*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375219 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #896 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:43:53 μμ »
eirinix, το ανεφερα μονο για αποφυγη παρεξηγησεων απο διαφορα μελη που παρακολουθουν την συζητηση. επειδη οι αποψεις σου ηρθαν επειτα απο το θεμα που εθιξα νομιζα οτι ειχαν να κανουν με αυτο που συζητουσα.
no harm τοτε :)

edit: το "μακρια απο μενα" το εγραψα γιατι σχεδον μου καταλογισαν οτι δεν θελω τους αποφοιτους ΤΕΙ στην εκπαιδευση  ::)
ε, ας φυλαω τα ρουχα μου  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2015, 11:46:19 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:01:51 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #897 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:47:17 μμ »
Αναφέρθηκα εγώ σε άλλες ειδικότητες? Αλλά αφού το θέτεις, τι γνώμη έχεις για τον καθηγητή Πληροφορικής που μπορούσε να διδάξει και μαθηματικά?

Η δεύτερη ανάθεση έχει διαφορετική λογική. Θεωρώ άδικο πχ να προσλάβουν έναν πληροφορικό μόνο και μόνο για να κάνει μαθηματικά σε ένα Γυμνάσιο. Το ιδανικό είναι ο καθένας στην ειδικότητά του. Αλλά αν κάποιος απασχολείται πχ 20 ώρες στην ειδικότητά του σε ένα σχολείο, θεωρώ προτιμότερο να πάρει 2η ανάθεση μαθηματικά (τα οποία διδασκόμαστε στα Πανεπιστήμια Πληροφορικής), από το να τον έχεις να κάθεται ή να τον στέλνεις σε άλλα σχολεία για 2-3 ώρες.

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #898 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:52:34 μμ »
Το ιδιο όμως θα μπορούσε να κάνει ο μαθηματικός, αλλά δεν έιναι σωστό για αυτόν να χάνονται εργατοώρες. Και αυτοί κάνανε πληροφορική, το ξέρεις ότι στα φροντιστήρια κάνουνε πληροφορική και οι φυσικοι?

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #899 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:54:19 μμ »
Silver κανένα προβλημα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:01:51 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #900 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:58:39 μμ »
Το ιδιο όμως θα μπορούσε να κάνει ο μαθηματικός, αλλά δεν έιναι σωστό για αυτόν να χάνονται εργατοώρες. Και αυτοί κάνανε πληροφορική, το ξέρεις ότι στα φροντιστήρια κάνουνε πληροφορική και οι φυσικοι?
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς στην πρώτη πρόταση για το μαθηματικό. Δε νομίζω ότι μπορεί να πάρει 2η ανάθεση πληροφορική, γιατί στο Μαθηματικό διδάσκονται ελάχιστα πληροφορική και συνήθως είναι επιλογή. Ενώ στην Πληροφορική τα Μαθηματικά είναι βασικά μαθήματα. Στα φροντιστήρια και σε ιδιωτικά σχολεία μπορεί να κάνει πληροφορική κάποιος αν απλά είναι συγγενής ή φίλος του ιδιοκτήτη. Εδώ προσλαμβάνουν άτομα για γραμματεία και τους βάζουν να κάνουν Πληροφορική, Μαθηματικά, Φυσική κτλ. Το θέμα είναι τι γίνεται στο δημόσιο σχολείο...

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #901 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 12:06:11 πμ »
Στο μαθηματικό μπορεις να πάρεις κατεύθυνση πληροφορικής. Αν εγώ πάρω έστω και λίγες ωρες μαθηματικά αυτο σημαίνει ότι χάνονται ωρες για κάποιον άλλο άνθρωπο που έιναι μαθηματικός. Το ιδιο θα συνέβαινε και με μας, δεν είναι άδικο για έναν συνάδελφο να μην δουλέψει, έστω και για 4 ωρές απο το να πάρουν μαθηματικό?

