*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376189 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #616 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:52:35 πμ »
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξετάζουμε το μάθημα της πληροφορικής σαν κάτι το διαφορετικό για μικρές και μεγάλες τάξεις. Μάλλον για όλα αυτά φταίει το υπουργείο παιδείας που δεν έχει κάνει καλό σχεδιασμό, είτε γιατί αυτοί που σχεδιάζουν δεν ξέρουν να το κάνουν ή γιατί μας έχουν τυφλή εμποστοσύνη ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να το κάνει μόνος του.

Επειδή αυτή η κουβέντα έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν... Τα επιχειρήματα είναι πολλά και δεν έχει νόημα να τα ανακυκλώνουμε. Το μάθημα της πληροφορικής δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν διαφορετικό αντικείμενο στην πρώτη δημοτικού, απ' ότι στη δευτέρα. Αυτά που διδάσκονται τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού είναι απαραίτητα για να διδαχτούν στη δευτέρα το επόμενο στάδιο, στην τρίτη το επόμενο κ.ο.κ. Άλλο αν το υπουργείο δεν μας έχει δώσει τον τυφλσούρτη(βιβλία, λογισμικό κτλ) και ο καθένας μας πρέπει να το σχεδιάσει όλο αυτό μόνος του. Μπορεί αυτά να φαίνονται απλά σε σχέση με τη διδασκαλία php και mysql, όσο απλή φαίνεται και η διδασκαλία του αλφαβήτου και της προπαίδειας σε σχέση με μαθήματα άλγεβρας. Προφανώς δεν μπορεί να τα διδάξει ο παππούς μου που τέλειωσε το δημοτικό με 10. Και η διδασκαλία αυτών των "απλών αντικειμένων" καθώς και ο βαθμός που θα "εμπνεύσει" ο πληροφορικός το μαθητή της πρώτης δημοτικού, μπορεί να καθορίσει τον τρόπο που το παιδί θα ανακαλύψει μέσα από το μάθημα της πληροφορικής μια επιστήμη και όχι μια παιχνιδομηχανή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:02 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #617 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:57:31 πμ »
Προφανώς μιλάς για το μοντέλο σπιράλ της ύλης. Δεν έχεις άδικο καθώς η επιστήμη μας αλλάζει συνεχώς και κατά συνέπεια έχουν γίνει πολλές αλλαγές όταν ένας μαθητής από την Α φτάσει στην ΣΤ.

Αποσυνδεδεμένος maGe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #618 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:13:05 μμ »
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=47014
αρκετοι ειναι πληροφορικοι

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #619 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:28:42 μμ »
Ότι έχω πει το έχω πει όσο το δυνατόν πιο τεκμηριωμένα και παραθέτω επιχειρήματα για το σκεπτικό μου. Εσύ δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα απλά μου κάνεις προσωπική επίθεση. Προφανώς δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα επειδή δεν έχεις κανένα επιχείρημα.
Θεωρείς ότι ένας απόφοιτος τμήματος πληροφορικής μπορεί να μπαίνει και να κάνει μάθημα στην Α' δημοτικού. Αυτό και μόνο τα λέει όλα για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Ειδικά όταν θεωρείς ότι δεν έχει και καμία διαφορά η Α δημοτικού από τις άλλες τάξεις, όταν όλοι ξέρουν πόσο ευαίσθητη είναι αυτή η τάξη για τον κόσμο του παιδιού.
Όλοι εδώ μιλάτε για αγάπη για την εκπαίδευση, αλλά φοβάμαι ότι το μόνο που αγαπάτε είναι ο εαυτός σας και όχι οι μαθητές.  Μπροστά στον διορισμό στο δημόσιο είστε ικανοί να κάνετε πληροφορική ακόμα και σε βρεφονηπιακό σταθμό.

Διαχωρίζω τις μικρές τάξεις του δημοτικού γιατί θεωρώ ότι στην Ε' και ΣΤ' μπορεί να μπει και να κάνει μάθημα ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής
Το ότι κάποιοι θεωρούν ότι όλες οι τάξεις είναι ίδιες μαρτυρά την παιδαγωγική αντίληψη που έχουν και τις γνώσεις τους πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα ειδικά στις μικρές ηλικίες.
Εγώ ο ίδιος πράγματι έχει διδάξει σε δημοτικό και θεωρώ ότι δεν είμαι επαρκής επιστημονικά για να διδάξω σε αυτή την βαθμίδα. Εσύ θεωρείς ότι είσαι. Συγχαρητήρια, προφανώς είσαι πολύ καλός εκπαιδευτικός.

