*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375717 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #938 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 12:46:19 μμ »
Για το αν θα πρέπει κάποιος να διδάσκει στην πρωτοβάθμια, χωρίς να έχει διδαχτεί ένα παιδαγωγικό μάθημα και με ολη του την προϋπηρεσία σε λύκεια; Κάποια απάντηση σε αυτό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:40 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #939 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 04:28:49 μμ »
Για το αν θα πρέπει κάποιος να διδάσκει στην πρωτοβάθμια, χωρίς να έχει διδαχτεί ένα παιδαγωγικό μάθημα και με ολη του την προϋπηρεσία σε λύκεια; Κάποια απάντηση σε αυτό;
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνοι μας να θέτουμε τέτοια ζητήματα! Για να καταλήξουμε ότι οι μόνιμοι δεν είναι κατάλληλοι να διδάξουν στα δημοτικά άρα να μείνει χώρος για εμάς τους αναπληρωτές; Θα προτιμούσε να μας καταργήσει από τα δημοτικά παρά να έχει να προσλάβει τόσους αναπληρωτές, ενώ είναι εξαιρετικά πιθανό την επόμενη φορά που θα πιέζουν για απολύσεις να απολύσουν δικούς μας (όπως φτάσαμε στο τσακ να γίνει πριν κάνουν τις απολύσεις τεχνικών ειδικοτήτων).
Η παιδαγωγική μας κατάρτιση δεν θα έπρεπε να τίθεται υπό αμφισβήτηση, όπως δεν γίνεται για τόσους και τόσους κλάδους της δευτεροβάθμιας. Ο μόνος πραγματικός λόγος που υπάρχει αυτό το θέμα στον κλάδο μας ήταν για να ευνοηθούν οι σεμιναριούχοι και να διορίζονται αυτοί αντί για τους πληροφορικούς. Μου φαίνεται αυτοκαταστροφικό να αναπαράγουμε αυτή τη συζήτηση μόνοι μας. Αν χρειάζεται κάποια ειδική επιμόρφωση για να διδάξεις στην πρωτοβάθμια το υπουργείο θα έπρεπε να την παράσχει (όπως κάνει με την επιμόρφωση Β επιπέδου).

Για εμένα οι μόνοι που δεν έχουν χώρο στον κλάδο ΠΕ19 είναι οι σεμιναριούχοι! Όλοι οι υπόλοιποι θα έπρεπε να είμαστε ενωμένοι, με δύο βασικά αιτήματα : πρώτον την επιστροφή των σεμιναριούχων στις ειδικότητες τους (για τα αυτονόητα μιλάμε ακόμα δυστυχώς) και δεύτερον την αύξηση των ωρών μας στη δευτεροβάθμια και επέκταση των ΕΑΕΠ σε όλα τα δημοτικά.

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #940 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 04:29:50 μμ »
δηλαδή Don Quixote, κάποιος με 1 παιδαγωγικό μάθημα σε όλα τα έτη σπουδών του και μηδενική προϋπηρεσία πρέπει να του επιτρέπεται να διδάσκει στην Α/μια;

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #941 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 04:45:05 μμ »
δηλαδή Don Quixote, κάποιος με 1 παιδαγωγικό μάθημα σε όλα τα έτη σπουδών του και μηδενική προϋπηρεσία πρέπει να του επιτρέπεται να διδάσκει στην Α/μια;
Γιατί, αν το πας έτσι, πρέπει να διδάσκει στη δευτεροβάθμια; Και όμως η δευτεροβάθμια είναι γεμάτη από τέτοιους ανθρώπους, ή  ανθρώπους που διδάχτηκαν παιδαγωγικά και διδακτική αλλά τα θεωρούν όλα ανούσια, ανεφάρμοστα κ.τ.λ.. Γιατί θα έπρεπε για τον δικό μας κλάδο να γίνεται διάκριση;
Αν υπάρχει ανάγκη επιμόρφωσης το υπουργείο να την παράσχει (που ναι, πιστεύω ότι υπάρχει, και ότι πρέπει να είναι κάτι διαρκές).
Επίσης βρες μου έστω και έναν που διδάσκει με μηδενική προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:26:40 »

