*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375541 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #868 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 12:20:46 μμ »
Ο κλάδος δεν ήταν ποτέ ενωμένος. Και από ότι φαίνεται ούτε και θα ενωθεί ποτέ.

Πολλές ειρωνίες και κατάρες βλέπω και για την ΠΕΚΑΠ. Για τον πρόεδρό της, τις δράσεις της, τις συνδρομές της κτλ.
Που αμφιβάλω αν έχουν ασχοληθεί πάνω από 1-2 άτομα εδώ μέσα με την ΠΕΚΑΠ και αν έχουν πληρώσει την "υψηλότατη" συνδρομή των 5 ευρώ ανά έτος. Θα πάτε να ψηφίσετε φέτος έναν "μη ντροπαλό" πρόεδρο ή να είχαμε να λέγαμε;
Και εξ' αποστάσεως μπορείτε να ψηφίσετε.

Αγωνιστές του πληκτρολογίου είμασταν και παραμένουμε.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2015, 12:33:20 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:05:48 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #869 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 12:41:13 μμ »
Μιας και αναφέρθηκε η ΠΕΚΑΠ θα σας πω και τη δική μου γνώμη... Είχα δοκιμάσει κάποτε να γραφτώ εκεί. 3 πράγματα μου έκαναν αρνητική εντύπωση και με οδήγησαν στη μη ενασχόλησή μου.
1. Μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι ένας πολύ μικρός πυρήνας από μόνιμους ΠΕ19-20, που δεν είχαν καμία διάθεση να απευθυνθούν σε ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Υπήρχε η αντίληψη "Πρώτα να εξασφαλίσουμε τη θέση και τα δικαιώματα όσων πρόλαβαν να πάρουν θέση στην εκπαίδευση".
2. Ακόμα και στο ΔΣ δεν ήταν όλοι Πληροφορικοί. Προσωπικά με εκφράζει περισσότερο η στάση της ΕΠΕ για επιστροφή των "σεμιναριούχων" στις βασικές τους ειδικότητες.
3. Είχα την αίσθηση ότι συγκεκριμένα άτομα ψηλά στην ΠΕΚΑΠ (χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα) είχαν πολιτική εξάρτηση από το κυβερνών κόμμα και εξυπηρετούσαν συγκεκριμένα συμφέροντα. Έβλεπες να σιωπά σε κατάφωρες αδικίες και άλλες φορές να βγάζει πύρινες ανακοινώσεις.
Δεν απαξιώνω την προσπάθειά τους, δεν κατηγορώ κάποιον άνθρωπο, δεν είμαι από τους "αγωνιστές του πληκτρολογίου" που απαξιώνουν τα πάντα, απλά εξηγώ τι με αποθάρρυνε να ασχοληθώ περισσότερο με την ΠΕΚΑΠ.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #870 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 12:59:14 μμ »
Ειρήνη ελπίζω να μην είσαι συνάδερφος και να μιλάς τοσο υποτιμητικά για τη δουλειά που κάνουμε ως Πληροφορικοί στα σχολεία. Αν για σένα αυτό είναι η επιστήμη της Πληροφορικής τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε κάποια πράγματα εδω μέσα και πραγματικά να κριθεί απο που προέρχεται ο καθένας.

ΥΓ: Ας συνεχίσουμε όμως αν θέλετε την κουβέντα εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.854 γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος και παρεμποδίζουμε την ενημέρωση για τα κενά.
χριστινα γεια σου...πηρα στο υπουργειο και ρωτησα γιατι δεν εχει ενημερωθει ο πινακας μετα τις τελευταιες προσληψεις...μπηκε ο ιδιος μεσα και μου ειπε οτι βλεπει ενημερωση 23/10/2015..εσυ βλεπεις ενημερωση ...γιατι εγω δεν βλεπω...

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #871 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 01:45:28 μμ »
Ειρήνη ελπίζω να μην είσαι συνάδερφος και να μιλάς τοσο υποτιμητικά για τη δουλειά που κάνουμε ως Πληροφορικοί στα σχολεία. Αν για σένα αυτό είναι η επιστήμη της Πληροφορικής τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε κάποια πράγματα εδω μέσα και πραγματικά να κριθεί απο που προέρχεται ο καθένας.

