*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 425589 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #910 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:17:52 pm »
Αυτή όμως δεν είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό έγραψα και στο πρώτο ποστ για την ΠΕΚΑΠ, ότι δεν κατηγορώ κανέναν, ούτε απαξιώνω τη δράση της. Απλά όπως λειτουργεί εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία δεν είναι τα κοινά συμφέροντα του κλάδου. Και για να είμαι πιο σαφής εννοώ τα συμφέροντα των μονίμων, καθώς και των "σεμιναριούχων", ενώ μέχρι πριν ένα χρόνο με είχε σοκάρει η "φιλοκυβερνητική" της στάση σε πολλά ζητήματα. Υπάρχουν και άλλα πράγματα που με έδιωξαν από την ΠΕΚΑΠ (και μπορώ να πω ότι πάνω κάτω το ίδιο ισχύει και για 2-3 άτομα που είχαν γραφτεί μαζί μου τότε), αλλά αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι.

Δεν ξέρω γιατί εσύ και άλλοι εδώ είσαστε τόσο προκατειλημμένοι εναντίον των μόνιμων.
Δηλαδή ποια είναι τα συμφέροντα των μόνιμων που δεν είναι και δικά σου συμφέροντα?
Και γιατί δεν προτάσετε και τα δικά σας συμφέροντα με την συμμετοχή σας, ώστε να προωθούνται όλα μαζί?
Επειδή (όπως είπες) και εσείς τα μικροσυμφεροντά σας κοιτάτε μόνο?

Και γιατί δεν πάτε να ψηφίσετε έναν που έχει διδακτορικό πληροφορικής ώστε ο σεμιναριούχος να πάει σπίτι του?
Τι σας εμποδίζει? Τα 5 ευρώ συνδρομής ανά έτος?

Το μόνο που σας εμποδίζει κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη πραγματικής αγωνιστικότητας, η ηττοπάθεια και ο ωχαδελφισμός που έχουμε όλοι μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:44:47 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #911 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:25:13 pm »
Tolaki είπες ότι είμαστε όλοι συνάδελφοι μόνιμοι – αναπληρωτές. Όταν ομως οι αναπληρωτές υπερασπιζόντουσαν την πληροφορική στα δημοτικά, οι μόνιμοι έλεγαν να το κάνουν οι δάσκαλοι. Δεν είμαστε οι καθηγητές πληροφορικής παιδαγωγικά επαρκείς, ελεγαν. Το διανοείσαι; Οι ίδιοι οι συνάδελφοι μας, ήθελαν να μας πετάξουν έξω.


Μπορείς να δώσεις μερικά στοιχεία για αυτό που λες? Πότε έγινε? Υπάρχει κάποια ανακοίνωση? Κάποιο link?
Είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να μην ήθελαν περισσότερες ώρες?

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #912 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:39:26 pm »
Δεκάδες, βασικά εκατοντάδες μπορώ να σου βρω. Εδώ, στο στέκι. Πριν όμως πάρουν μετάταξη. Γιατι τότε δεν υπηρχε θεμα ωρών...


Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #913 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:57:30 pm »
Δεκάδες, βασικά εκατοντάδες μπορώ να σου βρω. Εδώ, στο στέκι. Πριν όμως πάρουν μετάταξη. Γιατι τότε δεν υπηρχε θεμα ωρών...

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2015, 02:56:25 pm από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:44:47 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #914 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 02:34:37 pm »
Συνοψίζοντας τις λεκτικές αψιμαχίες των τελευταίων σελίδων κάποιος αναγνώστης
μη σχετικός υποθέτω ότι θα συμπεράνει ότι οι ΠΕ20 και οι μόνιμοι είναι βασικοί παράγοντες
για το δυσοίωνο μέλλον των πληροφορικών στα σχολεία. Μάλιστα...

Αποσυνδεδεμένος DIMIS3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #915 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 03:04:08 pm »
Συνάδελφοι καλά το πάμε. Ας συνεχίσουμε να μαλώνουμε μεταξύ μας και μετά μας φταίνε οι θεατρολόγοι, εικαστικοί κτλ που παίρνουν την πλειοψηφία των πιστώσεων... 