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #942 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:00:24 μμ »
elia, δεν το έγραψα για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα οτι δεν πρέπει να διδάξουμε πουθενά, αλλά για να δείξω ότι αυτό που έγραψε ο Don Quixote δεν είναι βάσιμο επιχείρημα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #943 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:06:13 μμ »
Πάντως να προσθέσω ότι θεωρώ ότι υπάρχει θέμα σεβασμού του ρόλου μας στην πρωτοβάθμια από πολλούς συναδέρφους (όχι μόνο μονίμους). Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι τυχαίο που τόσα χρόνια στην πρωτοβάθμια και εγώ και ο άντρας μου, δε διαδεχτήκαμε ποτέ συναδέρφους που να έχουν πάρει στα σοβαρά το αναλυτικό πρόγραμμα. Ακόμα και αν γινόταν μάθημα, αυτό συνήθως ήταν μισό-μισό παιχνίδι, και σπανίως ξεπερνούσε το word, ή σε κάποιες άλλες περιπτώσεις την ύλη του γυμνασίου  :o. Και η εφτάχρονη κόρη μου γύρισε προχθές ενθουσιασμένη από το σχολείο γιατί ο φοβερός κος της πληροφορικής τους έβαλε friv. Αυτά τα βρίσκουμε μπροστά μας. Συχνά ακούω σχόλια από μαμάδες φίλων της κόρης μου, ότι "τι τα χρειάζονται όλα αυτά μικρά παιδάκια" (χωρίς φυσικά να συνειδητοποιούν ότι μιλάνε για το αν θα έχω εγώ ή όχι δουλειά). Γενικά ποτέ δεν είχα την αίσθηση ότι υπάρχουν γονείς που θεωρούν σημαντικό το να κάνουν τα παιδιά πληροφορική στο δημοτικό (ή ακόμα και στο γυμνάσιο-λύκειο).
Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν σύμβουλοι πρωτοβάθμιας και περισσότεροι στον αριθμό, ώστε να υπάρχει καλύτερη επιμόρφωση και έλεγχος των πελαγωμένων συναδέρφων.


Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #944 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:12:14 μμ »
elia, δεν το έγραψα για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα οτι δεν πρέπει να διδάξουμε πουθενά, αλλά για να δείξω ότι αυτό που έγραψε ο Don Quixote δεν είναι βάσιμο επιχείρημα.
Για να είμαι ειλικρινής σας έχασα ως προς το ποιος υποστηρίζει τι ακριβώς, θα επιμείνω όμως ότι είναι αυτοκαταστροφικό να μιλάμε για παιδαγωγική κατάρτιση. Δεν είναι το πρόβλημα μας το να φύγουν οι μόνιμοι από τα δημοτικά και να απαξιωθεί ακόμα περισσότερο ο κλάδος, αλλά να βελτιωθεί το κύρος του κλάδου και ενός συλλόγου που να τον εκπροσωπεί. Γι' αυτό και θεωρώ αδιανόητο το να "χωράνε" οι σεμιναριούχοι. Τι κύρος έχει ένας κλάδος που μπορείς να μπεις σε αυτόν με σεμινάρια;
Τώρα που υπάρχουν και μεγάλες ελλείψεις σε μαθηματικούς-φυσικούς, αν είχαμε έναν σοβαρό σύλλογο θα μπορούσαμε να πετύχουμε να επιστρέψουν στους κλάδους τους.
επισήμανση: δεν θέλω να θίξω κανέναν σύλλογο και κανέναν άνθρωπο που αφιερώνει προσωπικό του χρόνο. Η "σοβαρότητα" ενός συλλόγου που ανέφερα, αφορά τη δική μας συμμετοχή και στήριξη, αφού ο οποιοσδήποτε σύλλογος διαμορφώνεται από εμάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2015, 05:36:33 μμ από elia »

