*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375807 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #952 στις: Μάρτιος 09, 2016, 08:33:10 μμ »
Από τη μία παντού εξαπλώνεται το μοντέλο της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης σε σεμινάρια, e-learning, πανεπιστήμια κλπ και από την άλλη θέλουν να βγάλουν την πληροφορική έξω από τα δημοτικά; Σοβαρολογούν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:10:03 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #953 στις: Μάρτιος 09, 2016, 08:41:59 μμ »
Ας τη βγαλουν.....θα γελασει κ το παρδαλο κατσικι!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #954 στις: Μάρτιος 09, 2016, 09:32:42 μμ »
Δυστυχώς όλα  δείχνουν ότι η Πληροφορική εκδιώχνεται από τις περισσότερες
βαθμίδες εκπαίδευσης. (βλ. νέο πρόγραμμα σπουδών για ΕΠΑΛ και δημοτικά,
δηλώσεις Φίλη, σχέδιο REN, κατάργηση ειδικοτήτων στη Β ΕΠΑΛ).

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #955 στις: Μάρτιος 09, 2016, 09:43:12 μμ »
Το παραμύθι της παιδαγωγικής επάρκειας στο δημοτικό πρέπει να σταματήσει. Αν επικρατήσει η ρητορική αυτή, η οποία είναι βούτυρο στο στόμα των δασκάλων, τότε το μέλλον δεν θα είναι μόνο δυσοίωνο αλλά απλά θα αποτελεί παρελθόν.
Β Ανάθεση ΤΠΕ δάσκαλοι ως ολιστικό-παιδαγωγικό μοντέλο και εκεί που σε ένα σχολείο υπάρχει κενό 11 ώρες ΤΠΕ και 11 ώρες δασκάλου, παίρνουν έναν αναπληρωτή δάσκαλό και ξεμπερδέυουν.
Η επιχειρηματολογία αλλού πρέπει να στηριχθεί. Στα σχολεία του 21ου αιώνα που τα παιδιά ξεκινούν δραστηριότητες με δασκάλους κάθε είδους από τα 3 τους χρόνια (μουσική,χορό, μπαλέτα, κολύμβηση κλπ) είναι τελείως ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ στο σχολείο να κάνουν μάθημα με 1 δάσκαλο, 1 γυμναστή και 1 δάσκαλο ξένης γλώσσας. Το καινούριο Δημοτικό σχολείο πρέπει να στηρίζεται στον πλουραλισμό των ιδεών από διαφορετικούς ανθρώπους γιατί έτσι μαθαίνει το σημερινό παιδί. Μην αναπαράγετε επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι δάσκαλοι που θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι τους. Όσοι είστε γονείς και γράφετε τα παιδιά σας μπαλέτο, ζητάτε παιδαγωγική επάρκεια από τη δασκάλα; Ορισμένα πράγματα είναι για γέλια αλλά από τη στιγμή που υπάρχου άνθρωποι που τα αναπαράγουν, καλά να πάθουμε....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:10:03 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #956 στις: Μάρτιος 10, 2016, 12:58:36 πμ »
Το παραμύθι της παιδαγωγικής επάρκειας στο δημοτικό πρέπει να σταματήσει. Αν επικρατήσει η ρητορική αυτή, η οποία είναι βούτυρο στο στόμα των δασκάλων, τότε το μέλλον δεν θα είναι μόνο δυσοίωνο αλλά απλά θα αποτελεί παρελθόν.
Β Ανάθεση ΤΠΕ δάσκαλοι ως ολιστικό-παιδαγωγικό μοντέλο και εκεί που σε ένα σχολείο υπάρχει κενό 11 ώρες ΤΠΕ και 11 ώρες δασκάλου, παίρνουν έναν αναπληρωτή δάσκαλό και ξεμπερδέυουν.
Ολιστικό μοντέλο δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι παίρνουν Β ανάθεση την πληροφορική, αλλά ότι δεν υπάρχει καθόλου πληροφορική και ότι απλά οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες ΤΠΕ ενώ κάνουν άλλα μαθήματα. Καταργεί λοιπόν έτσι τελείως το μάθημα.
Μπάζει τελείως το σχέδιο, αφού εκτός που οι δάσκαλοι δεν μπορούν να το υποστηρίξουν (ούτε καν οι επιμορφωμένοι, ή έστω οι νεότεροι, ένα βίντεο από το youtube βρίσκουν με δυσκολία και μετά σε παρακαλούν να το δείξεις την ώρα του μαθήματος σου εσύ στους μαθητές γιατί φυσικά πανικοβάλλονται και στην ιδέα του να συνδέσουν τον προβολέα), δεν υπάρχει καν εξοπλισμός στις τάξεις. Θα μοιράζονται 12 τάξεις ένα εργαστήριο της κακιάς ώρας αν υπάρχει, ή θα κουβαλούν χωρίς ασανσέρ τα ερμάριο με τα laptop, που έτσι και αλλιώς δεν θα προλαβαίνει να φορτίζει. Οι δάσκαλοι ασφαλώς και δεν θα ασχοληθούν καθόλου και τα παιδιά θα παραμείνουν "hackers" που ξέρουν μόνο το friv και το facebook.