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 894
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #916 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 03:19:42 pm »
μα καλα τωρα, θελει πολυ σκεψη για το ποια ειναι η αιτια που το μελλον μας ειναι δυσοιωνο στην εκπαιδευση;

ως σχετικα νεος κλαδος στην
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2015, 03:25:30 pm από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #917 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 04:36:59 pm »
Συνοψίζοντας τις λεκτικές αψιμαχίες των τελευταίων σελίδων κάποιος αναγνώστης
μη σχετικός υποθέτω ότι θα συμπεράνει ότι οι ΠΕ20 και οι μόνιμοι είναι βασικοί παράγοντες
για το δυσοίωνο μέλλον των πληροφορικών στα σχολεία. Μάλιστα...
;D

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #918 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 06:00:42 pm »
Δεν ξέρω γιατί εσύ και άλλοι εδώ είσαστε τόσο προκατειλημμένοι εναντίον των μόνιμων.
Δηλαδή ποια είναι τα συμφέροντα των μόνιμων που δεν είναι και δικά σου συμφέροντα?
Και γιατί δεν προτάσετε και τα δικά σας συμφέροντα με την συμμετοχή σας, ώστε να προωθούνται όλα μαζί?
Επειδή (όπως είπες) και εσείς τα μικροσυμφεροντά σας κοιτάτε μόνο?

Και γιατί δεν πάτε να ψηφίσετε έναν που έχει διδακτορικό πληροφορικής ώστε ο σεμιναριούχος να πάει σπίτι του?
Τι σας εμποδίζει? Τα 5 ευρώ συνδρομής ανά έτος?

Το μόνο που σας εμποδίζει κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη πραγματικής αγωνιστικότητας, η ηττοπάθεια και ο ωχαδελφισμός που έχουμε όλοι μας.
Ίσως το πρόβλημα στην αδυναμία των μονίμων να κατανοήσουν την κατάσταση των αναπληρωτών είναι το γεγονός ότι ελάχιστοι από αυτούς έχουν δουλέψει περισσότερο από 1-2 χρόνια κάτω από αυτό το καθεστώς, όταν εμείς πλέον αντιλαμβανόμαστε ότι η κατάσταση πάει να γίνει μόνιμη. Και μάλιστα πολλοί από εμάς αποθαρρυνόμαστε από τη συμμετοχή μας σε φορείς όπως η ΠΕΚΑΠ (εκτός των άλλων), επειδή γνωρίζουμε ότι με το ένα πόδι είμαστε εκτός εκπαίδευσης. Μία περίεργη πολιτική απόφαση (πχ. το φετινό με το ΕΣΠΑ) μπορεί ανά πάσα στιγμή να μας αναγκάσει να ψάχνουμε για δουλειά σε κάποια εταιρία. Σεβαστή πάντως η άποψή σου περί ωχαδερφισμού και ηττοπάθειας. Όπως στο παρελθόν η ΠΕΚΑΠ δεν προασπίστηκε τα συμφέροντα του κλάδου, αλλά συγκεκριμένα μικροσυμφέροντα, το ίδιο θα συνεχίσει να κάνει και στο μέλλον ακόμα και με έναν αναπληρωτή στο ΔΣ... Το λες και ηττοπάθεια...

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #919 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 07:50:12 pm »
Δεν ξέρω γιατί εσύ και άλλοι εδώ είσαστε τόσο προκατειλημμένοι εναντίον των μόνιμων.
Δηλαδή ποια είναι τα συμφέροντα των μόνιμων που δεν είναι και δικά σου συμφέροντα?
Και γιατί δεν προτάσετε και τα δικά σας συμφέροντα με την συμμετοχή σας, ώστε να προωθούνται όλα μαζί?
Επειδή (όπως είπες) και εσείς τα μικροσυμφεροντά σας κοιτάτε μόνο?

Και γιατί δεν πάτε να ψηφίσετε έναν που έχει διδακτορικό πληροφορικής ώστε ο σεμιναριούχος να πάει σπίτι του?
Τι σας εμποδίζει? Τα 5 ευρώ συνδρομής ανά έτος?