ΥΓ. Προφανώς αυτά που λέω για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού ισχύουν για όλες τις ειδικότητες, όχι μόνο για μας


Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω γιατί έχεις φαγωθεί με την πρώτη δημοτικού. Μια ώρα την εβδομάδα θα κάνουμε πλέον. Μόνο από εμάς αφαιρέθηκαν ώρες. Με τις άλλες ειδικότητες στην πρώτη δημοτικού δεν έχεις πρόβλημα; Αλήθεια Αντώνη έχεις κάνει κάποιο αγώνα για να αυξηθούν οι ώρες μας στη δευτεροβάθμια; Το ότι δεν έχουμε στην Α λυκείου ούτε μια ώρα σε ενοχλεί Αντώνη; Τι έκανες σαν μόνιμος γι’αυτό;

Δεν φταις εσύ όμως Αντώνη. Φταίω εγώ (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) που απαντάμε σε έναν διορισμένο του 2006 (που μόλις θα είχε αποφοιτήσει δηλαδή), και μάλλον τον κατέβασαν στην  πρωτοβάθμια, τα βρήκε σκούρα και λέει ότι λέει. Που δεν δούλεψε ούτε μια ώρα ωρομίσθιος. Που δεν έχει ιδέα τι έχουν τραβήξει όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι του όλα αυτά τα χρόνια. Που θα στερήσει μια θέση αναπληρωτή στην πρωτοβάθμια από κάποιον που θα έδινε τον καλύτερο του εαυτό για το μάθημα, ενώ ο Αντώνης μας δηλώνει οτι η πληροφορική στα δημοτικά είναι ζωγραφική.

Ξέρεις υπάρχει και η παραίτηση. Και αφού είσαι και προγραμματιστάρα (μιας και δεν τέλειωσες σχολή του 6-7 όπως λες), μπορείς άνετα να βρεις δουλεία στον ιδιωτικό τομέα. Λοιπόν Αντώνη; Θα υποβάλλεις παραίτηση αφού δεν σε εκφράζει ο τρόπος διδασκαλίας της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια;  Μάλλον όχι αν κρίνω από το πρώτο μήνυμα σου, που παρακαλάς να μείνεις στην εκπαίδευση.

Συνέχισε λοιπόν να κρίνεις υποκριτικά και πάντα εκ του ασφαλούς. Από βολεμένους νεοέλληνες τσάμπα μάγκες, άλλο τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:02 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #620 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:38:05 μμ »
Ότι έχω πει το έχω πει όσο το δυνατόν πιο τεκμηριωμένα και παραθέτω επιχειρήματα για το σκεπτικό μου. Εσύ δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα απλά μου κάνεις προσωπική επίθεση. Προφανώς δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα επειδή δεν έχεις κανένα επιχείρημα.
Θεωρείς ότι ένας απόφοιτος τμήματος πληροφορικής μπορεί να μπαίνει και να κάνει μάθημα στην Α' δημοτικού. Αυτό και μόνο τα λέει όλα για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Ειδικά όταν θεωρείς ότι δεν έχει και καμία διαφορά η Α δημοτικού από τις άλλες τάξεις, όταν όλοι ξέρουν πόσο ευαίσθητη είναι αυτή η τάξη για τον κόσμο του παιδιού.
Όλοι εδώ μιλάτε για αγάπη για την εκπαίδευση, αλλά φοβάμαι ότι το μόνο που αγαπάτε είναι ο εαυτός σας και όχι οι μαθητές.  Μπροστά στον διορισμό στο δημόσιο είστε ικανοί να κάνετε πληροφορική ακόμα και σε βρεφονηπιακό σταθμό.

Διαχωρίζω τις μικρές τάξεις του δημοτικού γιατί θεωρώ ότι στην Ε' και ΣΤ' μπορεί να μπει και να κάνει μάθημα ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής
Το ότι κάποιοι θεωρούν ότι όλες οι τάξεις είναι ίδιες μαρτυρά την παιδαγωγική αντίληψη που έχουν και τις γνώσεις τους πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα ειδικά στις μικρές ηλικίες.
Εγώ ο ίδιος πράγματι έχει διδάξει σε δημοτικό και θεωρώ ότι δεν είμαι επαρκής επιστημονικά για να διδάξω σε αυτή την βαθμίδα. Εσύ θεωρείς ότι είσαι. Συγχαρητήρια, προφανώς είσαι πολύ καλός εκπαιδευτικός.

