*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375916 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #560 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 01:44:56 μμ »

Ontws, xwraei polyyyyyyyyyyyyy sizitisi! To paidi mou loipon pou twra einai 5misi, den htan oute kan 4wn otan 3ekinise ypologistes kai agglika sto paidiko (htan idiwtiko)...Den eipa na apoktisoun tin 1h empeiria tous stin 3h dimotikou, pou kai na 8es einai adynaton stin simerini epoxi! 3erei na xeirizetai to kinito, paizei me PSP (oxi panw apo 30-40 lepta maximum, giati yparxoun kai oria... :) ), oute 5 xronwn "gnwrise" to KIDePEDIA, ara katalavaineis pws den tou "apagoreyw" na gnwrisei tin texnologia...Ayto omws me tromazei! 3ereis giati? Giati edw einai h diafwnia mou mazi sou, dioti etsi opws ta e8izoun stin texnologia, einai poly dyskolo na krinoun, na a3iologoun kai na filtraroun!

Ena paradeigma...Perysi loipon, otan ta afina eley8era, den ta afina na episkef8oun Facebook kai selides me paixnidia (giati pote den 3ereis pou 8a mpei ena paidi)...Ena paidi stin pempti loipon, afou (me aformi ton idion pou mou zitise stin arxi tis wras na mpei se mia sygkekrimeni selida me paixnidia) anoi3ame sizitisi kai "analysame" tous kindynous tou Internet- asfaleia, k.t.l. gia mia olokliri wra, kai afou sto teleytaio 5lepto tous lew "eiste free mexri na xtypisei to koudouni", mou leei: "telika na mpw gia 2 lepta mono???"................Eixa milisei gia 1 wra TZAMPA!!!
Poio filtrarisma mou les??? Edw gymnasiou kai lykeiou paidia e8izontai toso poly pou 3exnane na 3ekollisoun apo ton ypologisti!!! NAI, dystyxws etoimazoun mellontika "rompot", pou akrivws epeidi o bombardismos pliroforiwn kai gnwsewn einai toso megalos kai me grigorous ry8mous, den yparxei h dynatotita filtrarismatos kai epe3ergasias! Epimenw...alla sygxronws elpizw na bgw la8os!!!!!!!!  :)

As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!

Συμφωνούμε λοιπόν ότι η "απαγόρευση" της χρήσης της τεχνολογίας δεν είναι λύση. Άρα θεωρώντας δεδομένο ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα παιδιά θα είναι έτσι κι αλλιώς εκτεθειμένα από πολύ μικρά στην τεχνολογία, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να μάθουν από μικρά να τη χρησιμοποιούν με το σωστό τρόπο. Και σε αυτό ο ρόλος του σχολείου μπορεί να είναι πολύ σημαντικός. Τόσο για τα παιδιά όπως το δικό σου που έχει την τύχη να έχει πρόσβαση σε τόσες τεχνολογίες από μικρό, όσο και σε άλλα που για διάφορους λόγους δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσεχθεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου μαθήματος στο Δημοτικό Σχολείο. Σίγουρα δεν αρκεί το "copy-paste" του προγράμματος σπουδών των ολοήμερων... Και πρέπει οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο να είναι επιστήμονες της πληροφορικής (όχι επιμορφωμένοι χρήστες) και παράλληλα παιδαγωγοί.

Σχετικά με το παράδειγμα που ανέφερες, προσωπικά αφιέρωσα 4-5 μαθήματα για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, χρήση του "saferinternet.gr", προβολή video, εργασίες από τους μαθητές. Σίγουρα ακόμα και τότε θα υπάρξουν 4-5 παιδιά που δεν θα καταλάβουν το νόημα του συγκεκριμένου μαθήματος, θα ζητήσουν να παίξουν στο friv επειδή έτσι έχουν μάθει, να μπουν στο facebook επειδή δεν τους έμαθε κανείς ότι δεν είναι κατάλληλο για την ηλικία τους. Προφανώς ο βασικός λόγος είναι ότι είχαν μάθει από μικρότερα να χρησιμοποιούν το Internet με λάθος τρόπο, αγνοώντας τους κινδύνους. Γι' αυτό και πρέπει όσο πιο νωρίς γίνεται να προετοιμάζονται σωστά... Το σχολείο μπορεί να τα βοηθήσει.