Το μόνο που σας εμποδίζει κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη πραγματικής αγωνιστικότητας, η ηττοπάθεια και ο ωχαδελφισμός που έχουμε όλοι μας.
1-2 χρονια πριν, θυμάσαι τι συνέβαινε με την ΠΕΚΑΠ και πόσο έτρεχε και κινητοποιήθηκε όταν ακούστηκαν οι φήμες για διαθεσιμότητες τον μονίμων; Έχεις παρατηρήσει αντίστοιχη υποστήριξη για τους αναπληρωτές; μην τρελαθούμε.
Πιστεύεις ότι υπάρχει έστω και ένας μόνιμος καθηγητής πληροφορικής που έχει μπει στην διαδικασία να ρωτήσει/να ενημερωθεί για τα προβλήματα (έστω το 5% των προβλημάτων) των αναπληρωτών; Γνωρίζει κάποιος από τους μόνιμους τι σημαίνει ΕΣΠΑ; και αν όχι έχει την διάθεση έστω και τώρα να μάθει με σκοπό να κινητοποιηθεί, να αγωνιστεί για τους αναπληρωτές;
Εγώ πάντως από την εμπειρία μου όχι. και από αιρετούς που έχω μιλήσει, όταν τους αναφέρω κάποια ζητήματα, απορώ με την ασχετοσύνη τους.
Και γενικότερα, η άποψη που έχω σχηματίσει για τους μόνιμους καθηγητές πληροφορικής, είναι ότι οι περισσότεροι σαν να είναι κουρασμένοι/γερασμένοι πριν την ώρα τους, προφανώς επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι από το επάγγελμα τους(αυτό δικό μου συμπέρασμα), εκτός από ορισμενους που κυνηγάνε μεγάλα πράγματα, π.χ. διδακτορικά (προφανώς και αυτοί για τον ίδιο λόγο).

Υ.Γ. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν αλληλοσυγκρούμενα συμφέροντα (που θα μπορούσαν ομως και να υπάρχουν, π.χ. αναρωτήσου θα συνέφερε όλους τους μόνιμους τα κενα να καλύπτονται όλα από 10 Σεπτεμβρίου με αναπληρωτές;), πιστεύω όμως ότι υπάρχει σίγουρα ιεράρχηση προτεραιοτήτων, στην οποία τα θέματα του αναπληρωτή κατατάσσονται στο τέλος και αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ συμετέχοντας σε τέτοιου είδους συλλογους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:04:22 pm από peris_PE19 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #920 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:00:22 pm »
Ίσως το πρόβλημα στην αδυναμία των μονίμων να κατανοήσουν την κατάσταση των αναπληρωτών είναι το γεγονός ότι ελάχιστοι από αυτούς έχουν δουλέψει περισσότερο από 1-2 χρόνια κάτω από αυτό το καθεστώς, όταν εμείς πλέον αντιλαμβανόμαστε ότι η κατάσταση πάει να γίνει μόνιμη. Και μάλιστα πολλοί από εμάς αποθαρρυνόμαστε από τη συμμετοχή μας σε φορείς όπως η ΠΕΚΑΠ (εκτός των άλλων), επειδή γνωρίζουμε ότι με το ένα πόδι είμαστε εκτός εκπαίδευσης. Μία περίεργη πολιτική απόφαση (πχ. το φετινό με το ΕΣΠΑ) μπορεί ανά πάσα στιγμή να μας αναγκάσει να ψάχνουμε για δουλειά σε κάποια εταιρία. Σεβαστή πάντως η άποψή σου περί ωχαδερφισμού και ηττοπάθειας. Όπως στο παρελθόν η ΠΕΚΑΠ δεν προασπίστηκε τα συμφέροντα του κλάδου, αλλά συγκεκριμένα μικροσυμφέροντα, το ίδιο θα συνεχίσει να κάνει και στο μέλλον ακόμα και με έναν αναπληρωτή στο ΔΣ... Το λες και ηττοπάθεια...

