*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375826 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #658 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:05:06 μμ »
Τι να πω τα προβλήματα είναι πάρα πολλά. Δεν έχουν αρχή και τέλος. Εύχομαι να βρεθούν κάποιες λύσεις (μέσα στην οικονομική συγκυρία της χώρας) και να μην πεταχτούν απέξω άνθρωποι που δουλεύουν τόσα χρόνια στα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:32:05 »

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #659 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:15:19 μμ »
Όταν ανέφερα ότι στο θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας εξαιρώ μόνο τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων ή αυτούς που έχουν 2ο πτυχίο, το οποίο τους παρέχει παιδαγωγική επάρκεια, ήμουν αρκετά ξεκάθαρος!!! 
Ε όχι και να πούμε ότι όσοι έχουν περάσει από ΑΣΠΑΙΤΕ είναι αθώες περιστέρες!!!

Ένα μικρό μάθημα ιστορίας για όσους είναι νέοι στον κλάδο μας...

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια η ΑΣΠΑΙΤΕ δεχόταν πολύ λίγα άτομα του  κλάδου μας στα προγράμματα απόκτησης παιδαγωγικής επάρκειας.Αυτό άλλαξε πριν από 3-4 χρόνια και τότε όλλες οι οργανώσεις μας πανηγυρίζανε!Γιατί; Είχαν πετύχει κάτι σπουδαίο;Φυσικά και είχαν πετύχει, όχι όμως  αυτό που μπορεί κάποιος να φανταστεί! Πριν την αύξηση των θέσεων έμπαιναν στη σχολή μερικά άτομα που πραγματικά το άξιζαν και μερικά που ήταν ο "τέτοιος του τέτοιου...". Τι άλλαξε μετά την αυξηση των θέσεων; Σίγουρα όχι ο αριθμός των άξιων. Αυτός παρέμεινε ίδιος. Αυτός που πολλαπλασιάστικε ήταν ο αριθμός των παρατρεχάμενων, που από εκεί που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα βρέθηκαν καβάλα στ'άλογο. Όποιος θέλει μπορεί να μπει στους πίνακες προηγουμένων ετών και να δει ποσοί  0,κάτι εμφανίστηκαν από το πουθενά με παιδαγωγική κατάρτηση. Και για τους δύσπιστους μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ανάμεσα σε αυτά τα άτομα υπάρχουν απόφοιτοι της σχολής μου, οι οποίοι έγιναν δεκτοί (τυχαίο;;; ) στα τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ των πολεών τους, έχοντας ώς μοναδικό προσόν τη συμμετοχή τους σε κομματικές και λοιπές οργανώσεις του κλάδου μας...         

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #660 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:35:10 μμ »
Μήπως οι πληροφορικοί σκάψαμε τον λάκο μας ζητώντας απαλλαγή από την γραμματειακή υποστήριξη;
Δεν θα ήταν καλύτερα να είχαμε τις 8-10 (γιατί παραπάνω δεν νομίζω ότι έχει κανείς σε ένα σχολείο) ώρες διδασκαλίας μας στο ίδιο σχολείο και οι υπόλοιπες ώρες να καλύπτονταν με γραμματειακή υποστήριξη, αλλάζοντας κανένα μελάνι;
Ίσως τα τελευταία 2-3 χρόνια να ζόρισαν τα πράγματα, αλλά να ξέρετε και ότι όσοι δε συμπλήρωσαν ωράριο δεν έμειναν έτσι απλά να κάθονται : συμπλήρωσαν με γραμματειακή υποστήριξη είτε στο σχολείο, είτε στο γραφείο.

Η εγκύκλιος που λέει ότι οι πληροφορικοί απαλλάσσονται από τις εξωδιδακτικές εργασίες αφορά στην περίπτωση που συμπληρώνεις ωράριο και ισχύει νομίζω μόνο για τα γυμνάσια (στα ΕΠΑΛ δεν ισχύει σίγουρα).


Α, τώρα μας αρέσει η γραμματειακή υποστήριξη;
Εδώ έγινε ολόκληρος πόλεμος.
Υπάρχει έγγραφο που λέει ότι οι πληροφορικάριοι απαλλάσσονται από το να κάνουν την γραμματέα. Όμως αν κινδυνεύεις να μπεις σε εφεδρεία ή να σε τρέχουν σε 4 σχολεία, τότε κάνεις την γραμματέα και λες και ευχαριστώ.