ΥΓ. Προφανώς αυτά που λέω για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού ισχύουν για όλες τις ειδικότητες, όχι μόνο για μας


Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω γιατί έχεις φαγωθεί με την πρώτη δημοτικού. Μια ώρα την εβδομάδα θα κάνουμε πλέον. Μόνο από εμάς αφαιρέθηκαν ώρες. Με τις άλλες ειδικότητες στην πρώτη δημοτικού δεν έχεις πρόβλημα; Αλήθεια Αντώνη έχεις κάνει κάποιο αγώνα για να αυξηθούν οι ώρες μας στη δευτεροβάθμια; Το ότι δεν έχουμε στην Α λυκείου ούτε μια ώρα σε ενοχλεί Αντώνη; Τι έκανες σαν μόνιμος γι’αυτό;

Δεν φταις εσύ όμως Αντώνη. Φταίω εγώ (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) που απαντάμε σε έναν διορισμένο του 2006 (που μόλις θα είχε αποφοιτήσει δηλαδή), και μάλλον τον κατέβασαν στην  πρωτοβάθμια, τα βρήκε σκούρα και λέει ότι λέει. Που δεν δούλεψε ούτε μια ώρα ωρομίσθιος. Που δεν έχει ιδέα τι έχουν τραβήξει όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι του όλα αυτά τα χρόνια. Που θα στερήσει μια θέση αναπληρωτή στην πρωτοβάθμια από κάποιον που θα έδινε τον καλύτερο του εαυτό για το μάθημα, ενώ ο Αντώνης μας δηλώνει οτι η πληροφορική στα δημοτικά είναι ζωγραφική.

Ξέρεις υπάρχει και η παραίτηση. Και αφού είσαι και προγραμματιστάρα (μιας και δεν τέλειωσες σχολή του 6-7 όπως λες), μπορείς άνετα να βρεις δουλεία στον ιδιωτικό τομέα. Λοιπόν Αντώνη; Θα υποβάλλεις παραίτηση αφού δεν σε εκφράζει ο τρόπος διδασκαλίας της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια;  Μάλλον όχι αν κρίνω από το πρώτο μήνυμα σου, που παρακαλάς να μείνεις στην εκπαίδευση.

Συνέχισε λοιπόν να κρίνεις υποκριτικά και πάντα εκ του ασφαλούς. Από βολεμένους νεοέλληνες τσάμπα μάγκες, άλλο τίποτα.
Δεν έχω δει επιχειρήματα. Απλά κάθετη διαπίστωση ότι αυτό που ισχυρίζεσαι είναι το σωστό καί όλοι οι υπόλοιποι λάθος. Άσε που αγνοείς ή δεν έχεις διαβάσει αρκετές απαντήσεις που σου έχουν δωθεί και δεν είναι επί προσωπικού.

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #621 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:44:52 μμ »
Πληροφορική στην Α' Δημοτικού. ναι, μπορεί να διδαχθεί. Προσωπικά, πέρσι έκανα το δυαδικό σύστημα στα παιδάκια της πρώτης - το βρήκα σε ένα ωραίο βιβλίο και το προσάρμοσα. Τα παιδιά συμμετείχαν αρκετά.

Πάντως, η αλήθεια είναι πως είναι πάρα πολύ απαιτητική η διδασκαλία στην Α' και στην Β' Δημοτικού. Ειδικά στην Α', τα παιδάκια δε γνωρίζουν βασικά πράγματα, όπως για παράδειγμα να σηκώνουν χέρι. Το να τα βάλεις μέσα σε ένα εργαστήριο, με 2 παιδιά ανά υπολογιστή, και να βρεις και κάτι τόσο ενδιαφέρον που θα υπερνικήσει την πλήξη τους χωρίς να τους δυσκολέψει πολύ στη σκέψη, είναι άθλος. Μερικοί θα πείτε ότι υπερβάλλω, μπορεί να είναι έτσι. Όμως, τα παιδιά είναι πράγματι πολύ μικρά, κουράζονται γρήγορα (ειδικά με τα 7ωρα στα ΕΑΕΠ) και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να παίξουν.