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #957 στις: Μάρτιος 10, 2016, 03:34:14 πμ »
Όμως ο κ. Ι. Κουφόπουλος, μίλησε για Τ.Π.Ε. και για το «ολιστικό μοντέλο» εισαγωγής τους στην εκπαίδευση. Δηλαδή η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. γίνεται σταδιακά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και η Πληροφορική δεν είναι αυτόνομο αντικείμενο αλλά διαχέεται σε όλα τα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες.
Η διδασκαλία των Τ.Π.Ε. όπως χαρακτηριστικά τόνισε, δεν είναι απαραίτητο να γίνεται από εκπαιδευτικό Πληροφορικής, όπως π.χ. τα Μαθηματικά δε διδάσκονται από Μαθηματικό στο Δημοτικό  αλλά  από  Δάσκαλο,  προκαλώντας  την  έντονη  αντίδραση  των  εκπροσώπων  της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Το σημαντικό είναι να εντοπιστεί ποιός είναι αυτός ο κ. Κουφόπουλος, και να του ζητηθεί να υποδείξει μελέτες και έρευνες που συνηγορούν υπερ του ολιστικού μοντέλου. Καθώς επίσης να του ζητηθεί να παραθέσει και μελέτες και έρευνες που να αποδεικνύουν ότι οι δάσκαλοι είναι σε θέση να διδάξουν το αντικείμενο.

Το μάθημα δεν είναι σαν τα Μαθηματικά, δεν είναι ένα απλό θεωρητικό μάθημα. Υπάρχει και ο υπολογιστής στην μέση ως αντικείμενο, κάτι που απαιτεί όχι μόνο θεωρητικές, αλλά και τεχνικές γνώσεις για να μπορεί κάποιος να το διδάξει.
 
Και φυσικά θα πρέπει να ερευνηθεί επίσης αν οι απόψεις του κ. Κουφόπουλου εκφράζουν την πλειοψηφία των δασκάλων.

Παράθεση
Για τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος από τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών για την εισαγωγή τους στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους, δόθηκε η απάντηση ότι κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ένας δρόμος» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.

Από ποιόν δόθηκε αυτή η απάντηση; Ποιός είναι αυτός που γνωρίζει την "κεντρική επιλογή του Υπουργείου"; Πως και με ποιά ιδιότητα αυτός (ή αυτή) γνωρίζει την κεντρική επιλογή του "ενός δρόμου", την στιγμή που υποτίθεται ότι τρέχει ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ; Τι σόι εθνικός διάλογος είναι αυτός, την στιγμή που έχει προ-αποφασιστεί ότι θα υπάρχει μόνο «ένας δρόμος»;;;

Να τονίσουμε επίσης σε αυτό το σημείο ότι αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια" ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ, αφού είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ με το νέο σύστημα εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Πως λοιπόν κάποιος (τον οποίο δεν θέλησαν να μας αποκαλύψουν ποιός είναι) τολμά να υποστηρίζει , την ίδια στιγμή που διάφορες ειδικότητες μπαίνουν στην σχολή τους από διάφορες ομάδες προσανατολισμών, ότι η κεντρική επιλογή είναι ο "ένας δρόμος";;

Παραπάνω ο δασκαλος μίλησε για το ολιστικό μοντέλο εισαγωγής της πληροφορική στην εκπαίδευση. Αν πράγματι το μοντέλο πρέπει να είναι το ολιστικό, αυτό σημαίνει ότι η πληροφορική διαχέει όλες τις επιστήμες, άρα ο "ένας δρόμος" για την πληροφορική είναι εντελώς λάθος. Από όλους τους δρόμους πρέπει να περνάει η πληροφορική για την είσοδο προς στα πανεπιστήμια, όπως ακριβώς γίνεται και με τους δασκάλους ή τους νοσηλευτές.

