*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1092 στις: Μάιος 10, 2016, 01:19:02 πμ »
Ας μην ξεχνάμε φυσικά ότι είναι αποδεκτό ότι το να διαβάζει κανείς Καζαντζάκη είναι χρήσιμο και καλλιεργεί τον νου.

Δεν διαβάζεις Καζαντζάκη για να μάθεις να χρησιμοποιείς όλο το τεράστιο λεξιλόγιο που είχε!

Το να μάθεις τα θέματα που παρέχονται από το μάθημα των ΤΠΕ βοηθά στην καλλιέργειά σου. Όπως και τα μαθηματικά, όπως και τα αρχαία όπως και πολλά θέματα που προσφέρει το σχολείο.

Η εξειδίκευση της γνώσης με στόχο τον βιοπορισμό γίνεται κυρίως στην Τριτοβάθμια.

plus... πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση ίσως θα έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού.

όχι καλά είναι εδώ... όσα είπες είναι γιατί φτάσαμε έως εδώ όπως λέει και τίτλος τους θέματος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:23 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1093 στις: Μάιος 10, 2016, 06:17:00 μμ »
kostasMath, το κομπλεξ σου ειναι αξεπεραστο...
κατεβα απο το καλαμι σου και απλα σκεψου ποσοι Μαθηματικοι συναδελφοι σου παρατησαν το αντικειμενο σας για να ασχοληθουν με την επιστημη της Πληροφορικης  :-X
Για να διοριστούν το έκαναν, τώρα με τι ασχολήθηκαν ας μην το σχολιάσω καλύτερα.
Δεν ξέρω πόσοι ήταν, αλλά μερικές χιλιάδες παράτησαν το αντικείμενο, εγώ κατέβηκα από το καλάμι μου, εσείς δεν χρειάζεται να ανεβείτε σε ιπτάμενο χαλί. Έχετε να αντιμετωπίσετε και τους γονείς που ανυπομονούν να μάθουν την επίδοση των παιδιών τους πάνω στην επιστήμη.
Αλήθεια από τα μαθηματικά που μαθαίνουν τα παιδιά σχολείο πόσα χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή?
Διδάσκεται ένα έκτρωμα το οποίο έχετε ονομάσει μαθηματικά μέσα από απίστευτη ασκησεολογία χωρίς να κατανοούν τα παιδιά βασικές έννοιες και το σημαντικότερο χωρίς να γνωρίζουν τις εφαρμογές τους. Σας πήραμε χαμπάρι πια.
Τίποτα δεν χρειάζεται, αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα τότε είναι αποτυχημένο το σύστημα με τις πολλές ώρες για μαθηματικά. Σκοπός ήταν να ξεχωρίσουν οι έξυπνοι μαθητές από τους μωρούς… οι ανόητοι δεν επιδέχονται διδασκαλία.
Πάρτε το χαμπάρι το πτυχίο σας δεν ταυτίζεται με την εκπαίδευση , υπάρχουν εναλλακτικές , με καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Οι πε03 μπορεί να αποτύχαμε εσείς δεν νομίσω πως θα έχετε την ευκαιρία…
Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να αναγνωριστεί ένας υπολογιστής ως μελλοντικός εκπαιδευτικός παρά η επιστήμη της πληροφορικής.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2016, 06:42:31 μμ από kostasMath »

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1094 στις: Μάιος 10, 2016, 07:14:31 μμ »
και ποιος εισαι εσυ που θα μας πεις οτι "το πτυχιο μας δεν ταυτιζεται με την εκπαιδευση";
με τι στοιχεια και με τι παιδαγωγικες μελετες στηριζεις αυτην την μπ@υρδα που γραφεις συνεχεια;