Όπως ο βομβαρδισμός πληροφορίας μπορεί να μετατρέψει τα παιδιά σε "ρομπότ", έτσι και η περιορισμένη πληροφορία μπορεί να τα κατευθύνει να πιστεύουν ότι θέλει αυτός που ελέγχει τις πηγές. Για μένα το ιδανικό είναι να υπάρχουν απεριόριστες πηγές πληροφορίας και τα παιδιά να μάθουν να τις φιλτράρουν όσο το δυνατόν καλύτερα.

ΟΚ, τέλος πάντων! Δε 8α βγάλουμε άκρη! :) Εγώ πιστεύω πως πρέπει να είναι λίγο πιο μεγάλα (άρα λίγο πιο ΩΡΙΜΑ), γιατί όσο πιο μικρά έχουν αυτό το "μικρόβιο", τόσο περισσότερο εθίζονται!!! Εσύ έχεις άλλη άποψη, σεβαστό! Για να γίνουν αυτά που λες, πρέπει να αλλάξει όλο το σύστημα παιδείας...ΣΕ ΠΟΛΛΑ!
Στην ουσία λοιπόν, δε διαφωνούμε! Εσύ απλά μιλάς για το ιδανικό, ενώ εγώ μιλαώ για το παρόν σύστημα και τι φοβάμαι ότι θέλουν να κάνουν!
ΑΥΤΑ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:07:38 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #561 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 03:52:08 μμ »
Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε... Σε μία εποικοδομητική συζήτηση βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα από όλους χωρίς να υπάρχει συμφωνία πάντα.  :)

Αναφέρω ποιο είναι το ιδανικό, αλλά στην ουσία είμαι ο ρεαλιστής της υπόθεσης. Θεωρώ δεδομένο ότι έτσι κι αλλιώς τα παιδιά θα εκτεθούν στην τεχνολογία. Αυτό δεν θα γίνει τη μία ώρα την εβδομάδα στο εργαστήριο της πληροφορικής, όπου θα είναι υπό την επίβλεψη ενός ειδικού. Θα γίνει στο σπίτι όταν οι γονείς τα "παρκάρουν" στον υπολογιστή για να έχουν μισή ώρα ησυχίας, στο σπίτι ενός φίλου, όταν λείπουν οι "αυστηροί" γονείς κτλ. Όπως η ίδια είπες το δικό σου παιδί ήδη στα 5,5 έχει εκτεθεί. Δε νομίζω να του δημιουργήσει πρόβλημα η μία ώρα στο σχολείο. Ίσα ίσα μπορεί να το βοηθήσει όπως ανέφερα παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #562 στις: Σεπτέμβριος 27, 2011, 12:31:12 μμ »
Μπράβο στην ΕΠΕ για την επιστολή της για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Νομίζω είναι προφανές τι γίνεται στην εκπαίδευση. Οι συνδικαλιστές κάνουν ότι θέλουν σε βάρος της παιδείας και της ανάπτυξης της χώρα. Έτσι λοιπόν εκτός από ένα σωρό ώρες αρχαία, οι μαθητές μας θα έχουν επιβλέποντες στα project εκπαιδευτικούς από τους κλάδους ΠΕ02, ή ΠΕ03, ή ΠΕ04. Επιτέλους πρέπει αν ξεσηκωθούμε να σώσουμε το μέλλον της χώρας. Δε μπορεί όπως οι συνδικαλιστές κατέστρεψαν την Ολυμπιακή, να αφήσουμε να γίνει το ίδιο με την εκπαίδευση των παιδιών μας. Ποιοι βρίσκονται επιτέλους πίσω από αυτές τις αποφάσεις που μόνο σκοπό έχουν να δημιουργούνται ανάγκες για συγκεκριμένους κλάδους σε βάρος της χώρας μας? Δε μπορεί μια χώρα όπως η Ινδία μέσα από την πληροφορική να δημιούργησε εντυπωσιακή ανάκαμψη και εμείς να κάνουμε βήματα πίσω. Ίσως εδώ είναι που θα έπρεπε να επέμβει η Τρόικα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #563 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 11:10:24 μμ »
Σκέψου πάντως για τους δάσκαλους το εξής:

- Έχουν τον πλέον οργανωμένο συνδικαλιστικό φορέα (μέσα στα πράγματα εδώ και χρόνια)
- Γνωρίζουν τα κενά ουσιαστικά από πριν το καλοκαίρι
- Πιέζουν εδώ και χρόνια να γίνεται μία μεγάλη φάση αποσπάσεων πριν το καλοκαίρι

και παρόλα αυτά έχουν κάνει ήδη 3 φάσεις προσλήψεων/αποσπάσεων + τις φάσεις ειδικής αγωγής, παράλληλης στήριξης κτλ με τις γνωστές αδικίες που προκαλεί αυτό το σπάσιμο.