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #902 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 12:09:07 πμ »
Πάντως παιδιά σχετικά με τη διάκριση ΠΕ19-20, θυμάμαι να συζητιέται το θέμα ξανά στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Να σημειώσω ότι έως και πριν 7-8 χρόνια η ποσόστωση 60-40 ευνοούσε τους ΠΕ20. Πχ. στον τελευταίο ΑΣΕΠ υπήρχαν αδιόριστοι επιτυχόντες ΠΕ19, ενώ εξαιτίας της ποσόστωσης διορίζονταν ΠΕ20 που δεν ήταν επιτυχόντες. Επίσης, ένας ΠΕ19 για να περάσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, ενώ οι ΠΕ20 περνούσαν όπου ήθελαν με το πτυχίο τους και μόνο. Θυμάμαι τότε να φωνάζουμε ότι πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση και να προσλαμβάνεται ο καλύτερος ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ και οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι.

EDIT: Μάλιστα θυμάμαι το επιχείρημα "Πώς να πάρουμε εμείς μεταπτυχιακά, όταν στις σχολές δέχονται μόνο αποφοίτους ΑΕΙ".

Αυτο ηθελα να πω και εγω και με προλαβες. Μην τα βλεπουμε μονοπλευρα, πως αδικουνται μονο οι ΠΕ20 απο την ποσοστωση. Συμφωνω απολυτα μαζι σου.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #903 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 12:13:00 πμ »
Στο μαθηματικό μπορεις να πάρεις κατεύθυνση πληροφορικής. Αν εγώ πάρω έστω και λίγες ωρες μαθηματικά αυτο σημαίνει ότι χάνονται ωρες για κάποιον άλλο άνθρωπο που έιναι μαθηματικός. Το ιδιο θα συνέβαινε και με μας, δεν είναι άδικο για έναν συνάδελφο να μην δουλέψει, έστω και για 4 ωρές απο το να πάρουν μαθηματικό?
Ειρήνη ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που το πας... Τελικά είσαι μαθηματικός ή πληροφορικός; Επίσης, άλλο το να "πάρεις κατεύθυνση πληροφορικής" και άλλο να κάνεις "σοβαρές σπουδές πληροφορικής" που ανέφερα παραπάνω. Όλοι οι απόφοιτοι πληροφορικής έχουν μάθει μαθηματικά. Όλοι οι απόφοιτοι μαθηματικού δεν έχουν μάθει πληροφορική.

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #904 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 12:14:58 πμ »
Καλα άστο! Καλο βράδυ να έχετε!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #905 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 01:40:59 πμ »
γιατι πρωτη φορα το βλέπεις αυτο?? οταν προβάλεσαι και λες εγω και εγω και θα και θα ... δεν το ξερεις οτι οι υπολοιποι θα απιτουν απο εσενα??? Και μερικες φορες το θεμα δεν ειναι αν τρεχεις αλλα προς ποια κατευθυνση τρέχεις .... γιατι και εγω λεω πως τρεχω απο εδω και απο εκει αλλα στο τελος κανω μια τρυπα στο νερο.... ΄Ολοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος και όχι εκ του τρεχάματος...!!
Κατι ομως πρέπει να γινει δεν μπορει να συνεχιστει αλλο αυτο να μην υπήρχε ένας Αθηναιος πληροφορικαριος για να μπει μεσα στη συναντηση!! πρεπει λιγο με καποιο τροπο να ξυπνησουμε και οχι να τσακωνομαστε για το αν πρεπει τα ΤΕΙ να μπαινουν ως ΠΕ....
Αυτό το επιχείρημα ότι "προβάλεσαι και λες εγώ και εγώ" και άρα έχω απαιτήσεις από εσένα δυσκολεύομαι να το παρακολουθήσω. Πολύ παιδιάστικο μου φαίνεται.

Εγώ που δεν έχω πάει ποτέ σε συνέλευση ΟΛΜΕ, ΠΕΚΑΠ κτλ και τους απαξιώνω με την πλήρη απουσία μου, τι απαιτήσεις μπορώ να έχω από αυτούς? Διακαιούμαι να βγω να κλαφτώ και να λέω τι κάνει η ΟΛΜΕ και τι κάνει η ΠΕΚΑΠ?