Θα προτιμούσα να έχω 1 ώρα παραπάνω ακόμα και στη Γ' Δημοτικού και καμία στην Α'...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #622 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 02:57:53 μμ »
Πληροφορική στην Α' Δημοτικού. ναι, μπορεί να διδαχθεί. Προσωπικά, πέρσι έκανα το δυαδικό σύστημα στα παιδάκια της πρώτης - το βρήκα σε ένα ωραίο βιβλίο και το προσάρμοσα. Τα παιδιά συμμετείχαν αρκετά.

Πάντως, η αλήθεια είναι πως είναι πάρα πολύ απαιτητική η διδασκαλία στην Α' και στην Β' Δημοτικού. Ειδικά στην Α', τα παιδάκια δε γνωρίζουν βασικά πράγματα, όπως για παράδειγμα να σηκώνουν χέρι. Το να τα βάλεις μέσα σε ένα εργαστήριο, με 2 παιδιά ανά υπολογιστή, και να βρεις και κάτι τόσο ενδιαφέρον που θα υπερνικήσει την πλήξη τους χωρίς να τους δυσκολέψει πολύ στη σκέψη, είναι άθλος. Μερικοί θα πείτε ότι υπερβάλλω, μπορεί να είναι έτσι. Όμως, τα παιδιά είναι πράγματι πολύ μικρά, κουράζονται γρήγορα (ειδικά με τα 7ωρα στα ΕΑΕΠ) και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να παίξουν.
Συμφωνώ ότι είναι δύσκολο. Αλλά υπάρχουν αρκετά αντικείμενα. Καταρχήν να αναγνωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή. Για ένα παιδάκι της πρώτης δημοτικού κάθε τμήμα του υπολογιστή μπορεί να είναι μία διδακτική ώρα. Φυσικά αυτό δεν γίνεται με μετωπική διδασκαλία. Θα πρέπει τα παιδάκια να πειραματιστούν με τα διάφορα μέρη του υπολογιστή, να τα ονομάζουν, να τα ζωγραφίσουν στον πίνακα, να μάθουν τη χρησιμότητα του καθενός, πώς συνδέονται μεταξύ τους και στο τέλος να τα χρησιμοποιούν. Υπάρχουν διδασκαλίες με χρήση χαρτονιών που αναπαριστούν τα μέρη του υπολογιστή και κορδονιών για τα καλώδια, καθώς και πολλές άλλες σχετικές για τις οποίες έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν εδώ μέσα. Από κει και πέρα τα παιδιά μπορούν να διδαχθούν αρκετά λογισμικά (ένα από αυτά είναι η ζωγραφική), να φτιάχουν εννοιολογικούς χάρτες και μετά τα Χριστούγεννα μπορούν να αρχίσουν να γράφουν στον υπολογιστή. Πχ. πέρσυ έγραφαν σε κάθε μάθημα την ορθογραφία που είχαν στο μάθημα με το δάσκαλο, ενώ μέχρι το Πάσχα εμπλούτιζαν την ορθογραφία τους με Wordarts, Cliparts, διαφορετικά μεγέθη/χρώματα/γραμματοσειρές κτλ. Και σίγουρα υπάρχουν και τα λογισμικά με εκπαιδευτικά (πάντα) παιχνίδια, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως επιβράβευση για όσους ολοκληρώνουν τις εργασίες τους. Πολύ βασικό στην πρώτη δημοτικού για μένα είναι να μάθει το παιδί τη σωστή στάση του σώματος μπροστά στον Η/Υ, καθώς και να ξεκινήσει να χειρίζεται σωστά το ποντίκι και το πληκτρολόγιο.

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #623 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 03:22:14 μμ »
Ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ, είναι αυτό της υποτίμησης των δυνατοτήτων των μικρών παιδιών το κάνουν πολλοί εδώ πέρα,
προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι οπισθοδρομικοί και αισθάνονται ανασφάλεια και ταυτόχρονα παρασύρουν τα ίδια τα παιδιά με τις δικές τους ανασφάλειες.

