστό να τελειώσει τις σχολές πληροφορικής;;Προφανώς και δεν είναι στούρνοι όπως τους χαρακτηρίζεις όσοι τις ολοκληρώνουν,μην τα ισοπεδώνεις όλα....και ουσιαστικά μ'αυτό που γράφεις ανοίγεις μέτωπο ΑΕΙ vs ATEI το οποίο για μένα τουλάχιστον είναι άκυρο αφού μετά απο μια σοβαρή αξιολόγηση θα δεις πόσοι μύθοι θα καταρεύσουν για την ποιότητα πολλών τμημάτων και ΑΤΕΙ αλλά και ΑΕΙ!!!

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #412 στις: Ιούλιος 22, 2011, 03:19:19 μμ »
Έσυ έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσοι καταφέρνουν/τι ποσοστό να τελειώσει τις σχολές πληροφορικής;;

+++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #413 στις: Ιούλιος 22, 2011, 03:22:31 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;

Τότε γιατί παντού σε όλο το δημόσιο οι θέσεις διαχωρίζονται σε ΠΕ & ΤΕ αντίστοιχα;
Μόνο στην εκπαίδευση όλοι λέγονται ΠΕ.

Να ξεκαθαρίσω ότι η ερώτησή μου δεν έχει υποτιμητικό υφος  για τους αποφοίτους ΤΕΙ. (ίσα ίσα έχω υποστηρίξει στο παρελθόν τους Μαθηματικούς & Φυσικούς που έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά και 15 χρόνια ως προγραμματιστές σε εταιρίες πληροφορικής! και τα άκουσα για τα καλά για τις απόψεις μου αυτές!)

Απλά το έχω απορία γιατί παντου στο δημόσιο εκτός από την εκπαίδευση, είτε τελείωσες ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ λέγεσαι ΠΕ.

Αυτό που είπε ο remain πάλι δεν ισχύει για το υπόλοιπο δημόσιο. Όλοι τα ίδια καθήκοντα έχουν, όμως άλλες θεσεις προκυρήσσονται για τους ΤΕ και άλλες για τους ΠΕ, με άλλα δικαιώματα, μισθοδοτικά κλπ

Δεδομένου ότι όσοι διορίστηκαν ως ΠΕ19 με μόνο ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ την παρακολούθηση σεμιναρίου στην πληροφορική ε τότε, γιατί να μην χαρακτηριστούν ως ΠΕ20 και όσοι αν μη τι άλλο τελείωσαν ΤΕΙ ( και όχι απλά σεμινάριο...) ....
Πάντως υπάρχουν πολλοί ΠΕ20 κλάσεις ανώτεροι από πολλούς ΠΕ19. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και ο ιδρυτής του παρόντος φόρουμ που μας φιλοξενεί όλους είναι ΠΕ20... :-X
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #414 στις: Ιούλιος 22, 2011, 03:38:40 μμ »
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #415 στις: Ιούλιος 22, 2011, 03:38:40 μμ »
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και ο ιδρυτής του παρόντος φόρουμ που μας φιλοξενεί όλους είναι ΠΕ20... :-X

Dr_Michael δαγκωτό! ;-)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #416 στις: Ιούλιος 22, 2011, 03:53:25 μμ »
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά;
Νόμιζα ότι δεν κάνουν την ίδια δουλειά. Ότι οι ΠΕ20 δε μπορούν να διδάξουν θεωρία, αλλά μόνο εργαστηριακό μάθημα. Παρακαλώ κάποιος μόνιμος να μας ενημερώσει. Κανένας δεν ξέρει γιατί υπάρχει η ποσόστωση 60-40. Σε άλλες ειδικότητες πχ μουσικοί οι αποφοιτοι ΑΕΙ προηγούνται.

Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...
Ο ΑΣΕΠ είναι ο ειδικός οργανισμός που κρίνει πιο είναι πιο κατάλληλος κατά την επιλογή προσωπικού. γι αυτό τα θέματα που βάζει είναι κυρίως μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια. Πολλοί ΠΕ20 διαμρτυρηθήκαν για τα θέματα. Τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της επιστήμης του κλάδου. Ωστόσο σίγουρα θα υπάρχον ΠΕ20 που ξέρουν να διδάξουν καλύτερα από εμένα τον ΠΕ19 αρχιτεκτονική Η/Υ ή ίσως και δίκτυα.
Άρα το ποσοστό δε θα έπρεπε να ήταν 60-40 αλλά βάση τις ανάγκες που έχουμε και τα μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #417 στις: Ιούλιος 22, 2011, 04:01:10 μμ »
]Ο ΑΣΕΠ είναι ο ειδικός οργανισμός που κρίνει πιο είναι πιο κατάλληλος κατά την επιλογή προσωπικού. γι αυτό τα θέματα που βάζει είναι κυρίως μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια. Πολλοί ΠΕ20 διαμρτυρηθήκαν για τα θέματα. Τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της επιστήμης του κλάδου. Ωστόσο σίγουρα θα υπάρχον ΠΕ20 που ξέρουν να διδάξουν καλύτερα από εμένα τον ΠΕ19 αρχιτεκτονική Η/Υ ή ίσως και δίκτυα.
Άρα το ποσοστό δε θα έπρεπε να ήταν 60-40 αλλά βάση τις ανάγκες που έχουμε και τα μαθήματα.

Βρες μου έναν απόφοιτο ΤΕΙ που να ξέρει το οτιδήποτε για αρχιτεκτονική Η/Υ ή κάτι το θεωρητικό για τα δίκτυα. Απορώ ποιος σας έχει κάνει να πιστεύετε ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ γνωρίζουν καλύτερα αυτά τα θέματα από τους ΑΕΙ !!! Ελλάδα, η χώρα των μύθων.

Off topic
Η υπογραφή της Αννέτας αποδεικνύει ότι σαν λαός είμαστε αγράμματοι αφού και παρασυρόμαστε και σκλαβωμένοι είμαστε (άσχετα αν δεν θέλουμε / δεν μπορούμε να το πάρουμε χαμπάρι).

Αποσυνδεδεμένος aturing

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #418 στις: Ιούλιος 22, 2011, 04:23:39 μμ »
Επειδή τα τελευταία μηνύματά μου διαγράφονται μυστηριωδώς (μάλλον δεν συμφέρει να ακούγονται μερικά πράγματα)

Επαναλαμβάνω: Αντιλαμβάνεστε ότι αυτοί που τελειώνουν το AΤΕΙ Βιομηχανικής Πληροφορικής με βάση περίπου 5000 μόρια!!!!!   (Βάση 2010) μπορούν να διοριστούν ως καθηγητές πληροφορικής?
Να πως φτάσαμε ως εδώ.

Μια και μιλήσατε για ΑΣΕΠ για κοιτάξτε λίγο τα ποσοστά επιτυχίας ΠΕ19/ΠΕ20 να δείτε την συντριπτική διαφορά

ΥΓ. Ελπίζω να μην διαγραφεί και αυτό
ΥΓ2 Ερώτηση Κουίζ: Τι σχέση έχει με την πληροφορική το Ατει  Αυτοματισμού?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2011, 04:25:52 μμ από aturing »

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #419 στις: Ιούλιος 22, 2011, 05:32:21 μμ »
http://www.teilar.gr/odigoi/odigoi_epaggelmaton/cs.pdf

Σελίδα 18 και μετά...
Αν νομίζετε οτι αυτό το τμήμα έχει να ζηλέψει κάτι απο ένα ΑΕΙ τότε βρίσκεστε σε άλλο Πλανήτη!!Και αρχιτεκτονική έμαθα και δίκτυα.
Η μαγκιά είναι να πάρεις πτυχίο απο ένα τμήμα και όχι να μπείς σε αυτό.Μπαίνουν χιλιάδες και βγαίνουν δεκάδες!!

**Επίσης στη σελίδα 23 μπορείτε να δείτε πόσοι μπήκαν και πόσοι αποφοίτησαν σε περίπου 10 χρόνια!!

Αφήστε ήσυχα κάποια τμήματα που αξίζουν.Μην ασχολείστε με οφθαλμαπάτες.

Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2011, 05:37:32 μμ από MortalMan »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.