η πληροφορικη διδασκεται σε παγκοσμια κλιμακα στα σχολεια οποτε αν δεν σου αρεσει, ξυδι....  :-X  :o  ;D
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1095 στις: Μάιος 10, 2016, 08:13:39 μμ »
και ποιος εισαι εσυ που θα μας πεις οτι "το πτυχιο μας δεν ταυτιζεται με την εκπαιδευση";
με τι στοιχεια και με τι παιδαγωγικες μελετες στηριζεις αυτην την μπ@υρδα που γραφεις συνεχεια;
η πληροφορικη διδασκεται σε παγκοσμια κλιμακα στα σχολεια οποτε αν δεν σου αρεσει, ξυδι....  :-X  :o  ;D
Ποιος είπε πως πρέπει να κρατηθεί κρυφή η χρήση του υπολογιστή, είναι αυτονόητο  πως πρέπει να μαθαίνουν όλοι οι μαθητές τις νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν τη ζωή μας.
Το πτυχίο σας , δίνει την δυνατότητα να διοριστείτε ως εκπαιδευτικοί ωστόσο δεν είναι αυτός ο προορισμός σας , τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να το αντιλαμβάνεστε οι περισσότεροι. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες τεχνικές ειδικότητες, δεν μπορεί κανείς όμως να ισχυριστεί το ίδιο για τους πε03 -02 ,όσοι εισάγονται σε αυτά τα τμήματα έχουν ως προορισμό την εκπαίδευση, κανείς δεν μπορεί να αξιοποιήσει το πτυχίο του για κάποια άλλη θέση χωρίς να έχει έστω ένα μεταπτυχιακό π.χ στα οικονομικά, πληροφορική, κ.α
Εμείς είμαστε καταδικασμένοι να ασχοληθούμε με την εκπαίδευση , εσείς όχι , έχετε κι άλλες επιλογές για να ασχοληθείτε με την επιστήμη σας, το ίδιο ισχύει και για τους χημικούς, αν τους συγκρίνουμε με τους φυσικούς.
Καμιά επιχείρηση δεν προσλαμβάνει μαθηματικό, φιλόλογο, φυσικό, αναγνωρίζοντας το πτυχίο του ικανό για την συγκεκριμένη θέση.
Υγ Σε όσους δεν αρέσουν όσα γράφω μπορούν να αδιαφορήσουν , να ποιούν ξύδι ή να απαντήσουν , δεν νομίζω πως έγραψα κάτι προσβλητικό σε κανέναν, ας σταματήσουν να κάνουν τα παράπονά τους στη διεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:23 »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1096 στις: Μάιος 11, 2016, 01:10:53 πμ »
Εμείς είμαστε καταδικασμένοι να ασχοληθούμε με την εκπαίδευση , εσείς όχι , έχετε κι άλλες επιλογές για να ασχοληθείτε με την επιστήμη σας, το ίδιο ισχύει και για τους χημικούς, αν τους συγκρίνουμε με τους φυσικούς.

Αλήθεια, κάνε 5 βήματα πίσω γιατί χάνεις την μεγάλη εικόνα.

Η μόνη επιστήμη που απευθύνεται στην εκπαίδευση είναι η παιδαγωγική. Το μόνο πτυχίο με σκοπό και στόχο την εκπαίδευση είναι των Δασκάλων.

Όλοι οι άλλοι, συμπεριλαμβανομένων των Μαθηματικών, φυσικών, χημικών, φιλολόγων κλπ κλπ κλπ κλπ έχουν ΚΑΙ άλλο αντικείμενο (ναι ναι και οι Μαθηματικοί... Ξέρεις οι μόνες δουλειές δεν είναι να βάζεις σφραγίδες σαν υπάλληλος κάποιου! Μπορείς να κάνεις και ένα σωρό ακόμα πράγματα και μάλιστα σε εντυπωσιακά υψηλό επίπεδο)

Υπάρχει και άλλο πτυχίο που είναι συνυφασμένο με την εκπαίδευση χωρίς να αποσκοπεί εκεί. Αυτό του Γιατρού. Σαν γιατρός εξασκείς την επιστήμη σου διδασκόμενος, και ως διδάκτωρ αναμένεται να αποδόσεις ένα μέρος της εκπαίδευσης που έλαβες πίσω στους νέους που σε ακολουθούν. Υπάρχει μια ας την πούμε "γενικώς αποδεκτή υποχρέωση".