Πάντως τι να πω, εμας ο πληροφορικός έχει μόνο 8 ώρες, και όταν του είπε ο διευθυντής να αναλλάβει λίγο δουλίτσα παραπάνω στο σχολείο (survey, έπαφος κλπ) και ότι έτσι θα τον δικαιολογήσει να μην τον "πειράξουν" με τις γνωριμίες που είχε στην Βθμια, αυτός αρνήθηκε και επέμενε στο γνωστό τροπάριο "δεν είμαι γραμματέας κανενός, είμαι πάνω απόλα καθηγητής και πρέπει να μπαίνω στην τάξη" κλπ
Ποιά τάξη ρε Καραμήτρο; που την είδες την τάξη; Προτιμάς να σε τρέχουν σε Δημοτικά και σε Εσπερινά σχολεία και σε ΙΕΚ και να είσαι πρωί βράδυ στο τρέξιμο;

Οι συνθήκες άλλαξαν αλλά κάποιοι δεν το έχουν πάρει χαμπάρι.
Πολύ σωστά διαμαρτυρήθηκαν τότε για τις αυξημένες εξωδιδακτικές εργασίες, αλλά τότε είχαν και 21 ώρες.
Δεν μπορείς να λες το ίδιο και τώρα που έχεις μόνο 10!
Αλλα δυστυχώς υπάρχει και έγγραφο από το Υπουργείο που τους απαλλάσσει από αυτά, και προκειμένου να μην κάνουν τίποτα (ούτε διδασκαλία ούτε γραμματειακή υποστήριξη)πατάνε πάνω σε αυτό και έτσι τους καλύπτει ο νόμος. Προσοχή όμως μήπως πεσουν πάνω στην εφεδρεία και τότε παρακαλάνε όχι μόνο να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη αλλά και τον κλητήρα στο σχολείο.

Που είναι το πρόβλημα δηλαδή αν έχεις μόνο 8 ώρες διδασκαλίας, να κάνεις και γραμματειακή υποστηριξη; Τι ζητάς δηλαδή; να μείνεις με τις 8 ώρες μόνο;
Μην παίζετε με αυτά. Οι καιροί είναι δύσκολοι και επικύνδινοι.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #661 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:35:32 μμ »
@gr_geo

Αυτά τα ξέρουμε όλοι...ίσχυαν σε ένα μεγάλο βαθμό και για την ΠΔΣ και για τα μεταπτυχιακά και για την ΑΣΠΑΙΤΕ και για οπουδήποτε...Δεν μιλήσαμε για αυτούς πριν, κάναμε ξεκάθαρο διαχωρισμό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:32:05 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #662 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:43:44 μμ »
......
Αναρωτιέμαι.... είναι καλύτερα έτσι;
Μήπως οι πληροφορικοί σκάψαμε τον λάκο μας ζητώντας απαλλαγή από την γραμματειακή υποστήριξη;
Δεν θα ήταν καλύτερα να είχαμε τις 8-10 (γιατί παραπάνω δεν νομίζω ότι έχει κανείς σε ένα σχολείο) ώρες διδασκαλίας μας στο ίδιο σχολείο και οι υπόλοιπες ώρες να καλύπτονταν με γραμματειακή υποστήριξη, αλλάζοντας κανένα μελάνι;

μήπως την πατήσαμε τελικά;
.......

....
Πάντως τι να πω, εμας ο πληροφορικός έχει μόνο 8 ώρες, και όταν του είπε ο διευθυντής να αναλλάβει λίγο δουλίτσα παραπάνω στο σχολείο (survey, έπαφος κλπ) και ότι έτσι θα τον δικαιολογήσει να μην τον "πειράξουν" με τις γνωριμίες που είχε στην Βθμια, αυτός αρνήθηκε και επέμενε στο γνωστό τροπάριο "δεν είμαι γραμματέας κανενός, είμαι πάνω απόλα καθηγητής και πρέπει να μπαίνω στην τάξη" κλπ
......

Βρε killbill συγνώμη που σε ρωτάω αλλά τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει το εξής. Είσαι Πληροφορικός ή όχι;; Μια βάζεις και τον εαυτό σου μέσα στους Πληροφορικούς,  και την άλλη λες πως ο Πληροφορικός στο σχολείο σου κάνει το τάδε...Μετά αναρωτιέσαι γιατί οι Πληροφορικοί στρέφονται στην εκπαίδευση. Αν είσαι δεν ξέρεις τους λόγους; Αν το θεωρείς παραβίαση των προσωπικών σου δεδομένων παίρνω πίσω την ερώτηση και ζητάω και πάλι συγνώμη.


Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #663 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:47:09 μμ »
δεν μπηκαν ολοι ετσι στην ασπαιτε.

