0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας μην ξεχνάμε φυσικά ότι είναι αποδεκτό ότι το να διαβάζει κανείς Καζαντζάκη είναι χρήσιμο και καλλιεργεί τον νου.Δεν διαβάζεις Καζαντζάκη για να μάθεις να χρησιμοποιείς όλο το τεράστιο λεξιλόγιο που είχε!Το να μάθεις τα θέματα που παρέχονται από το μάθημα των ΤΠΕ βοηθά στην καλλιέργειά σου. Όπως και τα μαθηματικά, όπως και τα αρχαία όπως και πολλά θέματα που προσφέρει το σχολείο.Η εξειδίκευση της γνώσης με στόχο τον βιοπορισμό γίνεται κυρίως στην Τριτοβάθμια.plus... πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση ίσως θα έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού.
kostasMath, το κομπλεξ σου ειναι αξεπεραστο... κατεβα απο το καλαμι σου και απλα σκεψου ποσοι Μαθηματικοι συναδελφοι σου παρατησαν το αντικειμενο σας για να ασχοληθουν με την επιστημη της Πληροφορικης
Αλήθεια από τα μαθηματικά που μαθαίνουν τα παιδιά σχολείο πόσα χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή?Διδάσκεται ένα έκτρωμα το οποίο έχετε ονομάσει μαθηματικά μέσα από απίστευτη ασκησεολογία χωρίς να κατανοούν τα παιδιά βασικές έννοιες και το σημαντικότερο χωρίς να γνωρίζουν τις εφαρμογές τους. Σας πήραμε χαμπάρι πια.
και ποιος εισαι εσυ που θα μας πεις οτι "το πτυχιο μας δεν ταυτιζεται με την εκπαιδευση";με τι στοιχεια και με τι παιδαγωγικες μελετες στηριζεις αυτην την μπ@υρδα που γραφεις συνεχεια; η πληροφορικη διδασκεται σε παγκοσμια κλιμακα στα σχολεια οποτε αν δεν σου αρεσει, ξυδι....
Εμείς είμαστε καταδικασμένοι να ασχοληθούμε με την εκπαίδευση , εσείς όχι , έχετε κι άλλες επιλογές για να ασχοληθείτε με την επιστήμη σας, το ίδιο ισχύει και για τους χημικούς, αν τους συγκρίνουμε με τους φυσικούς.
Ο Κώστας και τ'άλλα τα παιδιά αποκαλύπτουν μια αλήθεια. Πράγματι, δεν είναι ο #1 σκοπός μιας ειδικότητας το σχολείο. Είναι ένα πεδίο εφαρμογής. Ένα από τα πολλά που θα μπορούσε να'χε υπό υγιείς συνθήκες. Πάμε τώρα στο σχολειό. Σε ποιους απευθύνεται; Σε παιδιά, κυρίως. Προλαβαίνει κάποιος να ξεδιπλώσει την επιστήμη του με 1-2 ώρες τη βδομάδα, επί 8 μήνες το χρόνο; Νομίζω ότι προλαβαίνει ένα κάτι τις αλλά μη τρελαθούμε.. κι η Θεολογία είναι ωραία, και τα Μαθηματικά γοητευτικά, κι η Πληροφορική υποσχόμενη, όπως και κάθε μάθημα. Το πρόβλημα είναι ίσως πως έχουμε καλουπώσει πολλά μέσα στα ωρολόγια προγράμματα και δεν αφήνουμε τα παιδιά να δεθούν και να τ'αγαπήσουν τ'αντικείμενα. Να το ξεκαθαρίσω λίγο μ'ένα δικό μου παράδειγμα. Χτες κατέβασα για μια μελέτη που θέλω να κάνω ένα λογισμικό από κείνα που σου κάνουν δισδιάστατες και τρισδιάστατες γεωμετρίες και σ'αφήνουν να κουνάς τα συστατικά τους. Ε λοιπόν, είχα μείνει να κοιτάω που τραβούσε μόνο του ελλείψεις με δυο πασσαλάκια στο χώμα και που είχε 5 αποδείξεις (κινούμενες) για το πυθαγόρειο θεώρημα. Αν δεν είχα ωρολόγιο πρόγραμμα, τράπεζες θεμάτων (παλιά, ευτυχώς), πίεση για διαγωνίσματα/πανελλαδικές, θα κάναμε +γαμώ τα μαθήματα μέσα και κάποια παιδιά θα φεύγανε καρφί για μαθηματικοί, άλλα καρφί για φυσικοί, για κομπιουτεράδες, για κάθε τι.Θε να πω μ'αυτά ότι το κάθε παιδί πρέπει να βρει μια έκφραση μέσα απ'το σχολειό, και για να τη βρει πρέπει να'χει απέναντί του όχι το βιβλίο μα αυτόν τον ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ (πρώτα, κι έπειτα δάσκαλο) που θα του εμπνεύσει την αγάπη για κάτι. Έχω πέσει σε θεολόγο που άκουγα το μάθημά του (ναι, εγώ) σύξυλος, αν ο άλλος αγαπάει αυτό που κάνει και του επιτραπούν χρόνος και μέσα τότε μικρά θαύματα γίνονται καθημερινά. Έτσι τεκμηριώνω ότι το σχολείο μπορεί να γίνει θαυμάσιος τόπος άσκησης του επιστημονικού πεδίου μας και σ'αυτό δεν έχει τι είναι χρήσιμο ή τι άχρηστο μετά στη ζωή. Ίσως όλα να τα ξεχάσουμε μα το ότι πχ. στα νιάτα μας την είχαμε καψούρα τη φυσική ποτέ!
Υγ Σε όσους δεν αρέσουν όσα γράφω μπορούν να αδιαφορήσουν , να ποιούν ξύδι ή να απαντήσουν , δεν νομίζω πως έγραψα κάτι προσβλητικό σε κανέναν, ας σταματήσουν να κάνουν τα παράπονά τους στη διεύθυνση.
Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να αναγνωριστεί ένας υπολογιστής ως μελλοντικός εκπαιδευτικός παρά η επιστήμη της πληροφορικής.
Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί θα πρέπει να τα μαθαίνουν στη δευτεροβάθμια? Σας έθιξα με όσα έγραψα, όσο μισητοί είναι οι μαθηματικοί για τους περισσότερους μαθητές – αποφοίτους αντίστοιχο είναι και το ποσοστό της εκτίμησης της αναγνώρισης της επιστήμης της πληροφορικής και της εκτίμησης που σας δείχνει ο εκπαιδευτικός κόσμος.Πως μπορούσε να γίνει διαφορετικά, ήρθατε τελευταίοι σαν τους πρόσφυγες, αποφάσισαν να σας εντάξουν στα σχολεία, για να μην μείνετε στο περιθώριο , μετά την ραγδαία αύξηση των αποφοίτων κάτι έπρεπε να γίνει, αλλά να που και εσείς τώρα αναρωτιέστε για το μέλλον σας…
Δεν είναι εργασία αυτή για να κάνετε έτσι, όσο αντιπαθείς κι αν είστε,
Έχει ο καιρός γυρίσματα. Και τωρα η ΕΕ, εμμέσως μέσα από τις μνημονιακές πολιτικές που υπηρετούν οι κυβερνώντες, θα επιβάλει τη διδασκαλία των μαθηματικών από τουςκαθηγητές πληροφορικής.