Το κακό είναι ότι όλοι κάνουν αυτό που λες. Περιμένουν να πάει ένας Αθηναίος και να κάνει κάτι για αυτούς. Χωρίς να κουνήσουν οι ίδιοι το δαχτυλάκι τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2015, 01:45:28 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #906 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 01:44:51 πμ »

Αλλά ας πούμε ότι βάζει κάποιος αναπληρωτής υποψηφιότητα στην ΠΕΚΑΠ. Θα είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20; Θα είναι απόφοιτος του ΠΑΠΕΙ, Πολυτεχνικής σχολής ή 4ετούς; Θα έχει παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ); Θα έχει επιτυχία ΑΣΕΠ; Θα είναι τρίτεκνος; Ποια συμφέροντα θα προασπίσει τελικά; Εδώ σε ένα φόρουμ γράφουμε σχετικά ανώνυμα (αν και πάνω κάτω γνωριζόμαστε οι περισσότεροι) και κάθε 2-3 μέρες διαβάζω προσβολές, ξεκατινιάσματα και απαξίωση συναδέλφων ακόμα και για το επίπεδο της ίδιας της δουλειάς τους... Τις προάλλες ένα link πόσταρα λάθος από βιασύνη και διάβασα μέσα σε 5 λεπτά προσβολές για την επιστημονική μου κατάρτιση επειδή δεν ξέρω να κάνω αναζήτηση στο google... Σκεφτείτε τι πρόκειται να ακούσει κάποιος αν κάνει το λάθος να "βγάλει τον εαυτό του στη σέντρα" σαν αντιπρόσωπος όλων αυτών των αγανακτισμένων συναδέλφων με τα αντικρουόμενα συμφέροντα. "Ή τρελός θα πρέπει να είναι ή λαμόγιο", όπως έχει πει και κάποιος ποδοσφαιράνθρωπος κάποτε... Προσωπικές απόψεις αυτά και φυσικά δε διεκδικώ το αλάθητο...

Ε αν είναι έτσι όπως το λες και ο κάθε αναπληρωτής (και όχι μόνο) σκέφτεται μόνο με βάση το μικροσυμφέρον του και δεν μπορεί να υπάρξει κάποια κοινή συνισταμένη να υποστηρίξει τα σοβαρά κοινά προβλήματα, καλά να πάθουν και οι αναπληρωτές και όλοι μας.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #907 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 08:05:53 πμ »
Αυτή όμως δεν είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό έγραψα και στο πρώτο ποστ για την ΠΕΚΑΠ, ότι δεν κατηγορώ κανέναν, ούτε απαξιώνω τη δράση της. Απλά όπως λειτουργεί εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία δεν είναι τα κοινά συμφέροντα του κλάδου. Και για να είμαι πιο σαφής εννοώ τα συμφέροντα των μονίμων, καθώς και των "σεμιναριούχων", ενώ μέχρι πριν ένα χρόνο με είχε σοκάρει η "φιλοκυβερνητική" της στάση σε πολλά ζητήματα. Υπάρχουν και άλλα πράγματα που με έδιωξαν από την ΠΕΚΑΠ (και μπορώ να πω ότι πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για 2-3 άτομα που είχαν γραφτεί μαζί μου τότε), αλλά αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #908 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 09:21:52 πμ »
Δεν ξέρω γιατί μπλέκουμε πράγματα ξεκαθαρισμένα.
Το ποσοστό 60-40 είναι κάτι που το γνωρίζαμε. Έτσι μπήκαμε μέσα. Το γνωρίζαμε από πριν. Δεν είναι κάτι που ήρθε ξαφνικά. Στον ασεπ, αδικήθηκαν μερικές δεκάδες πε19. Και στους αναπληρωτές μερικές εκατοντάδες πε20. Αλλά έτσι το βρήκαμε. Και αν αλλάξει, περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσει, παρά θα θεραπεύσει.
Τώρα αν κάποιος ανήκει στους πε19, πε20, αν είναι τριτεκνος ή έχει παιδαγωγική επάρκεια. Όλα είναι ξεκαθαρισμένα από τη νομοθεσία. Δεν καταλαβαίνω gpapage, τι εννοείς;