ξερω και μεταπτυχιακα που η γλωσσα εφτασε στο πατωμα απο το γλυψιμο

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #664 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:53:18 μμ »
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι γελοίο. Σχεδόν τραγικό. Ο τρόπος διορισμού ήταν έτσι κι αλλιώς αστείος απλά είχε τόσα εμπόδια που ανάγκαζε τους υποψηφίους να σκύβουν το κεφάλι και να γλείφουν. Εκεί φταίει ξανά για μένα η εκάστοτε κυβέρνηση. Με αποκορύφωμα φυσικά το πάγωμα της προϋπηρεσίας στους πίνακες. Έχουμε φτάσει στον πάτο και εξακολουθούμε να στρουθοκαμηλίζουμε. Αντί να είμαστε ενωμένοι και να κάνουμε μια τουλάχιστον σοβαρή προσπάθεια διεκδικώντας τα αυτονόητα, έχουμε εμφύλιο για να αποδείξουμε τι; Έτσι όπως βαδίζουμε σε λίγο καιρό θα με θυμηθείτε ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων θα βρεθούμε μπροστά σε τέτοια τετελεσμένα γεγονότα που ούτε το τράβηγμα των μαλλιών μας δεν θα έχει αξία. 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #665 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:57:05 μμ »
αυτοι ειμαστε ,τωρα το καταλαβες?

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #666 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:57:14 μμ »
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι γελοίο. Σχεδόν τραγικό. Ο τρόπος διορισμού ήταν έτσι κι αλλιώς αστείος απλά είχε τόσα εμπόδια που ανάγκαζε τους υποψηφίους να σκύβουν το κεφάλι και να γλείφουν. Εκεί φταίει ξανά για μένα η εκάστοτε κυβέρνηση. Με αποκορύφωμα φυσικά το πάγωμα της προϋπηρεσίας στους πίνακες. Έχουμε φτάσει στον πάτο και εξακολουθούμε να στρουθοκαμηλίζουμε.Αντί να είμαστε ενωμένοι και να κάνουμε μια τουλάχιστον σοβαρή προσπάθεια διεκδικώντας τα αυτονόητα, έχουμε εμφύλιο για να αποδείξουμε τι; Έτσι όπως βαδίζουμε σε λίγο καιρό θα με θυμηθείτε ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων θα βρεθούμε μπροστά σε τέτοια τετελεσμένα γεγονότα που ούτε το τράβηγμα των μαλλιών μας δεν θα έχει αξία. 

Συμφωνώ απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος adedward

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση!!!? ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #667 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:05:11 μμ »
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι γελοίο. Σχεδόν τραγικό. Ο τρόπος διορισμού ήταν έτσι κι αλλιώς αστείος απλά είχε τόσα εμπόδια που ανάγκαζε τους υποψηφίους να σκύβουν το κεφάλι και να γλείφουν. Εκεί φταίει ξανά για μένα η εκάστοτε κυβέρνηση. Με αποκορύφωμα φυσικά το πάγωμα της προϋπηρεσίας στους πίνακες. Έχουμε φτάσει στον πάτο και εξακολουθούμε να στρουθοκαμηλίζουμε.Αντί να είμαστε ενωμένοι και να κάνουμε μια τουλάχιστον σοβαρή προσπάθεια διεκδικώντας τα αυτονόητα, έχουμε εμφύλιο για να αποδείξουμε τι; Έτσι όπως βαδίζουμε σε λίγο καιρό θα με θυμηθείτε ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων θα βρεθούμε μπροστά σε τέτοια τετελεσμένα γεγονότα που ούτε το τράβηγμα των μαλλιών μας δεν θα έχει αξία. 

Συμφωνώ απόλυτα.

Και 'γώ. Αυτό επειδή έχουμε μάθει σχεδόν όλοι να είναι όλα έτοιμα και να πηγαίνουμε να γλύφουμε την εκάστοτε κυβέρνηση για να έχουμε τι? Μια προσωρινή θέση? Αφού μετά αν αλλάξη η κυβέρνηση θα πρέπει να ξαναξεκινήσουμε από την αρχή... Προσωπικά -αν και είμαι νέος στην ειδικότητα της πληροφορικής- νιώθω πολύ χάλια για αυτήν την συνολική κατάσταση... Σε λίγο θα φτάσουμε να τρωγώμαστε μεταξύ μας χωρίς να ξέρουμε τι μας φταίει και πώς προήλθε...
Αυτό είναι ένα μέλλον που πραγματικά δεν το θέλω
 :-[
Never give up...Never think sad....
Keep walking....Stand up.....