Το πρόβλημα είναι η κακή οργάνωση που υπάρχει στο υπουργείο παιδείας εδώ και χρόνια. Και επειδή δεν θέλω να πιστέψω ότι φταίνε οι υπάλληλοι, μάλλον κάποιοι που έχουν τοποθετηθεί ως προϊστάμενοι είναι άσχετοι και ανίκανοι με αποκορύφωμα τους επικεφαλής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:07:38 »

Αποσυνδεδεμένος John_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #564 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 08:24:10 πμ »
Φέτος είναι η χειρότερη χρονιά.
Του χρόνου η Α Λυκείου θα έχει ώρες Πληροφορικής άρα κάποιοι μόνιμοι θα πάρουν ώρες εκεί που  δεν πήραν φέτος.
Επίσης υπολογίστε ότι το 2005-6 έγιναν 500-600 προσλήψεις μόνιμων, οι οποίοι φέτος ή του χρόνου πέφτουν από 21 σε 19 ώρες διδασκαλίας (μετά δηλαδή από 6 χρόνια υπηρεσίας).Χονδρικά μιλάμε για 1000 διδακτικές ώρες.
Για διορισμούς μόνιμων το βλέπω όμως σε 6-7 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #565 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 09:40:43 πμ »
Εδώ ισχύει αυτό που λένε "ο πεινασμένος στον ύπνο του καρβέλια ονειρεύεται".
Νομίζω ότι δεν έχετε συνειδητοποιήσει την κατάσταση. Ποιες ώρες πληροφορικής στην Α' ???????????????
Έχετε δει το νέο πρόγραμμα σπουδών για το Λύκειο?
Τέρμα η πληροφορική στην Α λυκείου και επίσης τέρμα η πληροφορική στην Β λυκείου όπως και στην Γ λυκείου.
Δεν θα υπάρχει πια το μάθημα της επιλογής!!! Ξέρετε πόσες ώρες είναι αυτές? οι περισσότερες.
Θα υπάρχει μόνο ένα μάθημα κατεύθυνσης στην Β και ένα στην Γ, που σημαίνει ότι αν σε ένα μεγάλο σχολείο έχουμε 2 τμήματα στην Β τεχνολογική και 2 στην Γ θα έχουμε 2x2 + 4x2 = 10 ώρες + το μάθημα Εφαρμογές πληροφορικής στην οικονομική κατεύθυνση άλλες 3 ώρες + το εργαστήριο άλλες 3 ώρες άρα βγαίνουν σύνολο
16 ώρες στην καλύτερη περίπτωση .
Τα μαθήματα εμβάνθυνσης προφανώς δεν θα τα πάρει κανένας.

Αυτό σημαίνει ότι σε όσα λύκεια είναι δύο πληροφορικοί ο ένας θα χάσει τη θέση του, άσε που και αυτός που θα μείνει δεν θα συμπληρώνει ωράριο.

Αυτό που λες με τις 2 ώρες από 21 σε 19, δεν ισχύει γιατί ούτως οι άλλως οι περισσότεροι δεν συμπληρώνουν ωράριο.

Άρα χωρίς να θέλω να γίνω κακός αλλά θέλω να είμαι ώμος δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να γίνουν προσλήψεις στην πληροφορική για τα επόμενα 10 χρόνια για τους παρακάτω λόγους:
1) Εκτός από τα παραπάνω τα επόμενα χρόνια θα αυξηθεί και το ωράριο, άρα θα έχουμε πολλούς υπεράριθμους πληροφορικούς
2)ήδη υπάρχουνε σε κάθε διεύθυνση 100 και βάλε υπεράριθμοι που δεν ξέρουν τι να τους κάνουν
3) Σε Σύνταξη θα βγουν ελάχιστοι
4) εδώ δεν διορίζει στους κλάδους που έχει ανάγκη και υπάρχουν κενά : δάσκαλοι, φιλόλογοι θα διορίσει σε εμάς που υπάρχει παντού πλεονάζον προσωπικό?