Τώρα, όλες τις επιστήμες τις διδάσκουν οι εξειδικευμένοι εκπρόσωποί τους. Οι πτυχιούχοι τους. Όχι όλοι, όπως φαίνεται να υπονοείς με τα λεγόμενά σου, αλλά ΚΑΠΟΙΟΙ - ένα ποσοστό τους. Αυτή την μερίδα εκπροσωπούμε οι εκπαιδευτικοί της πληροφορικής.

Μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά πραγματικά: "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!"

Τέλος, έκανα μια σκέψη και δεν θα αρέσει και πολύ:
Τα Μαθηματικά, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, είναι σαν επιστήμη ΜΟΝΟ για να δημιουργήσει εκπαιδευτικούς. Σαν επάγγελμα οι μαθηματικοί ΜΟΝΟ αυτό μπορούν να κάνουν (όπως λες). Άρα σαν μάθημα θα έπρεπε να έχει επικουρικό χαρακτήρα, (δηλαδή για να καλλιεργεί τον νου, να ξεσκαρτάρει τους χαζούς κλπ κλπ κλπ). Δεν θα κάνουμε μαθηματικούς παρά μόνο ελάχιστους για να κάνουν μαθηματικά. Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να κοπούν λιγάκι οι ώρες των μαθηματικών σε επίπεδο Άλλου επικουρικού μαθήματος (πχ... -λέμε τώρά-), την πληροφορική;

Τα μαθηματικά και η πληροφορική διδάσκουν χρήσιμες δεξιότητες (πρόσθεση και χρήση Η/Υ και άλλα) που χρησιμοποιούνται σε πολλούς τομείς εργασίας. Επίσης όλες οι επαγγελματικές εξειδικεύσεις έχουν πραγματική εφαρμογή στην αγορά καθώς και στην εκπαίδευση. Κάποιοι γίνονται δάσκαλοι και κάποιοι ακολουθούν την επιστήμη με άλλους τρόπους.

Δεν είσαι ο μοναδικός που δικαιούσαι να ονομάζεσαι "εκπαιδευτικός" Ίσως αυτό εννοούσε ο συνάδελφος με το "κατέβα απ' το καλάμι σου".
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2016, 01:13:21 πμ από escozul »

Αποσυνδεδεμένος tsipiripo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1097 στις: Μάιος 11, 2016, 08:32:44 πμ »
Πρόσκληση για ψήφισμα προς τη ΔΟΕ των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας με σκοπό την ακύρωση ή τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης Φίλη:
https://www.alfavita.gr/arthron/prosklisi-gia-psifisma-pros-ti-doe-ton-eidikotiton-protovathmias-me-skopo-tin-akyrosi-i

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1098 στις: Μάιος 11, 2016, 09:54:46 πμ »
Ο Κώστας και τ'άλλα τα παιδιά αποκαλύπτουν μια αλήθεια. Πράγματι, δεν είναι ο #1 σκοπός μιας ειδικότητας το σχολείο. Είναι ένα πεδίο εφαρμογής. Ένα από τα πολλά που θα μπορούσε να'χε υπό υγιείς συνθήκες. Πάμε τώρα στο σχολειό. Σε ποιους απευθύνεται; Σε παιδιά, κυρίως. Προλαβαίνει κάποιος να ξεδιπλώσει την επιστήμη του με 1-2 ώρες τη βδομάδα, επί 8 μήνες το χρόνο; Νομίζω ότι προλαβαίνει ένα κάτι τις αλλά μη τρελαθούμε.. κι η Θεολογία είναι ωραία, και τα Μαθηματικά γοητευτικά, κι η Πληροφορική υποσχόμενη, όπως και κάθε μάθημα. Το πρόβλημα είναι ίσως πως έχουμε καλουπώσει πολλά μέσα στα ωρολόγια προγράμματα και δεν αφήνουμε τα παιδιά να δεθούν και να τ'αγαπήσουν τ'αντικείμενα. Να το ξεκαθαρίσω λίγο μ'ένα δικό μου παράδειγμα. Χτες κατέβασα για μια μελέτη που θέλω να κάνω ένα λογισμικό από κείνα που σου κάνουν δισδιάστατες και τρισδιάστατες γεωμετρίες και σ'αφήνουν να κουνάς τα συστατικά τους. Ε λοιπόν, είχα μείνει να κοιτάω που τραβούσε μόνο του ελλείψεις με δυο πασσαλάκια στο χώμα και που είχε 5 αποδείξεις (κινούμενες) για το πυθαγόρειο θεώρημα. Αν δεν είχα ωρολόγιο πρόγραμμα, τράπεζες θεμάτων (παλιά, ευτυχώς), πίεση για διαγωνίσματα/πανελλαδικές, θα κάναμε +γαμώ τα μαθήματα μέσα και κάποια παιδιά θα φεύγανε καρφί για μαθηματικοί, άλλα καρφί για φυσικοί, για κομπιουτεράδες, για κάθε τι.