Αυτό που χρειάζεται, είναι να μπορούμε να ακουγόμαστε. Όχι για να πάρουμε ποσοστώσεις από άλλες ειδικότητες. Αλλά να μην έχουμε αυτά τα καραγκιοζλίκια, όπου μια ειδικότητα (που ούτε καν πενταετία δεν έχει κλείσει) διατάζει, φωνάζει και επιβάλλει, πόσοι θα διοριστούν από κάθε κλάδο. Είμαστε στο μηδέν, αυτή τη στιγμή. Προσωπικά θεωρώ ότι μέσα από την πεκαπ, μπορούμε να πάμε στο 4-5. Χωρίς να την θεωρώ την καλύτερη λύση, δεν βλέπω άλλη. Αν κάποιος βλέπει, ας το πει.

Επίσης, δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα συνάδελφοι. Αλήθεια, έχει πάει κανείς στην διευθύνσεις της περιοχής του να ρωτήσει για τα κενά; Για τις ποσοστώσεις των ειδικοτητων; Ένα mail να στείλει στον υπουργό και στους γγ; Πλην τις φωνής στο pde, υπάρχει άλλη αντίδραση;

Κάτι λάθος έχουμε καταλάβει όλοι. Το ότι φέτος πιέζεται η Αθήνα, του χρόνου θα πιεστεί όλη η Ελλάδα. Αυτός που δήλωνε μόνο Αθήνα, θα βάλει και επαρχία. Άρα, αυτός που δήλωνε μόνο επαρχία, θα αναγκαστεί να βάλει και πιο έξω. Με λίγα λόγια, ελάχιστοι θα δουλεύουν κοντά στο σπίτι τους. Και με πια προοπτική;

Tolaki είπες ότι είμαστε όλοι συνάδελφοι μόνιμοι – αναπληρωτές. Όταν ομως οι αναπληρωτές υπερασπιζόντουσαν την πληροφορική στα δημοτικά, οι μόνιμοι έλεγαν να το κάνουν οι δάσκαλοι. Δεν είμαστε οι καθηγητές πληροφορικής παιδαγωγικά επαρκείς, ελεγαν. Το διανοείσαι; Οι ίδιοι οι συνάδελφοι μας, ήθελαν να μας πετάξουν έξω.

Τώρα όμως, που όλοι βρήκαν μια θεσούλα δίπλα στο σπίτι τους. Όλοι στα δημοτικά. Και μάλιστα μερικοί απειλούσαν και με μηνύσεις, αν πάρουν αναπληρωτές, πρωτου βολευτεί και ο τελευταίος μόνιμος πληροφορικός, που από την τρίτη τάξη του λυκείου, θα βρεθεί ξαφνικά στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού. Αυτο σου φαινεται σωστο; Και βγαλε εξω αν καποιος ειναι αναπληρωτης ή μονιμος. Για τα παιδια, για τους μαθητες; Σου φαινεται σωστο;

Εγώ προσωπικά έχω πρόβλημα με αυτό. Γιατί αν κάποιος θέλει να διδάξει σε δημοτικό, θα πρέπει να έχει (ή να ξεκινήσει) κάποιο πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας. Αλλιώς είναι ακατάλληλος για την πρωτοβάθμια.&-

υγ. Γενικά κάποια λύση έχει κάποιος να προτείνει; Το ανάθεμα είναι εύκολο. Στη λύση βλέπω δυσκολευόμαστε...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2015, 09:23:28 πμ από Don Quixote »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #909 στις: Οκτώβριος 27, 2015, 09:45:27 πμ »
Δεν ξέρω γιατί μπλέκουμε πράγματα ξεκαθαρισμένα.
Το ποσοστό 60-40 είναι κάτι που το γνωρίζαμε. Έτσι μπήκαμε μέσα. Το γνωρίζαμε από πριν. Δεν είναι κάτι που ήρθε ξαφνικά. Στον ασεπ, αδικήθηκαν μερικές δεκάδες πε19. Και στους αναπληρωτές μερικές εκατοντάδες πε20. Αλλά έτσι το βρήκαμε. Και αν αλλάξει, περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσει, παρά θα θεραπεύσει.
Τώρα αν κάποιος ανήκει στους πε19, πε20, αν είναι τριτεκνος ή έχει παιδαγωγική επάρκεια. Όλα είναι ξεκαθαρισμένα από τη νομοθεσία. Δεν καταλαβαίνω gpapage, τι εννοείς;