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #668 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:11:13 μμ »
Πάντως τι να πω, εμας ο πληροφορικός έχει μόνο 8 ώρες, και όταν του είπε ο διευθυντής να αναλλάβει λίγο δουλίτσα παραπάνω στο σχολείο (survey, έπαφος κλπ) και ότι έτσι θα τον δικαιολογήσει να μην τον "πειράξουν" με τις γνωριμίες που είχε στην Βθμια, αυτός αρνήθηκε και επέμενε στο γνωστό τροπάριο "δεν είμαι γραμματέας κανενός, είμαι πάνω απόλα καθηγητής και πρέπει να μπαίνω στην τάξη" κλπ
Το παράδειγμα που περιγράφεις είναι τελείως παράνομο, μήπως ο πληροφορικός είναι χοντροβύσμα; Η' ο διευθυντής είναι τόσο ηλίθιος που δήλωσε στο γραφείο ότι τον απασχολεί γραμματειακά χωρίς να του αναθέσει τις ανάλογες εργασίες....
Δεν γίνονται πάντως έτσι αυτές οι δουλειές, στο γραφείο πρέπει να φαίνεται ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το ωράριο τους, και η αλήθεια είναι ότι ούτε και επιτρέπουν έτσι εύκολα να έχουν δέκα ας πούμε ώρες γραμματειακή υποστήριξη (βέβαια είχα ακούσει και εγώ για κάποιες διευθύνσεις που δεν ήξεραν τι να κάνουν τους υπεράριθμους και υποαπασχολούνταν όλοι, αλλά όχι τόσο χοντρά πράγματα).
Και επαναλαμβάνω η εγκύκλιος δεν αφορά τη συμπλήρωση ωραρίου!

Πάντως η αλήθεια είναι ότι δε μας διευκρίνισες ακόμα τι ακριβώς είσαι .... συγνώμη που το λέω αλλά κάπου μπάζουν όλα αυτά, μόνιμος εκπαιδευτικός σίγουρα θα το' ξερε ότι δε μένει κανείς έτσι απλά χωρίς να δουλεύει ή έστω να φαίνεται ότι δουλεύει, αλλά και αδιόριστος πληροφορικός λίγο δύσκολο να δουλεύεις σε σχολείο φέτος.


Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #669 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:12:40 μμ »
Προσωπικά -αν και είμαι νέος στην ειδικότητα της πληροφορικής- νιώθω πολύ χάλια για αυτήν την συνολική κατάσταση... Σε λίγο θα φτάσουμε να τρωγώμαστε μεταξύ μας χωρίς να ξέρουμε τι μας φταίει και πώς προήλθε...
Χα, χα, είσαι πολύυυυ νέος ... εμείς ήδη τρωγόμαστε μεταξύ μας εδώ και χρόνια!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #670 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:15:54 μμ »
Προσωπικά -αν και είμαι νέος στην ειδικότητα της πληροφορικής- νιώθω πολύ χάλια για αυτήν την συνολική κατάσταση... Σε λίγο θα φτάσουμε να τρωγώμαστε μεταξύ μας χωρίς να ξέρουμε τι μας φταίει και πώς προήλθε...
Χα, χα, είσαι πολύυυυ νέος ... εμείς ήδη τρωγόμαστε μεταξύ μας εδώ και χρόνια!

Μη σου πω οτι έχει γίνει και αγαπημένη συνήθεια! ;D


Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #671 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:17:13 μμ »
Καλησπέρα σε όλους σας, ΠΕ19, ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια οποιουδήποτε είδους ή μη.

Παρακολουθώ τις συζητήσεις σας εδώ και πολύ καιρό και αποφάσισα να πάρω μέρος.

Μία πρώτη επισήμανση αφορά τα λεγόμενα του αγαπητού μέλους Χριστίνα για τα γελοία θέματα του ΑΣΕΠ 2005
με τα οποία διορίστηκα και εγώ. Θα την παρακαλούσα να ανατρέξει στα θέματα και να τα ξαναδεί, γιατί μάλλον
μπερδεύτηκε με το 2002 (όπου μέχρι τότε διόριζαν κατά μερικές χιλιάδες και απλά ήθελαν πολλούς επιτυχόντες).

Πάντως του 2005 ήταν πολύ δύσκολα, όπως και αυτά που ακολούθησαν το 2009 (αφού το 2007 δεν δώσαμε).

Αυτά τα λέω γιατί από μέλη με μεγάλη εμπειρία στο φόρουμ δεν πρέπει να γράφονται μη ακριβείς πληροφορίες.

Μην ξεχνάτε ότι μας διαβάζουν χιλιάδες αναγνώστες, άσχετα αν δεν συμμετέχουν.

Πάντως θα συμφωνήσω με το γενικό πνεύμα πάμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον. Να ξέρετε ότι οι
προβληματισμοί σας είναι και δικοί μας (των διορισμένων εννοώ). Κανενός η δουλειά δεν είναι σίγουρη.

Από την άλλη συμφωνώ και με τα παιδιά που χωρίς παιδαγωγική επάρκεια έχουν απειροελάχιστες πιθανότητες
διορισμού.

Χαιρετισμούς σε όλους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 566

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.