Αποσυνδεδεμένος scholar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #945 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:18:10 μμ »
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνοι μας να θέτουμε τέτοια ζητήματα! Για να καταλήξουμε ότι οι μόνιμοι δεν είναι κατάλληλοι να διδάξουν στα δημοτικά άρα να μείνει χώρος για εμάς τους αναπληρωτές; Θα προτιμούσε να μας καταργήσει από τα δημοτικά παρά να έχει να προσλάβει τόσους αναπληρωτές, ενώ είναι εξαιρετικά πιθανό την επόμενη φορά που θα πιέζουν για απολύσεις να απολύσουν δικούς μας (όπως φτάσαμε στο τσακ να γίνει πριν κάνουν τις απολύσεις τεχνικών ειδικοτήτων).
Η παιδαγωγική μας κατάρτιση δεν θα έπρεπε να τίθεται υπό αμφισβήτηση, όπως δεν γίνεται για τόσους και τόσους κλάδους της δευτεροβάθμιας. Ο μόνος πραγματικός λόγος που υπάρχει αυτό το θέμα στον κλάδο μας ήταν για να ευνοηθούν οι σεμιναριούχοι και να διορίζονται αυτοί αντί για τους πληροφορικούς. Μου φαίνεται αυτοκαταστροφικό να αναπαράγουμε αυτή τη συζήτηση μόνοι μας. Αν χρειάζεται κάποια ειδική επιμόρφωση για να διδάξεις στην πρωτοβάθμια το υπουργείο θα έπρεπε να την παράσχει (όπως κάνει με την επιμόρφωση Β επιπέδου).

Για εμένα οι μόνοι που δεν έχουν χώρο στον κλάδο ΠΕ19 είναι οι σεμιναριούχοι! Όλοι οι υπόλοιποι θα έπρεπε να είμαστε ενωμένοι, με δύο βασικά αιτήματα : πρώτον την επιστροφή των σεμιναριούχων στις ειδικότητες τους (για τα αυτονόητα μιλάμε ακόμα δυστυχώς) και δεύτερον την αύξηση των ωρών μας στη δευτεροβάθμια και επέκταση των ΕΑΕΠ σε όλα τα δημοτικά.

μια χαρά τα λες...
+++

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #946 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:35:41 μμ »
Ελια διαφωνούμε απόλυτα. Δεν είναι το ίδιο η πρωτοβάθμια με τη δευτεροβάθμια. Δεν είναι το ίδιο ο εξάχρονος με τον δεκαεξάχρονο. Όπως είπε και ο founes, είναι χρήσιμη η παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια είναι απόλυτα απαραίτητη. Θυμάσαι φαντάζομαι στη λίστα της πεκαπ, τι διαβάζαμε στις αρχές, από τους εκπαιδευτικούς που βρεθήκαν «ξαφνικά» στα δημοτικά. Από τους συμβούλους; Ελπίζω να μην μου ζητήσεις και εσύ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα μηνύματα.

Η λογική το κράτος να κάνει σεμινάρια. Ναι οκ. Αν δεν κάνει όμως; Τόσα και τόσα μεταπτυχιακά και παιδαγωγικά προγράμματα υπάρχουν πλέον. Είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να σταδιοδρομήσει στην πρωτοβάθμια και να μην παρακολουθήσει ένα; Δηλαδή αισθάνεται άνετα με αυτό, να είναι σε αυτή τη βαθμίδα με μηδέν μαθήματα παιδαγωγικών; 

Αλλά από ότι φαίνεται, αν ανοίξουν θέσεις π.χ. σε γυμνάσιο ή λύκειο, πολλοί από τους μεταταγμένους θα φύγουν. Άλλοι γιατί δεν τους αρέσουν οι μικρές τάξεις. Άλλοι γιατί δεν θέλουν να παραδίδουν τα παιδιά στο τέλος. Άλλοι γιατί δεν έχουν το τρίωρο στο εργαστήριο. Άλλοι γιατί τα σχολεία κλείνουν νωρίτερα. Άλλοι γιατί θεωρούν «υποτιμητικό» το μάθημα. Φαντάζομαι τα έχεις ακούσει όλα αυτά. Μην απορεις ομως μετα για το friv...

Και τι είναι τελικά το δημοτικό; Ένας χώρος βολέματος. Σήμερα είμαστε, αύριο φεύγουμε; Πήραμε μετάταξη, δεν μας αρέσει, την αναιρούμε; Περιμένουμε να αδειάσει καμιά θέση να πάμε σε γυμνάσιο -  λύκειο; Μέχρι τότε καλά είμαστε δίπλα στο σπιτάκι μας; Είμαστε απλά περαστικοί;

Και δεν το κατάλαβα αυτό με τους αναπληρωτές. Μπορείς να μου το εξηγήσεις. Αν ήθελα αυτό που λες (να δουλεύουν οι αναπληρωτές στη θέση των μόνιμων) θα έλεγα να γίνει προκήρυξη για τις θέσεις...