ΥΓ: Ας συνεχίσουμε όμως αν θέλετε την κουβέντα εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.854 γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος και παρεμποδίζουμε την ενημέρωση για τα κενά.
Είναι φανερό οτι κάνεις παρανόηση ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:05:48 »

Αποσυνδεδεμένος f_efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #872 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 01:49:51 μμ »
χριστινα γεια σου...πηρα στο υπουργειο και ρωτησα γιατι δεν εχει ενημερωθει ο πινακας μετα τις τελευταιες προσληψεις...μπηκε ο ιδιος μεσα και μου ειπε οτι βλεπει ενημερωση 23/10/2015..εσυ βλεπεις ενημερωση ...γιατι εγω δεν βλεπω...
Κανε φουλ refresh , έχουν βγει

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #873 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 02:20:13 μμ »
@LiK αν εννοείς πως παρερμηνευω τα λεγόμενα της Ειρήνης θα διαφωνίσω. Δεν μπορεί να σου λέει Πληροφορικός που διδάσκει στην Αθμια και την Βθμια πως στο δημοτικό "εξηγείς" την ζωγραφική και το word και πως στη δευτεροβάθμια κάνεις αλγόριθμους και αυτό είναι όλο. Μετά καλώς λένε ορισμένοι δάσκαλοι στο δημοτικό πως μπορούν άνετα να διδάξουν το μάθημα μας, γιατί αν είναι αυτό διδάσκει κάποιος τότε ναι ο καθένας μπορεί να το κάνει αντί για εμάς.  Έχεις ακούσει εσύ ποτέ να σου πει πχ. συνάδερφος Αγγλικής πως δεν χρειάζεται και τίποτα φοβερό για να μάθεις το "this is a cat" στο δημοτικό;; Πρέπει λοιπον να προσέχουμε τι λέμε έστω και μεταξύ μας γιατί αυτή η απαξίωση σε όλες τις βαθμίδες μας έχει φέρει ως εδω σε πολλά επίπεδα. Και δεν έχει να κάνει με το αν η Ειρήνη και η κάθε Ειρήνη προέρχεται απο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, την ίδια άποψη θα εξέφραζα σε οποιονδήποτε έλεγε κάτι αντίστοιχο.

Τώρα για το θέμα ΑΕΙ/ ΤΕΙ. Να πω και εγώ πως σίγουρα δεν θεωρώ πως ένας απόφοιτος ΑΕΙ είναι αναγκαστικά καλύτερος ή χειρότερος απο έναν απόφοιτο ΤΕΙ σε καμία περίπτωση. Όμως προσωπική μου άποψη είναι πως εξαρχής οι απόφοιτοι των ΤΕΙ θα έπρεπε να έχουν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα με αυτούς των ΑΕΙ. Δίνω παράδειγμα: μέλος της οικογένειας μου έχει αποφοιτήσει απο το ΤΕΙ Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων. Παράλληλα έχει πτυχίο πιάνου και αρμονίας. Παρότι λοιπόν μπορεί να είναι 100000 φορές καλύτερος στο να διδάξει το μάθημα της μουσικής  στο δημοτικό από πολλούς μουσικούς που έχω συναντήσει στα σχολεία (και πιστεψτε με ισχύει σε πολλές περιπτώσεις), δεν έχει αυτό το δικαίωμα μιας και  ο κλάδος ΠΕ17.14 στον οποίο ανήκει, μπορεί να απορροφηθεί μόνο σε μουσικά σχολεία και συγκεκριμένα για το μάθημα μουσικής τεχνολογίας.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως, εννοείται πως τώρα που τόσοι συνάδερφοι των ΤΕΙ δουλευουν τόσα χρόνια στην δημόσια εκπαιδευση προσφέροντας το ίδιο και κατά περίπτωση ακόμα και καλύτερο έργο σε σχέση με ορισμένους που προέρχονται απο ΑΕΙ, δεν γίνεται φυσικά ούτε να "πεταχτούν" απο τον κλάδο όπως ανέφερε κάποιος, ούτε χάρη τους κάνει κανείς που δουλευουν, ούτε τπτ. Δικαιωμάτικά και με το σπαθί τους είναι σε αυτές τις θέσεις. Δεν θα έπρεπε όμως εξαρχής να έχει γίνει η διαφοροποίηση;;


Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #874 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 02:25:35 μμ »
Μιας και αναφέρθηκε η ΠΕΚΑΠ θα σας πω και τη δική μου γνώμη... Είχα δοκιμάσει κάποτε να γραφτώ εκεί. 3 πράγματα μου έκαναν αρνητική εντύπωση και με οδήγησαν στη μη ενασχόλησή μου.
1. Μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι ένας πολύ μικρός πυρήνας από μόνιμους ΠΕ19-20, που δεν είχαν καμία διάθεση να απευθυνθούν σε ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Υπήρχε η αντίληψη "Πρώτα να εξασφαλίσουμε τη θέση και τα δικαιώματα όσων πρόλαβαν να πάρουν θέση στην εκπαίδευση".
2. Ακόμα και στο ΔΣ δεν ήταν όλοι Πληροφορικοί. Προσωπικά με εκφράζει περισσότερο η στάση της ΕΠΕ για επιστροφή των "σεμιναριούχων" στις βασικές τους ειδικότητες.
3. Είχα την αίσθηση ότι συγκεκριμένα άτομα ψηλά στην ΠΕΚΑΠ (χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα) είχαν πολιτική εξάρτηση από το κυβερνών κόμμα και εξυπηρετούσαν συγκεκριμένα συμφέροντα. Έβλεπες να σιωπά σε κατάφωρες αδικίες και άλλες φορές να βγάζει πύρινες ανακοινώσεις.
Δεν απαξιώνω την προσπάθειά τους, δεν κατηγορώ κάποιον άνθρωπο, δεν είμαι από τους "αγωνιστές του πληκτρολογίου" που απαξιώνουν τα πάντα, απλά εξηγώ τι με αποθάρρυνε να ασχοληθώ περισσότερο με την ΠΕΚΑΠ.

Μικρός πυρήνας μάλλον πρέπει να είναι. Γιατί δεν νομίζω να ασχολούνται, παρά ελάχιστοι. Αλλά από τη στιγμή που δεν ασχολούμαστε ποιος ο λόγος να λέμε ότι φταίνε αυτοί;

Όσον αφορά το διαχωρισμό μόνιμοι και αναπληρωτές/ωρομίσθιοι, εάν υπήρχαν αρκετοί αναπληρωτές/ωρομίσθιοι που συμμετέχουν δεν θα ήταν αλλιώς τα πράγματα? Ας βάλουν μερικοί αναπληρωτές υποψηφιότητα και να πάρουν ψήφους από τους αναπληρωτές. Αλλά αν δεν συμμετέχει κανένας και υπάρχει ένας μικρός πυρήνας μόνιμων (όπως λες), για ποια δυναμική να συζητάμε?

Όσον αφορά τους σεμιναριούχους και τον "εξοστρακισμό" τους μετά από 20 χρόνια, αν το πετύχετε με την ΕΠΕ, πείτε το και σε μένα. Πιο πιθανό είναι να κατέβουν εξωγήινοι στο ενδιάμεσο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2015, 02:34:40 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #875 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 03:32:57 μμ »
Ο κλάδος δεν ήταν ποτέ ενωμένος. Και από ότι φαίνεται ούτε και θα ενωθεί ποτέ.

Πολλές ειρωνίες και κατάρες βλέπω και για την ΠΕΚΑΠ. Για τον πρόεδρό της, τις δράσεις της, τις συνδρομές της κτλ.
Που αμφιβάλω αν έχουν ασχοληθεί πάνω από 1-2 άτομα εδώ μέσα με την ΠΕΚΑΠ και αν έχουν πληρώσει την "υψηλότατη" συνδρομή των 5 ευρώ ανά έτος. Θα πάτε να ψηφίσετε φέτος έναν "μη ντροπαλό" πρόεδρο ή να είχαμε να λέγαμε;
Και εξ' αποστάσεως μπορείτε να ψηφίσετε.