Εν ολίγης με απαράδεκτο τρόπο οι άνθρωποι του υπουργείου εφαρμόζουν δύο μέτρα και δυο σταθμά στην επιχειρηματολογία τους για την πληροφορική. Όταν τους συμφέρει (στο δημοτικό) η πληροφορική πρέπει να ακολουθά το ολιστικό μοντέλο.  Και όταν τους συμφέρει (στο λύκειο) η πληροφορική πρέπει να είναι του ενός δρόμου.  Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ έχουν καταλάβει θέσεις κλειδιά στο υπουργείο, και ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2016, 05:33:55 πμ από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #958 στις: Μάρτιος 10, 2016, 09:09:03 πμ »
Δυστυχώς όλα  δείχνουν ότι η Πληροφορική εκδιώχνεται από τις περισσότερες
βαθμίδες εκπαίδευσης. (βλ. νέο πρόγραμμα σπουδών για ΕΠΑΛ και δημοτικά,
δηλώσεις Φίλη, σχέδιο REN, κατάργηση ειδικοτήτων στη Β ΕΠΑΛ).
Πρωτον θεωρω αστοχη την συναντηση της πεκαπ οχι για τον χρονο αλλα με τον ανθρωπο που εγινε η συζητηση...γνωμη μου ειναι οτι αφου δεν μπορεσαν να δουν τον κυριο υπουργο καλο ηταν να ζητησουν μια αλλη συναντηση...Δευτερον ο κυριος κουφοπουλος πριν 4 μηνες ηταν διευθυντης δημοτικου σχολειου στην αθηνα....καλος και χρυσος ο ανθρωπος...αλλα δεν μπορει απο την θεση που κατεχει στο υπουργειο ...και ενω ακομη δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο οσον αφορα την λειτουργια του νεου σχολειου οπως μας λεει ο κυριος υπουργος...ο κυριος κουφοπουλος να προδικαζει και το ρολο της πληροφορικης στο δημοτικο σχολειο....αυτο μου φερνει στη μνημη κατι αναφορες των πε 70...που γινονται κατα καιρους...Τωρα αν πιστευει ο κυριος κουφοπουλος οτι το μαθημα πληροφορικης μπορει να το κανει δασκαλος...τοτε τι να πω????μαλλον μιλαει για εποχες οπου ο δασκαλος εκανε λιγα απο ολα....ξενη γλωσσα-γυμναστικη-μουσικη-χειροτεχνια κτλ και κατι τελευταιο αν ο συντροφος κυριος υπουργος πραγματικα οραματιζεται ενα τετοιο δημοτικο σχολειο..πολυ φοβουμαι οτι εχει καταλαβει λαθος....αν πιστευει το αντιθετο οφειλει να βαλει στην θεση του τον κυριο κουφοπουλο...

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #959 στις: Μάρτιος 10, 2016, 10:42:52 πμ »
Ολιστικό μοντέλο δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι παίρνουν Β ανάθεση την πληροφορική, αλλά ότι δεν υπάρχει καθόλου πληροφορική και ότι απλά οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες ΤΠΕ ενώ κάνουν άλλα μαθήματα. Καταργεί λοιπόν έτσι τελείως το μάθημα.
Μπάζει τελείως το σχέδιο, αφού εκτός που οι δάσκαλοι δεν μπορούν να το υποστηρίξουν (ούτε καν οι επιμορφωμένοι, ή έστω οι νεότεροι, ένα βίντεο από το youtube βρίσκουν με δυσκολία και μετά σε παρακαλούν να το δείξεις την ώρα του μαθήματος σου εσύ στους μαθητές γιατί φυσικά πανικοβάλλονται και στην ιδέα του να συνδέσουν τον προβολέα), δεν υπάρχει καν εξοπλισμός στις τάξεις. Θα μοιράζονται 12 τάξεις ένα εργαστήριο της κακιάς ώρας αν υπάρχει, ή θα κουβαλούν χωρίς ασανσέρ τα ερμάριο με τα laptop, που έτσι και αλλιώς δεν θα προλαβαίνει να φορτίζει. Οι δάσκαλοι ασφαλώς και δεν θα ασχοληθούν καθόλου και τα παιδιά θα παραμείνουν "hackers" που ξέρουν μόνο το friv και το facebook.