Συνάδελφε, όταν λες οι μόνιμοι να σας καταλάβουν, τι να κάνουμε δηλαδή; να παραιτηθούμε; υπήρξε κάποια πρωτοβουλία και αρνήθηκε η ΠΕΚΑΠ ή κάποια ομάδα μονίμων να την στηρίξει; κάνατε πχ κάποια κίνηση να συσταθούν οργανικές για να γίνουν διορισμοί στην πρωτοβάθμια και κάποιοι από τον κλάδο σας πολέμησαν; εδώ πολλοί αναπληρωτές δεν θέλουν να συσταθούν οργανικές στην πρωτοβάθμια και να διεκδικήσουν μόνιμους διορισμούς, γιατί φοβούνται μη γίνουν μετατάξεις. Με το φόβο όμως δεν πας μπροστά. Διεκδικώντας πας μπροστά. Καταλαβαίνω ότι μετά από πολλά χρόνια "αναπληρωτηλίκι" έρχεται μια κόπωση και μια απαισιοδοξία για το μέλλον, αλλά η ζωή είναι μια διαρκής και ατελείωτη μάχη, ένας αγώνας, ατομικός και συλλογικός και δεν πρέπει ποτέ να τα παρατάμε. Επίσης είναι άλλο οι καφενειακού τύπου συζητήσεις, όπως είναι ένα φόρουμ που μπορούμε να λέμε την άποψη μας και άλλο όταν ως κλάδος διεκδικούμε κάτι. Εκεί μπορεί για το εργασιακό καλό του κλάδου να συμμετέχω σε μια διεκδίκηση που δε συμφωνώ απόλυτα. Πχ προσωπικά εργάζομαι στα δημοτικά, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν προτιμότερο να δοθεί πχ 2η ώρα στο Γυμνάσιο ή να γίνει τρίωρο το μάθημα στις Ε και ΣΤ δημοτικού, παρά να υπάρχει στην Α δημοτικού και το λέω και για παιδαγωγικούς λόγους, αλλά και για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης γνωστικών στόχων και βέβαια ειδικά αν γίνει δίωρο το μάθημα στο γυμνάσιο περισσότερες θέσεις θα προκύψουν. Αυτό σημαίνει ότι στρέφομαι εναντίον όσων εργάζονται στην πρωτοβάθμια (μόνιμοι και αναπληρωτές) ή ότι δεν θα στηρίξω πχ μια κινητοποίηση να συσταθούν τα οργανικά κενά και να γίνουν και διορισμοί στις κενές θέσεις; πρώτος θα είμαι που θα το στηρίξω ακόμα και αν διαφωνώ και πιστεύω πως οι περισσότεροι συνάδελφοι έτσι θα λειτουργήσουν.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #921 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:13:17 pm »
1-2 χρονια πριν, θυμάσαι τι συνέβαινε με την ΠΕΚΑΠ και πόσο έτρεχε και κινητοποιήθηκε όταν ακούστηκαν οι φήμες για διαθεσιμότητες τον μονίμων; Έχεις παρατηρήσει αντίστοιχη υποστήριξη για τους αναπληρωτές; μην τρελαθούμε.
Πιστεύεις ότι υπάρχει έστω και ένας μόνιμος καθηγητής πληροφορικής που έχει μπει στην διαδικασία να ρωτήσει/να ενημερωθεί για τα προβλήματα (έστω το 5% των προβλημάτων) των αναπληρωτών; Γνωρίζει κάποιος από τους μόνιμους τι σημαίνει ΕΣΠΑ; και αν όχι έχει την διάθεση έστω και τώρα να μάθει με σκοπό να κινητοποιηθεί, να αγωνιστεί για τους αναπληρωτές;
Εγώ πάντως από την εμπειρία μου όχι. και από αιρετούς που έχω μιλήσει, όταν τους αναφέρω κάποια ζητήματα, απορώ με την ασχετοσύνη τους.
Και γενικότερα, η άποψη που έχω σχηματίσει για τους μόνιμους καθηγητές πληροφορικής, είναι ότι οι περισσότεροι σαν να είναι κουρασμένοι/γερασμένοι πριν την ώρα τους, προφανώς επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι από το επάγγελμα τους(αυτό δικό μου συμπέρασμα), εκτός από ορισμενους που κυνηγάνε μεγάλα πράγματα, π.χ. διδακτορικά (προφανώς και αυτοί για τον ίδιο λόγο).