Αγωνιστές του πληκτρολογίου είμασταν και παραμένουμε.
συναδελφε ειλικρινα δεν ειναι ειρωνικα τα σχολια μ γιατι πραγματατικα τα εννοω .... δεν μπορει ο προεδρος να βρισκεται εκει στη συναντηση και να δηλωνει πως δεν μπαινει μεσα γιατι δεν προσκληθηκε ή για να μην επισκιασει των αγωνα των συναδελφων...
δεν ασχολουμαστε γιατι η πεκαπ μας εδιωξε με τον τρόπο της και το απεδειξε για αλλη μια φορα το βράδυ της περασμένης Πεμπτης!!
Δεν μπορει οι αλλοι κλαδοι να κερδιζουν και εμεις να ειμαστε μονιμως χαμένοι λόγω της απαθειας μας και της κόντρας μας!!
Θελουμε δεν θελουμε - μας αρεσει δεν μας αρεσει το πραγματα είναι ετσι ... ΠΕ 19 ΠΕ20... ΤΕΛΟΣ...
Εγω προκαλω όσους δεν τους αρεσει αυτο να κανουν προσφυγη και να την κερδίσουν .....
Γιατι οσες χρονιες δωσαμε ασεπ δωσαμε με τα ιδια θεματα δεν καναμε διακριση ΑΕΙ ΤΕΙ .... ετσι δεν ειναι?????  αλλα εμεις συνεχιζουμε να ανεχομαστε το 60-40!!! 
Προκαλω όλους να χωρισουν τον κλάδο και να συνεχισουν τα ιδια ποσοστα 60 - 40 δεν θελουμε παραπανω εμεις.... ΑΛΛΑ στον ασεπ θα δωσουμε ξεχωριστα θεματα (οταν και αν γινει) .... έτσι ??? δικαιο δεν είναι αυτο???
Να δουμε τοτε ποιος θα βγει χαμενος και ποιος κερδισμένος σε ενα επικείμενο διαχωρισμό του κλάδου......

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #876 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 03:47:41 μμ »
συναδελφε ειλικρινα δεν ειναι ειρωνικα τα σχολια μ γιατι πραγματατικα τα εννοω .... δεν μπορει ο προεδρος να βρισκεται εκει στη συναντηση και να δηλωνει πως δεν μπαινει μεσα γιατι δεν προσκληθηκε ή για να μην επισκιασει των αγωνα των συναδελφων...
δεν ασχολουμαστε γιατι η πεκαπ μας εδιωξε με τον τρόπο της και το απεδειξε για αλλη μια φορα το βράδυ της περασμένης Πεμπτης!!
Δεν μπορει οι αλλοι κλαδοι να κερδιζουν και εμεις να ειμαστε μονιμως χαμένοι λόγω της απαθειας μας και της κόντρας μας!!


Αυτά είναι δικαιολογίες για την απραξία μας. Πήγαμε αλλά μας διώξανε. Και φύγαμε όλοι και δεν πατάει κανένας, αλλά πάλι αυτοί που τρέχουν φταίνε. Εμείς που τους παρακολουθούμε από τον καναπέ μας δεν φταίμε.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #877 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 03:59:56 μμ »
Αυτά είναι δικαιολογίες για την απραξία μας. Πήγαμε αλλά μας διώξανε. Και φύγαμε όλοι και δεν πατάει κανένας, αλλά πάλι αυτοί που τρέχουν φταίνε. Εμείς που τους παρακολουθούμε από τον καναπέ μας δεν φταίμε.
γιατι πρωτη φορα το βλέπεις αυτο?? οταν προβάλεσαι και λες εγω και εγω και θα και θα ... δεν το ξερεις οτι οι υπολοιποι θα απιτουν απο εσενα??? Και μερικες φορες το θεμα δεν ειναι αν τρεχεις αλλα προς ποια κατευθυνση τρέχεις .... γιατι και εγω λεω πως τρεχω απο εδω και απο εκει αλλα στο τελος κανω μια τρυπα στο νερο.... ΄Ολοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος και όχι εκ του τρεχάματος...!!
Κατι ομως πρέπει να γινει δεν μπορει να συνεχιστει αλλο αυτο να μην υπήρχε ένας Αθηναιος πληροφορικαριος για να μπει μεσα στη συναντηση!! πρεπει λιγο με καποιο τροπο να ξυπνησουμε και οχι να τσακωνομαστε για το αν πρεπει τα ΤΕΙ να μπαινουν ως ΠΕ....