Θε να πω μ'αυτά ότι το κάθε παιδί πρέπει να βρει μια έκφραση μέσα απ'το σχολειό, και για να τη βρει πρέπει να'χει απέναντί του όχι το βιβλίο μα αυτόν τον ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ (πρώτα, κι έπειτα δάσκαλο) που θα του εμπνεύσει την αγάπη για κάτι. Έχω πέσει σε θεολόγο που άκουγα το μάθημά του (ναι, εγώ) σύξυλος, αν ο άλλος αγαπάει αυτό που κάνει και του επιτραπούν χρόνος και μέσα τότε μικρά θαύματα γίνονται καθημερινά. Έτσι τεκμηριώνω ότι το σχολείο μπορεί να γίνει θαυμάσιος τόπος άσκησης του επιστημονικού πεδίου μας και σ'αυτό δεν έχει τι είναι χρήσιμο ή τι άχρηστο μετά στη ζωή. Ίσως όλα να τα ξεχάσουμε μα το ότι πχ. στα νιάτα μας την είχαμε καψούρα τη φυσική ποτέ!

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1099 στις: Μάιος 11, 2016, 01:13:41 μμ »
Ο Κώστας και τ'άλλα τα παιδιά αποκαλύπτουν μια αλήθεια. Πράγματι, δεν είναι ο #1 σκοπός μιας ειδικότητας το σχολείο. Είναι ένα πεδίο εφαρμογής. Ένα από τα πολλά που θα μπορούσε να'χε υπό υγιείς συνθήκες. Πάμε τώρα στο σχολειό. Σε ποιους απευθύνεται; Σε παιδιά, κυρίως. Προλαβαίνει κάποιος να ξεδιπλώσει την επιστήμη του με 1-2 ώρες τη βδομάδα, επί 8 μήνες το χρόνο; Νομίζω ότι προλαβαίνει ένα κάτι τις αλλά μη τρελαθούμε.. κι η Θεολογία είναι ωραία, και τα Μαθηματικά γοητευτικά, κι η Πληροφορική υποσχόμενη, όπως και κάθε μάθημα. Το πρόβλημα είναι ίσως πως έχουμε καλουπώσει πολλά μέσα στα ωρολόγια προγράμματα και δεν αφήνουμε τα παιδιά να δεθούν και να τ'αγαπήσουν τ'αντικείμενα. Να το ξεκαθαρίσω λίγο μ'ένα δικό μου παράδειγμα. Χτες κατέβασα για μια μελέτη που θέλω να κάνω ένα λογισμικό από κείνα που σου κάνουν δισδιάστατες και τρισδιάστατες γεωμετρίες και σ'αφήνουν να κουνάς τα συστατικά τους. Ε λοιπόν, είχα μείνει να κοιτάω που τραβούσε μόνο του ελλείψεις με δυο πασσαλάκια στο χώμα και που είχε 5 αποδείξεις (κινούμενες) για το πυθαγόρειο θεώρημα. Αν δεν είχα ωρολόγιο πρόγραμμα, τράπεζες θεμάτων (παλιά, ευτυχώς), πίεση για διαγωνίσματα/πανελλαδικές, θα κάναμε +γαμώ τα μαθήματα μέσα και κάποια παιδιά θα φεύγανε καρφί για μαθηματικοί, άλλα καρφί για φυσικοί, για κομπιουτεράδες, για κάθε τι.

