*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375790 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #532 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 01:48:54 πμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Perysi hmoun apospasmeni se dimotiko kai ayto to "na se koitane me miso mati oi daskaloi" to ezisa kai egw!!! Opote de nomizw pws eimaste ypervolikoi, oute paralogoi dystyxws!!!

Oso gia to Olohmero, epeidi ekana prin dioristw, einai teleiws ma teleiws diaforetiko apo to ma8ima TPE sto kanoniko wrario...Sto olohmero loipon, tous evaza pio spania Peri kai Katia me to skeptiko na tous ma8w kai alla 5 pragmata h "barbari", alla meta tin persini empeiria, to metaniwsa! Meta apo toses wres sto kanoniko wrario, 8a eprepe na tous valw mono diaskedastika pragmata tou stil Peri kai Katia, synadelfe!!! Giati akoma kai me tetoia paixnidia opws ta vlepete, ma8ainoun kai e3oikionontai!!! Ektws tou oti sto olohmero, mpainane A' kai B' mazi, D', E' ST' mazi...idio epipedo gnwsewn (kai polla alla) exoun??? Opote ayta kai alla pou logw wras, adynatw na analysw (mazi FYSIKA me tin e3antlisi meta apo 7 wres ma8ima ta kaimena ta paidia), me kanane na metaniwsw pou eixa apaitiseis apo ta paidia otan ekana olohmero!!! Opote pisteyw, sta olohmera, me AYTOUS "που εξαντλούνταν στον Πέρυ και την Κάτια" prepei na proxwrisoume, synadelfe-daskale!!!

Me to TPE sto kanoniko wrario anti8eta, ta pragmata einai teleiws diaforetika!!!
Ayto pou prospa8ousa na perasw fetos stous ma8ites OLI tin xronia (me ta 1000 zoria fysika, malliase h glwssa mou) einai oti oi ypologistes kai sygkekrimena to ma8ima ayto, den einai mono paixnidia kai Internet!!!

Pantws o rolos mas den mporei na einai kai aytos pou htan ('h ypoti8etai oti htan mallon) fetos!!! Exw grapsei tis enstaseis mou se prohgoumeno minima:
...
Kai epeidi ekana kai tis 2 faseis epimorfwsis gia ta dimotika, ayto pou mou emeine htan h frasi tou epimorfwti(-daskalou):
"Ayto pou zitane apo esas stin ousia, einai "xwris opla" na ginete <YPERDASKALOI> Pliroforikis...dil. na voi8isete sta alla ma8imata me ergaleia Pliroforikis...Kai sas symponw!!! De 8a h8ela na hmoun sti 8esi sas!"

xa-xa-xa, e???

Me poies gnwseis dil. (paidagwgikes kai mh) 8a me "ypoxreosoun" stin ousia, na kanw Istoria, Geografia, k.a. ma8imata me "ergaleia" Pliroforikis??? Pws 3ekinane to programma ayto (me ta 800 sxoleia) xwris yli, xwris "mpousoula", xwris ena PRAGMATIKA ylopoihsimo sxedio??? 2 mines den eixa kan ypologistes, empaina stis ai8ouses kai "skarfizomoun" diafora 8emata pros sizitisi (sxetika me ypologistes panta) gia na perasei h wra...mexri kai kremala me le3eis gyrw apo tous ypologistes ekana stin A' kai B' ta3i...A, episis ayto pou katalava apo tis faseis tis epimorfwsis einai oti stin ousia zitane apo mas na "sylle3oume-organwsoume-diamorfwsoume" tin mellontiki yli gia TPE!!! kalo, e??
Kai exw apo tin alli tin "Annoula" na kafxietai kiolas stin tileorasi gia to "neo dimotiko" kai to neo programma!!! Pira kai til. stin ekpompi na kanw kapoies erwtiseis, alla den epitrepontai "antipara8eseis" leei!!!!!!!!!!
...

Telos, me to "Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία..." diplwmatika nomizw mas prosvaleis!!!!!!!!!! me to ganti pou lene... Den exoume na apodei3oume tipota se kanenan pisteyw, synadelfe!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:42:14 »

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #533 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 01:52:35 πμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

+++
'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"
Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?Ε κ. Νάκη?Κοινό αγώνα???
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:00:32 πμ από solero »

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #534 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:03:49 πμ »
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.

μα αν τα ξεκαθαρίσει, θα είναι ξεκάθαρες και οι οργανικές θέσεις. άρα γιατί να τα ξεκαθαρίσει;  :D

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #535 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:19:25 πμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

+++
'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"
Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?

E nai...synadelfoi den eimaste oloi?!?!?! Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!