γνωρίζεται ότι πλέον στα μεγάλα νήπια τους μαθαίνουν την άλφα βήτα και να μετράνε ?
Έχετε δει παιδιά τρίτης δημοτικού να τερματίζουν παιχνίδια μυστηρίου και γρίφων ?
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #624 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 03:24:35 μμ »
Ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ, είναι αυτό της υποτίμησης των δυνατοτήτων των μικρών παιδιών το κάνουν πολλοί εδώ πέρα,
προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι οπισθοδρομικοί και αισθάνονται ανασφάλεια και ταυτόχρονα παρασύρουν τα ίδια τα παιδιά με τις δικές τους ανασφάλειες.

γνωρίζετε ότι πλέον στα μεγάλα νήπια τους μαθαίνουν την άλφα βήτα και να μετράνε ?
Έχετε δει παιδιά τρίτης δημοτικού να τερματίζουν παιχνίδια μυστηρίου και γρίφων ?

Εγώ είχα μαθητή 4ης Δημοτικού που έφτιαξε δικό του παιχνίδι στο scratch...

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #625 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 03:36:20 μμ »
Ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ, είναι αυτό της υποτίμησης των δυνατοτήτων των μικρών παιδιών το κάνουν πολλοί εδώ πέρα,
προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι οπισθοδρομικοί και αισθάνονται ανασφάλεια και ταυτόχρονα παρασύρουν τα ίδια τα παιδιά με τις δικές τους ανασφάλειες.

γνωρίζεται ότι πλέον στα μεγάλα νήπια τους μαθαίνουν την άλφα βήτα και να μετράνε ?
Έχετε δει παιδιά τρίτης δημοτικού να τερματίζουν παιχνίδια μυστηρίου και γρίφων ?

Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι οι δυνατότητες των μικρών που προβληματίζουν. Απλώς, η διαχείριση της τάξης σε τόσο μικρή ηλικία είναι απαιτητική από πλευράς παιδαγωγικής κατάρτισης, και κάποιοι από μας δυστυχώς την αποκτούμε "ζωντανά" μέσα στην τάξη...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #626 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 08:24:31 πμ »
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/O%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/O%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20T%CE%A0%CE%95%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF.pdf
Σε κάτι τέτοια είμαστε πρώτοι!
Να είχαμε και καθηγητές να τα διδάσκουν!
Πάντως έχουν αρκετές καλές ιδέες. Αξίζουν την προσοχή μας.
Εύχομαι να τις υλοποιήσουμε και να μην μείνουμε με τους οδηγούς.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #627 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 09:55:07 πμ »
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/O%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/O%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20T%CE%A0%CE%95%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.pdf
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF.pdf
Σε κάτι τέτοια είμαστε πρώτοι!
Να είχαμε και καθηγητές να τα διδάσκουν!
Πάντως έχουν αρκετές καλές ιδέες. Αξίζουν την προσοχή μας.
Εύχομαι να τις υλοποιήσουμε και να μην μείνουμε με τους οδηγούς.

Το Νέο Σχολείο θυμίζει κάτι από παπούτσι του Ξενοκράτη..Καλοφτιαγμένο και από άριστο δέρμα αλλά δεν ταιριάζει στο πόδι για το οποίο φτιάχτηκε...

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #628 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 03:31:53 μμ »
να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...
Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;
...
Αλήθεια για ποιούς λόγους ένας πληροφορικός που έκανε στο πανεπιστήμιο γλώσσες προγραμματισμού, εργασίες γράφοντας άπειρες γραμμές κώδικα, έφαγε τις βάσεις δεδομένων στην μάπα κλπ κλπ να πηγαίνει τελικά να διδάσκει στην πρωτοβάθμια ζωγραφική και word?

Στην πρωτοβάθμια σχεδόν με το ζόρι μας βάζουν...οπότε πάμε γιατί ΕΚΕΙ πλέον μόνο υπάρχουν θέσεις! Για το γιατί πάμε στην εκπαίδευση γενικά, οι λόγοι είναι πολλοί...ειδικά για μας τις γυναίκες είναι (καλώς ή κακώς) περισσότεροι!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #629 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 03:36:59 μμ »
άρα ένας λόγος είναι η ασφάλεια και η μονιμότητα, όπως εξάλλου ισχύει και σε όλο το δημοσιο

Sorry, αλλά γιατί το ψάχνεις τόοοοοσο πολύ? ΝΑΙ, είναι ένας λόγος...εσένα η ασφάλεια και η μονιμότητα σε χαλάει? ? ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159852
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.