0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αναφέρθηκα εγώ σε άλλες ειδικότητες? Αλλά αφού το θέτεις, τι γνώμη έχεις για τον καθηγητή Πληροφορικής που μπορούσε να διδάξει και μαθηματικά?
Το ιδιο όμως θα μπορούσε να κάνει ο μαθηματικός, αλλά δεν έιναι σωστό για αυτόν να χάνονται εργατοώρες. Και αυτοί κάνανε πληροφορική, το ξέρεις ότι στα φροντιστήρια κάνουνε πληροφορική και οι φυσικοι?
Πάντως παιδιά σχετικά με τη διάκριση ΠΕ19-20, θυμάμαι να συζητιέται το θέμα ξανά στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Να σημειώσω ότι έως και πριν 7-8 χρόνια η ποσόστωση 60-40 ευνοούσε τους ΠΕ20. Πχ. στον τελευταίο ΑΣΕΠ υπήρχαν αδιόριστοι επιτυχόντες ΠΕ19, ενώ εξαιτίας της ποσόστωσης διορίζονταν ΠΕ20 που δεν ήταν επιτυχόντες. Επίσης, ένας ΠΕ19 για να περάσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, ενώ οι ΠΕ20 περνούσαν όπου ήθελαν με το πτυχίο τους και μόνο. Θυμάμαι τότε να φωνάζουμε ότι πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση και να προσλαμβάνεται ο καλύτερος ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ και οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι. EDIT: Μάλιστα θυμάμαι το επιχείρημα "Πώς να πάρουμε εμείς μεταπτυχιακά, όταν στις σχολές δέχονται μόνο αποφοίτους ΑΕΙ".
Στο μαθηματικό μπορεις να πάρεις κατεύθυνση πληροφορικής. Αν εγώ πάρω έστω και λίγες ωρες μαθηματικά αυτο σημαίνει ότι χάνονται ωρες για κάποιον άλλο άνθρωπο που έιναι μαθηματικός. Το ιδιο θα συνέβαινε και με μας, δεν είναι άδικο για έναν συνάδελφο να μην δουλέψει, έστω και για 4 ωρές απο το να πάρουν μαθηματικό?
γιατι πρωτη φορα το βλέπεις αυτο?? οταν προβάλεσαι και λες εγω και εγω και θα και θα ... δεν το ξερεις οτι οι υπολοιποι θα απιτουν απο εσενα??? Και μερικες φορες το θεμα δεν ειναι αν τρεχεις αλλα προς ποια κατευθυνση τρέχεις .... γιατι και εγω λεω πως τρεχω απο εδω και απο εκει αλλα στο τελος κανω μια τρυπα στο νερο.... ΄Ολοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος και όχι εκ του τρεχάματος...!!Κατι ομως πρέπει να γινει δεν μπορει να συνεχιστει αλλο αυτο να μην υπήρχε ένας Αθηναιος πληροφορικαριος για να μπει μεσα στη συναντηση!! πρεπει λιγο με καποιο τροπο να ξυπνησουμε και οχι να τσακωνομαστε για το αν πρεπει τα ΤΕΙ να μπαινουν ως ΠΕ....
Αλλά ας πούμε ότι βάζει κάποιος αναπληρωτής υποψηφιότητα στην ΠΕΚΑΠ. Θα είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20; Θα είναι απόφοιτος του ΠΑΠΕΙ, Πολυτεχνικής σχολής ή 4ετούς; Θα έχει παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ); Θα έχει επιτυχία ΑΣΕΠ; Θα είναι τρίτεκνος; Ποια συμφέροντα θα προασπίσει τελικά; Εδώ σε ένα φόρουμ γράφουμε σχετικά ανώνυμα (αν και πάνω κάτω γνωριζόμαστε οι περισσότεροι) και κάθε 2-3 μέρες διαβάζω προσβολές, ξεκατινιάσματα και απαξίωση συναδέλφων ακόμα και για το επίπεδο της ίδιας της δουλειάς τους... Τις προάλλες ένα link πόσταρα λάθος από βιασύνη και διάβασα μέσα σε 5 λεπτά προσβολές για την επιστημονική μου κατάρτιση επειδή δεν ξέρω να κάνω αναζήτηση στο google... Σκεφτείτε τι πρόκειται να ακούσει κάποιος αν κάνει το λάθος να "βγάλει τον εαυτό του στη σέντρα" σαν αντιπρόσωπος όλων αυτών των αγανακτισμένων συναδέλφων με τα αντικρουόμενα συμφέροντα. "Ή τρελός θα πρέπει να είναι ή λαμόγιο", όπως έχει πει και κάποιος ποδοσφαιράνθρωπος κάποτε... Προσωπικές απόψεις αυτά και φυσικά δε διεκδικώ το αλάθητο...