Τώρα αν ένας αναπληρωτής συνδυάζει και παιδαγωγικές γνώσεις, και προϋπηρεσία. Και θέλει να δουλεύει και στην πρωτοβάθμια. Να τον πετάξουμε στο κάλαθο των αχρήστων; Που βασικά αυτό κάνουμε. Τεσπα.... Να συνταχθώ και εγώ για οργανικές λοιπόν. Ελάτε όπως είστε. Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά. κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #947 στις: Οκτώβριος 28, 2015, 05:54:41 μμ »
Ελια διαφωνούμε απόλυτα. Δεν είναι το ίδιο η πρωτοβάθμια με τη δευτεροβάθμια. Δεν είναι το ίδιο ο εξάχρονος με τον δεκαεξάχρονο. Όπως είπε και ο founes, είναι χρήσιμη η παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και στην δευτεροβάθμια. Αλλά στην πρωτοβάθμια είναι απόλυτα απαραίτητη. Θυμάσαι φαντάζομαι στη λίστα της πεκαπ, τι διαβάζαμε στις αρχές, από τους εκπαιδευτικούς που βρεθήκαν «ξαφνικά» στα δημοτικά. Από τους συμβούλους; Ελπίζω να μην μου ζητήσεις και εσύ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα μηνύματα.

Η λογική το κράτος να κάνει σεμινάρια. Ναι οκ. Αν δεν κάνει όμως; Τόσα και τόσα μεταπτυχιακά και παιδαγωγικά προγράμματα υπάρχουν πλέον. Είναι δυνατόν κάποιος να θέλει να σταδιοδρομήσει στην πρωτοβάθμια και να μην παρακολουθήσει ένα; Δηλαδή αισθάνεται άνετα με αυτό, να είναι σε αυτή τη βαθμίδα με μηδέν μαθήματα παιδαγωγικών; 

Αλλά από ότι φαίνεται, αν ανοίξουν θέσεις π.χ. σε γυμνάσιο ή λύκειο, πολλοί από τους μεταταγμένους θα φύγουν. Άλλοι γιατί δεν τους αρέσουν οι μικρές τάξεις. Άλλοι γιατί δεν θέλουν να παραδίδουν τα παιδιά στο τέλος. Άλλοι γιατί δεν έχουν το τρίωρο στο εργαστήριο. Άλλοι γιατί τα σχολεία κλείνουν νωρίτερα. Άλλοι γιατί θεωρούν «υποτιμητικό» το μάθημα. Φαντάζομαι τα έχεις ακούσει όλα αυτά. Μην απορεις ομως μετα για το friv...

Και τι είναι τελικά το δημοτικό; Ένας χώρος βολέματος. Σήμερα είμαστε, αύριο φεύγουμε; Πήραμε μετάταξη, δεν μας αρέσει, την αναιρούμε; Περιμένουμε να αδειάσει καμιά θέση να πάμε σε γυμνάσιο -  λύκειο; Μέχρι τότε καλά είμαστε δίπλα στο σπιτάκι μας; Είμαστε απλά περαστικοί;

Και δεν το κατάλαβα αυτό με τους αναπληρωτές. Μπορείς να μου το εξηγήσεις. Αν ήθελα αυτό που λες (να δουλεύουν οι αναπληρωτές στη θέση των μόνιμων) θα έλεγα να γίνει προκήρυξη για τις θέσεις...

Τώρα αν ένας αναπληρωτής συνδυάζει και παιδαγωγικές γνώσεις, και προϋπηρεσία. Και θέλει να δουλεύει και στην πρωτοβάθμια. Να τον πετάξουμε στο κάλαθο των αχρήστων; Που βασικά αυτό κάνουμε. Τεσπα.... Να συνταχθώ και εγώ για οργανικές λοιπόν. Ελάτε όπως είστε. Όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά. κ.ο.κ.
Το friv που ανέφερα δεν το άκουσα μόνο από την κόρη μου που έχει μόνιμο πληροφορικό. Το ακούω και στα σχολεία που πηγαίνω είτε διαδέχομαι αναπληρωτή είτε μόνιμο. Και στην Αθήνα που δουλεύω εδώ και μερικά χρόνια δεν δουλεύουν αναπληρωτές χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση. Δεν σε κάνει η παιδαγωγική κατάρτιση να σεβαστείς το ρόλο σου και το αναλυτικό σου πρόγραμμα.
Για όλα τα υπόλοιπα που λες έχω μία λέξη που δεν θα αρέσει σε μερικούς : αξιολόγηση. Και περισσότερους συμβούλους που να μας στηρίξουν ουσιαστικά, γιατί η αλήθεια είναι ότι μας πετάξαν στα βαθιά.