Pantws synadelfe, Pliroforikos pou hmoun perysi se dimotiko eimai, alla eimai kai nea mitera pou tou xronou 8a exei paidi stin prwti...kai pragmatika de 8a h8ela na kanei to paidi mou TPE apo tou xronou, oute kan sti B'! Den 3erw an exeis paidia, emena pantws ayto to systima paideias me "tromazei", pisteyw pws GENIKA ta yperfortwnoume ta paidia me gnwseis kai plirofories pou de mporoun na a3iologisoun pragmatika, fovamai-ypopsiazomai pws ayto to systima etoimazei mellontika...paidia "rompot" xwris dynatotita krisis (logw tou "bombardismou" gnwsewn-pliroforiwn)... Epe3ergasia kai filtrarisma MHDEN!!! Elpizw pragmatika na eimai ypervoliki!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:42:14 »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #536 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:27:24 πμ »
..... υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;


Σας ευχαριστούμε πολύ για τον τρόπο που σκέφτεστε. Μακάρι να είχαμε αυτή την αντιμετώπιση και από τους άλλους συναδέλφους-δασκάλους. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία: με κάλεσε  ο Δ/ντής ενός από τα 4 Ολοήμερα που πήγαινα πέρυσι, για να μου πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω μάθημα με τα παιδιά του Ολοημέρου, γιατί είναι πολλές ώρες στο σχολείο και επομένως είναι ήδη πολύ κουρασμένα!!!! Μετά από λίγες μέρες μου έκανε παρατήρηση γιατί έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για ένα μάθημα που δεν είναι σημαντικό!!! Τέλος μου είπε να τα απασχολώ με τον Πέρη και την Κάτια, γιατί αλλιώς θα διαγράφονταν τα παιδιά από το Ολοήμερο και τότε    ? ? ?

 
Kai gw eixa apaitiseis apo ta paidia otan hmoun se olohmero, leitourgousa etsi opws perigrafeis...de m' ekane kaneis paratirisi, alla dystyxws etsi einai...Meta apo 7 wres ma8ima, einai ontws barbaro ayto pou ekana kai ayto pou kaneis!  :) Sto prwino NAI, symfwnw kai epay3anw!!!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #537 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:35:36 πμ »
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.

Symfwnw gia to kommati: "Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό."......Ayta akrivws grafw kai se ena allo minima mou analytika!

Oso, gia to " θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι." mallon 8a diafwnisw!!! Den einai to "3eka8arisma" to provlima, einai to "3evolema" sto wrario tous ena KYRIO zitima!!! Einai oti "mpikame sta xwrafia tous, stin edra tous" 'h kati paromoio! Egw pantws kati tetoio katalava me tin empeiria mou!!!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #538 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:50:18 πμ »
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους. Αν υπάρχει ένας κλάδος με τον οποίο πρέπει να έχουμε καλές σχέσεις αυτοί είναι οι δάσκαλοι. Αν θέλουν οι δάσκαλοι να μην μπούμε στα δημοτικά, δεν πρόκειται να μπούμε. Εντασσουν το μάθημα ΤΠΕ στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων και τελείωσε η δουλεια. Η μόνο οδός είναι η διπλωματία. Δείξτε τους ότι πραγματικά θα έχουν κέρδος απο την παρουσία μας στα σχολεία, ότι η ζωή τους θα είναι ευκολότερη.

Δυστυχώς πολλοί μόνιμοι πληροφορικοί βλέπουν τα δημοτικά σαν χώσιμο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς στη δ/θμια. Οι 7-8 στους 10 μόνιμους πιστεύω ότι δεν θέλουν να μεταταγούν στην π/θμια αν τους δοθεί η ευκαιρία.

Απο νομικής πλευράς δεν πιστεύω να υπάρχει διέξοδος. Διπλωματία...

Siga mi tous glipsoume kiolas vre synadelfe! Ti eimaste? ELEOS! Na mpoume sti A' ba8mia otan mas dwsoun yli kai ta sxetika, alla kyriws epimorfwsi OUSIASTIKI, oxi tis plakas!!! OXI, kai gw de 8elw TWRA na metatagw sti A' ba8mia! Exoume syni8isei ontws se alli "glwssa" kai alli "epikoinwnia", gi'ayto milaw gia OUSIASTIKI epimorfwsi (syn basikes paidagwgikes gnwseis), giati ta eida poly skoura sto prwino ayti tin xronia pou hmoun se dimotiko, par'olo pou eixa kanei se olohmero...einai teleiws diaforetiko pisteyw!!!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #539 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 02:58:13 πμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

xa-xa-xa............Petyximeno (poly 8a'lega) to "Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας"...Kai opws lew se allo minima "Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #540 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 04:04:14 πμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!

+++
'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"
Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?

E nai...synadelfoi den eimaste oloi?!?!?! Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!