Συνάδελφε το ενδιαφέρον των άλλων για το πρόβλημα σου το προκαλείς εσύ, με τη δράση σου και την ενημέρωση σου. Εσύ αναγκάζεις τον άλλον που δεν έχει το ίδιο πρόβλημα να το προσέξει και να ασχοληθεί. Οι αναπληρωτές πλέον δεν είστε 5-10 σε μια διεύθυνση, αλλά 150-200. Επειδή τα παρακολουθώ αυτά τα ζητήματα και γνωρίζω πχ πρωτοβουλίες που έχουν πάρει αναπληρωτές στην περιοχή που υπηρετώ σε πληροφορώ ότι οι πρώτοι που δεν ανταποκρίνονται και αδιαφορούν είναι οι άλλοι αναπληρωτές. Όταν πχ γίνεται συνεδρίαση του τοπικού ΔΣ του συλλόγου για τους αναπληρωτές και καλούνται οι αναπληρωτές της διεύθυνσης στη συνάντηση και πηγαίνουν 3-4 άτομα από τα 100-150, κακώς μεν δεν θα σου δώσει σημασία, αλλά δυστυχώς λογικό είναι ότι δεν θα σου δώσει σημασία ο αιρετός. Για να το αλλάξω λίγο το θέμα και να το πάω σε ένα πρόβλημα της ειδικότητας μας στην πρωτοβάθμια. ποιο; τα εργαστήρια και ως χώροι, αλλά και ως εξοπλισμός στη μεγάλη πλειοψηφία των δημοτικών βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και το μάθημα γίνεται σε απαράδεκτες συνθήκες. Αν δεν κινητοποιηθούμε εμείς ως κλάδος, αν δεν το κάνουμε γνωστό και αν δεν αναγκάσουμε εμείς με την παρουσία μας και τη στάση μας τη ΔΟΕ να κινητοποιηθεί και το υπουργείο να δεσμευτεί ότι θα δώσει λύσει ποιος τα το κάνει; οι δάσκαλοι; οι αιρετοί και οι συνδικαλιστές στην πρωτοβάθμια που σε ποσοστό 98% είναι δάσκαλοι; αυτοί μπαίνουν καθημερινά στα υπόγεια, με υπολογιστές δωρεές από παλιές δημόσιες υπηρεσίες, χωρίς πίνακες, καρέκλα για τον εκπαιδευτικό, με το νερό να στάζει από το ταβάνι ή με το κεφάλι τους να χτυπάει στο ταβάνι της αίθουσας (αυτά που αναφέρω είναι όλα πραγματικά εργαστήρια). Τους δασκάλους θα κατηγορήσω και τους αιρετούς ή τη δική μας αδράνεια και ηττοπάθεια; γιατί ο niteulf έχει δίκιο για την ηττοπάθεια, η οποία αφορά όμως όχι μόνο τους αναπληρωτές, αλλά και του μόνιμους και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό, γιατί μετά από 10-15 χρόνια προσπαθειών, χωρίς ανταπόκριση από ανθρώπους σε θέσεις που μόνο χαμόγελο συμπάθειας και αόριστες υποσχέσεις σου προσφέρουν, κάποια στιγμή έρχεται η κόπωση, η κούραση που ανέφερες. Όχι γιατί δεν μας αρέσει το επάγγελμα, όπως λες. Η τάξη σε αναζωογονεί σε ζωντανεύει, αλλά μπουχτήζεις να προσπαθείς να κάνεις τη δουλειά σου όταν αυτοί που έχουν ευθύνη να σου προσφέρουν το κατάλληλο περιβάλλον όχι μόνο δε σε βοηθούν, αλλά κάνουν ο,τι μπορούν για να σε εμποδίσουν να την κάνεις σωστά.