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #878 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 04:28:49 μμ »
Μιας και αναφέρθηκε η ΠΕΚΑΠ θα σας πω και τη δική μου γνώμη... Είχα δοκιμάσει κάποτε να γραφτώ εκεί. 3 πράγματα μου έκαναν αρνητική εντύπωση και με οδήγησαν στη μη ενασχόλησή μου.
1. Μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι ένας πολύ μικρός πυρήνας από μόνιμους ΠΕ19-20, που δεν είχαν καμία διάθεση να απευθυνθούν σε ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Υπήρχε η αντίληψη "Πρώτα να εξασφαλίσουμε τη θέση και τα δικαιώματα όσων πρόλαβαν να πάρουν θέση στην εκπαίδευση".
2. Ακόμα και στο ΔΣ δεν ήταν όλοι Πληροφορικοί. Προσωπικά με εκφράζει περισσότερο η στάση της ΕΠΕ για επιστροφή των "σεμιναριούχων" στις βασικές τους ειδικότητες.
3. Είχα την αίσθηση ότι συγκεκριμένα άτομα ψηλά στην ΠΕΚΑΠ (χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανένα) είχαν πολιτική εξάρτηση από το κυβερνών κόμμα και εξυπηρετούσαν συγκεκριμένα συμφέροντα. Έβλεπες να σιωπά σε κατάφωρες αδικίες και άλλες φορές να βγάζει πύρινες ανακοινώσεις.
Δεν απαξιώνω την προσπάθειά τους, δεν κατηγορώ κάποιον άνθρωπο, δεν είμαι από τους "αγωνιστές του πληκτρολογίου" που απαξιώνουν τα πάντα, απλά εξηγώ τι με αποθάρρυνε να ασχοληθώ περισσότερο με την ΠΕΚΑΠ.

Πέραν ότι συμφωνώ σε όλα όσα παραθέτεις το έντονο έχει μια πολύ απλή,λογική εξήγηση....η ΠΕΚΑΠ συνάδελφε αποτελείται ΚΑΙ απο "αλεξιπτωτιστές"/"σεμιναριούχους" πληροφορικούς...."τι δεν καταλαβαίνετε" -- δεν απευθύνομαι προσωπικά --

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #879 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 05:02:07 μμ »
Μικρός πυρήνας μάλλον πρέπει να είναι. Γιατί δεν νομίζω να ασχολούνται, παρά ελάχιστοι. Αλλά από τη στιγμή που δεν ασχολούμαστε ποιος ο λόγος να λέμε ότι φταίνε αυτοί;

Όσον αφορά το διαχωρισμό μόνιμοι και αναπληρωτές/ωρομίσθιοι, εάν υπήρχαν αρκετοί αναπληρωτές/ωρομίσθιοι που συμμετέχουν δεν θα ήταν αλλιώς τα πράγματα? Ας βάλουν μερικοί αναπληρωτές υποψηφιότητα και να πάρουν ψήφους από τους αναπληρωτές. Αλλά αν δεν συμμετέχει κανένας και υπάρχει ένας μικρός πυρήνας μόνιμων (όπως λες), για ποια δυναμική να συζητάμε?