Επαναλαμβάνω ότι η κουβέντα που ανοίγεις απλά συντελεί στην απαξίωση του κλάδου μας, η οποία είναι το βασικό μας πρόβλημα.

Αν θυμάσαι παλιά λέγαμε ότι αν μπούμε στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών και θα λυθεί το θέμα μας. Κι όμως να, που μπήκαμε στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών κι όμως δεν δουλεύουν ούτε το 1/3 από όσους δουλεύαμε παλιά. Γιατί; Επειδή ο κλάδος μας είναι ανίσχυρος και απαξιωμένος, με αποτέλεσμα σε κάθε αλλαγή που γίνεται να ροκανίζονται οι ώρες μας. Όσο δεν έχουμε κύρος είμαστε αναλώσιμοι, και οι μόνιμοι και πολύ περισσότερο οι αναπληρωτές. Και το μάθημα μας στα ΕΑΕΠ μην το δένεις, ειδικά χωρίς μονίμους. Την οργανική μην την απαξιώνεις, γιατί όσο δεν υπάρχει η θέση μας στα δημοτικά θεωρείται προσωρινή.


Και ασφαλώς και όποιος διδάσκει σε οποιαδήποτε βαθμίδα πρέπει να έχει παιδαγωγική κατάρτιση (γιατί δεν είναι η εφηβεία κρίσιμη ηλικία θέλεις να μου πεις, και ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός δεν μπορεί να συντελέσει στη διαμόρφωση ενός εφήβου;) ... εμείς όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αμφισβητούμε ότι την έχουμε, όπως δεν το αμφισβητούν π.χ. οι φυσικοί!

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #948 στις: Νοέμβριος 21, 2015, 01:47:36 μμ »
Νομίζω ότι η ουσία βρίσκεται στο ότι δεν είμαστε ενωμένοι σαν κλάδος....ποτέ δεν ήμασταν...ούτε καν οι μόνιμοι μεταξύ τους ούτε οι αναπληρωτές...εργάζομαι σε δημοτικό...ποτέ δεν έβαλα τα παιδιά στο friv ποτέ δεν υποτίμησα και δεν απαξίωσα αυτό που κάνω...ναι κάνω και windows,word,excel,powerpoint και ζωγραφική και scratch...προσπαθώ να ταιριάξω όλα αυτά με θεματικές ενότητες που ενδιαφέρουν τα παιδιά...σίγουρα στα πρωτάκια δεν μπορώ να πάω να κάνω excel...ξέρετε όμως που συνάντησα τοίχο και δυσκολίες??Εκτός από την σχεδόν ανυπαρξία εργαστηρίων (κάνω μάθημα σε πρώην αποθήκη, χωρίς παράθυρα αλλά με φεγγίτη) όταν μίλησα με συναδέλφους για το τι κάνουν σε κάθε τάξη στο δημοτικό (ναι για να πάρω ιδέες δεν ζήτησα έτοιμο υλικό), όταν άνοιξα κουβέντα λέγοντας τους τι κάνω εγώ σε κάθε τάξη και που μπορούμε να βρούμε υλικό...εκείνοι φοβήθηκαν να μου πουν...φοβήθηκαν μην τους κλέψω τις ιδέες...τότε λοιπόν σταμάτησα να παραπονιέμαι ότι δεν υπάρχει συνεργασία με δασκάλους....γιατί είδα ότι οι δικοί μου συνάδελφοι δεν έχουν διάθεση να συνεργαστούν....και δεν καταλαβαίνουν ότι κερδίζεις όταν συναγωνίζεσαι και όχι όταν ανταγωνίζεσαι!!