άρα αν δεν βγουν οργανικές στα δημοτικά (που αποκλείεται να βγουν λόγω κόστους) ξεχάστε την εκπαίδευση και κοιτάξτε να κάνετε κάτι άλλο.

οπότε αν θέλετε την γνώμη μου κοιτάξτε να βρείτε μια δουλειά στον ιδιωτικό τομέα τουλάχιστον να έχετε γράψει και κάποια προυπηρεσία.,
αυτά και σόρρυ για την μαυρίλα αλλά έτσι είναι η κατάσταση και δεν είναι καλό να δίνουμε ψεύτικες ελπίδες.
το έχω ψάξει αρκετά και έχω καταλήξει στα παραπάνω
τι να πω λέτε να αλλάξουν τα πράγματα?

Του χρόνου η Α Λυκείου θα έχει ώρες Πληροφορικής άρα κάποιοι μόνιμοι θα πάρουν ώρες εκεί που  δεν πήραν φέτος.
Επίσης υπολογίστε ότι το 2005-6 έγιναν 500-600 προσλήψεις μόνιμων, οι οποίοι φέτος ή του χρόνου πέφτουν από 21 σε 19 ώρες διδασκαλίας (μετά δηλαδή από 6 χρόνια υπηρεσίας).Χονδρικά μιλάμε για 1000 διδακτικές ώρες.
Για διορισμούς μόνιμων το βλέπω όμως σε 6-7 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #566 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 10:07:16 πμ »
Καλημέρα. Καλό μήνα. Καλά κρασιά.
Μια απορία ακόμη έχω. Που στην ευχή έχει βρεθεί αυτό το πλήθος των υπεράριθμων πληροφορικών;
Υπήρξαμε ποτέ ευεργετημένος κλάδος ως προς τις προσλήψεις και τη μεταχείριση και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #567 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 10:10:30 πμ »
Υπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.
Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.
Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.
Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.

Καλημέρα. Καλό μήνα. Καλά κρασιά.
Μια απορία ακόμη έχω. Που στην ευχή έχει βρεθεί αυτό το πλήθος των υπεράριθμων πληροφορικών;
Υπήρξαμε ποτέ ευεργετημένος κλάδος ως προς τις προσλήψεις και τη μεταχείριση και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #568 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 11:04:45 πμ »
Εδώ ισχύει αυτό που λένε "ο πεινασμένος στον ύπνο του καρβέλια ονειρεύεται".
Νομίζω ότι δεν έχετε συνειδητοποιήσει την κατάσταση. Ποιες ώρες πληροφορικής στην Α' ???????????????
Έχετε δει το νέο πρόγραμμα σπουδών για το Λύκειο?
Τέρμα η πληροφορική στην Α λυκείου και επίσης τέρμα η πληροφορική στην Β λυκείου όπως και στην Γ λυκείου.
Δεν θα υπάρχει πια το μάθημα της επιλογής!!! Ξέρετε πόσες ώρες είναι αυτές? οι περισσότερες.
Θα υπάρχει μόνο ένα μάθημα κατεύθυνσης στην Β και ένα στην Γ, που σημαίνει ότι αν σε ένα μεγάλο σχολείο έχουμε 2 τμήματα στην Β τεχνολογική και 2 στην Γ θα έχουμε 2x2 + 4x2 = 10 ώρες + το μάθημα Εφαρμογές πληροφορικής στην οικονομική κατεύθυνση άλλες 3 ώρες + το εργαστήριο άλλες 3 ώρες άρα βγαίνουν σύνολο
16 ώρες στην καλύτερη περίπτωση .
Τα μαθήματα εμβάνθυνσης προφανώς δεν θα τα πάρει κανένας.

Συνάδελφε αυτά που γράφεις για το Ενιαίο Λύκειο δεν ισχύουν... Η πληροφορική έφυγε (κακώς) από την Α Λυκείου αλλά οι συνολικές ώρες της πληροφορικής αυξήθηκαν έστω και λίγο από 14 σε 15 συνολικά στο Λύκειο και το σημαντικότερο αυξήθηκαν οι ώρες των υποχρεωτικών μαθημάτων από 2 σε 9.
Συγκεκριμένα:
Στην Α Λυκείου χάθηκαν 2 ώρες στο μάθημα επιλογής.
Στη Β Λυκείου από 2 ώρες του μαθήματος επιλογής έγιναν 6, (2 υποχρεωτικές + 4 επιλογής) στις δύο διαφορετικές κατευθύνσεις.
Στη Γ Λυκείου οι 10 ώρες  εκ των οποίων μόνο οι 2 ήταν υποχρεωτικές έγιναν 9 εκ των οποίων οι 7 είναι υποχρεωτικές στις 2 από τις 3 κατευθύνσεις.

