0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το αν θα πρέπει κάποιος να διδάσκει στην πρωτοβάθμια, χωρίς να έχει διδαχτεί ένα παιδαγωγικό μάθημα και με ολη του την προϋπηρεσία σε λύκεια; Κάποια απάντηση σε αυτό;
δηλαδή Don Quixote, κάποιος με 1 παιδαγωγικό μάθημα σε όλα τα έτη σπουδών του και μηδενική προϋπηρεσία πρέπει να του επιτρέπεται να διδάσκει στην Α/μια;
elia, δεν το έγραψα για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα οτι δεν πρέπει να διδάξουμε πουθενά, αλλά για να δείξω ότι αυτό που έγραψε ο Don Quixote δεν είναι βάσιμο επιχείρημα.
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνοι μας να θέτουμε τέτοια ζητήματα! Για να καταλήξουμε ότι οι μόνιμοι δεν είναι κατάλληλοι να διδάξουν στα δημοτικά άρα να μείνει χώρος για εμάς τους αναπληρωτές; Θα προτιμούσε να μας καταργήσει από τα δημοτικά παρά να έχει να προσλάβει τόσους αναπληρωτές, ενώ είναι εξαιρετικά πιθανό την επόμενη φορά που θα πιέζουν για απολύσεις να απολύσουν δικούς μας (όπως φτάσαμε στο τσακ να γίνει πριν κάνουν τις απολύσεις τεχνικών ειδικοτήτων).Η παιδαγωγική μας κατάρτιση δεν θα έπρεπε να τίθεται υπό αμφισβήτηση, όπως δεν γίνεται για τόσους και τόσους κλάδους της δευτεροβάθμιας. Ο μόνος πραγματικός λόγος που υπάρχει αυτό το θέμα στον κλάδο μας ήταν για να ευνοηθούν οι σεμιναριούχοι και να διορίζονται αυτοί αντί για τους πληροφορικούς. Μου φαίνεται αυτοκαταστροφικό να αναπαράγουμε αυτή τη συζήτηση μόνοι μας. Αν χρειάζεται κάποια ειδική επιμόρφωση για να διδάξεις στην πρωτοβάθμια το υπουργείο θα έπρεπε να την παράσχει (όπως κάνει με την επιμόρφωση
Ελια διαφωνούμε απόλυτα. Δεν είναι το ίδιο η πρωτοβάθμια με τη δευτεροβάθμια. Δεν είναι το ίδιο ο εξάχρονος με τον δεκαεξάχρονο. Όπως είπε και ο founes, είναι χρήσιμη η παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια είναι απόλυτα απαραίτητη. Θυμάσαι φαντάζομαι στη λίστα της πεκαπ, τι διαβάζαμε στις αρχές, από τους εκπαιδευτικούς που βρεθήκαν «ξαφνικά» στα δημοτικά. Από τους συμβούλους; Ελπίζω να μην μου ζητήσεις και εσύ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα μηνύματα.Η λογική το κράτος να κάνει σεμινάρια. Ναι οκ. Αν δεν κάνει όμως; Τόσα και τόσα μεταπτυχιακά και παιδαγωγικά προγράμματα υπάρχουν πλέον. Είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να σταδιοδρομήσει στην πρωτοβάθμια και να μην παρακολουθήσει ένα; Δηλαδή αισθάνεται άνετα με αυτό, να είναι σε αυτή τη βαθμίδα με μηδέν μαθήματα παιδαγωγικών; Αλλά από ότι φαίνεται, αν ανοίξουν θέσεις π.χ. σε γυμνάσιο ή λύκειο, πολλοί από τους μεταταγμένους θα φύγουν. Άλλοι γιατί δεν τους αρέσουν οι μικρές τάξεις. Άλλοι γιατί δεν θέλουν να παραδίδουν τα παιδιά στο τέλος. Άλλοι γιατί δεν έχουν το τρίωρο στο εργαστήριο. Άλλοι γιατί τα σχολεία κλείνουν νωρίτερα. Άλλοι γιατί θεωρούν «υποτιμητικό» το μάθημα. Φαντάζομαι τα έχεις ακούσει όλα αυτά. Μην απορεις ομως μετα για το friv...Και τι είναι τελικά το δημοτικό; Ένας χώρος βολέματος. Σήμερα είμαστε, αύριο φεύγουμε; Πήραμε μετάταξη, δεν μας αρέσει, την αναιρούμε; Περιμένουμε να αδειάσει καμιά θέση να πάμε σε γυμνάσιο - λύκειο; Μέχρι τότε καλά είμαστε δίπλα στο σπιτάκι μας; Είμαστε απλά περαστικοί; Και δεν το κατάλαβα αυτό με τους αναπληρωτές. Μπορείς να μου το εξηγήσεις. Αν ήθελα αυτό που λες (να δουλεύουν οι αναπληρωτές στη θέση των μόνιμων) θα έλεγα να γίνει προκήρυξη για τις θέσεις...Τώρα αν ένας αναπληρωτής συνδυάζει και παιδαγωγικές γνώσεις, και προϋπηρεσία. Και θέλει να δουλεύει και στην πρωτοβάθμια. Να τον πετάξουμε στο κάλαθο των αχρήστων; Που βασικά αυτό κάνουμε. Τεσπα.... Να συνταχθώ και εγώ για οργανικές λοιπόν. Ελάτε όπως είστε. Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά. κ.ο.κ.
Συνάδελφοι καλά το πάμε. Ας συνεχίσουμε να μαλώνουμε μεταξύ μας και μετά μας φταίνε οι θεατρολόγοι, εικαστικοί κτλ που παίρνουν την πλειοψηφία των πιστώσεων...