Γνωρίζω τι είναι το ολιστικό μοντέλο γι' αυτό και έγραψα δίπλα παιδαγωγικό. Του χρόνου πάμε για ενός τύπου Δημοτικό σχολείο. Που πάει να πει ότι το Δημοτικό σε ένα χωριό των 200 κατοίκων θα λειτουργεί παρόμοια με ένα στην Α΄Αθήνας. Άρα ΕΑΕΠ με την μορφή που το ξέραμε πάει. Αποκλείεται να γίνουν όλα ΕΑΕΠ αφού τα λεφτά είναι πολλά που πρέπει να δαπανηθούν. Το υπουργείο έχει δεσμευτεί για σύσταση οργανικών των μεταταγμένων (εγώ είμαι ένας από αυτούς). Δεν νομίζω πως είναι στην πρόθεση της παρούσας κυβέρνησης να καταργηθεί το μάθημα των ΤΠΕ και να αφήσει τους μεταταγμένους ξεκρέμαστους. Όμως, από την άλλη όπως ειπώθηκε θέσεις κλειδιά καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή οι δάσκαλοι που αν μπορούσαν να κάνουν και γυμναστική και μουσική, μια χαρά θα το ήθελαν. Άρα η λογική λέει πως θα πάνε να μας φορέσουν ένα ενδιάμεσο μοντέλο. Παίρνουμε την καραμέλα της παιδαγωγικής επάρκειας που τα παιδιά στο Δημοτικό είναι ευαίσθητα, μικρά κλπ και το προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δε γίνεται το παιδί να έχει πολλές ειδικότητες, στην Α, Β, Γ, και Δ. Το πολύ πολύ στην Ε και ΣΤ. Θέλει τον μπαμπά-δάσκαλο και τη μαμά- δασκάλα. Οπότε εξωθούμε τιε ειδικότητες (αφού τους έχουμε που τους έχουμε) στις δύο τελευταίες τάξεις και φυσικά στο Ολοήμερο.
Όποιος μπει στη λογική της παιδαγωγικής προσέγγισης είναι χαμένος από χέρι στην αντιπαράθεση με τους δασκάλους. Είμαστε, ακόμα και στο Δημοτικό, για να τους μάθουμε την επιστήμη των υπολογιστών. Οι γονείς όπως έγραψα πληρώνουν ένα σωρό λεφτα στον ιδιωτικό τομέα για εκμάθηση σπορ, χορών, υπολογιστών κλπ. Δεν απαιτούν καμία παιδαγωγική επάρκεια από τους δασκάλους αυτούς αλλά απαιτούν να είναι καλοί - άριστοι στο αντικειμενό τους. Αν λοιπόν χρειάζονται οι υπολογιστές στο Δημοτικό Σχολείο για να διδάσκονται τα παιδιά δωρεάν, τότε πρέπει να τους κάνει δάσκαλος Πληροφορικής γιατί πολύ απλά είναι καλύτερος από τον απλό δάσκαλο.

Αυτή πρέπει να είναι η επιχειρηματολογία μας που πρέπει να κινηθεί στο εξής δίπολο:
1) Πώς είναι δυνατόν στην εποχή της πληροφορίας, ένα παιδί δημοτικού να έρχεται σε επαφή λίγους ανθρώπους; Εγώ δε θα ήθελα με τίποτα το παιδί μου στην Α δημοτικού και στην Β (αν το συνεχίσει ο ίδιος δάσκαλος) να γνωρίσει μόνο δύο ανθρώπους (δάσκαλο - γυμναστή). Και αφού μιλάμε για παιδαγωγικά και κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση (Vygotsky κλπ) το μοντέλο αυτό όχι μόνο δεν την ενισχύει αλλά την πάει 20 χρόνια πίσω.