Αυτό που χρειάζεται, είναι να μπορούμε να ακουγόμαστε. Όχι για να πάρουμε ποσοστώσεις από άλλες ειδικότητες. Αλλά να μην έχουμε αυτά τα καραγκιοζλίκια, όπου μια ειδικότητα (που ούτε καν πενταετία δεν έχει κλείσει) διατάζει, φωνάζει και επιβάλλει, πόσοι θα διοριστούν από κάθε κλάδο. Είμαστε στο μηδέν, αυτή τη στιγμή. Προσωπικά θεωρώ ότι μέσα από την πεκαπ, μπορούμε να πάμε στο 4-5. Χωρίς να την θεωρώ την καλύτερη λύση, δεν βλέπω άλλη. Αν κάποιος βλέπει, ας το πει.

Επίσης, δεν υπάρχει μόνο η Αθήνα συνάδελφοι. Αλήθεια, έχει πάει κανείς στην διευθύνσεις της περιοχής του να ρωτήσει για τα κενά; Για τις ποσοστώσεις των ειδικοτητων; Ένα mail να στείλει στον υπουργό και στους γγ; Πλην τις φωνής στο pde, υπάρχει άλλη αντίδραση;

Κάτι λάθος έχουμε καταλάβει όλοι. Το ότι φέτος πιέζεται η Αθήνα, του χρόνου θα πιεστεί όλη η Ελλάδα. Αυτός που δήλωνε μόνο Αθήνα, θα βάλει και επαρχία. Άρα, αυτός που δήλωνε μόνο επαρχία, θα αναγκαστεί να βάλει και πιο έξω. Με λίγα λόγια, ελάχιστοι θα δουλεύουν κοντά στο σπίτι τους. Και με πια προοπτική;

Tolaki είπες ότι είμαστε όλοι συνάδελφοι μόνιμοι – αναπληρωτές. Όταν ομως οι αναπληρωτές υπερασπιζόντουσαν την πληροφορική στα δημοτικά, οι μόνιμοι έλεγαν να το κάνουν οι δάσκαλοι. Δεν είμαστε οι καθηγητές πληροφορικής παιδαγωγικά επαρκείς, ελεγαν. Το διανοείσαι; Οι ίδιοι οι συνάδελφοι μας, ήθελαν να μας πετάξουν έξω.

Τώρα όμως, που όλοι βρήκαν μια θεσούλα δίπλα στο σπίτι τους. Όλοι στα δημοτικά. Και μάλιστα μερικοί απειλούσαν και με μηνύσεις, αν πάρουν αναπληρωτές, πρωτου βολευτεί και ο τελευταίος μόνιμος πληροφορικός, που από την τρίτη τάξη του λυκείου, θα βρεθεί ξαφνικά στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού. Αυτο σου φαινεται σωστο; Και βγαλε εξω αν καποιος ειναι αναπληρωτης ή μονιμος. Για τα παιδια, για τους μαθητες; Σου φαινεται σωστο;

Εγώ προσωπικά έχω πρόβλημα με αυτό. Γιατί αν κάποιος θέλει να διδάξει σε δημοτικό, θα πρέπει να έχει (ή να ξεκινήσει) κάποιο πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας. Αλλιώς είναι ακατάλληλος για την πρωτοβάθμια.&-

υγ. Γενικά κάποια λύση έχει κάποιος να προτείνει; Το ανάθεμα είναι εύκολο. Στη λύση βλέπω δυσκολευόμαστε...
Δεν νομιζω να διαφωνω...την αναφορα μου την εκανα περισσοτερο για να καταλαβουν οι μονιμοι...γιατι αν δεν καταλαβουν ..ηδη υπαρχει και τωρα ..σε λιγα χρονια οχι σε ενα και δυο σχολεια θα αναγκαστουν να πανε αλλα σε πεντε-εξη για να καλυψουν το ωραριο..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159616
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.