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #949 στις: Νοέμβριος 21, 2015, 02:45:16 μμ »
Είμαι άσχετος με τον κλάδο σας, αλλά σας λέω ότι όλος αυτός ο χαμός με την παιδαγωιγκή επάρκεια είναι μία μπούρδα. Χάνετε το δάσος. Παιδαγωγική επάρκεια θα έχουυν όλοι σε λίγο, τα πανεπιστήμια ΕΚΠΑ, Παν Κρήτης ,κλπ έχουν θησαυρίσει με 1500 ευρώ , και με 2 σαββατοκύριακα, έχεις καθαρίσει. Όλοι μου οι φίλοι από μη-καθηγητικές σχολές ή το έκαναν πέρυσι ή το κάνουν τώρα. Κάποιους από αυτους τους πήρε κ η ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά εννοείται ότι δεν πήγαν, αφού έιναι ισότιμα κ τα δύο και στο ένα πρέπει να ξενιτευτείς για ένα χρόνο, πιο πολύς κόπος, πιο πολλά λεφτά χάνεις τελικά αφου ίσως και να μην χάσεις προυπηρεσία, ιδιαίτερα, βενζίνες, κάποιοι έτρεχαν μέχρι  και στη Λέσβο?!?

 Οπότε τζάμπα ο χαμός. 1500 ευρώ και 2 εργασίες μπορούν να τα δώσουν και να τα κάνουν σχεδόν όλοι.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #950 στις: Δεκέμβριος 10, 2015, 10:13:11 μμ »
Συνάδελφοι καλά το πάμε. Ας συνεχίσουμε να μαλώνουμε μεταξύ μας και μετά μας φταίνε οι θεατρολόγοι, εικαστικοί κτλ που παίρνουν την πλειοψηφία των πιστώσεων...
Μιλας πολυ σωστα...νομιζω οτι κατι πρεπει να γινει...15 μερες πριν τις γιορτες και ο κλαδος ειναι σε προσληψεις εναντι των αλλων ο πιο αδικημενος...ηδη ειμαστε πισω ενα 30% στις προσληψεις σε ΔΕ ...και ενα 15% σε ΠΕ....οταν οι περισσοτεροι κλαδοι εχουν αυξηση  τα αντιστοιχα ποσοστα και μαλιστα .... επι των συνολικων προσληψεων 2014-2015......

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #951 στις: Μάρτιος 08, 2016, 08:34:43 μμ »

Αθήνα,
2
Μαρτίου
υ
201
6
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΔΕΛΤΙΟ
Συνάντηση εργασίας με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας
Τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016, ο Πρόεδρος της Π.Ε.ΚΑ.Π. Ν. Σκίκος και ο Αντιπρόεδρος Σ.
Κωτσάκης είχαν συνάντηση εργασίας με τη Σύμβουλο του Υπουργού Παιδ
είας Κ. Τρίμη, τον
Προϊστάμενο  της  Διεύθυνσης  Σπουδών  Προγραμμάτων  και  Οργάνωσης  Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης κ. Ι. Κουφόπουλο και τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και
Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σ. Μποφυλάτο. Στη συνάντηση είχε
προγραμματιστεί
να συμμετέχει και ο Υπουργός Ν. Φίλης αλλά
αυτό
τελικά δεν κατέστει εφικτό
,
λόγω μετάβασης
του στο Μέγαρο Μαξίμου για συνεργασία με τον Πρωθυπουργό.
Η συνάντηση είχε διάρκεια δύο ώρες και συζητήθηκαν εκτενώς όλα τα ζητήματα που άπτονται τη
ς
Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,  βάση του Υπομνήματος που
κατέθεσε  η  Π.Ε.ΚΑ.Π.  Στα  κυριότερα  θέματα  που  απασχολούν  τους  χιλιάδες  καθηγητές
Πληροφορικής οι απαντήσεις που δόθηκαν δεν ήταν ικανοποιητικές και προκάλεσαν ανησυχία.
Συγκεκριμένα:
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
-
Για την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των Δημοτικών
σχολείων της χώρας, δόθηκε η απάντηση ότι η πρόθεση του Υπουργείου είναι η ύπαρξη ενός τύπου
Δημοτικού από τη νέα σχολική χρ
ονιά. Σε αυτό δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το Πρόγραμμα
Σπουδών και κατά συνέπεια η παρουσία της Πληροφορικής σε αυτό. Όμως ο
κ.
Ι. Κουφόπουλος,
μίλησε για Τ.Π.Ε. και για το «ολιστικό μοντέλο» εισαγωγής τους στην εκπαίδευση. Δηλαδή η
ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. γί
νεται σταδιακά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και η Πληροφορική δεν
είναι αυτόνο
μο αντικείμενο αλλά διαχέεται σε όλα τα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες.
Η διδασκαλία των Τ.Π.Ε. όπως χαρακτηριστικά τόνισε, δεν είναι απαραίτητο να γίνεται από
εκπαιδ
ευτικό Πληροφορικής, όπως π.χ. τα Μαθηματικά δε διδάσκονται από Μαθηματικό στο
Δημοτικό  αλλά  από  Δάσκαλο,  προκαλώντας  την  έντονη  αντίδραση  των  εκπροσώπων  της
Π.Ε.ΚΑ.Π.
-
Για τη σύσταση των οργανικών θέσεων για τους συναδέλφους που μετατάχθηκαν το 2013, δόθ
ηκε
η απάντηση ότι θα λυθεί το πρόβλημα εντός της σχολικής χρονιάς, χωρίς όμως να υπάρχει
δέσμευση ότι θα αφορά το σύνολο των μεταταγμένων.
Γυμνάσιο
-
Οι προτάσεις  της ΠΕΚΑΠ για Θέσπιση Κρατικού Πιστοποιητικού Γ
νώσεων
και Δεξιοτήτων
στη
χρήση Η/Υ αλλά και
η προετοιμασία των μαθητών από καθηγητές Πληροφορικής, εντός ενός
διευρυμένου προαιρετικού
σχολικού ωραρίου, αντιμετωπίστηκαν με θετικό τρόπο.
-
Για τη διδασκαλία του μαθήματος σε δίωρη βάση,
δόθηκε η απάντηση
ότι δύσκολα μπορεί να
υλοποιηθεί αλλά τα Ωρολόγια προγράμματα αποτελούν θέμα του Εθνικού Διαλόγου για την
Παιδεία.
Γενικό Λύκειο
-
Για τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος από τους
υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών γι
α την εισαγωγή τους στα Τμήματα
Πληροφορικής και στα συναφή τους, δόθηκε η απάντηση ότι κεντρική επιλογή του Υπουργείου
αποτελεί να υπάρχει μόνο «ένας δρόμος» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Στην πρόταση των
εκπροσώπων της Π.Ε.ΚΑ.Π. για τη μεταφορά όλων
των Τμημάτων Πληροφορικής στο αντίστοιχο
πεδίο, δόθηκε η απάντηση ότι θα εξαρτηθεί από τα φετινά αποτελέσματα του νέου συστήματος. 
-
Για την επαναφορά του μαθήματος επιλογής
«Πολυμέσα