Όσον αφορά τους σεμιναριούχους και τον "εξοστρακισμό" τους μετά από 20 χρόνια, αν το πετύχετε με την ΕΠΕ, πείτε το και σε μένα. Πιο πιθανό είναι να κατέβουν εξωγήινοι στο ενδιάμεσο.
Ακόμα και να βγει ένας αναπληρωτής στο ΔΣ δε νομίζω ότι έχει κάποια ιδιαίτερη δύναμη. Εκτός από τις κοινές διεκδικήσεις του κλάδου υπάρχουν και πολλά "αλληλοσυγκρουόμενα" συμφέροντα. Δε θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα άτομα και συγκεκριμένα γεγονότα. Όποιος ήταν στην ΠΕΚΑΠ καταλαβαίνει τι εννοώ. Επαναλαμβάνω ότι δεν απαξιώνω τις προσπάθειές τους. Απλά δεν αισθάνομαι ότι με εκφράζουν.

Αλλά ας πούμε ότι βάζει κάποιος αναπληρωτής υποψηφιότητα στην ΠΕΚΑΠ. Θα είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20; Θα είναι απόφοιτος του ΠΑΠΕΙ, Πολυτεχνικής σχολής ή 4ετούς; Θα έχει παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ); Θα έχει επιτυχία ΑΣΕΠ; Θα είναι τρίτεκνος; Ποια συμφέροντα θα προασπίσει τελικά; Εδώ σε ένα φόρουμ γράφουμε σχετικά ανώνυμα (αν και πάνω κάτω γνωριζόμαστε οι περισσότεροι) και κάθε 2-3 μέρες διαβάζω προσβολές, ξεκατινιάσματα και απαξίωση συναδέλφων ακόμα και για το επίπεδο της ίδιας της δουλειάς τους... Τις προάλλες ένα link πόσταρα λάθος από βιασύνη και διάβασα μέσα σε 5 λεπτά προσβολές για την επιστημονική μου κατάρτιση επειδή δεν ξέρω να κάνω αναζήτηση στο google... Σκεφτείτε τι πρόκειται να ακούσει κάποιος αν κάνει το λάθος να "βγάλει τον εαυτό του στη σέντρα" σαν αντιπρόσωπος όλων αυτών των αγανακτισμένων συναδέλφων με τα αντικρουόμενα συμφέροντα. "Ή τρελός θα πρέπει να είναι ή λαμόγιο", όπως έχει πει και κάποιος ποδοσφαιράνθρωπος κάποτε... Προσωπικές απόψεις αυτά και φυσικά δε διεκδικώ το αλάθητο...

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #880 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 05:06:06 μμ »
Ακόμα και να βγει ένας αναπληρωτής στο ΔΣ δε νομίζω ότι έχει κάποια ιδιαίτερη δύναμη. Εκτός από τις κοινές διεκδικήσεις του κλάδου υπάρχουν και πολλά "αλληλοσυγκρουόμενα" συμφέροντα. Δε θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα άτομα και συγκεκριμένα γεγονότα. Όποιος ήταν στην ΠΕΚΑΠ καταλαβαίνει τι εννοώ. Επαναλαμβάνω ότι δεν απαξιώνω τις προσπάθειές τους. Απλά δεν αισθάνομαι ότι με εκφράζουν.

Αλλά ας πούμε ότι βάζει κάποιος αναπληρωτής υποψηφιότητα στην ΠΕΚΑΠ. Θα είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20; Θα είναι απόφοιτος του ΠΑΠΕΙ, Πολυτεχνικής σχολής ή 4ετούς; Θα έχει παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ); Θα έχει επιτυχία ΑΣΕΠ; Θα είναι τρίτεκνος; Ποια συμφέροντα θα προασπίσει τελικά; Εδώ σε ένα φόρουμ γράφουμε σχετικά ανώνυμα (αν και πάνω κάτω γνωριζόμαστε οι περισσότεροι) και κάθε 2-3 μέρες διαβάζω προσβολές, ξεκατινιάσματα και απαξίωση συναδέλφων ακόμα και για το επίπεδο της ίδιας της δουλειάς τους... Τις προάλλες ένα link πόσταρα λάθος από βιασύνη και διάβασα μέσα σε 5 λεπτά προσβολές για την επιστημονική μου κατάρτιση επειδή δεν ξέρω να κάνω αναζήτηση στο google... Σκεφτείτε τι πρόκειται να ακούσει κάποιος αν κάνει το λάθος να "βγάλει τον εαυτό του στη σέντρα" σαν αντιπρόσωπος όλων αυτών των αγανακτισμένων συναδέλφων με τα αντικρουόμενα συμφέροντα. "Ή τρελός θα πρέπει να είναι ή λαμόγιο", όπως έχει πει και κάποιος ποδοσφαιράνθρωπος κάποτε... Προσωπικές απόψεις αυτά και φυσικά δε διεκδικώ το αλάθητο...