Τα μαθήματα εμβάθυνσης πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θα τα πάρει κανένας. Είναι μαθήματα επιλογής όπως και αυτά που υπήρχαν μέχρι τώρα και τα οποία τα παιδιά τα επιλέγουν σε μεγάλο ποσοστό. Ειδικά στην Γ Λυκείου το μάθημα μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά στο μάθημα των πανελληνίων. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το επιλέξουν.Επίσης μεταξύ Βιολογίας και Πληροφορικής είναι γνωστό ότι τα παιδιά θα επιλέξουν σε μεγάλο ποσοστό την Πληροφορική εκτός από εκείνα που θέλουν ιατρικές και φαρμακευτικές σχολές τα οποία είναι σχετικά λίγα. Το κέρδος από το ενιαίο Λύκειο θα φανεί του χρόνου όταν ξεκινήσει η Β Λυκείου με 6 αντί για 2 που ήταν μέχρι τώρα. Φέτος είμαστε χαμένοι καθώς έχει ξεκινήσει μόνο η Α Λυκείου με το καινούριο πρόγραμμα.

Σύγκρινε το παλιό πρόγραμμα http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228
 με το καινούριο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27853

Οι υπόλοιπες αλλαγές σε Γυμνάσιο, Τεχνολογικά Λύκεια και δημοτικά είναι επίσης θετικές:
- Στο επαγγελματικό λύκειο κερδίσαμε 3 ώρες στην Α λυκείου οι οποίες έχουν μπει ήδη και απ' ότι φαίνεται μπαίνει και τέταρτη τάξη η οποία θα μας βοηθήσει πολύ...
-  Στο γυμνάσιο μπαίνει δεύτερη ώρα πληροφορικής έστω και σταδιακά και θα υπάρχει πιστοποίηση γνώσεων υπολογιστή μέσα στο σχολείο μέχρι την Γ γυμνασίου.
- Με την είσοδο της πληροφορικής στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών ο αριθμός των αναπληρωτών στην πληροφορική αυξήθηκε από 10 που είχαμε πρόπερσι σε 1952 πέρυσι (μαζί με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου) καθιστώντας την ειδικότητά μας την δεύτερη ειδικότητα σε αριθμό αναπληρωτών μετά με τους δασκάλους. Ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο θα τηρήσει την υπόσχεση του και θα ιδρύσει οργανικές θέσεις πληροφορικής τα επόμενα έτη.

Το πρόβλημα μας είναι οι διορισμοί οι οποίοι με τους διάφορους περιορισμούς 1: 10 θα είναι εκ των πραγμάτων λίγοι για κάποια χρόνια. Οι αλλαγές στα προγράμματα  όμως αναπόφευκτα θα δημιουργήσουν την ανάγκη για πολλούς διορισμούς μόλις τελειώσουμε με τους περιορισμούς αυτούς.Δεν γίνεται να καλύπτονται οι θέσεις επ' αόριστον με αναπληρωτές. Ελπίζω αυτό να γίνει από το 2014-15.