Δίκτυα»,
δόθηκε η απάντηση ότι το
θέμα είναι γνωστό και θα εξαρτηθεί
από τα κενά και πλεονάσματα των καθηγητών Πληροφορικής
,
δηλαδή το οικονομικό κόστος
για τη νέα σχολική χρονιά.
Επαγγελματικό
Λύκειο
-
Για τα ΕΠΑΛ, η απάντηση που δόθηκε είναι ότι θα αλλάξει πλήρως η φυσιογνωμία τους.
Συγκεκριμένα θα αυξηθούν οι ώρες Γενικής Παιδείας στην Α τάξη, οι Τομείς θα μεταφερθούν στη
Β τάξη και οι Ειδικότητες στη Γ τάξη αντίστοιχα.
Σχολικοί Σύμβουλοι
-
Για τους Σχολικούς Συμβούλους δεν έχει αποφασιστεί ακόμη πότε και αν εκδοθεί σχετική
προκήρυξη.  Θα  εξαρτηθεί  από  τις  διαδ
ικασίες  αξιολόγησης  των  εκπαιδευτικών  που
δρομολογούνται τις επόμενες εβδομάδες.
ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ.
Η συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. δεν έχει ακόμη απασχολήσει  το Υπουργείο
Παιδείας.
Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι
-
Για τη μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι  δόθηκε
η έγγραφη απάντηση του Υπουργού σε πρόσφατη
επερώτηση Βουλευτή, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Π.Ε.ΚΑ.Π. Το πλαίσιο όμως, που
αφορά τα προσόντα διορισμού των εκπαιδευτικών πιθανόν να αλλάξουν κατόπιν διαβούλευσης
για
τις επόμενες κρίσεις των στελεχών εκ
παίδευσης

Στο επόμενο Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
πρόκειται να συζητηθούν
οι τρόποι δράσης του Κλάδου μετά τα
δεδομένα που προέκυψαν από τη συνάντηση εργασίας.
Το Δ
.
Σ
.
της Π
.
Ε
.
ΚΑ
.
Π
Με το να είμαστε διαιρεμένοι πάντως σίγουρα δεν θα βγάλουμε τίποτα...!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.