...αλήθειες λες....

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #881 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 05:56:45 μμ »
Sliver εισαι μεγαλη ανακατωστρα! Καλα κοτζαμ καθηγητης πανεπιστημιου μονιμος καθεσαι κ ασχολεισαι με τους αναπληρωτες; πηγαινε στο ποστο σου σε παρακαλω κ φυσικα θα γινει αναφορα να σβηστουν ολα τα ασχετα με το θεμα μηνυματα....

τα παραπονα σου στην niina που παραθεσε το μηνυμα μου σε ασχετο θεμα. απο αυτην ξεκινησαμε να σχολιαζουμε σε ασχετο θεμα. καλως εκανες την αναφορα :)

@niina

ουτε με αφορουν οι συναντησεις με υπουργο, ουτε με αφοουν οι πινακες αναπληρωτων, ουτε καν το 60-40. ξεκολλα απο αυτα και απαντησε μου σε ποιο αλλο υπουργειο περα απο το υπουργειο παιδειας διοριζονται οι πτυχιουχοι ΤΕΙ ως ΠΕ...
τοσες ευκαιριες εχεις να απαντησεις και ολο αδιαφορα σφυριζεις...

προσεξε, δεν λεω να μην διοριστειτε, δεν λεω οτι ειστε ανικανοι, δεν λεω τιποτα για αναπληρωτες και μονιμους (ολα αυτα τα βγαζεις απο το μυαλο σου).
λεω το εξης απλο: οτι το δικαιο ειναι να διοριζεστε μονιμοι ως ΤΕ19 (ή ΤΕ20). αλλα ως ΤΕ!
να σε ξαναενημερωσω οτι αν πας να πιασεις δουλεια σε αλλο υπουργειο θα δουλεψεις ως ΤΕ! θα σε χαλαει ε;

θα απαντησεις επιτελους επι της ουσιας; αν δεν μπορεις απλα θα περιμενω το επομενο μηνυμα αρλουμπας.

@eirinix

αγαπητη, δεν εθεσα ΠΟΤΕ το επιπεδο των γνωσεων που απαιτουνται για να γινει καποιος καθηγητης πληροφορικης, ΟΥΤΕ αμφισβητησα το επιπεδο σπουδων σας. διαβασε πιο προσεχτικα τα μηνυματα μου.
η ενσταση αφορα τον διορισμο ως ΠΕ ενω σε αλλο υπουργειο θα ησασταν ΤΕ. αυτο ειναι ολο.
διοριστειτε και διδαξτε ως ΤΕ, που ειναι το προβλημα;

@tolakis

καμια κοντρα, κανενας πολεμος.
λεω το εξης απλο. οτι αν ειμαι πτυχιουχος ΤΕΙ και δουλεψω σε οποιοδηποτε υπουργειο θα ειμια ΤΕ (Τεχνολογικης Εκπαιδευσης)
στο Παιδειας ομως "βαφτιζομαι" ΠΕ (Πανεπιστημιακης Εκπαιδευσης).
αν αυτο δεν ειναι αδικο για τους αλλους αποφοιτους ΤΕΙ των υπολοιπων υπουργειων, τοτε τι ειναι;

και προσοχη, αυτο ισχυει για ΟΛΟΥΣ τους πτυχιουχους ΤΕΙ ολων των ειδικοτητων. το θεμα δεν ειναι προσωπικο προς τον κλαδο πληροφορικης.

ετσι εχει κρινει εδω και χρονια το υπουργειο παιδειας και ετσι πραττει. εγω απλα τονισα την αδικια εις βαρος των υπολοιπων υπαλληλων αλλων υπουργειων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2015, 06:04:37 μμ από sliver »
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159791
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.