2) Και από τη στιγμή που η χρήση-επιστήμη των υπολογιστών είναι απαραίτητη γι΄αυτές της ηλικίες, ο δάσλκαλος πληροφορικής είναι καλύτερος από τον απλό δάσκαλο. Πολύ απλά. Έτσι κι αλλιώς ο δάσκαλος θα έχει πάλι τον κύριο λόγο με τα 2/3 των ωρών στην τάξη του.



Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #960 στις: Μάρτιος 10, 2016, 11:49:00 πμ »

Γνωρίζω τι είναι το ολιστικό μοντέλο γι' αυτό και έγραψα δίπλα παιδαγωγικό. Του χρόνου πάμε για ενός τύπου Δημοτικό σχολείο. Που πάει να πει ότι το Δημοτικό σε ένα χωριό των 200 κατοίκων θα λειτουργεί παρόμοια με ένα στην Α΄Αθήνας. Άρα ΕΑΕΠ με την μορφή που το ξέραμε πάει. Αποκλείεται να γίνουν όλα ΕΑΕΠ αφού τα λεφτά είναι πολλά που πρέπει να δαπανηθούν. Το υπουργείο έχει δεσμευτεί για σύσταση οργανικών των μεταταγμένων (εγώ είμαι ένας από αυτούς). Δεν νομίζω πως είναι στην πρόθεση της παρούσας κυβέρνησης να καταργηθεί το μάθημα των ΤΠΕ και να αφήσει τους μεταταγμένους ξεκρέμαστους. Όμως, από την άλλη όπως ειπώθηκε θέσεις κλειδιά καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή οι δάσκαλοι που αν μπορούσαν να κάνουν και γυμναστική και μουσική, μια χαρά θα το ήθελαν. Άρα η λογική λέει πως θα πάνε να μας φορέσουν ένα ενδιάμεσο μοντέλο. Παίρνουμε την καραμέλα της παιδαγωγικής επάρκειας που τα παιδιά στο Δημοτικό είναι ευαίσθητα, μικρά κλπ και το προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δε γίνεται το παιδί να έχει πολλές ειδικότητες, στην Α, Β, Γ, και Δ. Το πολύ πολύ στην Ε και ΣΤ. Θέλει τον μπαμπά-δάσκαλο και τη μαμά- δασκάλα. Οπότε εξωθούμε τιε ειδικότητες (αφού τους έχουμε που τους έχουμε) στις δύο τελευταίες τάξεις και φυσικά στο Ολοήμερο.
Όποιος μπει στη λογική της παιδαγωγικής προσέγγισης είναι χαμένος από χέρι στην αντιπαράθεση με τους δασκάλους. Είμαστε, ακόμα και στο Δημοτικό, για να τους μάθουμε την επιστήμη των υπολογιστών. Οι γονείς όπως έγραψα πληρώνουν ένα σωρό λεφτα στον ιδιωτικό τομέα για εκμάθηση σπορ, χορών, υπολογιστών κλπ. Δεν απαιτούν καμία παιδαγωγική επάρκεια από τους δασκάλους αυτούς αλλά απαιτούν να είναι καλοί - άριστοι στο αντικειμενό τους. Αν λοιπόν χρειάζονται οι υπολογιστές στο Δημοτικό Σχολείο για να διδάσκονται τα παιδιά δωρεάν, τότε πρέπει να τους κάνει δάσκαλος Πληροφορικής γιατί πολύ απλά είναι καλύτερος από τον απλό δάσκαλο.

Αυτή πρέπει να είναι η επιχειρηματολογία μας που πρέπει να κινηθεί στο εξής δίπολο:
1) Πώς είναι δυνατόν στην εποχή της πληροφορίας, ένα παιδί δημοτικού να έρχεται σε επαφή λίγους ανθρώπους; Εγώ δε θα ήθελα με τίποτα το παιδί μου στην Α δημοτικού και στην Β (αν το συνεχίσει ο ίδιος δάσκαλος) να γνωρίσει μόνο δύο ανθρώπους (δάσκαλο - γυμναστή). Και αφού μιλάμε για παιδαγωγικά και κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση (Vygotsky κλπ) το μοντέλο αυτό όχι μόνο δεν την ενισχύει αλλά την πάει 20 χρόνια πίσω.