Pantws synadelfe, Pliroforikos pou hmoun perysi se dimotiko eimai, alla eimai kai nea mitera pou tou xronou 8a exei paidi stin prwti...kai pragmatika de 8a h8ela na kanei to paidi mou TPE apo tou xronou, oute kan sti B'! Den 3erw an exeis paidia, emena pantws ayto to systima paideias me "tromazei", pisteyw pws GENIKA ta yperfortwnoume ta paidia me gnwseis kai plirofories pou de mporoun na a3iologisoun pragmatika, fovamai-ypopsiazomai pws ayto to systima etoimazei mellontika...paidia "rompot" xwris dynatotita krisis (logw tou "bombardismou" gnwsewn-pliroforiwn)... Epe3ergasia kai filtrarisma MHDEN!!! Elpizw pragmatika na eimai ypervoliki!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Αυτά που λες χωράνε πάαααρα πολύ συζήτηση... Δεν έχω δικό μου παιδί, αλλά έχω δουλέψει 5 χρόνια σε δημοτικά και είχα επαφή με εκατοντάδες παιδιά πρώτης και δευτέρας δημοτικού. Αν είχα παιδί θα με τρόμαζε να αποκτήσει την πρώτη του επαφή με τον υπολογιστή μετά την τρίτη δημοτικού. Ειδικά όταν θα έχει συμμαθητές οι οποίοι από το νηπιαγωγείο συνηθίζουν να χειρίζονται υπολογιστή κυρίως ως παιχνιδομηχανή. Όχι ότι θα μείνει πίσω όσον αφορά τον επαγγελματικό ανταγωνισμό και την απόκτηση γνώσης, αλλά θα είναι απροετοίμαστο σε έναν κόσμο στον οποίο είναι δεδομένο ότι θα βομβαρδίζεται από πληροφορίες. Δεν μπορείς να απαγορέψεις από ένα παιδί υπολογιστή, τηλεόραση κτλ και ξαφνικά σε κάποια ηλικία που το θεωρείς ώριμο να τα επιτρέψεις. Τότε είναι που θα χαθεί...

Στις ηλικίες αυτές θα πρέπει το παιδί να μάθει να χειρίζεται τον υπολογιστή, ώστε να μπορεί πιο εύκολα να μάθει να φιλτράρει στις μεγαλύτερες τάξεις τις πληροφορίες που θα δέχεται. Στις ηλικίες αυτές θα πρέπει το παιδί να συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι απλά μια παιχνιδομηχανή ο υπολογιστής, αλλά παράθυρο στη γνώση. Να μάθει ότι ελοχεύουν κίνδυνοι καθώς και τρόπους να προστατευτεί από αυτούς.

Αυτό ακριβώς που αναφέρεις παραπάνω, ότι τα παιδιά κινδυνεύουν να γίνουν "ρομπότ" χωρίς ικανότητα κρίσης, είναι ο βασικός λόγος που πρέπει τα παιδιά όσο πιο νωρίς γίνεται να μάθουν να φιλτράρουν και να αξιολογούν την πληροφορία που λαμβάνουν, είτε από τον υπολογιστή ή από οτιδήποτε νέο υπάρξει μετά από 10-20 χρόνια. Και το σχολείο μπορεί να τα βοηθήσει σε αυτό. Ειδικά τα παιδιά που δεν έχουν γονείς πληροφορικούς, ή ανθρώπους που να μπορούν να τα κατευθύνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2011, 04:06:48 πμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #541 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 06:22:50 πμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Συμφωνούμε απόλυτα.

Και για τους δασκάλους είναι δύσκολο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς όπως και για τους καθηγητές που το καθεστώς στη δ/θμια δεν ταιριάζει με αυτό στην α/θμια. Κάποια στιγμή θα βρεθεί η χρυσή τομή προς όφελος των μαθητών.


Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #542 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 08:13:18 πμ »
Καλημέρα σε όλους.
1ον. Βάρβαρο πιστεύω πως είναι η αδιέξοδη πρυχιολαγνεία της εποχής μας και ο πλέον χρονοβόρος και δαπανηρός τρόπος απόκτησης τους.
π.χ αγγλικά, γερμανικά, ECDL, bachelor, master κτλ μέσω μη δημόσιας οδού.
2ον. Η προχειρότητα και ίσως η προσωρινότητα με την οποία "επιβλήθηκαν" οι ειδικότητες στα δημοτικά είναι ζήτημα εθνικό που υπαίτιοι είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες και όχι δικό μας ή των δασκάλων.
3ον. Για να σε δουν σε αυτό το ομιχλώδες τοπίο που παίρνει πλέον μορφή πολέμου του τύπου "όλοι εναντίον όλων" πρέπει να ορθώσεις το ανάστημα σου έστω και αν χρειαστεί να το κάνεις με τσαμπουκά. 
Θέλω να ελπίζω πάντως!
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #543 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 11:25:42 πμ »
Καλημέρα σε όλους

 @nesaneir

Σε παρακαλούμε να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες.

Ευχαριστούμε πολύ

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #545 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 12:10:29 μμ »
@aroniotis

Ναι το έχουμε ήδη δει αυτό...Γι αυτό λέμε πως υπάρχει ανάγκη για οργάνωση του κλάδου και αρχίσαμε να συζητάμε εδώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159843
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.