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απόλυτη απαισιοδοξία ιδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μέχρι πριν από 2 χρόνια (υπεράριθμοι παντού, καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών, 10 αναπληρωτές το χρόνο). Ακόμα και η συζήτηση που κάνουμε για το αν θα είναι φέτος οι κανονικοί αναπληρωτές 200 ή 300 μέχρι πριν δύο χρόνια θα φάνταζε όνειρο θερινής νυκτός...Τα δύο βασικά αιτήματα του κλάδου για οργανικές στα δημοτικά και δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχουν δρομολογηθεί... Θα πρέπει να πιέσουμε μέχρι να υλοποιηθούν εξ' ολοκλήρου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2011, 11:42:19 πμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #569 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 11:25:12 πμ »
Νομίζω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση των απόψεων που εκφράζουν ο Alexis_27
και ο antonispe20.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2011, 11:27:51 πμ από founes »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #570 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 02:30:45 μμ »
Όποιος θέλει να είναι αισιόδοξος ας είναι. Η πραγματικότητα - όχι των αριθμών - άλλα λέει.
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν οργανικές στα ΕΑΕΠ;
Από εξαγγελίες του τύπου λεφτά υπάρχουν;
Ποιος εγγυάται ότι μετά το 2013 θα λειτουργούν τα ΕΑΕΠ;
Ίσως φαντασιωνόμαστε κάτι τέτοιο.
Τι μας κάνει να νομίζουμε ότι οι επιμορφωμένοι δάσκαλοι δε θα "κλέψουν" τις ΤΠΕ;
'Έχουμε δείξει τάχα ως τώρα ότι είμαστε ίσοι με αυτούς;
Φυσικά όλοι αγωνιούμε για το μέλλον της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Για το μέλλον μας.
Αν τα βάψουμε μαύρα σίγουρα δε θα κερδίσουμε τίποτα.
Μόνο αν διεκδικήσουμε μαζικά και επίμονα ακόμη και τα αυτονόητα θα μπορέσουμε να ελπίζουμε.
1η Οκτωβρίου και ακόμη περιμένουμε. Αυτή είναι η αλήθεια. Τα υπόλοιπα είναι απλά παραμύθια.
Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα δεν εγγυώνται το παραμικρό.
Αν και θα φανεί λίγο λαϊκίστικο, αν δε δεις κάτι απτό μην πιστεύεις τίποτα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #571 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 03:33:52 μμ »
πως να μην φτάσουμε ως εδώ, όταν:

υπάρχει τμήμα πληροφορικής που μπαίνεις με βαθμό 6 και αποφοιτώντας έχεις τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση,

αρκεί το πτυχίο σου, ότι και αν είναι αυτό, να αναφέρει στον τίτλο του κάπου την λέξη "Πληροφορική", και αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση

όταν στο μηχανογραφικό οι σχολές που αναφέρουν την λέξη "Πληροφορική" έχουν φτάσει τις 47!!!
(http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063)

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #572 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 05:17:17 μμ »
Δηλαδή για τις όσες σχολές πληροφορικής και τα δικαιώματα τους φταίνε οι εισαχθέντες ή η εκάστοτε κυβέρνηση;
Και στο κάτω κάτω της γραφής ποιες είναι οι σχολές που θα έπρεπε να δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση;
Η σχολή κρίνει την αξία του εκπαιδευτικού;
Ο εκπαιδευτικός-καθηγητής-δάσκαλος πρέπει να έχει τις απαραίτητες γνώσεις αλλά ταυτόχρονα και το παιδαγωγικό ήθος που αρμόζει στη θέση αυτή.
Σε λίγο θα ακούσουμε ότι μόνο τα ΑΕΙ των μεγάλων πανεπιστημίων προάγουν τη γνώση και ότι οι ΑΣΠΑΙΤΕ διαμορφώνουν το παιδαγωγικό ύφος. Σε λίγο θα πιστέψουμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι ο φορέας που διασφαλίζει την καταλληλότητα του παιδαγωγού.
Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε.
Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.
Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.
Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #573 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 05:51:40 μμ »
πως να μην φτάσουμε ως εδώ, όταν:

υπάρχει τμήμα πληροφορικής που μπαίνεις με βαθμό 6 και αποφοιτώντας έχεις τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση,

αρκεί το πτυχίο σου, ότι και αν είναι αυτό, να αναφέρει στον τίτλο του κάπου την λέξη "Πληροφορική", και αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση

όταν στο μηχανογραφικό οι σχολές που αναφέρουν την λέξη "Πληροφορική" έχουν φτάσει τις 47!!!
(http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063)

δεν λέω ότι είναι καλό, αλλά συγκεκριμένα για την πληροφορική το γνωρίζεις και c καλά ότι οι βαθμοί αυτοί δεν αποτελούν κριτήριο σύγκρισης, και επίσης αν αυτός με το 6 γράψει καλύτερα στον ΑΣΕΠ από μένα ή εσένα που τελειώσαμε τις πιο υψηλόβαθμες σχολές, τότε καλά θα κάνει και να πάρει την θέση.

Γενικά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο εισαγωγής και σύγκρισης, αλλά το σύστημα εισαγωγής στις σχολές μας είναι παραπάνω από γελοίο, όπως και οι σχολές οι ίδιες ο καλός πληροφορικός είναι αυτός που ασχολείται μόνος του ελάχιστα μαθαίνει στις σχολές.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2011, 05:53:11 μμ από spidr »
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.