Θε να πω μ'αυτά ότι το κάθε παιδί πρέπει να βρει μια έκφραση μέσα απ'το σχολειό, και για να τη βρει πρέπει να'χει απέναντί του όχι το βιβλίο μα αυτόν τον ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ (πρώτα, κι έπειτα δάσκαλο) που θα του εμπνεύσει την αγάπη για κάτι. Έχω πέσει σε θεολόγο που άκουγα το μάθημά του (ναι, εγώ) σύξυλος, αν ο άλλος αγαπάει αυτό που κάνει και του επιτραπούν χρόνος και μέσα τότε μικρά θαύματα γίνονται καθημερινά. Έτσι τεκμηριώνω ότι το σχολείο μπορεί να γίνει θαυμάσιος τόπος άσκησης του επιστημονικού πεδίου μας και σ'αυτό δεν έχει τι είναι χρήσιμο ή τι άχρηστο μετά στη ζωή. Ίσως όλα να τα ξεχάσουμε μα το ότι πχ. στα νιάτα μας την είχαμε καψούρα τη φυσική ποτέ!

Λείπει το κουμπί του like από το forum αυτό!  ;D

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1100 στις: Μάιος 11, 2016, 01:23:08 μμ »
Υγ Σε όσους δεν αρέσουν όσα γράφω μπορούν να αδιαφορήσουν , να ποιούν ξύδι ή να απαντήσουν , δεν νομίζω πως έγραψα κάτι προσβλητικό σε κανέναν, ας σταματήσουν να κάνουν τα παράπονά τους στη διεύθυνση.

δεν νομιζεις να εγραψες κατι προσβλητικο;  :o :o :o

Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να αναγνωριστεί ένας υπολογιστής ως μελλοντικός εκπαιδευτικός παρά η επιστήμη της πληροφορικής.

Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί θα πρέπει να τα μαθαίνουν στη δευτεροβάθμια?

Σας έθιξα με όσα έγραψα, όσο μισητοί είναι οι μαθηματικοί για τους περισσότερους μαθητές – αποφοίτους αντίστοιχο είναι και το ποσοστό της εκτίμησης της αναγνώρισης της επιστήμης της πληροφορικής και της εκτίμησης που σας δείχνει ο εκπαιδευτικός κόσμος.
Πως μπορούσε να γίνει διαφορετικά, ήρθατε τελευταίοι σαν τους πρόσφυγες, αποφάσισαν να σας εντάξουν στα σχολεία, για να μην μείνετε στο περιθώριο , μετά την ραγδαία αύξηση των αποφοίτων κάτι έπρεπε να γίνει, αλλά να που και εσείς τώρα αναρωτιέστε για το μέλλον σας…


Δεν είναι εργασία αυτή για να κάνετε έτσι, όσο αντιπαθείς κι αν είστε,


εχεις απωλεσει καθε εννοια συναδελφικοτητας και σεβασμου και ο λογος σου σταζει μονο χολη και εμπαθεια απεναντι σε εναν ολοκληρο κλαδο... 
καλα εγραψα πιο πριν, οτι εχεις κομπλεξ και εχεις καβαλησει το καλαμι. δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο να το συμπερανει αυτο καποιος που διαβαζει τα μηνυματα σου.