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #922 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:27:32 pm »
Παρακολουθώ τα μηνύματα σου μέσα στο forum. Αυτή την φορά μάλλον δεν κατάλαβες την συζήτηση. Δεν αναφερόμαστε γενικά για τους αναπληρωτές αλλά για τους πληροφορικής. και οι της πληροφοικής είμαστε ΦΕΤΟΣ 150-200 όχι σε μια διεύθυνση αλλά σε όλη την Ελλάδα (οι μισοί από πέρισυ). Και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και το ΕΣΠΑ. Ενώ κάποιοι άλλοι κλάδοι (που και αυτοί έχουν ΕΣΠΑ), φέτος θα έχουν περισσότερους αναπληρωτές από πέρισυ.
όπως επίσης συζητάμε και για το αν θα πρέπει να συμμετέχουμε σε συλλόγους πληροφορικής, π.χ. ΠΕΚΑΠ. Ωραία, σου λέω γραφόμαστε και θέτουμε αίτημα να βγει ανακοίνωση οι σεμιναριούχοι στον κλαδο τους, τι πιστεύεις θα μας πούνε; αντε πάρτε τον .... και μην πεις όχι.
και να σου εκμυστηρευτώ και κάτι άλλο. Αυτός που ενδιαφέρεται, φαίνεται. Γνωστός δασκαλος αιρετός δραστήριος (σε σημειό αμφιβολιών για τους σκοπούς του), του στέλνω μήνυμα χωρίς να τον ξέρω, βγάλε ανακοίνωση για τις ειδικότητες και την αναγκαιότητα για προσλήψεις, και την άλλη μέρα έβγαλε.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:29:20 pm από peris_PE19 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #923 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 08:50:44 pm »
Κατάλαβα ότι αναφέρεστε στην πληροφορική. Ωστόσο για τα ΕΑΕΠ θα πρέπει να γίνει κοινή διεκδίκηση, ακριβώς για να έχεις κρίσιμη μάζα αριθμητικά, ώστε να ακούγεσαι και να σε λαμβάνουν υπ' όψιν. Μόνιμοι και αναπληρωτές στα ΕΑΕΠ είναι αρκετές χιλιάδες κόσμος. Το έγραφα και παλιότερα το κοινό αίτημα πρέπει να είναι οργανικές τώρα και διορισμοί για την κάλυψη των κενών. Αν δε γίνει αυτό τότε τα ΕΑΕΠ δεν θα έχουν πολύ μέλλον. Μόλις "στενέψει" το ΕΣΠΑ, εμείς θα ξαναπάρουμε το δρόμο της "προσφυγιάς" (μετάταξη σε δημόσιες υπηρεσίες) στην καλύτερη περίπτωση και εσείς της ανεργίας.

Για το θέμα των σεμιναρίων (και όχι μόνο) έχεις δίκιο, αλλά και σε αυτό το θέμα μακροχρόνια η τακτική μας ως κλάδου δεν ήταν έξυπνη . Θα μπορούσε να είχε γίνει αυτό που αναφέρεις αν κι εμείς το είχαμε χειριστεί πιο έξυπνα και δεν είχαμε μπει στις λογικές των χαρακτηρισμών και της καταγγελίας  απέναντι σε όσους είχαν διοριστεί, χωρίς βασικό πτυχίο. Η μετωπική ήταν χρήσιμη για να σταματήσουν οι διορισμοί, χωρίς πτυχίο πληροφορικής, αλλά μετά έπρεπε να δείξουμε πνεύμα συνεργασίας και να συνεργαστούμε ώστε να βρεθούν τρόποι και κίνητρα, ίσως και εθελοντικών μετατάξεων με ειδικές κατ' εξαίρεση διαδικασίες και να επιτύχουμε υψηλό ποσοστό μετατάξεων. Δυστυχώς στον κλάδο μας επικράτησαν ρεβανσιστικές αντιλήψεις και με τέτοιες προτάσεις δεν υπήρχε περίπτωση το υπουργείο να σε λάβει σοβαρά υπ' όψιν. Τα έχω ζήσει τα γεγονότα καθώς, ήμουν από τους ανθρώπους που "έτρεχαν" για το θέμα των διορισμών, ενημέρωνα και κινητοποιούσα συναδέλφους, αλλά μετά απενεργοποιήθηκα, όταν είδα ότι επικρατούσαν λογικές ρεβάνς και όχι λογικές επίλυσης ενός προβλήματος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182523
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 306
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.