Δεν ξέρω γιατί μπλέκουμε πράγματα ξεκαθαρισμένα.Το ποσοστό 60-40 είναι κάτι που το γνωρίζαμε. Έτσι μπήκαμε μέσα. Το γνωρίζαμε από πριν. Δεν είναι κάτι που ήρθε ξαφνικά. Στον ασεπ, αδικήθηκαν μερικές δεκάδες πε19. Και στους αναπληρωτές μερικές εκατοντάδες πε20. Αλλά έτσι το βρήκαμε. Και αν αλλάξει, περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσει, παρά θα θεραπεύσει.Τώρα αν κάποιος ανήκει στους πε19, πε20, αν είναι τριτεκνος ή έχει παιδαγωγική επάρκεια. Όλα είναι ξεκαθαρισμένα από τη νομοθεσία. Δεν καταλαβαίνω gpapage, τι εννοείς;Αυτό που χρειάζεται, είναι να μπορούμε να ακουγόμαστε. Όχι για να πάρουμε ποσοστώσεις από άλλες ειδικότητες. Αλλά να μην έχουμε αυτά τα καραγκιοζλίκια, όπου μια ειδικότητα (που ούτε καν πενταετία δεν έχει κλείσει) διατάζει, φωνάζει και επιβάλλει, πόσοι θα διοριστούν από κάθε κλάδο. Είμαστε στο μηδέν, αυτή τη στιγμή. Προσωπικά θεωρώ ότι μέσα από την πεκαπ, μπορούμε να πάμε στο 4-5. Χωρίς να την θεωρώ την καλύτερη λύση, δεν βλέπω άλλη. Αν κάποιος βλέπει, ας το πει.Επίσης, δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα συνάδελφοι. Αλήθεια, έχει πάει κανείς στην διευθύνσεις της περιοχής του να ρωτήσει για τα κενά; Για τις ποσοστώσεις των ειδικοτητων; Ένα mail να στείλει στον υπουργό και στους γγ; Πλην τις φωνής στο pde, υπάρχει άλλη αντίδραση;Κάτι λάθος έχουμε καταλάβει όλοι. Το ότι φέτος πιέζεται η Αθήνα, του χρόνου θα πιεστεί όλη η Ελλάδα. Αυτός που δήλωνε μόνο Αθήνα, θα βάλει και επαρχία. Άρα, αυτός που δήλωνε μόνο επαρχία, θα αναγκαστεί να βάλει και πιο έξω. Με λίγα λόγια, ελάχιστοι θα δουλεύουν κοντά στο σπίτι τους. Και με πια προοπτική;Tolaki είπες ότι είμαστε όλοι συνάδελφοι μόνιμοι – αναπληρωτές. Όταν ομως οι αναπληρωτές υπερασπιζόντουσαν την πληροφορική στα δημοτικά, οι μόνιμοι έλεγαν να το κάνουν οι δάσκαλοι. Δεν είμαστε οι καθηγητές πληροφορικής παιδαγωγικά επαρκείς, ελεγαν. Το διανοείσαι; Οι ίδιοι οι συνάδελφοι μας, ήθελαν να μας πετάξουν έξω.Τώρα όμως, που όλοι βρήκαν μια θεσούλα δίπλα στο σπίτι τους. Όλοι στα δημοτικά. Και μάλιστα μερικοί απειλούσαν και με μηνύσεις, αν πάρουν αναπληρωτές, πρωτου βολευτεί και ο τελευταίος μόνιμος πληροφορικός, που από την τρίτη τάξη του λυκείου, θα βρεθεί ξαφνικά στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού. Αυτο σου φαινεται σωστο; Και βγαλε εξω αν καποιος ειναι αναπληρωτης ή μονιμος. Για τα παιδια, για τους μαθητες; Σου φαινεται σωστο;Εγώ προσωπικά έχω πρόβλημα με αυτό. Γιατί αν κάποιος θέλει να διδάξει σε δημοτικό, θα πρέπει να έχει (ή να ξεκινήσει) κάποιο πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας. Αλλιώς είναι ακατάλληλος για την πρωτοβάθμια.&-υγ. Γενικά κάποια λύση έχει κάποιος να προτείνει; Το ανάθεμα είναι εύκολο. Στη λύση βλέπω δυσκολευόμαστε...