το πιο κουφο μαλιστα εκ μερους σου, ειναι οτι μπαινεις και γραφεις κατα και εναντιον της διδασκαλιας και ενασχολησης της διδασκαλιας της Πληροφορικης σε ενα φορουμ/θεμα που ειμαστε ολοι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ και προφανως αγαπαμε αυτο που κανουμε  και δεν περιμενουμε απο καποιον kostasMath να μας κανει υποδειξεις για το τι θα κανουμε στην επαγγελματικη μας ζωη.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1101 στις: Μάιος 11, 2016, 03:39:48 μμ »
Αγαπητέ κύριε KostasMath, δεν εντάξαν το μάθημα της Πληροφορικής στα σχολεία λόγω τον αριθμό της αύξησης των σχολών. Θα μου επιτρέψεις επειδή είμαι αρκετά παλιά και μάλιστα είχα παρακολουθήσει και τα περιβοήτα σεμινάρια της Μαθηματικής εταιρείας να έχω μια καλήτερη ενημέρωση. Το μάθημα της Πληροφορικής μπήκε στο σχολείο επειδή το επέβαλλε η Ευρωπαική ένωση. Πράγμα που ως συνήθως βρήκε απροαιτήμαστο το Ελληνικό κράτος. Εκείνο τον καιρό οι σχολές Πληροφορικής ήταν ελάχιστες, για αυτό τα φαινά μυαλά μας προτείναν το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκετε μόνο από Μαθηματικούς. Εκείνο τον καιρό οι Μαθηματικοί απαντήσαν στο Υπουργείο Παιδείας ότι μην μας μπλέκεις με την ΠΛηροφορική έτσι λόγω έλλειψη καθηγητών(σχετικό βάλλαν το Παιδαγωγικο για να μην απορροφούντε π.χ καθηγητές από την Κρήτη) για να προωθήσουν κλάδους με μεγάλη αδιοριστία(βλέπε επετηρίδα) γυμναστές, θεολόγους κ.λ.π

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1102 στις: Μάιος 11, 2016, 03:48:07 μμ »
Αν θυμάμαι καλά, Καλά η ΕΜΕ δεν είχε διοργανώσει μερικά από τα σεμινάρια των 400 ωρών; Τόσοι μαθηματικοί δεν διορίστηκαν ως καθηγητές  πληροφορικης ; Με το ζόρι τους διορίσατε ; Ποιοι ειναι αυτοί οι μαθηματικοί που απάντησαν στο υπουργείο να μην τους μπλέξει με την πληροφορική ;

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1103 στις: Μάιος 11, 2016, 03:51:38 μμ »
...και πως ΕΠΕΒΑΛΛΕ η ΕΕ την πληροφορική ;

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1104 στις: Μάιος 11, 2016, 04:09:16 μμ »
Έχει ο καιρός γυρίσματα. Και τωρα η ΕΕ, εμμέσως μέσα από τις μνημονιακές πολιτικές
που υπηρετούν οι κυβερνώντες, θα επιβάλει τη διδασκαλία των μαθηματικών από τους
καθηγητές πληροφορικής.

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1105 στις: Μάιος 11, 2016, 04:21:58 μμ »
Έχει ο καιρός γυρίσματα. Και τωρα η ΕΕ, εμμέσως μέσα από τις μνημονιακές πολιτικές
που υπηρετούν οι κυβερνώντες, θα επιβάλει τη διδασκαλία των μαθηματικών από τους
καθηγητές πληροφορικής.

Επίσης, αν κάποτε οι υπολογιστές αντικαταστήσουν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, πάλι δεν θα είναι σωστό και παιδαγωγικό γιατί αυτοί οι υπολογιστές θα έχουν εκπαιδευτικά προγράμματα που θα τα έχουν κατασκευάσει επιστήμονες της Πληροφορικής που δεν πρέπει να θεωρούνται εκπαιδευτικοί... γιατί μπορούν να εργαστούν ΚΑΙ αλλού.

Τέλος, ο προγραμματισμός με διάτρητες κάρτες υφίσταται ακόμη και κάποιοι λίγοι (ευτυχώς) επιλέγουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από τον κλασσικό, παραδοσιακό και ρομαντικό τρόπο (με γραμματόσημα δηλαδή)... ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.