2) Και από τη στιγμή που η χρήση-επιστήμη των υπολογιστών είναι απαραίτητη γι΄αυτές της ηλικίες, ο δάσλκαλος πληροφορικής είναι καλύτερος από τον απλό δάσκαλο. Πολύ απλά. Έτσι κι αλλιώς ο δάσκαλος θα έχει πάλι τον κύριο λόγο με τα 2/3 των ωρών στην τάξη του.
Συμφωνω μαζι σου....και επειδη εκανες μια αναφορα για δημοτικα χωριων 200 κατοικων...στην πατριδα μου υπαρχουν 3 δημοτικα σε αποσταση 10 λεπτων το ενα χωριο απο το αλλο...πληθυσμου περιπου 500 κατοικων το καθενα...με αριστο εξοπλισμο υπολογιστων ...αλλα καθηγητη πληροφορικης δεν εχουν δει ακομη..οι υπολογιστες ειναι ακομη στα κουτια...εδω δεν θα μπορουσε το υπουργειο να στειλει ενα αναπληρωτη!!!!Αρα καλη προθεση πρεπει να υπαρχει απο μεριας υπουργειου..Και κατι ακομη πριν απο λιγο συναδελφος ειχε γραψει ενα θεμα<πρεπει οι πε19-20 να δινουν συμβουλες σε θεματα που αφορουν το μαθημα της πληροφορικης στη ταξη σε συναδελφους αλλων κλαδων> τοτε ειχα γραψει ναι....τωρα πιστευω οτι ειναι λαθος....αν πιστευουν οι αλλοι συναδελφοι των αλλων κλαδων  οτι μπορει να διδαξουν το μαθημα της πληροφορικης ..στην πραξη να το δειξουν..αλλα κανοντας μαθημα...οχι παραμυθια....

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #961 στις: Μάρτιος 10, 2016, 04:01:28 μμ »
Και κατι ακομη πριν απο λιγο συναδελφος ειχε γραψει ενα θεμα<πρεπει οι πε19-20 να δινουν συμβουλες σε θεματα που αφορουν το μαθημα της πληροφορικης στη ταξη σε συναδελφους αλλων κλαδων> τοτε ειχα γραψει ναι....τωρα πιστευω οτι ειναι λαθος....αν πιστευουν οι αλλοι συναδελφοι των αλλων κλαδων  οτι μπορει να διδαξουν το μαθημα της πληροφορικης ..στην πραξη να το δειξουν..αλλα κανοντας μαθημα...οχι παραμυθια....

+++++++++++++++++++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #962 στις: Μάρτιος 10, 2016, 06:21:32 μμ »
.Δευτερον ο κυριος κουφοπουλος πριν 4 μηνες ηταν διευθυντης δημοτικου σχολειου στην αθηνα....καλος και χρυσος ο ανθρωπος...αλλα δεν μπορει απο την θεση που κατεχει στο υπουργειο ...και ενω ακομη δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο οσον αφορα την λειτουργια του νεου σχολειου οπως μας λεει ο κυριος υπουργος...ο κυριος κουφοπουλος να προδικαζει και το ρολο της πληροφορικης στο δημοτικο σχολειο....αυτο μου φερνει στη μνημη κατι αναφορες των πε 70...που γινονται κατα καιρους...Τωρα αν πιστευει ο κυριος κουφοπουλος οτι το μαθημα πληροφορικης μπορει να το κανει δασκαλος...τοτε τι να πω????μαλλον μιλαει για εποχες οπου ο δασκαλος εκανε λιγα απο ολα....ξενη γλωσσα-γυμναστικη-μουσικη-χειροτεχνια κτλ και κατι τελευταιο αν ο συντροφος κυριος υπουργος πραγματικα οραματιζεται ενα τετοιο δημοτικο σχολειο..πολυ φοβουμαι οτι εχει καταλαβει λαθος....αν πιστευει το αντιθετο οφειλει να βαλει στην θεση του τον κυριο κουφοπουλο...

Ακριβώς έτσι.

Πρέπει να τεθεί θέμα για τον συγκεκριμένο κύριο, την στιγμή που επιλέγει να εκφράζει έτσι αβασάνιστα τις συγκεκριμένες απόψεις. Ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου;; Αν ναι, καλά έκανε και τις είπε, και θα πρέπει ο κλάδος της πληροφορικής να τον ευχαριστήσει γιατί αποκάλυψε τα σχέδια του υπουργείου.

Αν όμως δεν ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου, τότε θα πρέπει ο συγκεκριμένος κύριος, σεβόμενος τον ΘΕΣΜΙΚΟ ρόλο που υπηρετεί, να κρατήσει τις απόψεις του για τον εαυτό του και για τα blogs του. Και όταν τυγχάνει να συναντιέται με επιστημονικές ενώσεις ή με άλλους θεσμούς, να φροντίζει να κρατάει το στόμα του κλειστό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2016, 08:24:48 μμ από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #963 στις: Μάρτιος 10, 2016, 06:33:43 μμ »
+++++++++++++++++++++++++
Όπως ορίζει απόφαση του Υπουργού Παιδείας διαγράφεται εκπαιδευτικός , κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής, από τον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών των σχολικών ετών 2002-2003 και 2003-2004 και ανακελέιται  η πρόσληψή του  με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , στην περιοχή Β ́Αθήνας, για τα σχολικά έτη 2002-2003 και 2003-2004, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την απόφαση ενώ το   Δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατείχε, είχε ήδη ακυρωθεί το 2001 με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ιδρύματος, εν γνώσει του και για ίδιο όφελος, χρησιμοποίησε για ένταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών  προγενέστερο πιστοποιητικό του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Ε.Μ.Π. προκαλώντας δολίως και υποβοηθώντας την παράνομη πρόσληψή του ως αναπληρωτή για τα ως άνω σχολικά έτη”. anneta....δες αυτο...

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #964 στις: Μάρτιος 10, 2016, 06:51:15 μμ »
Είναι πολύ σημαντικό επίσης να αποκαλυφθεί και ποιός ήταν αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια", εφόσον είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ (με το νέο σύστημα που ισχύει αυτή την στιγμή) εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε δηλαδή για προσωπική γνώμη, αλλά για κάτι χειρότερο, για ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Εκτός και αν η επίσημη θέση του υπουργείου είναι να καταργήσει το σύστημα Μπαλτά-Κουράκη και να επαναφέρει τόσο τους δασκάλους όσο και τους νοσηλευτές στον ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Ώστε να μην εισάγονται από 6 μεριές αυτοί οι δύο ευνοημένοι κλάδοι, και να μην συμβαίνει το εντελώς παράλογο και παρανοικό, να συγκρίνονται μεταξύ τους μαθητές που έχουν δώσει εντελώς διαφορετικό μάθημα, και να εισάγεται τελικά ως δάσκαλος κάποιος που έγραψε 18 ιστορία-παπαγαλία και από την άλλη να μένει εκτός κάποιος άλλος επειδή έγραψε 17.5 μαθηματικά. 

Αν τελικά το υπουργείο αποφάσισε να δώσει ένα τέλος στον παραλογισμό των πολλαπλών δρόμων του Μπαλτά-Κουράκη , τότε αυτό είναι μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία που θα πρέπει να εξεταστεί και να συνυπολογιστεί για τις περαιτέρω δράσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2016, 06:53:24 μμ από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #965 στις: Μάρτιος 10, 2016, 06:54:30 μμ »
Όπως ορίζει απόφαση του Υπουργού Παιδείας διαγράφεται εκπαιδευτικός , κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής, από τον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών των σχολικών ετών 2002-2003 και 2003-2004 και ανακελέιται  η πρόσληψή του  με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , στην περιοχή Β ́Αθήνας, για τα σχολικά έτη 2002-2003 και 2003-2004, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την απόφαση ενώ το   Δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατείχε, είχε ήδη ακυρωθεί το 2001 με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ιδρύματος, εν γνώσει του και για ίδιο όφελος, χρησιμοποίησε για ένταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών  προγενέστερο πιστοποιητικό του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Ε.Μ.Π. προκαλώντας δολίως και υποβοηθώντας την παράνομη πρόσληψή του ως αναπληρωτή για τα ως άνω σχολικά έτη”. anneta....δες αυτο...

Το έχω ήδη δει και νομίζω έχω εντοπίσει κ το όνομα...
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.215 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.